مهاجرت با تمکن مالیمهاجرت تحصیلیمهاجرت سرمایه گذاریمهاجرت کاری

چگونه بهترین ایالت کانادا برای مهاجرت را انتخاب کنم

کشور کانادا اولویت بسیاری از افراد برای مهاجرت و آغاز زندگی جدید محسوب می‌شود چرا که دارای امکانات فراوانی برای زندگی است و افراد متقاضی می‌توانند به روش‌های مختلفی برای مهاجرت به این کشور اقدام کرده و زندگی خود را ادامه دهند و انتخاب بهترین ایالت کانادا برای مهاجرت دغدغه آن‌ها است.

مهاجرت به کانادا از طریق کار و تحصیل و غیره باعث می‌شود که فرد متقاضی امکان مهاجرت با خانواده خود را نیز داشته باشد و همسر و فرزندان وی بتوانند زندگی خوب و باکیفیتی را در آن کشور آغاز نموده و خودشان نیز به کار و تحصیل مشغول شوند.

نوشته های مشابه

فرزندان وی می‌توانند در مدارس و داشگاه‌های کانادا پذیرش گرفته و تحصیل کنند. در حالت کلی با توجه به اینکه کشور کانادا پیشرفته محسوب می‌شود، شرایط بسیار خوبی می‌تواند در آن کشور فراهم گردیده و فرد مهاجر با فرصت‌های جدیدی روبه‌رو شود.

یکی از دغدغه‌های بزرگ افراد متقاضی این است که چگونه می‌توانند بهترین ایالت برای مهاجرت به کانادا را پیدا کرده و برای اقامت در آن اقدام نمایند که در این مطلب تمامی مسائل مربوط به آن را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

۱

بهترین ایالت برای مهاجرت به کانادا

کشور کانادا نیز مانند تمامی کشورهای دیگر دارای یک سری ایالت محبوب‌تر است که بسیاری از افراد آن را برای کار و زندگی ترجیح می‌دهند و جمعیت زیادی در آن‌ها سکونت دارند.

در حالت کلی بهترین ایالت برای مهاجرت به کانادا بسته به هدف و شرایط فرد متفاوت است و همچنین اگر افراد قصد انجام مهاجرت تحصیلی داشته باشند باید بهترین ایالت برای مهاجرت به کانادا را با توجه به دانشگاه مورد نظر خود انتخاب نمایند و با توجه به آن مهاجرت کنند.

بسیاری از افراد متقاضی مهاجرت به کانادا این نکته را در نظر می‌گیرند که در ایالت مقصد خود، ایرانیان نیز اقامت داشته باشند تا غم غربت را کمتر حس کنند و سختی شرایط و چالش‌های زندگی در کانادا را به شکل آسان‌تری حل کنند.

بنابراین هر فردی با توجه به معیارهای خود برای انتخاب محل زندگی می‌تواند شهر و ایالت مورد نظر خود را انتخاب نماید.

بهترین ایالت کانادا برای مهاجرت

گران‌ترین شهرهای کانادا برای مهاجرت

یکی از مسائلی که با استفاده از آن می‌توان شهرهای کانادا را دسته‌بندی کرد، تقسیم‌بندی آن بر اساس ارزان و گران بودن شهرها و میزان هزینه‌ها در آن‌ها می‌باشد.

گران‌ترین شهرهای کانادا معمولا یا پایتخت هستند و یا از لحاظ سیاسی و تجاری و غیره دارای اهمیت والایی هستند و به همین منظور هزینه‌ها نیز در آن‌ها بالا است.

از گران‌ترین شهرهای کانادا می‌توان به ونکوور اشاره کرد که این شهر از همه نظر در سطح عالی است و بسیاری از فیلم‌های هالیوودی و غیره نیز در این شهر ساخته می‌شوند و دارای طبیعت بی‌نظیری می‌باشد.

بسیاری از اماکن دیدنی و گردشگری نیز در همین شهر هستند که بدون این‌ها شهر ونکوور معنایی ندارد و بسیاری از افراد برای همین ونکوور را انتخاب می‌نمایند.

تورنتو نیز دومین شهر گران قیمت و معروف کانادا است که این شهر نیز دارای جاذبه‌های فراوان و مزایای زیادی است که افراد مهاجر می‌توانند از آن‌ها استفاده نمایند.

خرید خانه در این شهر حدود ۴۸۳ هزار دلار به صورت میانگین برای هر خانه است که در واقع هزینه زیادی برای ملک در آن کشور محسوب می‌شود و در باقی ایالت‌هایی که نام بردیم نیز حدود قیمت خرید خانه به همین صورت می‌باشد.

شهر ویکتوریا در بریتیش کلمبیا و کلگری در آلبرتا و همیلتون نیز در انتاریو از گران‌ترین شهرهای کانادا هستند که مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته و از طریق مهاجرت تحصیلی به کانادا و غیره نسبت به مهاجرت به این شهرها اقدام می‌کنند تا زندگی جدیدی را آغاز نمایند.

ارزان‌ترین شهرهای کانادا

با توجه به اینکه کشور کانادا در مهاجرپذیری سیاست‌های مختلفی دارد و این کار را نسبت به برخی کشورهای دیگر به شکل راحت‌تری انجام می‌دهد، می‌توان بیان کرد که بسیاری از افراد سعی می‌کنند برای مهاجرت به این کشور اقدام کرده و ویزای کانادا دریافت کنند.

به همین منظور حتی در صورتی که تمکن مالی زیادی نداشته باشند می‌توانند در برخی شهرهای آن که زیاد پرهزینه نیست و امکانات کمتری دارد اقامت داشته باشند.

بنابراین بسیاری از شهرهای کانادا در حال توسعه محسوب می‌شوند و با توجه به اینکه این کشور دومین کشور بزرگ جهان است، گوناگونی وضعیت زندگی در آن تعجب‌آور نیست و برخی شهرها دارای امکانات رفاهی کمتری نسبت به شهرهای دیگر هستند و می‌توان با توجه به این موضوع مقصد مهاجرت را مشخص نمود.

از ارزان‌ترین شهرهای کانادا که بسیاری از افراد آن را برای مهاجرت و آغاز زندگی انتخاب می‌کنند می‌توان به کینگستون، ادمونتون، کلگری و غیره اشاره کرد که دارای ویژگی‌های گوناگونی هستند و بسیاری از افراد می‌توانند با توجه به ویژگی‌های خاص این شهرها و همچنین دوری و نزدیکی آن به محل‌های مهم، آن‌ها را انتخاب نمایند.

با توجه به این موضوع می‌توان بیان کرد که مهاجرت به کانادا نیازمند دارا بودن هزینه زیاد نیست و می‌توان زندگی غیرلوکسی را آغاز کرد که دارای هزینه کمتر است و در شهرهایی با امکانات رفاهی اندک‌تری می‌باشد.

بررسی و انتخاب بهترین ایالت برای مهاجرت به کانادا می‌تواند به صورت شخصی و یا از طریق یک وکیل و مشاور حقوقی خبره و با تجربه باشد و به همین منظور می‌تواندر کنار ایالت مناسب، بهترین روش‌های مهاجرت به کانادا را نیز مورد بررسی قرار داد.

انتخاب بهترین ایالت کانادا برای مهاجرت

۲

شاخص‌های کیفیت زندگی در ایالت‌های مختلف کانادا

در حالت کلی شاخص‌های کیفیت زندگی در کانادا بالا هستند و به همین منظور می‌توان این کشور را یک کشور پیشرفته و در دسته کشورهای جهان اول محسوب کرد.

این کشور از جهات مختلفی در رفاه است و برای مثال نرخ بیکاری در این کشور حدود ۶ می‌باشد. امنیت فردی، بهداشت، محیط زیست و غیره نیز شاخص‌های مختلفی دارند که با توجه به ایالت‌های مختلف کانادا گوناگون است و می‌توان برای هر فردی متفاوت در نظر گرفت.

در ادامه برخی از شهرهای کانادا که شاخص کیفیت زندگی در آن‌ها بالا است و بسیاری از افراد از آن‌ها رضایت دارند را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

شهرهای دارنده بالاترین شاخص کیفیت زندگی

برخی شهرهای کانادا دارای شاخص بالاتری برای کیفیت زندگی در کانادا هستند و بسیاری از متقاضیان برای انتخاب بهترین ایالت کانادا برای مهاجرت آن را در نظر می‌گیرند و سعی می‌‌کنند با توجه به شرایط خود بهترین شهرها را برای مهاجرت انتخاب نمایند.

شاخص کیفیت زندگی در شهر ویکتوریای کانادا در بالاترین مقدار قرار دارد و از لحاظ کیفیت زندگی در رده اول است. برای مثال شاخص هزینه‌های زندگی در این شهر حدود ۷۱.۷۸ درصد است و امنیت نیز ۶۴.۷۲ درصد می‌باشد.

شهر کبک دومین شهر از لحاظ کیفیت زندگی است و علیرغم اینکه اکثر افراد ساکن در این شهر فرانسوی زبان هستند، از شاخص بالایی در کیفیت زندگی و غیره بهره‌مند است.

شهرهای دیگر نیز هستند که دارای شاخص‌های مختلفی برای زندگی بوده و افراد می‌توانند آن‌ها را انتخاب نمایند.

بررسی بهترین ایالت کانادا برای مهاجرت

بهترین ایالت کانادا برای مهاجرت ایرانیان

با توجه به اینکه به طور سالانه بسیاری از ایرانیان تصمیم می‌گیرند که به کانادا مهاجرت کرده و کار و تحصیل خود را ادامه دهند، شمار آنان در این کشور زیاد بوده و در برخی شهرهای محبوب این کشور نیز سکونت دارند.

به همین منظور می‌توان بیان کرد که این شهرها مورد توجه و استقبال افراد دیگر نیز قرار می‌گیرند و آن‌ها را در اولویت خود برای مهاجرت قرار می‌دهند.

از مهم‌ترین شهرهایی که شمار زیادی از ایرانیان به آن مهاجرت کرده‌اند می‌توان به تورنتو اشاره کرد که حدود ۹۷ هزار ایرانی در آن اقامت دارند و زندگی می‌کنند. حدود ۲۵ هزار نفر ایرانی نیز در مونترال کانادا نیز زندگی و تحصیل یا کار می‌کنند.

بنابراین می‌توان بیان کرد که اگر مجاورت با افراد ایرانی و هم‌زبان برای شما اهمیت دارد می‌توانید شهرهایی را که ایرانیان در آن‌ها بیشتر هستند را انتخاب نمایید.

در صورتی که معیارهای دیگری برای مهاجرت کاری به کانادا یا انواع مهاجرت‌های دیگر داشته باشید، می‌توانید آن‌ها را در اولویت خود قرار داده و با توجه به آن‌ها برای اقامت در کانادا اقدام نمایید.

مهاجرت به کانادا و دریافت اقامت دائم این کشور با کمک‌ها و مشاوره‌های یک وکیل و مشاور مهاجرتی خبره بسیار آسان‌تر است و تقریبا تمامی افرادی که دارای فامیل یا عضوی از خانواده در کانادا نیستند از طریق یک مشاور و وکیل خبره مهاجرتی اقدام می‌کنند و بهترین راه مهاجرت به کانادا و بهترین ایالت کانادا برای مهاجرت را انتخاب می‌نمایند.

۳

نحوه انتخاب بهترین شهر کانادا برای مهاجرت

انتخاب بهترین ایالت کانادا برای مهاجرت و شهری که قصد اقامت در آن را دارید به عوامل مختلفی بستگی دارد و مثلا اگر مهاجرت تحصیلی به کانادا را انتخاب می‌نمایید شایان ذکر است که شما تعیین کننده محل زندگی نیستید و همه چیز بستگی به دانشگاهی که انتخاب می‌کنید دارد.

دانشگاه منتخب شما نیز می‌تواند با معیارهای مختلفی مورد بررسی قرار گیرد. برای مثال اگر سطح علمی دانشگاه برای شما مهم باشد باید برای دانشگاه‌هایی با سطح علمی بالاتر اپلای کنید و با توجه به رزومه خود که باید از لحاظ علمی بسیار قوی باشد، پذیرش بگیرید و به آن شهر در کانادا مهاجرت کنید و از این طریق زندگی جدیدی را در مجاورت دانشگاه خود آغاز کنید.

در مهاجرت کاری یا سرمایه گذاری به کانادا نیز به این صورت است که شما باید با توجه به محلی که از کارفرمای آن شهر جاب آفر دریافت کرده‌اید به کانادا مهاجرت کنید.

در واقع دریافت جاب آفر کانادا می‌تواند تعیین کننده محل زندگی شما باشد و با وجود اینکه شاید حتی الزامی برای تعیین محل زندگی نزدیک محل کار وجود نداشته باشد، اما بسیاری از افراد برای تسهیل رفت و آمد از این موضوع استفاده می‌نمایند و برای اقامت موقت یا دائم خود نزدیک محل کارشان اقدام می‌کنند.

مهم‌ترین معیارهای انتخاب شهر برای مهاجرت

معیارهای مختلفی برای انتخاب شهر برای مهاجرت وجود دارد که در هر فردی با افراد دیگر متفاوت است. در حالت کلی افرادی که قصد مهاجرت به کانادا با خانواده را دارند به این توجه می‌کنند که شهر و ایالت منتخب آن‌ها دارای امکانات رفاهی فراوانی برای خود یا خانواده‌شان باشد و بتوانند فرزندان خود را در رفاه و آسایش حداکثری پرورش دهند.

برای دانشجویان نیز این معیار حائز اهمیت است و در کنار آن توجه می‌کنند که در شهر منتخب‌شان، هزینه زیادی نداشته باشد و بتوانند با کمترین هزینه به زندگی خود ادامه دهند و سطح مناسبی از زندگی را تجربه کنند چرا که خورد و خوراک و هزینه زندگی نیز در صورتی که دارای حمایت مالی نباشند، برای آن‌ها سخت خواهد بود.

شاید هم این موضوع برای افراد متقاضی مهم باشد که شهر و ایالت منتخب آن‌ها دارای اماکن گردشگری و مناظر طبیعی باشد تا بتوانند سطح بالایی از آرامش را کسب نموده و در آسایش بیشتری زندگی کنند.

برای برخی از افراد نیز مهم است که شهر منتخب آن‌ها شکلی مدرن داشته باشد و سازه‌های انسانی در آن نمایان شوند. بنابراین هر فردی با توجه به روحیات و خصوصیت‌های اخلاقی و غیره خود می‌تواند بهترین ایالت کانادا برای مهاجرت را انتخاب نموده و به این کشور مهاجرت کند.

درباره بهترین ایالت کانادا برای مهاجرت

دریافت مشاوره مهاجرتی برای انتخاب ایالت

انتخاب مقصد برای مهاجرت همواره یکی از بزرگترین مسائلی بوده است که افراد دارای قصد مهاجرت با آن مواجه هستند و به همین منظور مسائل مختلفی برای انتخاب بهترین ایالت برای آن‌ها وجود دارد که باید آ‌ن‌ها را در نظر گرفته تا بتوانند بهترین انتخاب را با توجه به شرایط خود داشته باشند.

افراد متقاضی مهاجرت به کانادا می‌توانند از طرق مختلفی نسبت به این موضوع اطلاعات کسب کرده و بهترین انتخاب را داشته باشند. از راه‌های بسیار مفید مهاجرت به کانادا می‌توان به استفاده از تجربیات افراد دیگر در فضای مجازی و غیره اشاره کرد و همچنین در صورتی که دوست یا آشنایی داشته باشید که به آن کشور مهاجرت کرده یا تجربه مهاجرت به کشورهای دیگر را داشته باشد، می‌توانید از تجربیات وی استفاده نموده و از مراحل و جزئیات آن و همچنین ایالت‌های مناسب برای مهاجرت اطلاعات کسب کنید.

بستر اینترنت نیز معمولا در هر مسئله‌ای می‌تواند برای افراد مفید باشد و می‌توانید اطلاعات مورد نیاز خود را از طریق سایت‌های انگلیسی و حتی سایت‌های رسمی کشور مورد نظر خود به دست آورید.

در پایان، می‌توان بیان کرد که بهترین و مفیدترین روش کسب اطلاعات مهاجرتی و انتخاب بهترین ایالت کانادا برای مهاجرت، استفاده از تجربیات و مشاوره‌های یک وکیل مهاجرتی خبره می‌باشد.

در واقع استفاده از کمک‌ها و مشاوره‌های وکیل مهاجرتی می‌تواند به شما کمک کند تا در سریع‌ترین حالت ممکن به کانادا مهاجرت کرده و زندگی جدید خود را آغاز نمایید.

انتخاب بهترین ایالت کانادا برای مهاجرت نیز از مسائلی است که می‌توانید در رابطه با آن از یک وکیل مهاجرتی کمک بگیرید و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا