مهاجرت کاری

چگونه برای مهاجرت کاری به فرانسه اقدام کنم

کشور فرانسه یکی از بهترین کشورهای اروپایی است که از لحاظ اقتصادی نیز پیشرفت زیادی کرده و در واقع می‌توان بیان کرد که از لحاظ کاری نیز شرایط خوبی را برای شهروندان و مهاجران به ارمغان می‌آورد.

به دلیل اینکه کشور فرانسه خواستگاه بسیاری از صنایع مهم بوده و یکی از بهترین اماکن گردشگری توریست‌ها نیز محسوب می‌شود و از سراسر جهان برای بازدید آن می‌روند، مشاغل زیادی نیز از این طریق ایجاد شده است که باعث رونق اقتصادی گشته است.

بسیاری از افراد به طور سالانه برای مهاجرت کاری به فرانسه اقدام می‌کنند و سعی می‌نمایند که با توجه به تخصص و توانایی‌های خود به انجام یک شغل در فرانسه اقدام نموده و کسب درآمد کنند.

به دلیل اینکه برای انجام مهاجرت کاری به فرانسه مراحل خاصی باید طی شود و فرد متقاضی نکات مربوط به آن را رعایت کند، در این مطلب تمامی نکات مربوط به آن را مورد بررسی قرار داده و بیان می‌نماییم.

مهاجرت کاری به فرانسه

۱

درباره مهاجرت کاری به فرانسه

مهاجرت کاری به فرانسه یکی از محبوب‌ترین روش‌های مهاجرت به این کشور است که افراد متقاضی برای کسب درآمد و انتخاب یک زندگی راحت در فرانسه برای انجام آن اقدام می‌کنند و می‌توانند از این طریق اقامت دائم فرانسه را نیز دریافت کنند.

مهاجرت کاری به فرانسه مانند مهاجرت کاری به کشورهای دیگر دارای راه‌های مختلفی می‌باشد و افراد می‌توانند از طریق دارا بودن جاب آفر و یا راه‌اندازی کسب و کار و غیره برای مهاجرت کاری خود اقدام نمایند.

اخذ دعوت‌نامه یا جاب آفر از کارفرمای فرانسوی یکی از مهم‌ترین مراحل مهاجرت کاری به فرانسه است و اخذ آن نیز به آسانی ممکن نیست و فرد متقاضی باید خود را برای سختی‌ها و چالش‌های ان آماده کند.

در رابطه با مهاجرت کاری به فرانسه می‌توان بیان کرد که افراد متقاضی درست است که دارای مدت اقامت محدود خواهند بود اما پس از گذشت مدتی می‌توانند برای دریافت اقامت دائم اقدام نموده و از این طریق شهروند اروپا شوند و از مزایای اتحادیه اروپا مانند سفر بدون نیاز به ویزا بین کشورهای اروپایی و بیمه و خدمات درمانی و غیره استفاده کنند.

نرخ بیکاری در فرانسه نسبت به کشورهای دیگر مانند ایتالیا کمتر است و امروزه حدود ۸ درصد می‌باشد و افراد متقاضی می‌توانند برای مشاغلی که نیاز به نیروی کار در آن‌ها وجود دارد اپلای کنند.

در ادامه در رابطه با شرایط و مدارک لازم برای مهاجرت کاری به فرانسه نکاتی را بیان می‌کنیم تا بتوانید به بهترین شکل ممکن آن را انجام داده و اطلاعات جدید کسب کنید.

شرایط انجام مهاجرت کاری

مهاجرت کاری به فرانسه نیازمند دارا بودن شرایط خاصی است که افراد متقاضی باید آن را دارا بوده تا از طریق آن بتوانند ویزای کاری دریافت کنند.

با توجه به اینکه زبان رسمی کشور فرانسه، فرانسوی است و درصد کمی از افراد به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند، می‌توان بیان کرد که یکی از مهم‌ترین شرایط مهاجرت کاری به فرانسه بلد بودن زبان فرانسوی و دارا بودن مدرک معتبر مربوط به آن است.

در واقع در صورتی که افراد دارای مدرک زبان فرانسوی بوده و این زبان را به خوبی فرا گرفته باشند، شانس خود را برای دریافت جاب آفر نیز افزایش می‌دهند.

از دیگر شرایط بسیار مهم مهاجرت کاری به فرانسه، دارا بودن جاب آفر است و در واقع فرد باید روش مورد نظر خود برای مهاجرت خود را انتخاب نموده باشد تا از این طریق بتواند ویزای کاری دریافت کند.

برای مهاجرت کاری به فرانسه یا هر کشور دیگری نیاز است که فرد متقاضی در نظر داشته باشد که تمامی نکات و مسائل را مورد بررسی قرار داده و در نهایت بداند که تخصص‌های لازم برای کار در آن کشور کدام است و چگونه می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن جاب آفر مناسب خود را به دست آورد.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با تخصص‌های لازم و شرایط مربوط به مهاجرت کاری به فرانسه با یک وکیل یا مشاور مهاجرتی در ارتباط قرار گرفته و پرسش‌های خود را مطرح کنید.

انجام مهاجرت کاری به فرانسه

مهاجرت کاری و مدارک لازم

برای انجام مهاجرت کاری به فرانسه و یا انواع مهاجرت‌های دیگر به کشورهای مختلف، مدارک خاصی مورد نیاز هستند که هر فردی باید آن‌ها را مورد بررسی قرار داده و به طور دقیق ارائه کند تا درخواست او برای دریافت ویزای کاری یا جاب آفر مورد قبول قرار گیرد.

از مدارک مورد نیاز برای مهاجرت کاری به فرانسه می‌توان به مواردی که در ادامه آمده اشاره کرد:

  • قرارداد کاری منعقدشده با کارفرمای فرانسوی یا همان جاب آفر
  • پاسپورت دارای اعتبار فرد متقاضی
  • مدرک محل زندگی در فرانسه
  • اسناد و مدارک شناسایی فرد متقاضی
  • عکس در ابعاد اعلامی از سوی سفارت مربوطه
  • فرم درخواست ویزا که به صورت دقیق و درست پر شده باشد
  • گواهی عدم سوءپیشینه کیفری
  • گواهی تمکن مالی به مقدار مورد نیاز بسته به شرایط هر شخص
۲

تخصص‌های مناسب برای مهاجرت کاری به فرانسه

یکی از اولین مراحل برای مهاجرت کاری به فرانسه، این است که ببینید تخصص‌های مورد نیاز در این کشور چه چیزهایی را شامل می‌شوند و چگونه می‌توان به بهترین شکل، جاب آفر دریافت کرد و مهاجرت نمود.

به همین منظور تخصص‌های مناسب برای مهاجرت کاری به فرانسه مورد بررسی قرار می‌گیرند و می‌توانید از این طریق ببینید که آیا تخصص شما در آن حیطه هست یا خیر.

از مشاغل مورد نیاز برای کار در فرانسه می‌توان به زمینه‌های: داروسازی، لوازم آرایشی، صنایع هوا و فضا، رستوران‌ها و اردوگاه‌ها، مهندسی‌ها، فناوری اطلاعات و غیره اشاره نمود که هرکدام دارای زیرشاخه‌های خاص خود هستند و موارد مشاغل مورد نیاز به همین‌ها نیز محدود نمی‌شود.

همچنین می‌توان بیان کرد که مشاغلی مانند وکالت، خلبانی، پزشکی، دندان‌پزشکی، تحلیل‌گری مالی، پزشکی، معلمی، پژوهش‌گری و غیره دارای خواهان زیادی هستند و به دلیل مزایا و فرصت‌هایی که برای افراد ایجاد می‌کنند، خواهان زیادی دارند.

بهترین روش برای کسب اطلاعات در رابطه با تخصص‌های مناسب برای مهاجرت کاری به فرانسه، بررسی سایت‌های رسمی فرانسوی و کسب اطلاعات از افراد باتجربه و افرادی است که به این کشور از این طریق مهاجرت نموده‌اند و وکلای مهاجرتی نیز می‌توانند در این زمینه کمک شایانی کنند.

درباره مهاجرت کاری به فرانسه

کار در فرانسه و میزان حقوق

بسیاری از افرادی که برای مهاجرت کاری به فرانسه اقدام می‌کنند به این می‌اندیشند که میزان حقوق و مزایای آن به چه صورت است و در واقع در پی این هستند که حقوق و مزایای زیادی را با توجه به تخصص خود به دست آورد تا علاوه بر اینکه بتوانند خرج‌های مختلف خود را پرداخت کنند، موفق به پس‌انداز و غیره نیز بشوند.

به همین ترتیب در این قسمت حقوق مربوط به مشاغل مختلف را مورد بررسی قرار خواهیم داد و در واقع می‌توان بیان کرد که در فرانسه نیز مانند کشورهای دیگر، با توجه به شغل و تخصص فرد، حقوق و مزایای وی نیز متفاوت در نظر گرفته می‌شود و به مسائل مختلفی بستگی دارد.

برای مثال می‌توان بیان کرد که یک وکیل یا دکتر در کشور فرانسه از حقوق و مزایای خوبی برخوردار است همانطور که در کشورهای دیگر نیز به همین ترتیب می‌باشد.

از میانگین حقوق و مزایای سالانه برخی مشاغل در فرانسه می‌توان به مواردی که در ادامه آمده است اشاره نمود:

  • مدیر منابع انسانی: ۸۵هزار دلار
  • مدیر بازاریابی: ۸۲ هزار دلار
  • توسعه دهنده نرم‌افزار: ۵۵ هزار دلار
  • مدیر آی‌تی: ۱۰۳ هزار دلار
  • کارگردان: ۱۴۶ هزار دلار

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات در رابطه با حقوق سالانه مشاغل مورد نظر خود با یک وکیل یا مشاور مهاجرتی از طریق همین بستر در ارتباط قرار گرفته و پرسش‌های خود را مطرح کنید.

۳

نحوه انجام مهاجرت کاری به فرانسه

برای انجام مهاجرت کاری به فرانسه نیاز است که افراد متقاضی مراحل خاصی را طی کنند که بتوانند از طریق آن به بهترین شکل ممکن برای کار در فرانسه اقدام نموده و به کسب درآمد بپردازند.

شما می‌توانید با کمک یک فرد خبره و آگاه به امور مهاجرتی در رابطه با مراحل مهاجرت کاری به فرانسه اطلاعات کسب نموده و به شکل درست و دقیق اقدام کنید.

اولین قدم برای مهاجرت کاری به فرانسه، پیدا کردن شغل با توجه به تخصص و توانایی‌های فردی می‌باشد و فرد متقاضی باید از طریق بسترهای گوناگونی که برای کاریابی بین‌المللی و یا کاریابی در کشور فرانسه در نظر گرفته شده است، برای دریافت جاب آفر یا پیشنهاد شغلی اقدام نموده و پس از آن مراحل بعدی را پیش گیرد.

دریافت جاب آفر فرانسه یکی از سخت‌ترین مراحل مربوط به مهاجرت کاری به فرانسه است. به دلیل اینکه فرد باید بتواند نظر یک کارفرمای فرانسوی را جلب نماید و در واقع نشان دهد که دارای توانایی و تخصص‌های متفاوتی نسبت به افراد دیگر می‌باشد و در مصاحبه‌ای که از وی اخذ می‌شود، این‌ها را نمایان کند.

در طی این مراحل باید بتواند توانایی زبانی خود را نیز نشان دهد که البته دارا بودن مدرک زبان فرانسوی نیز به نوبه خود امتیاز محسوب می‌شود و این مسئله باید در نظر گرفته شود.

پس از اینکه فرد متقاضی موفق به دریافت جاب آفر شد، می‌تواند برای دریافت ویزای کاری فرانسه اقدام نموده و آن را دریافت کند. برای دریافت ویزای کاری فرانسه، در ابتدا باید از سفارت مربوطه در ایران وقت رزرو کند.

پس از آن باید در وقت معین به سفارت مراجعه نموده و فرم مربوط به ویزای خود را دریافت و پر کند و پس از آن نیز با ارائه مدارک مورد نیاز و ارائه اطلاعات، درخواست خود را ثبت نموده و منتظر پاسخ بماند و در صورتی که درخواست وی مورد قبول قرار گرفت، می‌تواند برای خرید بلیط و انجام مراحل نهایی اقدام کند.

نکات مربوط به مهاجرت کاری

  • یکی از متداول‌ترین روش‌های مهاجرت کاری به فرانسه دریافت جاب آفر از کارفرمای فرانسوی است که باعث می‌شود از این طریق روند دریافت ویزای کاری فرانسه نیز سرعت بگیرد و افراد متقاضی بتوانند با توجه به تخصص خود مشغول به کار شوند.
  • دارا بودن تخصص و علم کافی برای دریافت جاب آفر و کمک به اقتصاد فرانسه و کسب درآمد از این طریق، از اولین شروط مهاجرت کاری به فرانسه است و افراد متقاضی باید آن را در نظر داشته باشند.
  • دارا بودن یک cv و رزومه کاری و علمی مرتبط از لازمه‌های انجام مهاجرت کاری به فرانسه است و باعث می‌شود که فرد با رزومه قوی خود نسبت به دیگر افراد متمایز شود.
  • بسترهای مختلفی برای دریافت جاب آفر فرانسه وجود دارند که افراد متقاضی می‌توانند آن‌ها را به طور کامل مورد بررسی قرار داده و برای شغل‌های مناسب و مرتبط اپلای کنند.
  • به جز اینکه فرد متقاضی مهاجرت به فرانسه، باید تمکن مالی خود را برای دریافت ویزا اثبات کند، باید در نظر داشته باشد که هزینه‌های دیگر را نیز بپردازد. مانند هزینه اخذ ویزا که ۹۹ یورو است.
  • ویزای کاری فرانسه دارای انواع مختلفی است و فرد متقاضی می‌تواند با توجه به مدت اقامت خود و قرارداد کاری و برنامه‌هایی که برای مهاجرت و زندگی دارد، نوع مورد نظر خود را انتخاب نموده و برای دریافت آن اقدام کند.

مهاجرت کاری به فرانسه چگونه است

وکیل مهاجرت کاری به فرانسه

مهاجرت به فرانسه یکی از اولویت‌های بسیاری از افراد برای مهاجرت به یک کشور خارجی است که از طریق آن سعی می‌کنند به فعالیت در کشور مورد نظر خود مشغول شده و از این طریق راهی را برای زندگی در یک کشور دیگر به ارمغان آورند.

پیدا کردن و انتخاب بهترین راه مهاجرت به فرانسه دغدغه بسیاری از افرادی است که قصد مهاجرت به این کشور را دارا بوده اما به طور دقیق از نحوه مهاجرت و بهترین راه با توجه به شرایط خود اطلاع ندارند و به همین منظور در پی این هستند که از طریق یک فرد آگاه و خبره، تصمیم خود را گرفته و برای آن اقدام کنند.

وکیل مهاجرت کاری به فرانسه باعث می‌شود که افراد متقاضی بتوانند به بهترین شکل و در مدت زمان کوتاهی بهترین راه مهاجرت به فرانسه را انتخاب نموده و بر اساس آن مراحل را طی کنند.

به دلیل اینکه مهاجرت کاری به فرانسه دارای نکات خاص خود است و هر فردی نمی‌تواند با علم شخصی خود برای انجام آن اقدام کند، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که با کمک یک فرد خبره در این زمینه برای مهاجرت کاری به فرانسه اقدام کنند تا در کمترین زمان ممکن موفق به انجام آن شوند.

شما می‌توانید از طریق این بستر برای انتخاب بهترین وکیل مهاجرتی اقدام نموده و تمامی پرسش‌ها و نکات مربوط به آن را به دست آورید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا