مهاجرت تحصیلیمهاجرت با تمکن مالیمهاجرت سرمایه گذاریمهاجرت کاری

چگونه بهترین راه مهاجرت به کانادا را پیدا کنم

مهاجرت به کانادا یا کشورهای دیگر با توجه به اینکه شرایط زندگی در آن‌ کشورها بهتر است و افراد از لحاظ اجتماعی، فرهنگی و غیره می‌توانند زندگی باکیفیتی را آغاز کنند، جزو اولویت‌های آن‌ها محسوب می‌شود و سعی می‌کنند که بهترین راه مهاجرت به کانادا یا کشورهای دیگر را پیدا کنند.

انتخاب بهترین راه مهاجرت به کانادا، امروزه دغدغه بسیاری از افرادی است که قصد مهاجرت به آن کشور را دارند و به این می‌اندیشند که چگونه می‌توانند بهترین راه مهاجرت را انتخاب کرده و با توجه به آن برای آغاز یک زندگی جدید در آن کشور اقامت داشته باشند.

کشور کانادا در دسته کشورهای مهاجرپذیر قرار می‌گیرد و به همین منظور در اولویت بسیاری از افراد قرار دارد و با توجه به اینکه دارای سطح علمی بسیار بالایی هم می‌باشد، سالانه دانشجویان زیادی قصد مهاجرت تحصیلی به کانادا را پیدا می‌کنند.

۱

بهترین راه مهاجرت به کانادا

سوالی که برای بسیاری از افرادی که قصد مهاجرت به یک کشور پیشرفته مانند کانادا را دارند پیش می‌آید این است که بهترین راه مهاجرت به کانادا یا کشورهای دیگر چیست و از چه طریقی می‌توان آن را انتخاب کرد؟

در حالت کلی نمی‌توان بیان نمود که بهترین راه مهاجرت چیست و چگونه می‌توان آن را انتخاب کرد چرا که بهترین راه مهاجرت به کانادا برای هر فردی متفاوت است و با توجه به شرایط خود می‌توانند آن را انتخاب نمایند.

برای مثال اگر فردی قصد ادامه تحصیل داشته باشد و بودجه زیادی هم برای مهاجرت نداشته باشد، می‌تواند برای مهاجرت تحصیلی اقدام کند و یا اگر کسی بخواهد کسب و کاری را در کانادا راه‌اندازی کند و مثلا شرکت ثبت کند، می‌تواند مهاجرت کاری به کانادا انجام دهد.

گاهی اوقات نیز اتفاق می‌افتد که افراد بخواهند سرمایه خود را برای کسب سود به کار گیرند و به این می‌اندیشند که از این طریق به یک کشور دیگر مهاجرت کرده و برای همیشه در آن اقامت داشته باشند و به همین منظور، مهاجرت با ویزای سرمایه گذاری کانادا را انتخاب می‌کنند.

بهترین راه مهاجرت به کانادا

نکات مربوط به مهاجرت

  • مهاجرت به یک کشور دیگر در کنار فرصت‌ها و مزایایی که برای افراد دارد، معایبی را نیز دارا می‌باشد که در واقع باعث می‌شوند فرد متقاضی از اقدام خود صرف نظر کند. به همین منظور بهتر است که پیش از اقدام به مهاجرت، در رابطه با تمامی مزایا و معایب آن اطلاعات کسب کنید و بهترین راه را انتخاب نمایید.
  • استفاده از کمک‌ها و مشاوره‌های وکیل مهاجرتی باعث می‌شود که بهترین انتخاب را در خصوص روش مهاجرت داشته باشید و با کمک وی بتوانید تمامی احتمالات و ریسک‌های مهاجرت را در نظر بگیرید.
  • امروزه با توجه به اینکه پرمخاطب‌ترین راه مهاجرت به کانادا یا هر کشور دیگری مهاجرت تحصیلی است و به نظر می‌رسد که هزینه کمتری نیاز دارد و امکان اخذ بورسیه نیز برای آن ممکن است، انتخاب اول بسیاری از افراد محسوب شده و در پی اخذ پذیرش و ویزای تحصیلی از طریق آن باشند.
  • مهاجرت کاری به کانادا خود دارای زیرشاخه‌های مختلف است و افراد با توجه به تخصص خود می‌توانند در رابطه با آن اطلاعات کسب کرده و بهترین روش را انتخاب کنند.
  • بهترین روش مهاجرت به کانادا برای هر شخصی متفاوت است اما مهم‌ترین نکته این است که بتوانید مراحل مربوط به هر نوع مهاجرت را به خوبی طی نمایید و در کمترین زمان ممکن ویزای خود را دریافت کنید.

نحوه مهاجرت به کانادا

نحوه مهاجرت به کانادا با توجه به روشی که فرد برای مهاجرت انتخاب می‌کند متفاوت است و باید انواع آن را در نظر گرفت. برای مثال در مهاجرت به کانادا با ویزای تحصیلی، نیاز است که فرد در ابتدا برای اخذ پذیرش از دانشگاه مورد نظر خود در کانادا اقدام نماید و در صورت اخذ پذیرش برای دریافت ویزای تحصیلی درخواست دهد.

در روش سرمایه‌گذاری و برای مثال دریافت ویزای استارتاپ نیز در ابتدا فرد باید ایده خود برای راه‌اندازی استارتاپ را به سرمایه‌گذاران و مسئولان رسیدگی کننده در کانادا ارائه کند و پس از آن نسبت به دریافت ویزای استارتاپ کانادا اقدام نماید.

بنابراین مهم‌ترین نکته مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به کانادا این است که طرح فرد برای راه‌اندازی استارتاپ یا شرکت مورد قبول واقع شود و پس از آن مدارک لازم را به صورت دقیق و با جزئیات کامل به سفارت کانادا ارائه نموده و منتظر صدور ویزا برای خود یا خانواده‌اش بماند.

مهاجرت با تمکن مالی به کانادا نیز به این صورت است که فرد با اثبات تمکن مالی مورد نیاز برای مهاجرت به کانادا، نسبت به اخذ ویزای تمکن مالی کانادا اقدام می‌نماید که در این روش در رابطه با مدرک تحصیلی و مدرک زبان و غیره سخت‌گیری زیادی وجود ندارد.

در حالت کلی روش‌های دیگری هم برای مهاجرت به کانادا وجود دارند که هرکدام مراحل و نحوه خاص خود را دارد و به همین منظور بهتر است که از کمک یک وکیل مهاجرتی برای اطلاع از نحوه مهاجرت به کانادا با توجه به روش انتخابی خود، استفاده نموده و به شکل درستی نسبت به مهاجرت به کانادا و اخذ ویزا اقدام نمایید.

بهترین راه مهاجرت به کانادا چیست

۲

انواع راه‌های مهاجرت به کانادا

برای مهاجرت به کانادا یا کشورهای دیگر روش‌های مختلفی وجود دارد که در این قسمت هرکدام را به صورت دقیق مورد بررسی قرار می‌دهیم و می‌بینیم که هرکدام برای چه کسانی بهتر و مفیدتر هستند.

در انواع راه‌های مهاجرت به کانادا عواملی مانند بودجه مالی فرد، هدف از مهاجرت، تحصیلات و مدرک زبان و غیره تاثیر دارند که به همین منظور می‌توان آن‌ها را به دسته‌های مختلفی تقسیم کرد.

دریافت مشاوره از وکیل برای انتخاب بهترین روش مهاجرت به کانادا خوب و مفید است اما بهترین فرد برای راهنمایی شما خودتان هستید و با انجام بررسی‌ها و استفاده از تجربیات افراد دیگر می‌توانید بهترین روش مهاجرت به کانادا را انتخاب نمایید.

مهاجرت کاری

مهاجرت کاری به کانادا یکی دیگر از روش‌هایی است که در آن فرد متقاضی می‌تواند با دریافت جاب آفر کانادا از یکی از کارفرمایان کانادایی که مجوز استخدام نیروی کار خارجی را دارد به این کشور مهاجرت کرده و اقامت داشته باشد.

مهاجرت کاری به کانادا روش‌های دیگری را نیز دارا می‌باشد که می‌توان از طریق آن‌ها اقدام کرد. برای مثال برنامه مهاجرتی استانی یکی از برنامه‌هایی است که دولت کانادا برای جذب نیروهای کار در استان‌های مختلف کانادا در نظر گرفته است و پس از مورد تایید قرار گرفتن می‌توانند از طریق این برنامه به کانادا مهاجرت نمایند و پس از مدتی برای اخذ اقامت دائم اقدام کنند.

ویزای خوداشتغالی و برنامه انتقال درون شرکتی هم از انواع دیگر مهاجرت کاری به کانادا هستند و در برنامه انتقال درون شرکتی، صاحب کسب و کار می‌تواند آن را به طور کامل به کشور کانادا منتقل کرده و از این طریق به کانادا مهاجرت کند.

مهاجرت کاری به کانادا در اکثر مواقع برای افراد متخصصی کاربرد دارد که دارای مدرک تحصیلی هستند و قصد آغاز کار در یک کشور دیگر را دارند تا از این طریق بتوانند با توجه به تخصص خود کار پیدا کرده و در کنار آن به درآمد مناسبی برسند و اقامت دائم آن کشور را دریافت کنند.

البته این نکته به این معنا نیست که افراد بدون تخصص نمی‌توانند از طریق ویزای کاری مهاجرت کنند، دولت کانادا برنامه‌هایی را برای آنان نیز در نظر گرفته است که می‌توانند از طریق آن اقدام نمایند.

بنابراین لازمه مهاجرت کاری به کانادا کسب اطلاعات دقیق و جزئی درباره تمام روش‌های آن و بهره‌گیری از آن به بهترین شکل ممکن است که می‌توان آن را در نظر گرفت.

مهاجرت تحصیلی

مهاجرت تحصیلی به کانادا یکی از روش‌های مهاجرت است که در واقع امروزه محبوب‌ترین روش‌ محسوب می‌شود و با توجه به اینکه کشور کانادا بسیاری از دانشجویان را جذب می‌کند و حتی در مواقعی به آن‌ها بورسیه تحصیلی ارائه می‌دهد، آن را انتخاب می‌کنند.

کشور کانادا در سال‌های اخیر به منظور ارتقاء سطح علمی خود در جهان، به بسیاری از دانشجویان بین‌المللی امکان مهاجرت تحصیلی می‌دهد و به همین منظور برای آن‌ها ویزای تحصیلی صادر می‌کند.

بسیاری از دانش‌جویان ایرانی نیز برای تحصیل کارشناسی ارشد در کانادا و یا مقاطع دیگر اپلای می‌کنند و در صورت اخذ پذیرش از دانشگاه مورد نظر خود، برای مهاجرت به کانادا و اخذ ویزای تحصیلی اقدام می‌کنند.

مهاجرت تحصیلی به کانادا به این صورت است که فرد متقاضی، پس از بررسی دانشگاه‌های مختلف و شرایط دیگر، نسبت به ارائه درخواست اخذ پذیرش اقدام کرده و به همین منظور مدارک لازم مانند مدرک تحصیلی و رزومه و غیره را به دانشگاه اعطا می‌کند.

پس از آن باید اپلیکیشن فی را بپردازد تا درخواستش مورد بررسی قرار گیرد و در صورتی که واجد شرایط تحصیل در کانادا بود، ایمیل پذیرش توسط دانشگاه برای وی ارسال می‌شود و می‌تواند برای ادامه روند اخذ ویزا اقدام نماید.

شایان ذکر است که در بسیاری از مواقع، درخواست اخذ بورسیه در کنار درخواست اخذ پذیرش مورد بررسی قرار می‌گیرد و به صورت اتوماتیک اگر فرد واجد شرایط باشد و دارای نمرات عالی و رزومه علمی خوبی باشد، به وی بورسیه نیز اعطا می‌گردد و نیاز به ارائه درخواست جداگانه نیست. البته در رابطه با برخی دانشگاه‌ها باید درخواست جداگانه ارائه شود.

درباره بهترین راه مهاجرت به کانادا

مهاجرت سرمایه گذاری

مهاجرت سرمایه گذاری به کانادا یکی از انواع مهاجرت است که سختی‌های کمتری از لحاظ شرایط لازم دارد و فرد متقاضی می‌تواند به همراه همسر و فرزندان خود به کانادا مهاجرت نماید و در برخی روش‌های آن اقامت دائم دریافت کند.

مهاجرت سرمایه گذاری به کانادا خود دارای روش‌های مختلفی است که هر فردی می‌تواند با توجه به شرایط خود آن را انتخاب نماید. برای مثال یکی از آن‌ها مهاجرت با ویزای استارتاپ است که فرد متقاضی مهاجرت با این روش باید دارای یک ایده استارتاپی جدید و نو باشد به صورتی که برای اقتصاد کانادا نیز دارای منفعت بوده و از سوی نهادهای انتخابی آن کشور نیز مورد قبول قرار گیرد و بتوان آن را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کرد.

مهاجرت سرمایه‌گذاری می‌تواند انتخاب خوبی برای افرادی باشد که قصد سرمایه گذاری در کشوری به جز کشور خود را دارند و می‌خواهند از این طریق اقامت آن کشور را نیز دریافت کنند.

سرمایه گذاری در یک کشور دیگر به کسب سود نیز منجر می‌شود و در صورتی که کسب و کار فرد پیشرفت نکرد و با موفقیت همراه نشد، می‌تواند آن را منحل نموده و حتی به کشور خود بازگردد.

اخذ ویزای همراه کانادا و مهاجرت به این کشور

اگر همسر، فرزند یا پدر و مادری دارید که در کانادا یا کشورهای دیگر زندگی می‌کنند، می‌توانید برای مهاجرت به این کشور از طریق ویزای همراه کانادا اقدام کنید. مدت اقامت فرد در ویزای همراه کانادا محدود خواهد بود و بستگی به ویزای شخص متقاضی دارد.

برای مثال اگر فردی که برای دریافت ویزای همراه کانادا برای شما درخواست می‌دهد دارای استادی پرمیت باشد و تا ۲ سال اجازه اقامت در کانادا را داشته باشد، تا همان زمان اجازه اقامت در کانادا را خواهید داشت و اگر برای اخذ ویزای دیگری اقدام نکنید، نمی‌توانید در آن کشور بمانید.

به همین منظور بسیاری از افرادی که ویزای همراه کانادا می‌گیرند، خودشان نسبت به اخذ ویزای کاری یا تحصیلی اقدام می‌کنند تا از این طریق بتوانند مدت اقامت خود را تمدید کرده و به اقامت دائم کانادا تبدیل نمایند.

این روش مهاجرت مختص کسانی است که می‌توانند ویزای همراه کانادا دریافت کنند و در صورتی که از اقوام درجه ۱ فرد مهاجر محسوب نشوند، نمی‌توان برای آن‌ها ویزای همراه کانادا دریافت نمود.

همه چیز درباره بهترین راه مهاجرت به کانادا

۳

برای انتخاب بهترین راه مهاجرت به کانادا از چه کسی کمک بگیرم

همانطور که بیان شد، بهترین راه مهاجرت به کانادا برای هر شخصی متفاوت است و نمی‌توان یک روش را برای همه افراد پیش‌بینی کرد. بهترین راه مهاجرت به کانادا از طریق جست و جو، دریافت مشاوره از افراد باتجربه و استفاده از کمک‌های یک وکیل مهاجرتی مشخص می‌شود و افراد می‌توانند آن را انتخاب نمایند.

افراد متقاضی می‌توانند از طریق فضای مجازی و بسترهای دیگر از افراد باتجربه سوال بپرسند و در واقع ببینند که به چه صورت می‌توانند بهترین راه مهاجرت به کانادا را انتخاب نموده و از جزئیات آن نیز مطلع شوند.

اما بهترین انتخاب برای افراد در جهت پرسش سوالات و دریافت راهنمایی و مشاوره، بهره‌گیری از کمک‌های یک وکیل مهاجرتی است که با استفاده از آن افراد می‌توانند بهترین راه مهاجرت به کانادا را انتخاب کرده و حتی انجام برخی روندهای مهاجرت به کانادا را به او بسپارند که در ادامه بیشتر توضیح می‌دهیم.

انتخاب وکیل مهاجرتی

در حالت کلی وکیل مهاجرتی متخصص، شخصی است که دارای مهاجرت و تخصص و تجربه کافی در زمینه مهاجرتی بوده و بتواند فرد متقاضی را به بهترین شکل ممکن راهنمایی کند.

وکیل مهاجرتی حتما باید دارای پروانه وکالت باشد و تجربه‌هایی هم در این زمینه‌ داشته باشد تا بتواند روند مهاجرت فرد را پیگیری کند و به وی کمک کند تا بهترین راه مهاجرت را انتخاب نماید.

وکیل مهاجرتی خوب و باتجربه از مهم‌ترین ملزومات مهاجرت به کانادا یا هر کشور دیگری است چرا که بسیاری از افراد نمی‌توانند خودشان برای انجام روند مهاجرت اقدام نمایند چرا که هرگونه خطا در روند مهاجرت یا ارائه مدارک به شکل اشتباهی باعث می‌شود که روند دریافت آن با تاخیر مواجه شود و عقب بیفتد و فرد نتواند در سریع‌ترین شکل ممکن مهاجرت کند.

بنابراین شما می‌توانید برای انتخاب یک وکیل مهاجرتی خوب و خبره جست‌وجو کرده و بهترین فرد ممکن را برای مهاجرت به کانادا انتخاب نمایید و از طریق آن در کمترین زمان ممکن به کانادا مهاجرت کنید. وکلای مهاجرتی بنیاد وکلا با سابقه کاری زیاد و تجربیات گوناگون در زمینه‌های مهاجرتی می‌توانند شما را در این روند یاری نمایند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

‫۲ دیدگاه ها

  1. با سلام.این برای هر کشور اروپایی که شد. من یک مهاجر افغانستانی هستم ساکن ایران همراه خانواده دارای سه فرزند پسر به سن ۱۱ساله ۸ساله پنج ساله ویک دختر که پنجاه روز دیگر به دنیا میاد.من الان برای فرزندان درایران آینده ای نمی بینم .وبرای خرج بیمارستان همسرم مانده ام.من یک استا کار ساختمانی هستم درهمه زمینه از صفر تا صد ساختمان .الان شرایط کار درایران خیلی سخت شده ومن گیر کردم.ممنون میشم .راجب پناهندگی یک کشور اروپایی راهنمائیم کنید

  2. با سلام.من یک مهاجر افغانستانی هستم ساکن ایران همراه خانواده دارای سه فرزند پسر به سن ۱۱ساله ۸ساله پنج ساله ویک دختر که پنجاه روز دیگر به دنیا میاد.من الان برای فرزندان درایران آینده ای نمی بینم .وبرای خرج بیمارستان همسرم مانده ام.من یک استا کار ساختمانی هستم درهمه زمینه از صفر تا صد ساختمان .الان شرایط کار درایران خیلی سخت شده ومن گیر کردم.ممنون میشم .راجب پناهندگی یک کشور اروپایی راهنمائیم کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا