مهاجرت با تمکن مالیبین‌ الملل

چگونه برای سفر به کانادا اقدام کنم

در حالت کلی سفر به کانادا برای افراد مختلف با اهداف گوناگونی صورت می‌گیرد و می‌توان بیان کرد که هر فردی با توجه به شرایط خود برای سفر به کانادا اقدام می‌کند و شاید حتی هدف مهاجرتی نیز داشته باشد.

با توجه به اینکه کشور کانادا دارای یک طبیعت بی‌نظیر است و سطح رفاه و غیره نیز برای شهروندان و توریست‌ها بسیار عالی است، بسیاری از افراد این کشور را برای سفر تفریحی و یا اقامت دائم و موقت انتخاب می‌نمایند و به همین منظور به این کشور سفر می‌کنند.

سفر به کانادا مفهوم گسترده‌ای است که در این مطلب تمامی مسائل مربوط به آن را مورد بررسی قرار می‌دهیم و انواع سفر به کانادا با اهداف گوناگون و نحوه آن را بیان می‌کنیم.

سفر به کانادا

۱

درباره سفر به کانادا

کشور کانادا دومین کشور بزرگ جهان محسوب می‌شود و بسیاری از افراد به دلایل مختلفی قصد مهاجرت به آن و یا حتی سفر تفریحی به کانادا را پیدا می‌کنند.

کشور کانادا برای بسیاری از افراد فرصتی محسوب می‌شود که با استفاده از آن می‌توانند زندگی جدیدی را آغاز کرده و شرایط خود را از لحاظ تحصیلی و غیره بهبود بخشند.

همچنین به دلیل اینکه این کشور دوزبانه محسوب می‌شود و در برخی ایالت‌ها به زبان فرانسوی نیز صحبت می‌کنند، تمایل افراد به مهاجرت به کانادا با زبان فرانسوی نیز افزایش پیدا کرده است.

بنابراین با توجه به اینکه کشور کانادا مقصد بسیار خوبی برای سفر تفریحی و مهاجرت در روش‌های مختلف محسوب می‌شود، می‌توان بیان کرد که اولویت بسیاری از افراد برای سفر است و به همین منظور از مشاوره‌های وکیل مهاجرتی و افراد باتجربه در این زمینه استفاده می‌نمایند.

شرایط سفر به کانادا

در حالت کلی سفر توریستی و بدون قصد اقامت دائم در کانادا شرایط خاصی ندارد و سالانه بسیاری از افراد می‌توانند در صورت دارا بودن تمکن مالی به آن کشور مهاجرت نمایند.

بنابراین سفر به کانادا حتی اگر به صورت تفریحی باشد نیازمند دارا بودن تمکن مالی است و افراد می‌توانند با اثبات تمکن مالی خود و اخذ گواهی تمکن مالی به آن کشور سفر کرده و حتی تا ۱ ماه در آن کشور اقامت داشته باشند.

بنابراین شرایط سفر تفریحی مانند مهاجرت تحصیلی و غیره نیست و افراد می‌توانند به شکل راحت‌تری ویزای توریستی کانادا را اخذ نموده و به این کشور سفر کوتاه مدت داشته باشند.

البته افرادی که ممنوع‌الخروج باشند و به هر دلیلی نتوانند به کشورهای دیگر سفر کنند نمی‌توانند ویزای کانادا را دریافت نمایند. نکته دیگر این است که افرادی که دارای کارت پایان خدمت نیستند باید برای سفر به کانادا مبلغی را برای ودیعه بگذارند.

مدارک مورد نیاز برای سفر

مهم‌ترین مدارک مورد نیاز برای سفر به کانادا پاسپورت دارای اعتبار و ویزای کانادا می‌باشد. در واقع افرادی که دارای ویزای تفریحی و … کانادا نباشند نمی‌توانند به این کشور سفر کرده و باید پیش از آن با توجه به شرایطی که برای دریافت ویزا در نظر گرفته شده است، برای دریافت آن اقدام نمایند.

بنابراین افراد می‌توانند به سفارت کانادا مراجعه کرده و یا حتی به صورت انلاین برای دریافت ویزای الکترونیکی اقدام کنند و در صورت نیاز برای مصاحبه به سفارت بروند.

از مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای توریستی کانادا می‌توان به پاسپورت، گواهی تمکن مالی، دو قطعه عکس در ابعاد مورد نظر و مدارک شناسایی اشاره کرد.

درباره سفر به کانادا

۲

انواع روش‌های سفر به کانادا

در حالت کلی مفهوم سفر به کانادا با مهاجرت به این کشور متفاوت است و در این قسمت سفر به کانادا به عنوان سفری کوتاه مدت را بررسی می‌کنیم که خود مورد استقبال بسیاری از افراد قرار می‌گیرد.

مهاجرت به کانادا و سفر بلندمدت به این کشور با روش‌های گوناگونی ممکن است که در ادامه مورد بررسی قرار داده و ویژگی‌های هر کدام را بیان می‌کنیم. سفر به کانادا به صورت کوتاه‌مدت و به نحوی که فرد متقاضی بتواند تا ۶۰ روز در آن کشور بماند به روش‌های مختلفی ممکن است‌.

بسیاری از افراد برای سفر سیاحتی به کانادا ترجیح می‌دهند که از طریق یک تور مطمئن برای سفر به این کشور اقدام کرده تا با خیال راحت بتوانند از اماکن تفریحی آن بازدید نموده و بهترین لحظات را تجربه کنند‌‌.

سفر به کانادا یا هر کشور دیگری بدون تور و به شکل شخصی، باعث می‌شود که هزینه‌های فرد بیشتر شوند و همچنین در برقراری ارتباط با شهروندان خارجی و غیره دچار مشکل گردند.

بنابراین به این دلیل و دلایل دیگر، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که با یک تور مطمئن به کانادا سفر کرده و لحظات خوشی را کنار هم‌سفران خود آغاز کنند.

تنها روش سفر به کانادا سفر هوایی است و به دلیل مسافت طولانی و پرواز ۱۸ ساعته، چند پرواز برای مسافران در نظر گرفته می‌شود و می‌توانند با ترانزیت در کشورهای مورد نظر، راه خود را در سفر به کانادا ادامه دهند.

نکات مهم سفر به این کشور

  • برای سفر به کانادا امکان اخذ ویزای فرودگاهی یا محض ورود وجود ندارد و فرد متقاضی حتما باید در ابتدای اقدام برای سفر به کانادا نسبت به دریافت ویزای توریستی اقدام کند.
  • سفر به کانادا با ویزای همراه حتما به مهاجرت ختم نمی‌شود و بسیاری از افراد از ویزای همراه کانادا برای سفر تفریحی به این کشور و دیدار با اقوام استفاده می‌نمایند.
  • ماه‌های آگوست و ژوئیه بهترین ماه‌ها برای سفر به کانادا هستند و هزینه فرد نیز در این حالت بسیار کاهش پیدا می‌کند.
  • سفر به کانادا با یک تور مطمئن باعث می‌شود که بتوانید از تمامی اماکن گردشگری آن کشور بازدید کرده و با خیال راحت پول خود را در اختیار آن‌ها قرار دهید.

سفر به کانادا با ویزای همراه

سفر به کانادا با ویزای همراه یکی از روش‌های سفر و اقامت موقت در این کشور است که با استفاده از آن بسیاری از افراد برای دیدار با اقوام خود استفاده می‌نمایند و به کانادا می‌روند.

دریافت ویزای همراه به این صورت است که فردی که به کانادا مهاجرت کرده و در آن کشور اقامت دارد می‌تواند برای اقوام درجه ۱ خود و فرزندان درخواست ویزای همراه داشته باشد و پس از اخذ آن برای مهاجرت به کانادا اقدام نمایند.

فردی که با ویزای همراه کانادا به این کشور مهاجرت کرده می‌تواند به صورت فریلنسری و یا تمام وقت کار کند و محدودیتی برای وی وجود نخواهد داشت. همچنین می‌تواند ویزای خود را به ویزای کاری یا تحصیلی تبدیل نموده و اقامت طولانی‌تری در کانادا داشته باشد.

همه چیز درباره سفر به کانادا

۳

مهاجرت به کانادا و اقامت دائم در آن کشور

مهاجرت به کانادا و اقامت دائم در آن کشور می‌تواند از طرق مختلفی صورت گیرد. برای مثال فرد متقاضی می‌تواند با مهاجرت تحصیلی به کانادا اقامت موقت آن کشور را دریافت نموده و پس از اتمام تحصیل نسبت به اخذ ویزای کاری و دریافت اقامت دائم درخواست دهد.

در روش‌های دیگر نیز مانند مهاجرت کاری به کانادا می‌توان بیان کرد که در برخی روش‌های آن از ابتدا به فرد اقامت دائم کانادا اعطا می‌شود و می‌تواند به صورت دائم در آن کشور اقامت داشته باشد.

در مهاجرت با ویزای استارتاپ کانادا به این صورت است که با در نظر گرفتن ایده فرد، امکان اعطای اقامت دائم به وی وجود دارد و حتی اگر پس از مدتی پیشرفت نکرد و با شکست مواجه شد، به معنای الغاء امکان اقامت وی در کانادا نیست و می‌تواند در آن کشور بماند.

بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که امکان مهاجرت به کانادا و اقامت دائم در آن کشور تقریبا در همه روش‌ها وجود دارد و هر فردی می‌تواند پس از مدتی اقامت در کانادا، ویزای موقت یا کوتاه‌مدت خود را تمدید کرده و در حالت کلی نوع آن را عوض کند و پاسپورت کانادایی نیز دریافت کند.

البته قوانینی در رابطه با این موضوع توسط دولت کانادا وضع شده است که فرد متقاضی باید تمام آن‌ها را رعایت نموده تا واجد شرایط دریافت اقامت دائم کانادا شود.

مهاجرت کاری به کانادا

مهاجرت کاری به کانادا امروزه از طرق مختلفی صورت می‌گیرد و کشور کانادا به منظور پویا نگه داشتن اقتصاد خود و استفاده از نیروی کار خارجی، برنامه‌های مختلفی را برای مهاجرت کاری به کانادا در نظر گرفته است که سالانه بسیاری از افراد برای مهاجرت از طریق آن‌ها اقدام می‌نمایند.

بسیاری از افراد از طریق جاب آفر کانادا اقدام می‌کنند و یا حتی با اکسپرس اینتری می‌توانند به کانادا مهاجرت نمایند.

مهاجرت کاری به کانادا می‌تواند دائم یا موقتی باشد و با توجه به نوع مهاجرت فرد متقاضی و روش آن تفاوت دارد اما در هر روشی امکان ارائه درخواست برای دریافت اقامت دائم وجود دارد.

مهاجرت تحصیلی و روش آن

با توجه به اینکه کشور کانادا در زمینه تحصیلی بسیار مهاجرپذیر است و به منظور افزایش و ارتقا سطح علمی خود از مهاجرت تحصیلی افراد استقبال می‌کند، می‌توان بیان کرد که مهاجرت تحصیلی به کانادا در طی چند سال اخیر با استقبال زیادی همراه بوده و بسیاری از افراد از این روش برای دریافت اقامت دائم کانادا استفاده می‌نمایند.

در این روش حتی امکان و احتمال دریافت بورسیه تحصیلی و فاند نیز وجود دارد و در هر مقطع تحصیلی افراد واجد شرایط می‌توانند آن را دریافت نمایند.

مهاجرت تحصیلی به کانادا دارای شرایط خاصی است و در سطح مدرسه نیز می‌تواند صورت گیرد و بسیاری از افرادی که پدر یا مادرشان به هر دلیلی قصد مهاجرت به کانادا را دارند، برای تحصیل در مدارس کانادا اقدام می‌کنند.

اما امروزه بسیاری از افراد برای مهاجرت تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد در کانادا اقدام کرده و مهاجرت کارشناسی ارشد به کانادا انجام می‌دهند و پس از آن با دریافت ویزای کاری، شانس خود را برای دریافت اقامت دائم کانادا بالا می‌برند.

سفر به کانادا چگونه است

۴

بهترین روش سفر تفریحی به کانادا

در حالت کلی با توجه به اینکه سفر به کانادا یک سفر لوکس حساب می‌شود و هزینه پرواز به این کشور و همچنین اقامت و غیره بالا است، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که این خدمات را به صورت اشتراکی دریافت کنند تا با هزینه کمتری به این کشور سفر کنند.

سفر به کانادا برای بسیاری از افرادی که دارای اقوام یا دوستانی در آن کشور نیستند به صورت انفرادی شاید حتی دارای امنیت کامل نیز نباشد چرا که دارای پرواز مستقیم به این کشور نیست و شاید حتی نتواند هیچ فرد فارسی زبانی را پیدا کند.

با توجه به این موضوع می‌توان گفت که انتخاب اول و اولویت بسیاری از افراد، سفر به کانادا با یک تور مطمئن است و می‌توانند از این طریق اقدام نمایند.

امروزه بسیاری از افراد سودجو برای سوءاستفاده از موقعیت خود، ادعا می‌کنند که با کمترین هزینه می‌توانند سفر تفریحی بسیار خوبی را به کانادا برای شما به ارمغان آورند. این افراد پس از دریافت هزینه هنگفت سفر به کانادا کلاهبرداری و حتی ممکن است فرار کنند‌.

بنابراین نکته مهم در سفر به کانادا این است که یک تور مطمئن را برای سفر تفریحی انتخاب نمایید و از اعتبار آن اطمینان حاصل کنید و پس از آن برای واریز مبلغ اقدام کنید.

بسیاری از تورهای دارای اعتبار و خوب، نسبت به دریافت بهترین هتل‌ها با کمترین قیمت و با هزینه اشتراکی اقدام می‌کنند و به همین منظور با هزینه مناسبی می‌توانید برای سفر به کانادا به آن‌ها بپیوندید.

کمترین هزینه سفر به کانادا نیز برای افرادی است که دارای ملک در آن کشور هستند و یا شخصی از اقوام آن‌ها شهروند کانادا است و یا در آن کشور اقامت دارد. به همین منظور می‌توان گفت که روش‌های مختلفی برای سفر به کانادا وجود دارد که می‌توانید با توجه شرایط و موقعیت خود بهترین آن‌ها را انتخاب نمایید.

دریافت ویزای تفریحی کانادا

دریافت ویزا برای سفر به کانادا و اقامت کوتاه مدت در آن کشور، به این صورت است که فرد متقاضی باید از طریق سفارت رسمی کانادا در ایران اقدام نموده و مدارک لازم را برای دریافت ویزای توریستی یا بازدیدکننده ارائه دهد.

برای دریافت ویزای توریستی کانادا مدارک خاصی مورد نیاز هستند و فرد متقاضی باید آن‌ها را به صورت کامل و دقیق ارائه داده تا در کمترین زمان ممکن ویزای توریستی کانادا برای وی صادر شود.

ویزای توریستی کانادا انواع مختلفی دارد که افراد معمولا نوع عادی آن را برای سفر به کانادا انتخاب و دریافت می‌کنند. در ادامه مدارک لازم برای دریافت ویزای توریستی کانادا را بررسی می‌کنیم‌.

مدارک لازم ویزای توریستی

  • پاسپورت دارای اعتبار حداقل ۲ سال و فتوکپی از اطلاعات آن
  • هزینه درخواست ویزا و بیمه سفر
  • انگیزه نامه سفر به کانادا و هدف از سفر
  • دعوت نامه سفر به کانادا در صورت وجود
  • دو قطعه عکس که اندازه آن توسط سفارت اعلام می‌گردد
  • بیمه و هزینه آن برای سفر به کانادا

در حالت کلی سفر به کانادا به شکل تفریحی و دریافت ویزای توریستی برای آن، مشکلات کمتری نسبت به انواع مهاجرت دارد و افراد به شکل راحت‌تری می‌توانند ویزای توریستی را نسبت به تحصیلی و غیره دریافت کنند.

البته با توجه به فزونی درخواست‌های سفر به کانادا، دولت کانادا شرایط جدید و سختی را برای سفر به این کشور در نظر گرفته که در واقع با توجه به این موضوع، تعداد افرادی که موفق به دریافت ویزای توریستی کانادا می‌شوند کاهش پیدا کرده و محدود شده است.

شما می‌توانید برای یافتن بهترین روش سفر به کانادا و دریافت ویزای توریستی از کمک‌ها و مشاوره‌های یک فرد خبره استفاده نموده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن ویزای توریستی دریافت کنید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا