آیا مایل هستید اعلانات مربوط به گفتگوهای آنلاین خود را روی دستگاه
خود دریافت کنید؟
در پنجره باز شده روی دکمه Allow کلیک کنید...
مشاوره حقوقی فوری (۲۴ ساعته)
موضوعتان را بگویید، در چند ثانیه به وکیلِ در دسترس میرسید
لطفاً اتصال اینترنت خود را بررسی کنید.
تلفن تماس:
شما میتوانید درخواست ارزیابی حقوقی خود را بطور مستقیم برای ارسال کنید و در کوتاهترین زمان ممکن از ایشان پاسخ
بگیرید.
لطفا دقت داشته باشید، شما در هر روز تنها
میتوانید ۳
درخواست ارزیابی حقوقی رایگان ویا ارتباط مستقیم با متخصص ثبت نمایید.
همچنین دقت داشته باشید درصورت عدم انتخاب متخصص، پیام شما برای تمامی متخصصان ارسال شده و ایشان
می توانند ارزیابی خود را از درخواست شما مطرح نمایند.
درود
من یک زمین ۷۶متری در کنار زمین ۲۰۰متری پدرم داشتم و چون زمین من متراژش کم بود و شهرداری میگفت مشکل داره، پدرم قبل از فوت ۲۰۰متر زمین ش رو در یک مبایعه نامه دست نویس فروخت بمن تا مشکل شهرداری حل بشه و زمین به صورت یکپارچه شد ۲۷۶متر و بعدش این زمین رو با نیت اینکه بعدا بین همه ورثه تقسیم بشه، توی بنگاه املاک من فروختم به برادرم و ثمنی هم پرداخت نکرده و شاهد هم دارم و تو مفاد مبایعه نامه نوشته نقدا پرداخت شد چون نمیدونستم مبایعه نامه در سه برگ هست، برادرم دو برگ رو همان زمان برداشته بود برده بود، بعد از ۲سال، همین امروز رفتم با هزار اصرار و تمنا از بنگاه یک برگه کپی ش رو گرفتم، من اعتمادی به برادرم ندارم و سایر ورثه نمیدونن که این معامله چه جوری بوده و نگرانم که برادرم زمین رو بفروشه و سهم ما رو نده و من این وسط بدنام بشم، به نظر شما، اگر اصلاحیه ای پشت هر سه برگۀ بنگاه بنویسیم که این زمین متعلق به ورثه است و موقعی که فروخت حق مارو بده امکانش هست و این اصلاحیه نافذه؟ و چون ثمنی هم پرداخت نکرده حق فسخ وجود داره؟ اگر حق فسخ دارم چون شهرمون کوچیک هست خجالت میکشم بریم دادگاه برای فسخ. خواهش میکنم راهکاری ارائه بفرمایید. (ضمنا در فرم چاپی و آماده بنگاه در قسمت آثار قرار داد این جمله وجود دارد " کلیه خیارات از جمله خیار غبن فاحش و افحش ولو به اعلا درجه به استثنای خیار تدلیس با اقرار طرفین اسقاط گردید" . با نهایت احترام
با سلام
با برادر خود صحبت نموده و ایشان را به دفتر ثبت اسناد برده و اقرار نامه ای با محتویات توافق خود و انجام معامله بصورت صوری از ایشان دریافت نمائید.
با سلام.اگر در پشت هر سه برگه به صوری بودن قرارداد اشاره کنین.و برادرتان امضا کنندوتا شاهد بگیرید خوب.
در ضمن خرید و فروش هرچیزی باید ثمن معامله باید رد و بدل بشه..و اگر شما عدم رد و بدل پول را اثبات کنید قرارداد باطل
وفق قرارداد شما زمین را به برادرتان فروخته اید بهتر است از برادرتان بخواهید متنی با تاریخ موخر بر قرارداد بنویسد و اقرار نماید که قرارداد فسخ و زمین متعلق به ورثه می باشد و طلبی از بایت ثمن مبایعه نامه از شما ندارد.