خیلی خوب بود ممنون
لطفاً اتصال اینترنت خود را بررسی کنید.
بر اساسِ ۵۶,۸۶۰ دیدگاهِ ثبتشده · بیش از ۵۱۰ هزار کاربر، بنیاد وکلا را انتخاب کردهاند.
خیلی خوب بود ممنون
بسیار حاذق و حرفه ای
نسبتا خوب بود
جناب محمدی صبورانه به مشکل اینجانب رسیدگی کردند وبهترین راهکار رو ارائه دادند سپاس
سلام .جناب ایمانی بهترین وکیلی هستند که بنده مشکلم رو با هر وکیلی در میون میذاشتم جواب درست نمیدادند ولی ایشان هم لایحه تنظیم کردند و فوق العاده از سواد حقوقی بالایی برخوردارند .ممنون ازشون🙏🙏🙏💯💯💯💯💯
حقیقتا همه چیز عالی بود.
خیلی خوب بود ممنون
بسیار حاذق و حرفه ای
عالی بود راهنمایی لازم رو کرفتم
بسیار با حوصله و راهنمایی مناسب.
با تجربه هستند .
بسیار عالی راهنمایی کردن با صبر و حوصله به سوالات جواب دادن
بسیار با حوصله
خیلی با حوصله و دقیق توضیح دادن مشاوره از ایشون رو پیشنهاد میکنم
بسیار عالی ، دقیق و با نهایت دلسوزی و تبحر پاسخگو بودند. ممنونم از مشاوره عالی . اصولا برای سوالات حقوقی با چندین وکیل مشورت میکنم و ایشان به قدر جامع توضیح دادند که مطمن هستم نیاز به مشاوره دیگر در این موضوع ندارم . برقرار باشید .
مشاوره دقیق و کامل و با حوصله
همین حالا مشاوره بگیرید و تجربهٔ خودتان را به این دیوار اضافه کنید.