زن داداشم میتونه از من شاکی بشه؟
سلام خسته نباشید من به برادرم پیامک دادم حالا زنش از دستم شاکی
آیا مایل هستید اعلانات مربوط به گفتگوهای آنلاین خود را روی دستگاه خود دریافت کنید؟
در پنجره باز شده روی دکمه Allow کلیک کنید...
لطفاً اتصال اینترنت خود را بررسی کنید.
شما میتوانید درخواست ارزیابی حقوقی خود را بطور مستقیم برای ارسال کنید و در کوتاهترین زمان ممکن از ایشان پاسخ بگیرید.
لطفا دقت داشته باشید، شما در هر روز تنها
میتوانید ۳
درخواست ارزیابی حقوقی رایگان ویا ارتباط مستقیم با متخصص ثبت نمایید.
همچنین دقت داشته باشید درصورت عدم انتخاب متخصص، پیام شما برای تمامی متخصصان ارسال شده و ایشان
می توانند ارزیابی خود را از درخواست شما مطرح نمایند.
سلام خسته نباشید من به برادرم پیامک دادم حالا زنش از دستم شاکی
سلام بر شما
بستگی به محتوای پیام ها دارد
با درود
بستگی به محتوای پیام ها دارد
اگر پیامتان حاوی توهین و یا قذف نسبت او باشد، بله می تواند.
سلام بستگی به محتوی پیام دارد
به چه عنوانی شکایت کنه ؟ صرف دادن پیامک که بدون متن که عنوان نکرده اید جرم نیست . در ضمن اگر به برادتون هم پیامکی حاوی مطالب غیر حرف داده باشید برادرتون میتونه شکایت کنه نه زن برادرتون .
باسلام
بستگی به متن پیام دارد
اگر در پیام شما توهین تهدید یا سایر الفاظ مجرمانه علیه ایشان وجود نداشته باشد، هیچ حق شکایتی ندارند
چه پیامکی؟ شاکی تحت چه عنوان
با سلام، سوالتان مبهم می باشد. لیکن اگر متن پیام حاوی الفاظ توهین آمیز به ایشان بوده است میتوانند از شما شکایت نمایند.
با درود
اگر محتوای پیام اهانت،توهین یا فحاشی به همسر برادر شما باشد با فرض قرار دادن پرینت (اسکرین شات)پیام ها توسط برادرتان به ایشان بله می تواند شکایت کند
باسلام
صرف ارسال پیام به برادرتان دلیلی بر شکایت علیه شما نمیباشد.
بستگی به متن پیامکی که ارسال کردید دارد
باسلام خیر زن داداش سمتی در دعوی نخواهد داشت مگر اینکه متن پیام به ایشان ربط داشته باشد.
بستگی به آنچه دارد که در پیام بیان نمودید.
بادرودوسلام سوالتان واضح نیست دارای ابهام می باشد.
باسلام
در صورتی که پیام های ارسالی فقط مربوط به برادرتان باشد و حاوی توهین و افترا و سایر عناوین مجرمانه نسبت به زن برادرتان نباشد از طرف فرد خیر قابل شکایت و استماع نخواهد بود
بااحترام
اگر فقط همین باشد نمیتواند ولی اگر در موردهمسر برادرتان اتهامی زده باشید چرا میتواند شکایت نماید
اگر خط به نام داداشتون باشه فقط ایشان حق شکایت دارند
اگر محتوای پیام شما به ایشان ارتباطی نداشته باشد نمی تواند شکایت کند
سلام
با شرایطی می تواند اقدام نماید بستگی به متن پیام دارد .
زن داداش شما ذینفع نیست و نمی تواند شکایت کند البته بستگی به متن پیامک هم دارد.
سلام به صرف پیام خیر لذا سوال و محتویات پیام را نگفتید موفق باشید
با درود
بستگی به محتوای پیامک دارد
محتوای پیام چی بود؟??
با درود..
به صـرف ارسال پیام متعارف به برادرتان عنـوان مجرمانه ندارد، مگـر اینـکه موضـوع پیام مربوط به زن برادرتان بوده و عنـوان پیام، متن مجـرمانه داشـته باشـد..
با سلام، برای پیامک شکایتی وجود ندارد مگر نوعرپیامک نوع پیامک مجرمانه باشد
سلام
بستگی به نوع و محتوا و مخاطب پیام ها دارد
باسلام
اگر محتوای پیامک حاوی توهین یا فحاشی نسبت به ایشان باشد بله میتوانند از شما شکایت کنند به استناد پیام ها.
با سلام ، سوال ابهام دارد و بدین صورت نمی توان پاسخ دقیقی را ارائه نمود.
درود
اگر پیام مربوط به زن برادرتان نبوده نمی توانند شاکی شوند.
با درود بستگی به متن پیام دارد با شرایطی بله امکان پذیر است.
سلام
سوالتان مبهم است بستگی به متن پیام دارد
سوال شما متاسفانه واضح نیست
باید محتوای پیام را بیان کنید تا امکان پاسخگویی وجود داشته باشد.
با احترام محتوای پیام را نگفتید!!
به صرف پیام نمیشه از کسی شکایت کرد
با سلام سوالتان کامل نیست...نوع و محتوی پیامک فرق میکنه.