مهاجرت کاری

چگونه جاب آفر فرانسه بگیرم

بسیاری از افراد به طور سالانه برای مهاجرت کاری به فرانسه و یا مهاجرت از روش‌های دیگر اقدام می‌کنند تا از این طریق بتوانند به بهترین شکل ممکن مهاجرت نموده و زندگی جدید خود را آغاز کنند.

کشور فرانسه نسبت به کشورهای اروپایی دیگر دارای شرایط بهتری برای کاریابی و متقاضیانی که دارای تخصص خاص هستند می‌باشد و به همین منظور تمایل افراد برای مهاجرت به آن افزایش پیدا کرده است.

دریافت جاب آفر فرانسه برای مهاجرت کاری به این کشور لازم و ضروری است و بسیاری از افراد در پی این هستند که با بهترین روش ممکن آن را دریافت نموده و مهاجرت کاری خود را انجام دهند.

به دلیل اینکه دریافت جاب آفر فرانسه مشکل بسیاری از افراد برای مهاجرت کاری به این کشور است تمامی مسائل و موضوعات مربوط به آن را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

جاب آفر فرانسه

۱

درباره جاب آفر فرانسه

هر فردی که قصد مهاجرت کاری به کشورهای مختلف جهان را داشته باشد باید در نظر بگیرد که یکی از مهم‌ترین مدارکی که از وی درخواست می‌شود جاب آفر یا پیشنهاد کاری است که فرد متقاضی باید آن را دارا بوده و از یک کارفرمای معتبر فرانسوی دریافت نموده باشد.

کشور فرانسه با کمبود نیروی کار ماهر مواجه است و به همین منظور از ورود نیروی کار متخصص استقبال می‌نماید و بسیاری از افراد به طور سالانه برای مهاجرت به آن از این طریق اقدام می‌کنند.

دریافت جاب آفر فرانسه با توجه به تخصص و حوزه‌ای که فرد قصد فعالیت در آن را دارد صورت می‌گیرد و می‌تواند از طریق بسترهایی که برای آن در نظر گرفته شده برای آن اقدام نموده و جاب آفر خود را دریافت کند.

فرد متقاضی باید تمامی شرایط و مدارک لازم را به صورت دقیق و درست ارائه دهد و همچنین با توجه به تخصص خود اقدام نماید تا موفق به دریافت جاب آفر فرانسه در کمترین زمان ممکن شود.

شما همچنین می‌توانید با کمک یک وکیل یا مشاور مهاجرتی خبره در کمترین زمان ممکن جاب آفر خود را دریافت نموده و برای دریافت ویزای کاری و مهاجرت به فرانسه اقدام کنید.

شرایط دریافت جاب آفر

فرد متقاضی برای دریافت جاب آفر فرانسه باید شرایط لازم را دارا باشد تا کارفرمای فرانسوی آن را احراز نموده و در صورت مناسب بودن وی، جاب آفر را اعطا کند.

یکی از مهم‌ترین شرایط مربوط به آن، دارا بودن تخصص کافی و حتی رزومه کاری و تحصیلی مرتبط است و فرد باید بتواند آن را احراز کند و حتی در مصاحبه‌ای که از وی اخذ می‌شود، بتواند آن را به خوبی شرح دهد.

در واقع شرایط مربوط به دریافت جاب آفر فرانسه نسبت به دریافت ویزای کاری فرانسه آسان‌تر هستند و شرایطی از جمله دارا بودن مدرک زبان، تمکن مالی به مقدار مورد نیاز و غیره در حالت کلی برای دریافت ویزای کاری فرانسه مورد نیاز هستند.

دریافت جاب آفر و ویزای فرانسه و مدارک لازم

برای دریافت جاب آفر فرانسه مدارکی از جمله رزومه کاری و تحصیلی و در برخی موارد مدارک شناسایی برای احراز هویت فرد و غیره مورد نیاز هستند اما فردی که موفق به دریافت جاب آفر فرانسه می‌شود، پس از آن باید برای دریافت ویزای کاری فرانسه اقدام نموده و مدارک مورد نیاز آن را نیز ارائه دهد.

از مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای کاری فرانسه می‌توان به مواردی که در ادامه آمده اشاره کرد:

  • فرم درخواست ویزای کاری فرانسه که به صورت کامل و دقیق پر شده باشد
  • پاسپورت معتبر فرد متقاضی
  • مدارک شناسایی وی
  • رزومه تحصیلی و ریزنمرات در صورت نیاز
  • رزومه کاری فرد که مرتبط با جاب آفر او می‌باشد
  • نامه جاب آفر از کارفرمای فرانسوی
  • عکس در ابعادی که از سوی سفارت اعلام می‌گردد
  • گواهی عدم سوءپیشینه
  • گواهی تمکن مالی فرد متقاضی

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات در رابطه با مدارک مورد نیاز دریافت ویزای کاری فرانسه به صورت دقیق، با یک وکیل یا مشاور مهاجرتی در ارتباط قرار گرفته و یا با مراجعه به سفارت مربوطه اطلاعات دقیق را به دست آورید.

۲

نحوه دریافت جاب آفر فرانسه

با توجه به اینکه به طور سالانه بسیاری از افراد برای دریافت جاب آفر جهت مهاجرت کاری به کشورهای مختلف اقدام می‌کنند، بسترهای مختلفی برای آن به وجود آمده و افراد از طریق آن می‌توانند جاب آفر خود را دریافت کنند.

اولین قدم برای دریافت جاب آفر فرانسه این است که فرد متقاضی دارای تخصصی باشد که با توجه به بررسی‌های خود بتواند در کشور کانادا مشغول به کار شود و به کسب درآمد بپردازد و در واقع رزومه مرتبط داشته باشد.

با توجه به این موضوع باید از طریق بسترهای مختلف کاریابی برای دریافت جاب آفر اقدام کند و جاب آفر در حوزه مورد نظر خود را دریافت نماید. برای دریافت جاب آفر فرانسه هم می‌تواند از طریق بسترهای بین‌المللی مثل لینکدین و هم پلتفرم‌هایی که در فرانسه ایجاد شده اقدام کند.

معمولا دریافت جاب آفر فرانسه یا هر کشوری به آسانی صورت نمی‌گیرد چرا که در بسیاری از کشورها اولویت با نیروی کار داخلی بوده و به همین منظور نمی‌توان گفت که فرد می‌تواند به آسانی از این طریق مهاجرت کند.

فرد باید تمامی مدارک مورد نیاز را به صورت دقیق و درست تهیه نموده و به کارفرمای مورد نظر ارائه نماید و در صورتی که درخواست وی مورد قبول قرار گرفت، باید مرحله مصاحبه را نیز به خوبی طی نموده و پس از آن در صورتی که موفق به دریافت جاب آفر شد، برای دریافت ویزای کاری اقدام کند.

بسترهای دریافت جاب آفر

برای دریافت جاب آفر فرانسه و مهاجرت کاری به این کشور، بسترهای مختلفی وجود دارد که فرد متقاضی می‌تواند از طریق آن اقدام کند و برای کشور فرانسه بسیاری از افراد در نظر می‌گیرند که این کار را از طریق سایت‌های اشتغال‌یابی ملی انجام دهند و از پلتفرم‌های بین‌المللی کمک نگیرند.

از بهترین بسترهای کاریابی ملی در فرانسه می‌توان به Pôleemploi اشاره کرد که فرد متقاضی می‌تواند لیست مشاغل مناسب خود را در آن مشاهده نموده و با توجه به شرایط و مهارت خود انتخاب نماید.

سایت کاریابی  Agence pour l’Emploi de Cadres (APEC) نیز در صورتی که فرد به زبان فرانسوی تسلط داشته باشد گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شود که می‌تواند از طریق آن مشاغل مختلفی را مورد بررسی قرار داده و شغل‌هایی که نیاز به تخصص دارند را انتخاب کنید.

شما همچنین می‌توانید از طریق سایت‌های زیر برای پیدا کردن شغل در فرانسه و دریافت جاب آفر فرانسه اقدام کنید:

  • http://emploi.journaldunet.com/
  • http://www.apr-job.com/
  • http://www.embauche.com/
  • http://www.cadresonline.com/

پیدا کردن شغل در فرانسه از طریق روزنامه‌ها، بسترهای بین‌المللی، سازمان‌های کاریابی و حتی سفر به فرانسه و پیدا کردن شغل به صورت حضوری نیز ممکن است اما بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که پیدا کردن شغل را از طریق بسترهای آنلاین انجام داده و به این صورت مهاجرت کنند.

درباره جاب آفر فرانسه

نکات مربوط به دریافت پیشنهاد شغلی

  • فردی که قصد مهاجرت کاری از طریق جاب آفر فرانسه را دارد باید در نظر بگیرد که دارا بودن نامه جاب آفر معتبر برای دریافت ویزای کاری فرانسه لازم و ضروری است و فرد باید آن را دارا باشد.
  • فردی که قصد مهاجرت کاری به فرانسه را دارد باید ویزای بلندمدت از نوع D را دریافت کند و از طریق آن می‌تواند اقامت دو ساله فرانسه را دریافت نماید.
  • فرد متقاضی می‌تواند امکان مهاجرت همسر و فرزندان خود را نیز فراهم نماید و در حین دریافت ویزای کاری برای خود و یا پس از مهاجرت به کشور مورد نظر خود، برای دریافت ویزای همراه خود
  • دریافت ویزای کاری فرانسه نیز نیازمند پرداخت هزینه است و فرد برای درخواست ویزای کاری فرانسه باید ۹۹ یورو بپردازد.
  • دارا بودن مدرک زبان فرانسوی می‌تواند در اخذ جاب آفر فرد تاثیر زیادی داشته باشد و باعث می‌شود که کارفرمای فرانسوی آن را امتیاز در نظر بگیرد.
  • حدود ۲۰ هزار شغل از جمله در حوزه‌های مربوط به کامپیوتر، قصابی، اپراتور ماشین، نجاری و غیره در فرانسه وجود دارند که نیاز به وجود نیروی کار ماهر در آنجا می‌باشد و افراد متقاضی می‌توانند برای فعالیت در آن‌ها اقدام کنند.
  • با توجه به اینکه شرایط خوبی برای زندگی در فرانسه وجود دارد و افراد می‌توانند از بسیاری از خدمات رایگان، آب و هوای خوب و خدمات بهداشتی و درمانی و غیره استفاده کنند، مهاجرت کاری یا مهاجرت از هر راه دیگری مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است.
  • افراد می‌توانند برای مهاجرت تحصیلی از طریق بورسیه تحصیلی فرانسه اقدام نموده و پس از آن با دریافت جاب آفر فرانسه برای کار در این کشور و افزایش مدت اقامت خود اقدام کنند و حتی اقامت دائم فرانسه را پس از گذشت مدتی دریافت نمایند.
۳

دریافت ویزای کاری بدون جاب آفر فرانسه

دریافت ویزای کاری و مهاجرت کاری به فرانسه از طریق جاب آفر یکی از بهترین راه‌ها برای مهاجرت کاری است و در واقع فرد از طریق آن می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن مهاجرت نموده و زندگی جدید خود را آغاز کند.

بسیاری از افراد هستند که از روش‌های دیگر مانند ویزای کار داوطلبانه، ویزای کاری پس از اتمام تحصیل و ویزای کار با سازمان بین‌المللی فرانسه اقدام می‌کنند.

در ویزای کاری پس از اتمام تحصیل، فرد در ابتدا دارای مجوز اقامت در فرانسه از طریق تحصیل بوده و مهاجرت تحصیلی به فرانسه انجام داده است و پس از اتمام تحصیل خود تصمیم می‌گیرد که برای کار در فرانسه اقدام کند.

به همین منظور به مدت محدودی پس از اتمام تحصیل خود مهلت خواهد داشت که شغل مورد نظر خود را در فرانسه پیدا کرده و ویزای تحصیلی خود را به ویزای کاری تغییر دهد و از همین طریق پس از گذشت مدتی برای دریافت اقامت دائم فرانسه اقدام کند.

در ویزای کار داوطلبانه نیز فرد می‌تواند با یک خیریه فرانسوی همکاری نموده و معمولا به مدت ۱ سال از این طریق اجازه اقامت در فرانسه را دریافت کند و اقدام به انجام کار بشردوستانه نماید.

در نهایت نیز فردی که برای دریافت ویزای کار با سازمان بین‌المللی فرانسه اقدام می‌کند، با یک سازمان بین‌المللی در فرانسه قرارداد می‌بندد.

دریافت ویزا و اقامت فرانسه از طریق سرمایه گذاری و خرید شرکت و غیره نیز ممکن است اما هرکدام دارای مزایا و معایب خاص خود هستند و مراحل خاصی را نیز دارند.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه مهاجرت کاری به فرانسه از طرق مختلف با یک وکیل یا مشاور مهاجرتی در ارتباط قرار گرفته و به بهترین شکل ممکن برای آن اقدام کنید.

همه چیز درباره جاب آفر فرانسه

دریافت بلوکارت و کار از طریق آن

افرادی که قصد مهاجرت کاری به فرانسه از طریق جاب آفر فرانسه را دارند همچنین می‌توانند برای دریافت بلوکارت اقدام نموده و از مزایای آن نیز استفاده نمایند.

بلوکارت یا کارت آبی اجازه اقامت یک تا سه ساله را به کارگران با مهارت بالای کاری در اتحادیه اروپا را می‌دهد و افراد متقاضی می‌توانند با دریافت بلوکارت، در پایان سال دوم اقامت خود مشغول به کار شوند.

برای دریافت بلوکارت فرد متقاضی باید دارای سه سال تحصیلات عالی یا پنج سال تجربه حرفه‌ای، حداقل مدرک دیپلم و یک قرارداد کاری برای حداقل یک سال باشد و حقوق ماهیانه وی نیز حداقل ۱.۵ برابر متوسط حقوق سالانه فرانسه باشد.

فرد پس از دریافت بلوکارت فرانسه پس از ۱۸ ماه اقامت در این کشور می‌تواند در سایر کشورهای اتحادیه اروپا نیز مشغول به کار شود و اقامت داشته باشد.

فرد متقاضی در نهایت پس از گذشت ۵ سال می‌تواند برای دریافت اقامت دائم فرانسه اقدام نموده و حتی به همراه خانواده خود در این کشور اقامت داشته باشد.

فردی که دارای بلوکارت فرانسه است می‌تواند زودتر از باقی افراد برای دریافت اقامت دائم فرانسه اقدام کند و در واقع می‌تواند پس از گذشت ۳۳ ماه در صورت عدم تسلط به زبان فرانسوی و پس از ۲۱ ماه در صورت تسلط بر زبان، برای دریافت اقامت دائم اقدام کند.

اخذ جاب آفر فرانسه

استفاده از کمک وکیل مهاجرتی برای دریافت جاب آفر

روند دریافت جاب آفر فرانسه و پیشنهاد شغلی این کشور دارای سختی‌ها و شرایط خاصی است که بسیاری از افراد به علت آن ترجیح می‌دهند که در انجام روند آن از کمک یک وکیل یا مشاور مهاجرتی استفاده نموده و به بهترین شکل ممکن اقدام کنند.

شما می‌توانید از ابتدای مراحل مربوط به مهاجرت خود با یک وکیل یا مشاور مهاجرتی دارای علم در این زمینه و آگاه به امورد مهاجرتی استفاده نموده و در کمترین زمان ممکن مهاجرت خود را انجام دهید.

برای پیدا کردن مناسب‌ترین وکیل با توجه به شرایط خود می‌توانید از طریق این بستر اقدام نموده و سوالات و ابهامات خود را برطرف نمایید.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۳ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا