مهاجرت کاریمهاجرت سرمایه گذاری

چگونه خرید بیزینس در کانادا انجام دهم

مهاجرت به کانادا برای افراد مختلف با توجه به شرایط آن‌ها متفاوت است و می‌توان بیان کرد که هر فردی آن را با توجه به شرایط و وضعیت خود، راه مهاجرت را انتخاب می‌نماید و ویزای کانادا دریافت می‌کند.

مهاجرت تحصیلی به کانادا یا مهاجرت کاری، سرمایه گذاری و غیره از انواع آن هستند که هرکدام دارای روش خاصی می‌باشند و زیرمجموعه‌های مختلفی نیز دارند.

در واقع دولت کانادا به منظور مهاجرپذیری از طی سال‌های اخیر برنامه‌های مختلفی را برای مهاجران در نظر گرفته است که با توجه به آن‌ها امکان مهاجرت دائم یا موقتی به کانادا را پیدا می‌کنند.

خرید بیزینس در کانادا نیز یکی از این راه‌ها است که باعث می‌شود فرد بتواند به این کشور سفر کرده و با سرمایه‌گذاری و تدابیر تجاری، نسبت به کسب سود اقدام کند.

در این مطلب تمامی نکات و مسائل مربوط به خرید بیزینس در کانادا را بررسی می‌کنیم و مورد توجه قرار می‌دهیم.

خرید بیزینس در کانادا۱

خرید بیزینس در کانادا

با توجه به اینکه کشور کانادا از لحاظ اقتصادی در وضعیت شکوفایی قرار دارد و بسیاری از افراد برای مهاجرت کاری به کانادا یا مهاجرت با ویزای سرمایه گذاری کانادا اقدام می‌کنند، می‌توان بیان کرد که برای راه‌اندازی بیزینس و خرید آن نیز مورد استقبال قرار می‌گیرد و بسیاری از افراد برای خرید بیزینس در کانادا اقدام می‌کنند.

خرید بیزینس در کانادا یا سرمایه گذاری در این کشور از روش‌هایی هستند که می‌توان با آن‌ها مهاجرت کرد و هر فردی با توجه به اهداف و شرایط خود یکی از آن‌ها را انتخاب می‌نماید.

خرید بیزینس در کانادا و راه‌اندازی آن با هم متفاوت هستند و هرکدام نیازمند دارا بودن بودجه خاصی است که شاید با هم یکسان  نباشند.

شرایط خرید بیزینس در کانادا

خرید بیزینس در کانادا به معنای خرید تمامی اجزای مربوط به آن بیزینس است و باعث می‌شود که از آن پس تمامی مسئولیت‌های مربوط به آن بیزینس به فرد دارنده و صاحب بیزینس منتقل شود و تنها مسئول شناخته می‌شود.

از مهم‌ترین شرایط خرید بیزینس کانادا می‌توان به دارا بودن سرمایه کافی اشاره کرد که فرد می‌تواند در صورت دارا بودن سرمایه لازم، بیزینس منتخب خود را خریداری نموده و با آن مهاجرت نماید.

البته این به این معنا نیست که موارد دیگری برای فرد صاحب بیزینس مورد نیاز نیست و او باید تمامی شرایط را دارا باشد. فرد متقاضی خرید بیزینس باید تجربه مدیریتی خوب و قابل استنادی داشته باشد و بتوان به تجربه وی اعتماد کرد.

او همچنین باید دارای مدرک زبان و در حالت کلی مهارت زبان خارجی مورد نیاز در زبان‌های انگلیسی یا فرانسوی باشد که بسته به نوع ایالت زبان مورد نیاز نیز متفاوت است و مثلا اگر بخواهد در ایالت کبک بیزینس خریداری کند باید به زبان فرانسوی تسلط داشته باشد.

او همچنین باید دارای تمکن مالی مورد نیاز برای راه‌اندازی یا خرید بیزینس باشد که پیش‌تر در رابطه با اهمیت آن صحبت کردیم.

۲

نحوه خرید بیزینس در کانادا

اولین قدم برای خرید بیزینس در کانادا این است که از کمک و مشاوره‌های یک وکیل خبره استفاده کنید و فردی را برای همراهی در این راه برای خود انتخاب کنید و بتوانید از راه درست و قانونی آن اقدام کنید و شانس خود را در خرید بیزینس و مهاجرت به کانادا بالا ببرید.

پس از آن، مهم‌ترین مرحله خرید بیزینس این است که بتوانید بیزینس مناسبی را پیدا کرده و برای خرید آن اقدام کنید. پیدا کردن بیزینس باید به گونه‌ای باشد که با تجربیات و رزومه فرد نیز همخوانی داشته باشد و بتواند بهترین مدیریت را روی آن اعمال کند.

بنابراین فرد متقاضی باید با جست و جو بیزینس مناسب خود را پیدا کرده و پس از آن برای خرید اقدام کند. در واقع یافتن و انتخاب بیزینس باید به گونه‌ای باشد که فرد بتواند استراتژی مناسبی را در آینده در رابطه با آن ترسیم کند.

پس از انتخاب بیزینس، باید بتوانید برای آن بیزینس پلن تهیه کنید و از طریق آن آینده‌ای را برای کسب و کار خود پیشبینی نموده و تمام جزئیات را مورد بررسی قرار دهید تا با ارائه آن به موسسه مربوطه در کانادا، بتوانید شانس خود را برای دریافت مجوز بالا ببرید.

پس از آن باید مدارک لازم و طرح تجاری و هزینه خرید بیزینس و غیره را به ESDC ارائه دهید تا موفق به دریافت LMIA شوید و از طریق آن اجازه خرید و راه‌اندازی کسب و کار و کار در کانادا را پیدا کنید.

هزینه بیزینس باید به صاحب قبلی آن پرداخته شود و فرد متقاضی به طور کلی تمام هزینه بیزینس را بپردازد. پس از آن با دریافت ویزای کار کانادا می‌توانید به این کشور مهاجرت کرده و تا مدت ۲ سال زمان دارید تا موفق بودن کسب و کار خود را ثابت کنید و در صورت موفق بودن بیزینس، نوع اقامت خود را تغییر دهید.

هزینه خرید بیزینس به چه صورت است؟

هزینه خرید بیزینس در کانادا در حالت کلی مشخص نیست و از سوی دولت کانادا مقدار مشخصی برای آن در نظر گرفته نشده است و با توجه به نوع بیزینس و ایالتی که در آن بیزینس وجود دارد و موارد دیگر، می‌تواند متفاوت در نظر گرفته شود.

هزینه خرید بیزینس در ایالت‌های مختلف کانادا به طور میانگین می‌تواند حدود ۱۰۰ هزار دلار کانادا باشد و این هزینه در برخی کسب و کارهای قوی بیش از ۲۰۰ هزار دلار خواهد بود.

بنابراین هزینه خرید بیزینس در کانادا در انواع بیزینس‌ها متفاوت است و می‌توان هزینه دقیق آن را با جست و جو و کسب اطلاعات از افراد باتجربه و غیره به دست آورد.

بهترین روش برای اطلاع از هزینه دقیق خرید بیزینس در کانادا و حداقل سرمایه مورد نیاز این است که از طریق یک وکیل خبره و آگاه به امور مهاجرتی اقدام نموده و اطلاعات لازم را کسب نمایید و برای خرید بیزینس اقدام کنید.

هزینه‌های خرید بیزینس در کانادا فقط به همان هزینه‌های اولیه محدود نمی‌شود و فرد سرمایه گذار باید حداقل ۵۰ هزار دلار کانادا به عنوان پول نقد پس‌انداز نموده و از این طریق بتواند هزینه‌های جانبی کسب و کار در یک سال پس از راه‌اندازی را بپردازد.

نحوه خرید بیزینس در کانادا

بهترین سرمایه گذاری با خرید بیزینس

سرمایه گذاری و خرید بیزینس در کانادا و هر کشور دیگری عملی است که در حالت کلی با ریسک زیادی همراه است و فرد باید در نظر داشته باشد که این کار وی در آینده چگونه خواهد بود و سود یا ضرر آن را مورد بررسی قرار دهد.

به همین منظور باید در نظر داشته باشد که بیزینس مناسبی را خریداری نموده که توانایی مدیریت آن را داشته باشد و همچنین در صورتی که دارای تحصیلات یا تجربیات مرتبطی با آن باشد، شانس موفقیت بیزینس خود را بالا می‌برد.

خرید بیزینس در کانادا می‌تواند در حوزه‌های مختلفی صورت گیرد و فرد متقاضی می‌تواند خودش حوزه کاری را انتخاب نماید. در حالت کلی مشاغلی که مورد تایید سازمان مهاجرت، پناهندگان و تابعان کانادا است می‌توانند موفقیت زیادی داشته باشند.

در حالت کلی بهتر است که تمامی مشاغل موثر برای اقتصاد کانادا مورد بررسی قرار گیرند و بیزینس مورد نظر فرد در همان حوزه باشد و انتخاب شود. بنابراین صنایع مهم و مشاغل کلیدی می‌توانند بسیار موثر بوده و مورد انتخاب فرد باشند.

با توجه به اینکه امروزه صنایع غذایی و غیره نیز بسیار پرمخاطب شده‌اند، می‌توان بیان کرد که خرید فرانشیز یا فرانشایز بسیاری از رستوران‌های زنجیره‌ای مانند مک دونالد در اولویت خرید بیزینس برای افراد قرار می‌گیرد و از این طریق می‌توانند به کشور مورد نظر خود مهاجرت کرده و اقدام به کسب سود نمایند.

برای این روش باید در نظر داشته باشند که فقدان کدام برند یا رستوران زنجیره‌ای در آن کشور هست و آگاهانه و عقلانی عمل کنند.

بنابراین خرید بیزینس موفق در کانادا به بودجه و تدابیر فرد بستگی دارد و باید بتواند با در نظر گرفتن هزینه فرصت خود، بهترین انتخاب را داشته و با این روش به کانادا مهاجرت کند و به کسب سود بپردازد.

۳

اقامت دائم با خرید بیزینس کانادا

بسیاری از افراد گمان می‌کنند که خرید بیزینس در کانادا باعث می‌شود تا بتوانند به راحتی اقامت دائم کانادا دریافت نموده و برای همیشه در آن کشور زندگی کنند.

خرید بیزینس در کانادا به دریافت اقامت دائم این کشور منجر نمی‌شود و فرد صرفا اجازه کار ر آن کشور را پیدا می‌کند و باید ثابت کند که حضور وی برای مدیریت بیزینس در کانادا لازم است.

بنابراین فرد می‌تواند ویزای کاری کانادا دریافت نماید که مدت مجاز برای اقامت در کانادا از طریق آن ۱۲ ماه است و البته قابل تمدید شدن نیز می‌باشد و فرد می‌تواند تا دو سال در کانادا اقامت داشته باشد. پس از آن باید به کشور خود بازگشته و یا برای تغییر نوع ویزای خود اقدام نماید تا بتواند مدت بیشتری را در آن کشور اقامت داشته باشد.

انواع خرید بیزینس چگونه است

خرید بیزینس در کانادا انواع مختلفی دارد که هر فردی با توجه به شرایط خود آن را انتخاب می‌نماید. یکی از انواع آن خرید بیزینس به شکل عادی است که فرد متقاضی یک بیزینس که صاحب آن قصد انتقال مالکیت و فروش آن را دارد پیدا کرده و با پرداخت هزینه، آن بیزینس را خریداری می‌کند که این روش متداولی می‌باشد.

یکی دیگر از انواع آن، خرید فرانشیز یا فرانشایز است که در آن فرد می‌تواند شعبه یکی از رستوران‌ها یا فروشگاه یا یک کسب و کار دارای شعبات مختلف در کشورهای گوناگون را خریداری نموده و از طریق آن به کسب سود بپردازد. برای مثال می‌تواند اقدام به راه‌اندازی شعبه جدید استارباکس در یکی از شهرهای کانادا که دارای این فروشگاه نیست بکند.

آخرین نوع نیز که خرید بیزینس محسوب نمی‌شود اما با کسب و کار ارتباط دارد، راه‌اندازی بیزینس است که خرید و هزینه مسائل مربوط به آن باید توسط فرد متقاضی پرداخت شود و معمولا هزینه کمتری نسبت به دیگر انواع خرید بیزینس دارد و در مقابل نیز ریسک بیشتری را ایجاد می‌کند.

درباره خرید بیزینس در کانادا

۴

نکات مربوط به خرید بیزینس در کانادا

  • خرید بیزینس در کانادا نسبت به راه‌اندازی آن دردسر کمتری دارد و رسیدن به سوددهی در آن سریع‌تر است. به همین منظور بسیاری از افراد آن را به راه‌اندازی کسب و کار ترجیح می‌دهند.
  • برای خرید کسب و کار در کانادا دارا بودن هزینه و تمکن مالی آن اهمیت زیادی دارد و حتما باید با توجه به نوع کسب و کار و ایالتی که در آن قصد خرید کسب و کار هست، هزینه مورد نیاز پرداخت شود.
  • خرید فرانشایز معمولا نسبت به خرید بیزینس عادی بیشتر مورد استقبال قرار می‌گیرد و ریسک و هزینه کمتری دارد.
  • انتخاب یک وکیل خبره در روند مهاجرت کاری به کانادا بسیار حائز اهمیت است و باعث می‌شود که در کمترین زمان ممکن بتوانید ویزای خود را دریافت نمایید.

مزایا و معایب خرید بیزینس

در حالت کلی مزایای خرید بیزینس در کانادا و کشورهای دیگر نسبت به معایب آنان کمتر است و به همین منظور مورد استقبال افراد دارای سرمایه قرار می‌گیرد.

از مزایای خرید بیزینس در کانادا می‌توان به این اشاره کرد که خرید بیزینس در این کشور به این منظور است که می‌توانید زندگی جدیدی را آغاز کرده و در آنجا اقامت داشته باشید.

از مزایای دیگر آن کسب سود است که با توجه به استراتژی و سیاست‌های فرد متقاضی می‌تواند میزان متفاوتی داشته باشد و بیزینسی سودده را خریداری نمایند.

از دلایل اینکه سوددهی در خرید بیزینس زودتر از راه‌اندازی آن اتفاق می‌افتد این است که در خرید بیزینس مشتریان و سابقه مربوط به آن وجود دارند و در واقع آن بیزینس از پیش شناخته شده است و شما وظیفه بهبود و به دست گرفتن مدیریت آن را دارید.

دانش بازار نیز از دیگر مزایای دیگر آن است و در واقع خرید بیزینس باعث می‌شود که فرد صاحب بیزینس، نسبت به بازار و اقتصاد آن کشور اطلاعات کسب کرده و بتواند پیشرفت کاری خود را رقم بزند و یا نسبت به راه‌اندازی کسب و کار دیگری اقدام کند.

از معایب آن نیز می‌توان به حاوی ریسک بودن آن اشاره کرد که به همین منظور بسیاری از افراد از خرید آن صرف نظر می‌کنند. البته شایان ذکر است که خرید بیزینس نسبت به راه‌اندازی آن ریسک کمتری دارد و درصد موفقیت آن بالاتر است.

همچنین ضررها و مشکلات بیزینس که در گذشته وجود داشته و الان به صاحب فعلی منتقل شده است، زیاد هستند و باعث می‌شوند که مشکلات زیادی در این زمینه به وجود آیند.

یکی از بزرگترین معایب نیز این است که بسیاری از افراد در یافتن بیزینس دچار مشکل هستند و نمی‌توانند بیزینس متناسب با مهارت‌ها و توانایی خود را انتخاب و خریداری نمایند.

در واقع فردی که برای خرید بیزینس در کانادا اقدام می‌کند باید چالش‌های مربوط به گذشته و آینده آن بیزینس را نیز بپذیرد و برای تمامی آن‌ها راه چاره داشته باشد.

خرید بیزینس در کانادا چگونه است

دریافت مشاوره برای خرید بیزینس کانادا

بهترین راهی که برای کسب اطلاعات در رابطه با خرید بیزینس در کانادا و نحوه خرید و نکات مربوط به آن وجود دارد، این است که بتوانید از یک وکیل خبره و باتجربه اطلاعات کسب نموده و پس از آن اقدام کنید.

در واقع روش‌های دیگری هم برای خرید بیزینس کانادا و دریافت مشاوره برای آن وجود دارد که هرکدام مزایا و معایب خود را دارند. برای مثال یکی از بهترین روش‌ها این است که از طریق اینترنت اطلاعات لازم و مربوط به خرید بیزینس در کانادا  را به دست آورده و تحقیقات کافی را به عمل آورید.

استفاده از تجربیات افرادی که از این طریق به کانادا مهاجرت کرده‌اند نیز بسیار مفید و سودمند است و باعث می‌شود که بتوانید از جزئیات روند و نحوه اپلای و دریافت ویزا و غیره اطلاعات کسب کنید.

از ویژگی‌های یک وکیل خوب و باتجربه این است که در زمینه مهاجرت اطلاعات زیاد و به روزی داشته باشد و همچنین بتواند شما را در مراحل مختلف راهنمایی نموده و اطلاعات مورد نیاز شما را ارائه دهد.

فرد متقاضی می‌تواند وکیل مورد نظر خود را از طریق موسسه‌های حقوقی معتبر پیدا کند و به صورت حضوری و یا آنلاین با وی در ارتباط قرار گیرد. بنیاد وکلا یکی از این موسسه‌ها است که هزاران وکیل خبره در آن فعالیت کرده و آماده پاسخگویی می‌باشند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا