مهاجرت با تمکن مالیمهاجرت تحصیلیمهاجرت سرمایه گذاریمهاجرت کاری

چگونه در سریع ترین حالت ویزای کانادا بگیرم

یکی از دغدغه‌هایی که بسیاری از افراد در روند سفر به کانادا یا مهاجرت به این کشور دارند این است که چگونه می‌توانند در سریع‌ترین حالت ممکن ویزای کانادا را دریافت کرده و به این کشور مهاجرت نمایند.

با توجه به اینکه کشور کانادا دارای رفاه زیادی برای شهروندان است و بسیاری از افراد برای تحصیل و کار و زندگی به آن کشور سفر می‌کنند و شرایط مطلوبی برای آن‌ها  وجود دارد، می‌توان بیان کرد که تمایل متقاضیان برای دریافت ویزای کانادا بسیار زیاد است و برای آن تلاش می‌کنند.

کشور کانادا کشوری مهاجرپذیر است که در طی سال‌های اخیر تدابیر گوناگونی را برای مهاجران و متقاضیان در نظر گرفته و به طرق مختلفی راه آنان را برای مهاجرت به این کشور و صدور ویزای کانادا باز کرده است.

برای مثال با جذب دانشجویان در مقاطع مختلف مانند دکتری و در نظر گرفتن بورسیه‌هایی مانند بورسیه ونیر کانادا برای آنان، سعی می‌کند که رتبه اول در جهان را از لحاظ علمی کسب نموده و پیشرفت علمی و اقتصادی خود را سرعت ببخشد.

در این مطلب سریع ترین راه دریافت ویزای کانادا و انواع آن و نحوه دریافت ویزا را مورد بررسی قرار می‌دهیم و تمامی مسائل مربوط به آن را مطالعه می‌کنیم.

ویزای کانادا

۱

همه چیز درباره ویزای کانادا

ویزای کانادا دارای انواع مختلفی است که هر فردی با توجه به شرایط خود و نوع مهاجرتی که انتخاب می‌کند می‌تواند برای دریافت آن اقدام نموده و مراحل لازم را طی نماید.

ویزای کانادا می‌تواند از طریق تحصیلی اخذ شود که این مورد خود دارای شرایط خاصی است و مدت زمان آن ویزا نیز محدود است و فرد مهاجر پس از پایان تحصیل باید به کشور خود بازگردد و یا با تبدیل آن به ویزای کاری و غیره آن را تمدید نموده و حتی اقامت دائم کانادا اخذ کند.

ویزای کاری نیز به این صورت است که فرد متقاضی با دریافت جاب آفر یا دارا شدن شرایط خرید یا راه‌اندازی کسب و کار، نسبت به دریافت آن اقدام می‌کند و از طریق ویزای کاری کانادا مهاجرت می‌نماید.

ویزای کانادا می‌تواند ویزای همراه نیز باشد که در این نوع ویزا، باید یکی از اقوام درجه ۱ فرد متقاضی در کانادا باشند تا او بتواند برای دریافت ویزای همراه کانادا درخواست دهد و از این طریق به این کشور مهاجرت نماید.

ویزای کانادا در انواع مختلف آن شرایط خاصی را لازم دارد و افرادی که برای دریافت ویزای کانادا و مهاجرت به طرق مختلفی به این کشور اقدام می‌نمایند، باید در نظر داشته باشند که تمامی مدارک و مراحل مربوط به آن را به خوبی رعایت کرده تا بتوانند در سریع‌ترین حالت ممکن ویزای کانادا بگیرند. در ادامه انواع ویزای کانادا را به شکل مفصل‌تری توضیح می‌دهیم.

نحوه اخذ ویزای توریستی

یکی از انواع ویزای کانادا ویزای توریستی است که دریافت آن نسبت به دیگر انواع ویزای کانادا آسان‌تر است و اگر فرد قصد سفر به کانادا با تور و به صورت گروهی را داشته باشد، مسئول تور برای دریافت آن اقدام می‌نماید و سختی زیادی متوجه خود فرد نیست و به شکل آسان‌تری دریافت می‌شود.

مهم‌ترین نکته برای اخذ ویزای توریستی این است که فرد متقاضی دارای پاسپورت معتبر و گواهی تمکن مالی باشد و همچنین گواهی عدم سوءپیشینه را دریافت نماید.

بنابراین همه افراد می‌توانند در صورت تمایل برای دریافت ویزای توریستی اقدام کرده و آن را دریافت نمایند. احتمال صدور این ویزا نسبت به دیگر انواع آن بیشتر است و با وجود اینکه محدودیت‌هایی توسط دولت کانادا در این زمینه اعمال شده است، هر ساله تعداد زیادی از افراد از طریق این ویزا به کانادا می‌روند و جاذبه‌های گردشگری آن‌ها را به سوی این کشور جذب می‌نماید.

دریافت ویزای تحصیلی

مهاجرت تحصیلی به کانادا یکی از انواع مهاجرت است که با توجه به اینکه بسیاری از دانشگاه‌های معتبر در شهرهای مختلف کانادا هستند و دولت کانادا برای جذب دانشجویان به آن‌ها انواع بورسیه را اعطا می‌کند، بسیار مورد استقبال محصلان قرار می‌گیرد و برای مهاجرت از طریق آن اقدام می‌کنند.

دریافت ویزای تحصیلی به آسانی ویزای توریستی نیست و فرد باید شرایط لازم را دارا باشد و مراحل خاصی را طی کند. در ابتدا باید بتواند از دانشگاه مورد نظر خود پذیرش گرفته و پس از آن هزینه دانشگاه و غیره را واریز کند و در کنار آن، بتواند تمکن مالی مورد نیاز که برای زندگی در کانادا است را اثبات کند.

با ارائه مدارک و طی کردن مراحل و از همه مهم‌تر، استفاده از تجارب یک وکیل خبره، می‌تواند نسبت به دریافت ویزای تحصیلی اقدام کند و منتظر باشد تا درخواست وی قبول یا رد شود.

بنابراین مهم‌ترین نکته برای اخذ سریع ویزای تحصیلی کانادا این است که تمکن مالی مورد نیاز را دارا بوده و بتوانید پس از تحقیق و جست و جو در رابطه با دانشگاه مورد نظر خود و انتخاب آن، اپلای کنید و از آن دانشگاه پذیرش دریافت کنید.

پس از ارائه این نامه و مدارک مورد نیاز و گواهی تمکن مالی به کمک یک وکیل مهاجرتی باتجربه، می‌توانید به سریع‌ترین شکل ممکن به کانادا مهاجرت کنید.

ویزای کانادا چیست

ویزای کاری کانادا و دریافت آن

دریافت ویزای کاری و مهاجرت کاری به کانادا به روش‌های گوناگونی ممکن است و هر فردی می‌تواند با توجه به شرایط خود برای دریافت ویزای کاری کانادا اقدام نماید.

برای مثال فرد متقاضی می‌تواند برای دریافت جاب آفر کانادا اقدام نموده و در صورت دریافت جاب آفر معتبر، برای مهاجرت به کانادا از طریق آن اقدام نماید و با ارائه آن به سفارت کانادا و مدارک مورد نیاز دیگر، ویزای کاری کانادا بگیرد.

اخذ ویزای کاری کانادا همچنین می‌تواند از طریق ثبت شرکت در کانادا انجام گیرد. افراد در صورتی که ویزای کاری کانادا از طریق ثبت شرکت را دریافت نمایند می‌توانند اقامت دائم کانادا را نیز دریافت کنند.

دریافت ویزای کاری کانادا دارای شرایط و نکاتی است که باید توسط فرد در نظر گرفته شود و با آگاهی از جزئیات و اطلاعات کامل، نسبت به دریافت ویزای کاری اقدام نماید.

شما می‌توانید برای اطلاع از نحوه دریافت جاب آفر و حتی ثبت شرکت در کانادا و غیره از مشاوره‌ها و کمک‌های یک وکیل آگاه و خبره استفاده نمایید و به سریع‌ترین شکل ممکن به کانادا مهاجرت کنید.

۲

دریافت ویزای کانادا در سریع ترین حالت ممکن

در حالت کلی روند صدور ویزای کانادا یک مدت زمان مشخصی دارد که فقط اداره مهاجرت کانادا می‌تواند برای تسریع روند آن چاره‌ای بیاندیشد. به همین منظور فرد متقاضی نمی‌تواند برای تسریع روند آن پس از طی کردن تمامی مراحل، کاری انجام دهد.

دریافت ویزای کانادا در سریع‌ترین حالت به این صورت است که فرد متقاضی بتواند تمامی روند اخذ ویزا و مهاجرت با با دقت و به درستی طی نماید و مدارک لازم را به شکل صحیحی به سفارت ارائه دهد.

بنابراین تنها کاری که فرد متقاضی دریافت ویزا در انواع ویزا می‌تواند انجام دهد این است که بدون هیچ خطایی مدارک خود را ارائه دهد و با رزومه قوی و انگیزه نامه بسیار عالی، برای دریافت ویزا اقدام کند.

افرادی که دارای تجربه مهاجرت هستند و همچنین وکلای فعال در این حوزه می‌توانند شما را در تسریع روند دریافت ویزا و طی کردن مراحل آن یاری کنند و با استفاده از کمک آنان قادر شوید که در کمترین زمان ممکن، ویزای کانادا دریافت نمایید.

بنابراین اخذ وکیل در پروسه دریافت ویزا لازم و ضروری است و باعث می‌شود که بتوانید در مدت زمان کمی با کمک وی بهترین راه مهاجرت به کانادا را احراز نموده و ویزای مربوط به آن را دریافت کنید.

شرایط دریافت انواع ویزا

در حالت کلی دریافت ویزای کانادا نیازمند دارا بودن شرایط یکسانی برای تمام افراد نیست و می‌توان بیان کرد که هر فردی باید با توجه به نوع مهاجرت خود به کانادا شرایط دریافت ویزا را با جزئیات دقیق مورد بررسی قرار دهد.

مثلا شرایط مهاجرت با ویزای تمکن مالی کانادا بسیار آسان‌تر از مهاجرت تحصیلی به کانادا می‌باشد و این در حالی است که تمکن مالی مورد نیاز برای ویزای تمکن مالی کانادا بیشتر است و در مهاجرت با ویزای تحصیلی فقط باید تمکن مالی برای زندگی در آن کشور و برخی موارد جزئی دیگر احراز گردد.

همچنین در ویزای کاری مهم‌ترین شرط برای دریافت آن، دارا بودن اجازه کار یا جاب آفر و مدرکی است که نشان دهد فرد متقاضی می‌تواند در آن کشور مشغول به کار شود و از این طریق مهاجرت نماید.

برای دریافت ویزای همراه کانادا نیز شرایط خاصی مورد نیاز نیست و فقط گواهی عدم سوءپیشینه و اجازه خروج و غیره لازم است.

ویزای همراه کانادا فقط نیازمند این است که فرد متقاضی دارای همسر، پدر و مادر یا فرزندی در کانادا باشد که از طریق آن بتواند ویزای همراه کانادا دریافت نموده و بدون هیچ مشکلی به کانادا سفر کند و در صورت تمایل، ویزای خود را به ویزای تحصیلی یا کاری تبدیل نماید.

درباره ویزای کانادا

مدارک لازم برای دریافت ویزای کانادا

مدارک لازم برای دریافت ویزای کانادا با توجه به نوع ویزا متفاوت است و هر فردی باید با توجه به نوع مهاجرت و ویزای درخواستی در نظر داشته باشد که مدارک مورد نیاز کدام هستند و برای تهیه آن‌ها اقدام نماید.

برای مثال در مهاجرت تحصیلی به کانادا مدرک زبان انگلیسی مورد نیاز، مدرک آیلتس یا تافل یا مدارک زبان انگلیسی آکادمیک دیگر هستند اما برای دریافت ویزای تمکن مالی کانادا دارا بودن مدرک زبان آکادمیک لازم نیست و شرایط آسان‌تری برای آن وجود دارد.

در ویزای استارتاپ نیز باید تاییدیه راه‌اندازی استارتاپ در کانادا را در مدارک خود قرار دهید و از این طریق شانس خود را برای دریافت ویزای استارتاپ کانادا افزایش دهید.

درخواست دریافت ویزای کاری کانادا نیز به این صورت است که فرد باید جاب آفر خود را در مدارک قرار دهد تا موفق به اخذ ویزای کاری شود و دولت کانادا این درخواست را از سوی کارفرمایان کانادایی احراز نمایند.

بنابراین مدارک لازم برای دریافت ویزای کانادا با توجه به نوع آن متفاوت است اما برخی مدارک از جمله مدارک شناسایی، مدرک تحصیلی مورد نیاز و تمکن مالی با توجه به نوع ویزا در تمامی انواع مهاجرت مشترک هستند.

۳

نکات مربوط به دریافت ویزای کانادا به شکل سریع

  • سریع‌ترین حالت ممکن برای دریافت ویزای کانادا با استفاده از مشاوره‌ها و کمک‌های یک وکیل مهاجرتی خبره انجام می‌گیرد. در واقع باید در نظر داشته باشید که او می‌تواند جزئیات دریافت ویزا و روند آن را به صورت دقیق برای شما شرح دهد و به بهترین شکل شما را یاری نماید.
  • در اکثر انواع ویزاها امکان تبدیل نوع ویزا به یک نوع دیگر نیز ممکن است و فرد می‌تواند از این طریق مدت اقامت خود را در کشور کانادا تمدید نماید.
  • شما برای مهاجرت به کانادا و دریافت ویزای آن کشور به سریع‌ترین شکل ممکن نیاز دارید تا بهترین و مناسب‌ترین راه مهاجرت را پیدا کرده و از طریق آن اقدام کنید.

برای مثال مهاجرت تحصیلی به کانادا برای فردی که دارای رزومه علمی قوی نمی‌باشد و علاقه‌ای به ادامه تحصیل ندارد مناسب نیست و بهتر است که این فرد از روش‌های مهاجرت با تمکن مالی یا مهاجرت کاری به کانادا اقدام نماید و با توجه به سطح خود به عنوان نیروی کار ساده یا متخصص امکان مهاجرت خود را به این کشور افزایش دهد.

همه چیز درباره ویزای کانادا

  • در برخی روش‌های مهاجرت به کانادا امکان دریافت کمک هزینه برای مهاجرت نیز وجود دارد. برای مثال در ویزای استارتاپ، فرد متقاضی می‌تواند پس از مهاجرت به کانادا برای راه‌اندازی کسب و کار خود وام دریافت نموده و از طریق آن بیزینس را راه‌اندازی کند.

در مهاجرت تحصیلی به کانادا نیز امکان دریافت بورسیه کانادا وجود دارد که انواع ان با توجه به سطحی که فرد در آن قصد تحصیل دارد و دانشگاه و شرایط وی، متفاوت است.

  • تسریع اخذ ویزا نمی‌تواند در صدور آن صورت گیرد بلکه فقط در روند انجام کارهای مربوط به آن و ارائه مدارک و غیره می‌تواند باشد که اگر این کارهای به صورت دقیق و با جزئیات کامل انجام شوند، این امکان برای فرد به وجود می‌آید که بتواند نسبت به دیگران در مدت زمان کمتری ویزای خود را دریافت کند چرا که درست طی کردن مراحل، احتمال ریجکتی آن را کاهش می‌دهد و ممکن است که درخواست وی هیچ ویرایش و تغییری نیاز نداشته باشد.
  • با وجود اینکه دریافت برخی از انواع ویزای کانادا نسبت به برخی دیگر سختی کمتری دارد، اما می‌توان بیان کرد که در حالت کلی روند اخذ ویزا برای کانادا یا کشورهای دیگر با سختی‌های زیادی مواجه است و به هرکسی اعطا نمی‌شود و به همین منظور باید با روش بسیار مناسبی نسبت به مهاجرت و اخذ ویزا اقدام نمایید و در این پروسه صبر داشته باشید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا