شرکت ها

چگونه از تیپاکس شکایت کنیم؟

تیپاکس، یک سرویس پستی خصوصی است که خدمات پستی از جمله حمل و نقل و ارسال کالا و محصولات مختلف را در داخل ایران و هم به صورت بین المللی انجام می‌دهد.

گرفتن وکیل در ابتدای کار شکایت از تیپاکس شاید خیلی کاربردی نباشد مگر آن که مرسوله شما قیمتی و خسارات وارده و اختلافات به وجود آمده بسیار جدی باشد.

تیپاکس

شرکت تیپاکس امروزه شعبات زیادی در اکثر شهرهای ایران دارد و هر نمایندگی، محدوده وسیعی از حوزه نمایندگی خود را تحت پوشش خدمات پستی خود قرار می‌دهد.

این شرکت متعهد شده است تا تمامی مرسولات را بیمه نماید؛ در اسرع وقت و در زمان مقرر به مقصد رسانده و بسته‌های پستی را بدون آسیب تحویل نماید.

برای ارسال بسته‌های خود به وسیله شرکت تیپاکس، دو روش در نظر گرفته شده است:

  1. مراجعه حضوری به نزدیکترین نمایندگی تیپاکس
  2. تماس با شعبه، درخواست جهت مراجعه آن‌ها و تحویل گرفتن بسته از شما

تفاوت شرکت پست و تیپاکس

  • بسته بندی مرسولات، در اداره پست، بسته به اندازه محصول شما دارد؛ نامه‌ها در پاکت‌های متناسب با اندازه آن‌ها انجام گرفته و اندازه بسته بندی محصولات دیگر نیز به همان نسبت، تعیین خواهد شد؛ اما در تیپاکس بسته بندی نباید از یک حداقلی کمتر باشد.

بنابراین حداقل اندازه بسته بندی محصول شما باید به اندازه یک جعبه کفش باشد.

  • فرستنده محصول، در تیپاکس، این اختیار را دارد تا هزینه پست محصول را پرداخت نکند و شرکت تیپاکس، هزینه مرسوله را از گیرنده دریافت نماید.
  • تیپاکس بر خلاف شرکت ملی پست، یک شرکت خصوصی است.
  • شرکت تیپاکس با دفاتر خدمات ارتباطی هیچگونه همکاری ندارد.
  • شرکت پست، محصولات را به هر آدرسی در اقصی نقاط کشور ارسال می‌کند؛ اما هر نمایندگی شرکت تیپاکس تنها به محدوده خود، خدمت رسانی می‌کند.

بنابراین چنانچه آدرس گیرنده شما خارج از محدوده تیپاکس باشد، گیرنده باید با پرداخت هزینه مجدد، بسته خود را به وسیله پیک و یا آژانس تحویل گرفته و یا خود برای گرفتن آن به شعبه تیپاکس مراجعه نماید.

تیپاکس

علل عدم تحویل مرسولات توسط تیپاکس

بسته‌های پستی به دلایل مختلفی ممکن است به فرستنده عودت داده شوند و به گیرنده تحویل داده نشود. در این صورت، بسته مذکور طی ۷۲ ساعت کاری به فرستنده عودت داده خواهد شد.

دلایلی که موجب برگشت بسته پستی می‌شوند عبارتند از:

  1. نقص نشانی گیرنده
  2. نقل مکان گیرنده (تغییر آدرس)
  3. مختوش شدن آدرس
  4. عدم پاسخگویی مشتری
  5. درخواست فرستنده به عودت بار قبل از تحویل آن توسط تیپاکس به گیرنده: در این حالت، فرستنده باید درخواست بازپس گیری بسته خود را به شعبه مبدا به صورت کتبی ابلاغ نماید. عودت بار توسط گیرنده، امکانپذیر نمی‌باشد.

روش‌های پیگیری مرسولات تیپاکس

طبق تعهد شرکت تیپاکس، بسته‌ها حداکثر ظرف مدت سه روز به مقصد رسیده و تحویل گیرنده داده خواهد شد.

بنا بر توصیه متخصصین وکیل آنلاین لازم است قبل از ارسال مرسوله، از وجود نمایندگی فعال در محل گیرنده، اطمینان حاصل نمایید. در صورتیکه آدرس گیرنده خارج از محدوده فعالیت تیپاکس باشد، گیرنده باید شخصا برای دریافت بسته خود به شعبه تیپاکس شهر خود مراجعه کند یا با پرداخت هزینه، از طریق پیک یا آژانس، بسته خود را تحویل بگیرد.

پس از ارسال محموله خود از طریق تیپاکس، یک قبض حاوی اطلاعات محصول، نام و مشخصات و آدرس فرستنده و گیرنده، کد رهگیری و هزینه ارسال به شما تحویل داده می‌شود.

از چند روش می‌توانید وضعیت مرسولات تیپاکس را پیگیری نمایید:

  1. تماس با شماره تلفن ۸۴۵۷-۰۲۱ و پیگیری بسته خود از طریق اپراتور
  2. مراجعه به سامانه رهگیری مرسولات تیپاکس؛ در این روش، کد رهگیری مرسوله را در قسمت مربوطه وارد کرده و از روند ارسال محموله خود باخبر می‌شوید.
  3. استفاده از سامانه پیامکی برای رهگیری مرسولات تیپاکس
  4. اقدام از طریق نمایندگی پست تیپاکس شهر خود یا نزدیکترین نمایندگی به شهر مقصد
  5. در صورتی که فرستنده برای ارسال بسته با شعبه تماس گرفته اما مرسوله جمع آوری نشده باشد، می‌تواند با واحد صدای مشتری به شماره ۸۴۵۷ تماس بگیرد؛ مورد به واحد پیگیری ارجاع و برطرف خواهد شد.
  6. در صورتی که بار به شعبه مقصد رسیده و ظرف ۲۴ ساعت توزیع نشده باشد، مشتری می‌تواند برای پیگری با واحد صدای مشتری ۸۴۵۷ تماس بگیرد.

تقاضای مشتری توسط کارشناس صدای مشتری ثبت شده و از شعبه مقصد، جهت توزیع پیگیری می‌شود.

پشتیبانی تیپاکس

نحوه شکایت از تیپاکس

شرکت تیپاکس، خود را موظف به مشتری مداری و حفظ رضایت آنان می‌داند؛ اما با توجه به حجم بالای مرسولات، امکان تاخیر در ارسال بسته، مفقودی و یا حتی آسیب دیدن مرسولات وجود دارد.

با توجه به راهکارهایی که تیپاکس و وکیل تلفنی در مقام یادآوری برای پیگیری شکایات مشتریان خود ارائه کرده است، می‌توان نتیجه گرفت که این شرکت، خود را در مقام پاسخگویی و رسیدگی به شکایات قرار داده و خود مبادرت به ثبت شکایات، پیگیری و به نتیجه رساندن آن می‌نماید.

بنابراین می‌توان از کانال‌هایی که توسط این شرکت عنوان گردیده و در ذیل به آن‌ها پرداخته می‌شود، نسبت به اعلام شکایت از شعب تیپاکس اقدام کرد.

  • در صورت تاخیر در دریافت بسته پستی خود می‌توانید از طریق روش‌هایی که در قسمت قبلی مقاله گفته شد، وضعیت محموله خود را پیگیری کنید.

شرکت تیپاکس متعهد است که در اسرع وقت به درخواست شما ترتیب اثر داده و از سرنوشت محموله، شما را آگاه نماید.

  • چنانچه بسته در زمان مقرر به دست شما رسید اما در شکل ظاهری و جلوه بیرونی آن، متوجه خرابی و آسیب دیدگی شدید، از تحویل بسته و امضا نمودن برگه مخصوص پستچی امتناع نمایید؛ در همان موقعیت، بسته را باز نموده و از سلامت محموله خود اطمینان حاصل نمایید.

چنانچه متوجه شدید محصول شما نیز دچار صدمه شده است از دریافت آن خودداری کنید. سپس از طریق تماس با نمایندگی شهر خود و یا شعبه مرکزی، برای دریافت غرامت و جبران ضرر و زیان خود اقدام نمایید.

در این مورد، صورت جلسه‌ای تنظیم می‌گردد و شرکت، کالای جدید را برای شما (گیرنده) ارسال نموده و یا هزینه آن به صورت کامل، عودت خواهد شد.

  • تماس با شماره تلفن ۸۴۵۷-۰۲۱ و برقراری ارتباط با داخلی ۴
  • چنانچه محتویات داخل بسته، کسر شده باشد، می‌توانید با واحد صدای مشتری با شماره ۸۴۵۷-۰۲۱ تماس گرفته، تعداد کلی اقلام و تعداد دقیق کسر شده را به کارشناس صدای مشتری اعلام کنید. کارشناس، گزارش را ثبت کرده و آن را جهت پیگیری به واحد مربوطه ابلاغ می‌نماید.
  • در صورت برخورد نامناسب کارکنان هر بخش از خدمات تیپاکس اعم از کارمندان شعب، پستچی‌ها و غیره می‌توانید با واحد صدای مشتری به شماره ۸۴۵۷-۰۲۱ تماس گرفته و موضوع را اعلام نمایید.

مرسولات تیپاکس

شکایت از تیپاکس به مراجع قضایی

چنانچه مشتری تیپاکس در دریافت هر یک از خدمات ارائه شده توسط این شرکت دچار مشکل گردید و با توجه به پیگیری‌های مداوم، موفق به سرانجام رسانیدن شکایت خود نشد و شرکت تیپاکس در مقام پاسخگویی برنیامد، می‌تواند به مراجع قضایی صالح مراجعه کند.

مرجع قضایی صالح در این امر، به طور معمول شورای حل اختلاف است که در محدوده قضایی شعبه‌ای که مورد شکایت واقع شده است، قرار دارد.

شاکی می‌تواند با در دست داشتن مدارک و ادله ای که ادعای وی را ثابت می‌کند به شورای حل اختلاف مراجعه نماید و دادخواست تنظیم شده ای که حاوی ادعای مورد درخواست وی می‌باشد، به همراه مدارک بدانجا تسلیم نماید.

مراحل اداری بعدی شامل ابلاغیه به شعبه تیپاکس، رسیدگی به دعوا، صدور رای و نحوه اجرای آن طبق قانون انجام خواهد پذیرفت.

نکته قابل توجه آن است که برخی افراد تصور می‌کنند مرجع رسیدگی به شکایات از تیپاکس، سازمان بازرسی کل کشور است، اما از آن جا که تیپاکس یک شرکت خصوصی است، شکایت از آن در سازمان بازرسی قابل طرح نمی‌باشد؛ زیرا مطابق نص صریح شرح وظایف این سازمان که در سایت رسمی آن به آدرس https://shekayat.bazresi.ir ذکر شده است:

رسیدگی به شکایت از اشخاص حقیقی و حقوقی غیردولتی، در صلاحیت سازمان بازرسی کل کشور نبوده و این سازمان امکان رسیدگی به آن را ندارد.

البته در راستای پیگیری مطالبات خود از این مجموعه پستی و دریافت خسارات وارده می‌توانید ابتدا مشاوره حقوقی دریافت نمایید و سپس به کمک متخصصین برای اقدامات بعدی آماده شوید.

میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۴۲ رای

‫۱۸۷ دیدگاه ها

  1. من در۹/۱۲/۱۴۰۲دوحلقه لاستیک از کویر تایر خریدار کردم در تاریخ ۱۴/۱/۱۴۰۳یک حلقه تحویل شده تا امروز که ۲۵/۱/۱۴۰۳هنوز خبری نشده اشغال ترن شرکت وبدون پاسخگوی

  2. تیپاکس مزخرفترین سیستم ارسال بسته است خواهشا با تیپاکس کار نکنید بسته مشتری بعد از ۵ روز هنوز به دستش نرسیده تماس میگیرم میگن انبار مرکزیه و اصلا ارسال نشده واقعا دیگه نمیدونیم کجا شکایت کنیم بسته رو معلوم نیست چیکارش کردن

  3. دو حلقه لاستیک خریداری کردم از شرکت کویر تایر که قرار شد از طریق تیپاکس ارسال شود که یک حلقه ارسال گردید و حلقه دیگر به گفته تیپاکس به شهر دیگری ارسال شده و مفقود شده و پاسخگو نیستند.چندین بار هم در سامانه تیپاکس ثبت شکایت کردم و بعد از گذشت ۴۵ روز همش میگن پیگیریم

  4. سلام .
    تنها هنری که تیپاکس داره دروغگوییه.
    ۱۲ روزه که منتظرم بستم به دستم برسه اما نرسیده !پیگیری و تماس با پشتیبانی هم نتیجه ای نداشته .
    جالبیش اینجاست که امروز پیامی برام ارسال شده که بسته توسط گیرنده تحویل گرفته شده !!!

  5. سلام به اندسته از کارکنان باوجدان تیپاکس
    و اینکه متاسفم برا چنین شرکتی که کارکنان بی ادب وبی وجدانی دارد برخوردشون نهایت بی ادبی و وقت نشناسی وطلبکارانه هستش خب از یه شرکت خصوصی نباید انتظار ادب داشت و روزی خواهد رسید که شرکتی بهتر جایگزینش میشود قدرت کارما همیشه جواب میده .

    1. وحشتناک ازشون ناراحتم و شرکت بسیار بی مسیولیت و مفت خوری هستند و تا آخرین لحظه پیگیر شکایتم خواهم بود بسته من گم شده و پاسخگو نیستند و هشت میلیون جنس رو معلوم نیست چکار کردن

  6. بسته ای برام ارسال شده بود که روش قید شده بود شکستنی، وقتی به دستم رسید در حضور مأمور تیپاکس باز نکردم وقتی رفت باز کردم دیدم شکستنی شکسته و کل کالا از بین رفته، وقتی شکایت کردم گفتن باید صورت جلسه میشده و در حضور مأمور تیپاکس باز میکردین و نشون میدادین که شکسته، خواستم آگاه باشین که بسته شکستنی نفرستین با تیپاکس و اینکه در حضور مأمور باز کنین و آسیب رو صورت جلسه کنین که بتونین در صورت صدمه دیدن خسارت بگیرین، من حتی عکس هم داشتم ولی قبول نکردن، مسئولینی که با وجدان کار نمیکنن خیر نمیبینن و یه جایی جواب پس میدن مطمئنم ، به خدا هم اعتقاد نداشته باشی و بی دین باشی ، قانون طبیعته ، نتیجه هر کاری که میکنیم بهمون برگردونده میشه

    1. باتوجه به اهمیت کار این شرکت خصوصی متاسفانه احمال کار وبی کفایتی چنین شرکتی را که امانت دار مردم باشدتعین کردندهمانطور که عدم پاسخگویی شعبات ویا بی مسولیت پرسنل تیپاکس بیشتر از سالهای گذشته شده است نشانه ظعیف شدن مدیریت واعضای هیئت مدیره میباشد…چنانچه شما دوست عزیزرضایت از عملکرد این شرکت نداشتید میتوانید پس از شکایت از طریق مراجع قضایی مربوط دیگر مرسولات خود را از طریق دیگری جابجا کنید و این شرکت را با نام نیک معرفی نفرمایید.چرا که بهترین راه تحریم نمودن چنین شرکتی مباشد.

  7. دیر اوردن،پول زیاد گرفتن،واز همه مهمتر کارکنان فوق العاده بی ادب و بدون شعور معاشرتی،من که تو محمدیه قزوین هستم به همه پیشنهاد میکنم بسته هاتونو به تیپاکس ندید،گستاخی رو از حد گذروندن

  8. سوالی داشتم.
    با این همه شکایت ونارضایتی از تیپاکس آن هم فقط در یک سایت. چطور میشه نظارتی صورت نمیگیره ؟
    من هم مشکل دوستان رو دارم.
    عدم تحویل درب منزل
    درخواست مبلغ بیشتر
    عدم پیگیری نتیجه بخش از طریق شکایت
    عدم رفتار درست پرسنل شعبه نمایندگی
    و … .
    عجیبه واقعا

    1. دوست عزیز مشابه مشکل شما برای بنده پیش اومده
      بسته من رو تحویل نمیدن بعضی کارکنانشون بسیار بی ادبانه برخورد میکنند جواب درستی نمیدن
      میگم بسته منو برگردون نمیخوام جوابی نمیدن
      عمش دروغ تحویلم دادن
      و برخی از بسته های من با قیمت های فضایی و غیر عرف ارسال شد اصلا تعرفه دلخواه اینها مشخص نیست طبق کدوم اصول هست

  9. سلام . من زیاد خرید اینترنتی انجام میدم … اما همیشه پست رو برای ارسال بسته هام انتخاب میکنم ( داخل شهری و چه بین شهری) و تا حالا هیچ مشکلی نداشتم و تازه با پستچی منطقه هم رفیق شدم و گاهی انعام هم بهش میدم. (البته کالاهای من معممولا کوچیک هستن).
    اما یکی از فروشنده ها یک کالای شکستنی رو با تیپاکس برام ارسال کرد که با ۳ لایه محافظ و جعبه برام اومد و بعد از اینکه باز کردم دیدم کالایی که خریدم شکسته و خواستم شکایت و جبران خسارت کنم دیدم فایده نداره و یک کالای دیگه ای هم خریدم که فروشنده اون کالا هم از طریق تیاکس ارسال کرد ولی بعد از یک ماه هنوز اون کالا به دست من نرسیده .
    البته متاسفانه مقصر اصلی خود ما هستیم … وقتی سال گذشته ۱۴۰۱ کلیپی در فضای مجازی منتشر و پربازدید شد از نحوه بار زدن وحشتناک کالاهای پستی در تیپاکس که نمایندگی ها با پرتاپ کردن و به زمین انداختن کالاها به طوری که انگار دارن بسکتبال یا والیبال بازی میکنن باید از همون موقع تیپاکس رو بایکوت میکردیم.
    اگر فروشنده ای فقط تیپاکس رو برای ارسال کالاهای خودش گذاشته یا از ش خرید نکنید یا تماس بگیرید و بگید از طریق پست یا … براتون کالای مورد نظر رو ارسال کنه . و برای کالاهای سنگین و زیاد از راننده های بین شهری و روش های دیگه برای ارسال کالاتون استفاده کنید و….

  10. با سلام آیا کسی نیست درست جواب مردم رو بده فقط بلدن پول بگیرن چند روزه بسته من رو در بندرعباس نگه داشتن ده روز پیش بسته من فرستا شده آیااین انصاف است خدا ازشون نگذره ازاونای که به کار مردم رسیدگی نمیکنن هم نگذره آلهی آمین

    1. همشون دزدن.منم از شیراز بار داشتم به اصفهان.به موقع که دستم نرسید هیچ.بعد کلی زنگ و ثبت شکایت.در نهایت بدون هبچ مراجعی الکی بار منو عودت داد. همون لحظه هر چقد زنگ زدم گفتم بابا من خونم بیارید بسته را یا بگید من بیام خودم بگیرم توجهی نکردن.نمیدونم پسر کدوم آقا زاده پست این دزدی هاست.پسر رهبره.کیه خدا میدونه

  11. با سلام شکایت از شرکت تیپاکس نکنیم بهتره، ۲۴ روز ثبت شکایت کردم چندین مورد تماس گرفتم هنوز جواب ندادن از نمایندگی تیپاکس تماس گرفتن که بسته شما رسیده تو. تیپاکسه بیاین ببرین مگر قانون نگفته که هربسته باید به ادرس گیرنده تحویل بدن متاسفانه تمام شهر ایلام میدونن این نمایندگی تخلف میکنه که بسته به ادرس نمیاره هیچکس هم با ان برخورد نمیکنه

  12. به این سیستم که میان ادرس نباشی میفرستن مبدا
    مسخره ترین چیزیه که توعمرم دیدم
    آخه پفیوز یه انباری چیزی درست کن نگهدار تابیاد ببره طرف دیراومد حق نگهداری بگیر
    واقعا هرکی با تیپاکس کارکنه خره
    بیتعارف

    1. سلام به همه واقعا تیپاکس پول زور فقط میگیره هیچ خدمت رسانی نداره حتی ثبت شکایتش هم الکیه امروز و فردات میکنن بیخیال بشی زیر حرف خودشون میزنن

      1. تیپاکس ی مجموعه آشغال و به درد نخوره،پرسنل دروغگو و عوضی داره که فقط یادشون دادن ی سری حرفارو طوطی وار تکرار کنن،همشون دزد و دروغگو هستن،من دو ماه هر روز زنگ زدم به هیچ نتیجه ای نرسیدم،بسته های مردم اصلا توزیع نمیشه بین خودشون تقسیم میشه،دزدی تو روز روشن…..

  13. سلام نميدونم پشت تيپاكس چه گروهكي هست كه با وجود اين همه نارضايتي باز هم كارشو ادامه ميده بنده چندين مورد بار داشتم هيچ كدوم به مقصد نرسيد اتوبوس بهتر از اين سيستم مزخرفه

  14. سلام. از داخل بسته من گوشی دزدیدن و چون به قوانین تیپاکس آشنا نبودم سرم کلاه رفته، هیچی رو هم قبول دار نمیشن . این شرکت دزده .

  15. سلام من ده روز پیش ۳۲کیلو بار به تیپاکس کاشانی برای ارسال به استانبول ترکیه ۱۶۰تومن برای هر کیلو گرفتن بعد یکهفته گفتن طرف ترکیه نزاشتن همش رو ریختن زمین الان هم هیچ مسئولیتی قبول نمیکنن

  16. سلام من ده روز پیش ۳۲کیلو بار به تیپاکس کاشانی برای ارسال به استانبول ترکیه ۱۶۰تومن برای هر کیلو گرفتن بعد یکهفته گفتن طرف ترکیه نزاشتن همش رو ریختن زمین الان هم هیچ مسئولیتی قبول نمیکنن در آخر با مسئول این تیپاکس بنام هادی همت پور با فش جوابم رو داد

  17. ۶ماههالان ۱۰میلیون خسارت زدن هیچ، ازوسایل داخل بسته هم دزدیدن،فقط میگن داریم پیگیری میکنیم.انقدرزنگ زدم فحش و لیچار بارشون کردم دیگه ازرورفتم،بالای ۲۰۰الی ۳۰۰تومنم قبض موبایلم شده.ماملت ساده ایران ب هر بی سروپایی اعتماد میکنیم ک الان این وضع زندگیمونه.کی میخایم از این خواب مرگ بیدارشیم.
    تیپاکس=دزد

  18. منم با همه ی کامنتا موافقم بیخودترین روش برای ارسال بار تیپاکس هستش اصلا پاسخگو نیستن من کلی این وسط خسارت دیدم به خاطر عدم پیگیری و توزیع بستم هیچکسم پاسخگو نیست

    1. دو هفته پیش از یک فروشگاه اینترنتی در اهواز دسته کنسول بازی سفارش داده بودم که با تیپاکس ارسال کردن به دستم نرسید میگم کجاست؟ میگه پلیس راه به ظن کالای قاچاق توقیف کرده منتظر باش نیروی انتظامی بهت زنگ بزنه همین قدر پاسخگو

  19. مزخرف ترین و اشغال ترین سیستم نقل و انتقال مرسولات پستی، همین تیپاکسه، از تیپاکس اذرشهر پیامک ثبت و ارسال بار به سوی بانه واسم اومده تاریخ یکشنبه ۱۴۰۲.۰۹.۱۹. بعد امشب ساعت۲۲:۲۰ دقیقە مورخ ۱۴۰۲.۰۹.۲۳ از تیپاکس پیامک اومدە بە دلیل عدم حضور شما، بسته با کد رهگیری فلان به نمایندگی مقصد برگشت داده شد،شما غلط کردی باهفت جدوابادت که بدون اینکه به من خبربدی که بسته م رسیده داخل شهر بسته منو برگشت دادی، ی مشت لجن حروم خور، بی مصرف ، دزد شیاد شارلاتان بی اصل و نسب ی سیستمی راه اندازی کردن واسه دزدی، شرف و شعور خیلی چیزه خوبیه اگه داشته باشیش، پیشنهاد میکنم اصلا با این کثافتا کار نکنید و اطلاع رسانی کنید که مردم باخبربشن ، این همه شکایت ونارضایتی فقط دلیل بر بی لیاقتی و بی کفایتی عنپاکسه

  20. این شرکت خصوصی هست و اصلأ پاسخگو نیست هزینه‌های اضافی عدم تحویل بموقع و … چون می‌دونن بسته هایی که مردم میفرستن ارزش بالایی نداره و اگه برن شکایت بکنن هزینه ش بیشتر از بسته هست هر کاری دلشون بخواد میکنن اصلا جوابگو نیستن. فقط باید مردم اطلاع رسانی بکنن به اینا کار ندن

  21. بی خودترین مزخرف ترین شرکت پستی، شده اتوبوس بگیرید برید کلا خودتون تحویل بدید دست تیباکس ندید، من اینترنتی هزینه پست پرداخت کردم بعد پست امده در خونه منکر شده کلا، میگه به من ربط نداره باید نقدی بدی اونم خیلی طلبکارانه! بسته تحویل نداده رفته بعد دیدم زده تو سایت بسته تحویل شده است، حالا این بسته چی بود یه هدیه برای مادرم! اعصاب روانم یعنی ریختن بهم

  22. سلام.دزدی وزورگویی،حق مردم خوری از ویژگیهای تیپاکس وکلیه عوامل وشرکنهای وابسته ب این……. کثافتاس.فقط وفقط بایدمردم تحریمشون کنن بفهمند ک مانباشیم اینا ول معطلن

  23. تیپاکس دزد . هزینه ارسال را اینترنتی دادم بعد میگویند ثبت نشده . مجدد نمایندگیشون پول را گرفت . بعد از هشت ماه پیگیری هنوز هزینه را پس نمیدهند.

    1. یه مشت دزد گردن کلفت پشت این تیپاکس هستند یک عدد از تایرهای من تو تیپاکس گم شده بعد از گذشت ۴۰ روز هر بار تماس میگیرم میگن کارشناس باهات تماس میگیره
      مرسوله با اینکه بیمه بوده اما نمیخوان هزینه رو به من بدن

  24. با سلام
    اینجانب به طور صد در صد از تیپاکس شاکی و ناراضی هستم چون طی چند سال که سفارشاتم رو با تیپاکس تحویل گرفتم مشکلات متعددی برام پیش اومد.هزینه بالا و غیرمنطقی، تاخیر یکماهه سفارش، مراجعه خودم به مرکز تیپاکس جهت دریافت سفارش بجای اومدن مامور تیپاکس، معطلی چند ساعته جهت ارسال و یا دریافت سفارش در تیپاکس و…..
    الان هم سفرشی به مبلغ۲۵میلیون تومان دارم که از برج خرداد سال جاری تا کنون۷آذر به دستم نرسیده و تیپاکس مرکزی تهران مدعیه که خودرو تیپاکس آتیش گرفته در صورتیکه چنین چیزی اثبات نشده.
    اولین و اخرین مشتری نیستم که ضرر کردم…. پس باید جلو این زیانها رو هر چه زودتر گرفت.
    تیپاکس سود چندین درصدی واسه خودش میکنه و مشتری بدبخت هم فقط ضرر.

  25. سلام از باسلام خرید کردم با تیپاکس فرستاده الان کد رهگیری زدم میزنه تحویل داده شده درحالیکه اصلا کسی چیزی تحویل نداده چکار کنم؟تیپاکس دزد دروغگو

  26. تیپاکس واقعا به درد نخوره،من دوتا بسته داشتم که هزینه هرکدومش با پست میشد ۴۰ هزارتومن،تیپاکس رو انتخاب کردم قیمت رو برام داد ۸۶۶۰۰ بعدشم باید بریم دفتر تیپاکس خودمون تحویلش بگیریم درحالیکه پست خودش می آورد،بنابراین آخرین باری بود که مرسوله مو دست تیپاکس دزد سپردم

  27. سلام من دوتا بار گیاه داشتم یکی ارومیه یکی عباس آباد به بندر بوشهر بعد روزی سه الی چهار بار تماس هر تماسم ۵ تا ۸ دقیقه زمان و پیگیری مکرر تاریخ ارسال هر دو ۱۳ آبان و ۱۵ آبان تحویل انبار مرکزی تهران شد امروز ۲۳ آبان یک بسته رسید که متاسفانه گیاهان از بین رفتن ( گیاه کمیاب و کلکسیونی با قیمت بالا ) هنوز بسته عباس آباد نرسیده واقعا این دو بسته در یکروز و در ساعت تقریبا ۲۰ دقیقه تفاوت رسیدن انبار مرکزی تهران ، الان چرا باید یکیش بیاد ، اونم که اومده فاقد ارزش شده و هیچ کسی پاسخگو نیست ، کمپین بزنید مردم توی این شرایط میخان یک لقمه نون بخورن نه اینکه یه عده دزد ازشون بخورن

    1. کلاهبردارای دزد بی وجدان، با عمر و اعصاب مردم بازی میکنن، خدا سرشون بیاره، تمام سیستمشون دزدیه، هفته ی پیش یه لباس خریدم ارسالشون فقط با تیپاکس بود، تو رهگیری و پرداخت آنلاین نوشت شما ۸۵۰۰ تومن اعتبار دارین تو حسابتون، خواستم تو اکانت مای تیپاکس افزایش اعتبار کنم که بااون ۸۵۰۰ تومن جمع بشه هزینه پست رو آنلاین واریز کنم ، ۸۵۰۰۰ تومن واریز کردم ،پول به حسابشون رفت اما به اعتبار حساب مایتیپاکسم هیچی اضافه نشد!!!!!!! هرچی زنگ زدم پیام دادم اصلن کسی جواب نمیداد فقط تو صف میموندم، به بانک زدم گفتن به خودشون زنگ بزنین، الانهم که دیدم اینجا بچه ها نوشتن حتی همون پرداخت آنلاین هزینه پستشون هم کلاه برداریه و حتی از تو بسته های مردم دزدی میکنن، واقعا وحشتناکه کاراشون و وحشتناکه که هیچ مرجع رسیدگی ای هم نیست، اعصابم خورده میدونم هرچی زنگ بزنم فقط پول موبایل میاد و هرگز پولمو پس نمیدن😤😤😤😶😶😶 آخه ما باید چیکار کنیم بااین شرکت دزد؟

  28. من تاریخ سوم آبان بسته رو تحویل دادم به تیپاکس قشم برای تهران هنوز تحویل ندادن شکایت ثبت کردم میگن پیگیری میشه و متاسفانه هیچ اثری از بسته من نیست دست قاچاقچی میدادم والله زودتر و متحدتر به تهران رسونده بودن، تازه هزینه بسته بندی و روی ریز فاکتور که اس ام اس میشه نمیارن از من ۵۰۰ هزار گرفتن توی پیامک خورده ۲۶۰ هزار ،دزد هستن دزد

    1. سلام از تهران برام روشویی فرستادن کرایه ۷۵۰۰۰۰تومام خورده بعد براش بجای۴۰۰۰۰۰۰تومان ۴۰۰تومان ثبت کردن وقتی بسته رسید مهاباد با من تماس گرفتن از تیپاکس بسته شکسته تحویل میگیری؟گفتم خیر شکایت ثبت کردم الان یه ماه گذشته هر روز زنگ میزنم کسی پاسخگو نیست بنظر شما شکایت قضایی بکنم بهتر نیست؟

    2. از ۱۲هم برج ۹تا الان ۲۱هم ۹خنوز بارم نرسیده بارم ۳تا هد دیتگاه جوهررافشان بوده خراب شده هنوزم نرسیده زنگ میزنم میگن صبوری کنید

  29. یک‌هفته هست در حال پیگیری هستم از تمام راه های ارتباطی هیچ‌جوابی نگرفتم و از بسته من دو عدد اپل واچ و یک ایرپاد برداشت شده به صورت کاملا واضح با کاتر بردین و برداشتن و بدون اجازه مجدد بسته شده من ایندهفته هم پیگیرم. ولی واقعاااا اگر‌به جواب نرسم به خدا نمیگذرم‌که هیچ و چنان رسانه ای کنم مشکلمو ابروی تیپاکس بره و مردم بیخود اعتماد نکنن

    1. انقدر که مملکت رو هواست،هر کسی به خودش اجازه هرکاری میده، ازصبح دارم تیپاکس تهران و مرکزی شیراز رو میگیرم دریغ از پاسخگویی

  30. بدترین شعبه تیپکس ، تیپکس بهار تهران ، خود تیپکس یک قیمت عجیب غریب میگیره ، شعبه تیپکس بهار تهران از رئیس کارمنداش ، نامه رسانشم همه انعام میخوان و اگر ندی بسته اتو تحویل نمی گیرند به پیشتیبانی هم زنگ میزنی میگه ما که نمیدونیم شما راست میگی یا نه ! چرا هیچ نهاد ناظری بر این تیپکس نیست. به نظرم باهاشون کار نکنید و با چاپار یا کالا رسان یا شرکت هایی که احترام بیشتری برای مشتری و نه برای پولش قایل هستند بسته بدید.

  31. تیپاکس چندسالی خوب کار کرد ولی الان در ۲ سال اخیر واقعا افتضاح شده بسته ای که هفته پیش با ۳۰۰ هزارتومان برده الان رسیده دست مشتری و گفته ۹۰۰ هزارتومان بده . بسته هم الان بین زمین و هوا مونده. واقعا اینجور نون خوردن صحیح نیست.

  32. فکر میکردیم با تاسیس شرکت های خصوصی خیلی از مشکلاتی که با ارگان های دولتی مثل پست داشتیم بر طرف بشه ولی متاسفانه مشکلی به مشکلات قبلی اضافه شد.
    عدم ارسال به موقع بسته ، عودت بدون دلیل بسته پستی ، عدم پاسخگویی شفاف به مشتریان ، تیپاکس یاران غیر صادق ، بی ارزش بودن وقت و زمان و هزینه مشتریان برای مجموعه تیپاکس و سرگردانی مشتریان برای دریافت بسته پستی همه دستاورد شرکت خصوصی بدون نظارت به نام تیپاکس است.
    متاسفانه فقط با برخورد محترمانه و عدم پاسخگویی درست و مناسب و عدم اعلام زمان دقیق در یک بازی دو سر برد برای خریدن وقت و اتلاف حقوق مشتریان برای خودشون وارد میشن .
    از چاه در آمدن و به چاله افتادن یعنی همین

    1. واقعا از خودشون ***** و بی مسولیت تر وجود نداره باید ی کمپین بزنیم واسه اینا که دیگه کسی ازشون خرید نکنه درشو گل بگیرن از پیخ خودتون شرو کنید علاوه بر دیر رسوندن محتویات داخلش هم کسر شده اپراتور بی مسولیت **** ***** هم که اصلا پاسخگو نیستن

  33. باسلام

    منم مثل‌خیلیای دیگه زخم خورذه ام. اول از هه اینکه اپل واچ. من دزدین. سلمانه شکایت هم پاسخگو نیست. دوما. جدیدا ارزش بسته کن ثبت میکنن و میندازن گردن فرستنده. خیلی دزدن. باید تو رسانه ها ابروشونو ببریم

  34. سلام من حدود ۳۲ کیلو بار از استار ا به تیپاکس تحویل دادم برای اصفهان، بعد از حدود ۱۰ روز با پیگیری ۲ تا بسته ام بمن تحویل داده شد، و ۹۰۰ تومن هزینه دادم، وقتی یکی از بسته ها را باز کردم از لباسهای کم شده بود و وقتی پیگیری کردم، بمن گفتن باید در حضور راننده چک میکری ۳۲ کیلو لباس!!!و هیچ مدرکی نیست که از بار شما کم شده، و گفتم که چسب تیپاکس باز شده و دوباره زده شده ولی اهمیتی ندادن، گفتن همون موقع که بسته را بلند کردی متوجه نشدی وزن کم شده!!!!یه خانم تصور کنید ۱۵ کیلو کارتن بلند کنه و بفهمه ۱۳ کیلو شده !!!!!ترازو هم اینقدر دقیق نیست، متاسفم برای خودم و اعتمادم، و تا جای که بتونم نمیزارم کسی از تیپاکس دزد استفاده کنه

  35. بسته منو خالی کردند توشو با کاغذ پر کردند تحویل دادند میگن فرستنده همینو فرستاده اونم میگه فرستادم پول بسته هم هفتاد تومن بیشتر گرفتند هر چی هم زنگ زدم گفتن با شما تماس میگیریم که نگرفتن ،حالا من باید برم شورای حل اختلاف ؟

  36. دزززززززدن ،اينا دزززززززدن.
    بي ناموس و حروم خورا،بسته من از كرج تا تهران ۹ روزه نيومده ،با كلي پيگيري در سيستم زدن امتناع گيرنده از تحويل كالا.
    من موندم با اينهمه شكايت تو اين مملكت چرا كسي جلوي اين دزديارو نميگيره

  37. سلام
    شرکت تیپاکس فقط یک مجموعه دزد هستن که بفکر منفعت مالی خودشونن و اصلا رسوندن بسته به دست مشتری براشون مهم نیست
    بسته من ۴ روزه که اونجاست و هروز فقط میگن ثبت بررسی میکنیم
    یعنی یه صاحب نداره که بخواد مثل آدم جواب بده
    کاش حداقل میگفتن بستتونو نمیدیم نه اینکه الکی فقط پیام دروغ بفرستن و آخرشم هم هم پول ما را بگیرن هم بستمونو

  38. سلام
    بسته ازمقصد تهران به پردیس فرستاده شده بسته بازشده ومحتویاتش برداشته وبسته خالی به من تحویل شده یک ماه گذشته واین شرکت دزد هیچ پاسخی نمیده یه عده روهم گذاشتن به عنوان جوابگویی تلفن فقط مردم سنگ قلاب کنن کی پاسخگو یه شرکت بی درپیکر مثل تیپاکس

  39. شرکت تیپاکس واقعا گروهی کلاهبردار و ناجوانمرد گرد هم جمع شده اند .من بشخصه محاله دیگه ازین حقه بازان استفاده کنم‌.بارها از راننده های بین شهری استفاده و بسیار عالی عمل میکردند ولی یکبار تیپاکس را ناخواسته بر من تحمیل کردن باعث دردسر و خود خوریم شد.تا میتونید استفاده نکنید .

    1. افرادی که در تیپاکس کار میکنند .اصلا شعور ندارند .یک بسته براشون بردم .میگه باید بسته را باز کنیم .و خودمان بسته بندی کنیم .شاید قاچاق باشد .

    2. شرکت تیپاکس دزد هست که زیر نظر دزدان کشوری و لشکری کار میکند
      بسته من به ارزش ۵ میلیون داخل بسته اجناس برداشته بودند و ۶ماهه پیگیر میکنم هر دفعه میگند کارشناس تماس میگیره نگرفته کلا همگی در سایه حکومت دزد هستند و هیچکس و هیچ مرجعی پاسخگو نیست .
      در

  40. محمد نوری هستم .۱۶شهریور محموله ای را ازبابل به نشانی تهران .تیپاکس میدان راه آهن فرستادم.که هنوز ۲/۷/۱۴۰۲یعنی ۱۸روزه به مقصد نرسیده.با آنکه هرروز تماس میگیرم.فقط میگویند صبور با ش شکیبایی کن شمارا درک میکنم .درحال پیگیری است .همه دروغ دروغ دروغ .تازه جالبه نظر سنجی هم میگزارند.کد شکایت منهم ۲۴۲۵۰۸ است باربری خیلی بهتر از تیپاکس است.پست جای خود دارد.لااقل پاسخ گو دارد.به تیپاکس اعتماد نکنید.فقط کافیه یکبار اینگونه گیرشان بیافتید.

  41. از روز چهارشنبه مورخ ۲۲ شهریور ماه یک بسته از سیاهکل شمال به مقصد خیابان جردن ارسال شد امروز ۲۷ شهریور ماه هست هنوز بسته نیامده است کارشان فوق العاده پر از عیوب است جمع بشود خیلی بهتر است آدم های بی مسئولیت من اگر تی پاکس می دهم که زودتر برسد نه اینکه خیلی دیرتر ا ز پست برسد مدیریت آنجا اگر احساس مسئولیت می کرد این وضعیت پیش نمی آمد روز ۲۶ شهریور گفتن تا ساعت ۷ شب می رسد که از ساعت ۵ که شرکت تعطیل شد ماندم تا ۷ شب بسته نیامد شرکت تی پاکس جمع اش کنند حداقل یک شرکت بیاید که مردم اینقدر کلاف و عصبانی نشوند

    1. سلام من محصولی خریداری کردم که هدیه تولد برادرزادمه.به قیمت ۷ملیون تومن
      ۱۶شهریور فروشنده تحویل تیپاکس داده اونجاهم فرداش ارسال کرده مسافت یزدتا اهواز
      الان پنج روز از تولده بچه گذشته و بناچار هفت ملیون و پونصد همون هدیه ای که هنوز دستم نرسیده برای برادرزادم خریدم.ذوق داشت و بچه ها تمام شیرینی تولدشون همین هدیه هاییه که میگیرن.درحقیقت اگرم الان برسه دیگه بدردم نمیخوره .هرچند معلوم نیست اصلا کجاس

      1. من این مورد بالارو فرستادم خواستم اضافه کنم که بسته بدستم رسید خودم به دفتر تیپاکس رفتم اوردمش و به بهانه اینکه ماشین ارسال نداریم یا خرابه بسته هارو تا جایی که ممکن باشه و مشتری اعتراضی نکنه خودشون نمیبرن بیشترهم بسته های بزرگ و سنگین رو به تحویل گیرنده نمیرسونن.اینم اضافه کنم دفاتر متخلف به پشتیبانی خودشون گزارش غلط میدن .وگرنه برای من پشتیبانی خیلی خوب پیگیری کردن .و اشتباه و تخلف دفاترشو باید این شرکت نظارت بیشتری داششته باشه .

  42. سلام
    ۹شهریور ۱۴۰۲بسته ارسال کردن ۱۸ شهریور تماس با تیپاکس گرفتم برا شکایت و ثبت کردن بعد میگم کی جواب میدین فرمودن که بعد از ثبت شکایت بایستی ۳روز کاری بگزره تا پیگیری کنیم . بله امروز هم که ۲۱ شهریور هست ههیچ اطلاعی از بسته خود ندارم و در سامانه پیگیری هم فقط درج شده بسته شما در تاریخ نهم ارسال شده و هیچ در مورد مقصد رسیه یا نرسیده درج نشه.بعد۱۲روز کماکان با کلمه صبور باشید جواب بنده رو میدن. کاشکی میشد عکس پیگیری رو ضمیمه کنم.هممممممممم ضمنا ارزش کالای ارسال شده ۲۲ میلیون میباشد و ۵۵۰ هزار تومان هم کرایه میخوان بگیرن.

    1. سلام مجدد امروز ۲۶ شهریور در ادامه دیدگاه نوشته توسط خودم اضافه منم هنوز بسته بنده تحویل داده نشده و در سایت تیپاکس هیچ اطلاعاتی درج نمیشود و بنده به عنوان گیرنده و طرف فرستنده هروز با تیپاکس تماس میگیریم و شکایت ثبت کردی . الارقم همه این اقدامات هنوز جواب نگرفتیم.

    2. تیپاکس دربلوارطبرسی ۲۴/۲۶ چنان برخورد بدی با مشتری انجام میده انگار طلب باباشو میخاد واسه اینکه من خودم بسته بندی زو انجام دادم وسایلم رو ریخت پاین کلی ضرر کردم الان به کی بگم

  43. متأسفانه تیپاکس شاهین شهر در توزیع بسته ها کوتاهی میکنه و برگشت مرسوله میزنه که کاربر مجبور میشه خودش به دفتر نمایندگی مراجعه کنه و بستش رو تحویل کنه.

    به دفعات تماس گرفتم و پیگیری کردم اما متاسفانه سیستم معیوبه و پشتیبانی هیچ کار خاصی انجام نمیده.

    دوستان عزیز شاهین شهری لطفا از تیپاکس استفاده نکنید
    برای بسته های کوچک از پست استفاده کنید که قیمتش به صرفه هستش

    و برای بسته های بزرگ از چاپار استفاده کنید.

    ای کاش یه شخص مسئول یا کسی که یه کاری از دستش بر میاد جلوی این تیپاکس رو میگرفت.

  44. سلام . من رفتم امروز دفتر تیپاکس مشهد شعبه الهیه که بسته رو بعد یک هفته تحویل بگیرم ، اون کارمند بی‌شعور نشسته پشت میز لنگاشم دراز کرده روی میز بهش میگم بسته من رو بده میگه خودت بگرد از توی همون بسته ها پیداش کن میگم مگه وظیفه شما نیست که بیارید تحویل درب منزل بدین میگه احتمالا یا اشتباهی آدرس رو رفتن که تحویل بدن یا یادشون رفته بگرد شاید توی همون بسته ها باشه دیوث زورش میومد از جاش بلند بشه بسته رو تحویل بده آخرشم بستم پیدا نشد منم هر چی از دهنم در اومد فحش بلد بودم بهش گفتم اونم فقط گفت برو هر کاری دوس داری بکن . واقعا متاسفم واسه تیپاکس با این نظارتش و کارکنان بی لیاقتش .

      1. باید گل بگیرن درشو، اون فاخر ها که مدیران تیپاکس ان باید به خودشون بیان کارشون همینه بسته رو باید بری از نمایندگی بگیری این که بخش خوبشه اگر اصلا به موقعه برسه دست نمایندگی از انبار

        1. با سلام .بسته ای را در تاریخ ۱۶ از مشهد به تهران ارسال شد .امروز که ۲۷ است بدستمان نرسیده و در پیگیری ها عنوان میشه در مقصد است .واقعا یک شرکت با این قدمت باید اینجوری کار کنه .کلی به ما خسارت وارد کردند بابت تاخیر هزینه بسته ارسالی ۹میلیون است و هزینه ارسال ۸۵۰ هزار تومان ‌.سایتشون فعال نیست .و هیچ پاسخی دریافت نمی کنیم .نمی دونم باید به کجا شکایت کنم .

  45. جایی که یه مشت دلال و بی سروپا به راحتی و بدون هیچ نظارتی کسب و کار راه میندازن و فقط به فکر دزدی و خوردن پول حروم هستن، چیزی بهتر از این نمیشه انتظار داشت. اخر بازی هم اونی که بدهکار میشه و حقش ضایع میشه مصرف کننده بدبخته

    1. واقعا در خدمات ضعیف عمل میکنند واینکه بسته باز شده و جنس داخل آن کم میشود وهیچکس جوابگو نیست ارزش اونم نداره که شکایت کنی والبته که پست خیلی خیلی بهتر از تیپاکس هست

    2. بخدا قسم من امروز قبل رفتن بهم گفتن چون پنج شنبه ست خودت بسته بندی کن وقتی با بست بندی بردم هزار مدل ایرادگرفت و دسته جارو برقی مو شکوند طرف و بسته مو ارسال نکرد ۱۰۰ تومن کرایه دادن ۲۰۰ تومن باید دسته بگیرم برای جارو تورو قرآن یه کاری انجام بدن خیلی با مردم بد حرف میزنن مخصوصا تیباکس مشهد بلوار طبرسی بین طبرسی ۲۴ و ۲۶ بهم توهین کرد مرتیکه کچل

  46. جالبه دو سال پیش برای دریافت نمایندگی تیپاکس به اداره مرکزی رفتم مدیر اصلی از دست خطم ایراد گرفت و گفت واسه ما منظم بودن و دقت خیلی مهمه و شما صلاحیت ندارید🤣🤣🤣🤣 ولی حالا میبینم بسته ای که نهایتا دو روزه باید به دست مشتری برسه از یک هفته هم میگذره ، دزدی میشه ، خراب و پاره میشه و …. متاسفانه افراد بی لیاقت و فاسد در پستهای مدیریتی فعالیت می کنند با کلی ادعا!!!

    1. واقعا یک شرکت خصوصی اینطوری خدمات میده باید فاتحه خواند به بقیه ارگان ها
      نه پاسخگویی نه نظم فقط منتظر هستند نباشی تا مجبور بشی خودت مرسوله تحویل بگیری

  47. یعنی هیچکس توی اون خراب شده نیست که به اینهمه شکایتی که نوشته شده رسیدگی کنه؟آقای مدیر تیپاکس کاش فقط باندازه سر ناخن اون کسانیکه تو جبهه ها مثل پدر من شهید شدن و یا مثل خود من جانباز شدن و یا مثل برادرم ۷ سال اسیر بودن جیگر داشتی،جواب مردم و میدادی،مردمی که هرچی داری از اونا داری،من تا هرجا بتونم میرم تا جواب بگیرم

  48. با سلام . از یک شرکت اینترنتی یک وسیله خریداری کردم و فروشنده خرید بنده رو ۱۰ اردیبهشت به تیپاکس تحویل داد. بعد از حدود ۲۰ روز که از بسته من خبری نبود و با کلی تماس و مراجعه به تیپاکس بلاخره مشخص شد تیپاکس به بسته بنده آسیب رسونده. بسته رو به فروشنده مرجوع کردم. حدود ۲۰ روز هم طول کشید که بسته من به فروشنده برسه. به سامانه ۱۹۵ و ۱۲۴ شکایت کردم. هر دو میگن فروشنده مالک بسته س. بعد از رسیدن بسته به دست فروشنده مشخص شد که کالا آسیب دیده و به فروشنده خسارت پرداخت شده. بعد از اون از فروشنده خواستم که یک محصول دیگه برای بنده ارسال کنه و با امروز و فردا کردن از ارسال کالا برای بنده طفره رفت تا بنده مجبور به شکایت از فروشنده در سایت اینماد بشم. حالا فروشنده بعد از این که شکایت کردم بعد از ۴ ماه میگه شماره حساب بده تا پولت رو برگردونم. الان قیمت اون دستگاهی که خریدم اگه بخوام از خود فروشنده بخرم ۲ برابر قیمت خریدم و اگه از فروشنده دیگه ای بخوام بخرم ۳ برابر باید پول پرداخت کنم. از طرفی این کالا قرار بود برای ساخت قطعه ای جهت نمایش تو نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران استفاده بشه که متاسفانه قرارداد من با مشتریم هم فسخ شد و به من خسارت وارد شد و این که تا امروز ۲ مرداد نتونستم دستگاهی که خریداری کردم رو هم بگیرم. همچنین این دستگاه حداقل روزانه میتونست برای من تا ۲۰۰ هزار تومان درآمدزایی داشته باشه که با این تاخیر از این درآمد هم محروم شدم. لطف کنید بفرمایید چطور میتونم از مجموعه تیپاکس بابت جبران خسارتی که به بنده وارد کرده میتونم شکایت کنم و اگه وکیل میتونه این کار رو انجام بده لطف بفرمایید یک وکیل به بنده معرفی کنید.

    1. واقعا به نظرمن دستشون با فروشنده تو یه کاسه ست که از شرکت خسارت بگیرن پن دقیقا همینجورشده بستم و فروشنده با کلی معطلی و دست به سرکردن من یک هفته بعد بسته رو فرستاد و الان هم که رسیده شهرمون ۸ روزه توی مرکز توزیع مونده و روزی پنج بار زنگ میزنم و هیچکس جوابگو نیست حالا اخر سرهم میخوان عودت بدن به فروشنده بعدم فروشنده خسارت بگیره من بیچاره هم بعد ار یکی دوماه پولمو پس بگیرم اینجوری با پول مردم کارمیکنن واقعا متاسفم من اولین بارم بود خرید اینترنتی با تیپاکس کردم و ۱۰برابر حرص خوردم خدا همشونو لعنت کنه که اعصاب و پول مردمو به باد میدن

  49. سلام دوستان.
    فکر کنم همگی با مشکل دزدی بسته پستی توسط شرکت تیپاکس مواجه هستیم.
    من از طریق سامانه ۱۹۵ به صورت اینترنتی شکایت ثبت کردم.
    فعلا منتظرم ببینم نتیجه چی میشه.

  50. فقط یه مشت دزد دور هم جمع شدن و متاسفانه مملکت هم براشون بستر رو فراهم کرده
    جالبه از خودشون باید به خودشون شکایت کنیم
    امان از این بی حسابی
    ای وای ای وای ای وای

  51. جالبه یه نظر خوب راجع به تیپاکس وجود نداره. شماره سفارشم ۳۰۳۷۶۲۰۲۳۶۱۳۱۷۰۷۴۴۲۳ بود که ۲۳ م خرداد فرستنده برای من بسته رو ارسال کرده از یه نقطه دیگه تهران به تهران امروز که ۲۰ تیر هست به دستم نرسیده جالبه از شهر تهران به داخل تهران دیگه شهرستان باشه چی میشه.. چنبار هم ک زنگ زدم گفتن بسته رو تحویلتون دادیم یبار گفتن بسته گم شده از هفته قبلم میگن داخل شعبه گم شده بوده الان پیدا شده.. خب چرا نمیفرستید..اگه میخواید دویست برابر بسته تون هزینه اعصاب خوردی زنگ و تماس ندین از فروشنده هایی ک با تیپاکس میفرستن خرید نکنیدو هیچ مجموعه ی دیگه ای انقدر شکایت نداره

  52. بابا این تیپاکس خیلی دزده بسته از کرمانشاه ارسال شده روز بعد تهران بوده ولی بدست ما نرسیده از کد پیگیری استفاده کردیم نوشته بود تحویل گیرنده شده!!!!!؟؟؟؟؟؟
    از شعبه پیگیری کردیم میگه آدرس اشتباه رو کارتن بوده!!!؟؟؟؟ بعد هم میگه کارمندمون اشتباهی تحویل داده تازه نه امضا گرفته نه کد ملی از طرفی که بهش بسته رو تحویل داده تازه کرایه در مقصد بوده یعنی هر کسی هم گرفته کارت کشیده پولش رو پرداخت کرده جلل خالق؟؟؟
    بعد از پیگیری های مجدد از شعبه خیابان آذربایجان تهران می گفتن کارمندمون به محل قبلی که بار رو تحویل داده مراجعه کرده کسی پاسخگو نبوده !!!!؟؟؟؟
    خلاصه از خود تیپاکس پیگیری کردیم این ها که دیگه خیلی آخرش بودن تو ثبت پیگیری هاشون هم دروغ می نویسن دروغ دورغ فقط دروغ تحویلت می دن
    تازه درامدن میگن اصلا بسته شما تحویل مقصد نشده و گم شده؟؟؟؟
    این رو در فرهنگ لغت خودتون ثبت کنید تیپاکس = دزدخانه

    1. دقیقا یک شرکت دزد به تمام معناست
      من هم ۵۰ بسته ارسال کردم تا الان ۱۴ بسته به مقصد رسیده.. زنگ زدم یک ماه پیش میگن تازه ۹ بسته در آتش سوزی خودروی تیپاکس سوخته..
      اصلا نمیدونم باید به کجا و به کی شکایت کنم…
      آخه از شعبه تیپاکس باید چطور شکایت کرد. میگن ما نماینده پخش هستیم و باید از شرکت اصلی در تهران شکابت کنین

      کلا نمیدونم این شرکت دست کدوم آقازاده است و به کجا وصلن که اینجوری اپراتورهاش جواب سربالا میدن

  53. بله ، واقعا دزد هستند ، بعد دو ماه بسته مفقود شد ، جالب اینکه هزینه تحویل هم گرفتند و اصلا پاسخگو نبودند ، بشدت شرکت بی مسولیت هستند ، جالبتر اینکه اکثریت مردم چنین مشکلاتی با این شرکت دارند ولی مرجعی درست و حسابی با دسترسی آسان برای پیگیری وجود ندارد، البته ظاهرا پشتشون خیلی گرمه که با همین روال ادامه میدهند!

  54. من یه ماه پیش یه بسته ارسال کردم که به تیپاکس خرم آباد رسید و بعد از اون دیگه بسته م تغییر وضعیت نداد، هرچیم به پشتیبانی تیپاکس زنگ زدم که فقط میگفتند ۱تا۳روز آینده باهاتون تماس میگیریم که بعد از ۲۰ روز از شکایت تماس نگرفتن همش دست به سرت میکنن که الان برای گرفتن خسارت زنگ زدم گفتن بسته ت ممنوعه بوده اصلا نباید شکایت میکردی؛!!!!!!!!!! تو‌تیپاکس خرم آباد بسته مو دزدیدن و الانم خسارت نمیخوان بدن میگن بسته ت ممنوعه بوده!!!! بدترین شرکت پستی ایران تیپاکسه،،،اون از پشتیبانیش که هیچ جوابی نداره بده فقط میگه باهاتون تماس میگیریم و هیچ وقت تماس نمیگیرن و اون از درخواست جبران خسارت که میگن بارت ممنوعه س،،،اون از تیپاکس یاری که اصن براش مهم نبود،،اونم از تیپاکس خرم آباد که بسته مو دزدید!!!
    من دارم وکیل میگیرم و به هیچ وجه کوتاه نمیام.

    1. کارمندانش همه دزدن!
      درحالیکه نشانی و آدرس گیرنده درست درج شده، کارمند این شرکت دزد و حرام خور به بهانه‌ی اینکه آدرس تناقض دارد و ما الافی کشدین پول اضاف بابت این کارشون موقع تحویل کالا طلب دارن

  55. دوستانی که مثل من با تیپاکس اذیت شدن یا شورای حل اختلاف برید یا ۱۹۵ زنگ بزنید،من فعلا به ۱۹۵ زنگ زدم قلبم خیلی درد گرفته بس که حرص خوردم امیدورام در این تیپاکس به زودی تخته بشه با این هجم شکایت

  56. یه مشت ادم به درد نخور یه هفتس منتظرم بسته من از شیراز برسه به تهران یه روز میگه کارکنامون مریضن یه روز میگه ماشین خرابه یه روز میگه ادرس اشتباههه یه روز میگه زنگ زدیم هنوزم کسی بسته منو نیاورده یه شرکت کلاه بردار و به درد نخوره
    اگه کسی تا الان بسته بهش نداده نده بهتره چون کلا تو مخی برای خودت درست میکنی هم وطن عزیز
    کلا بگم شرکت به درد نخور کلاهبردار و دروغگوییه

  57. واقعا ی مشت دزدن چند بار از بسته های ارسالی ک داشتم دزدی شده وقتی هم پیگیر میشیم میگن چندجا بارگیری میشه و هزارتا حرف واسه گفتن دارن واقعا مقصر اصلی خودمونیم ک ب تیپاکس اعتماد میکنیم من ک دیگه هیچ بسته ای رو نه ب تیپاکس میدم نه اینکه ازش دریافت میکنم

  58. واقعا نحوه کار و برخورد پرسنل تیپاکس بسیار بد و زننده است ، هم هزینه بالاتری می گیرن و هم فوق العاده بی ادب و طلبکارن ! از امانت داری و وضعیت تحویل بسته هم که نگم اصلا . امیدوارم زودتر به شکایات رسیدگی بشه و جمع کنن این شرکت رو .

  59. سلام من بسته ای به ارزش ۳ تومن از شیراز به تهران سفارش دادم قرار بود دیروز دستم برسه با اینکه خونه بودم گفتن به علت نبودن گیرنده برگشت خورد تا این جا اوکی عجله ای نبود برای دریافت بستم
    بسته ای که امروز دستم رسیده به شدت چسب کاری شده و جالب بستم خالی و هیچی توش نیست
    ی شرکت بی مسئولیت که خیلی راحت دزدی می کنه خواهشن خواهشن با تیپاکس چیزی سفارش ندید
    من که همین الان شکایت نامه قضایی پر کردم و کوتاه نمی یام

  60. سلام من یه بسته قرار بود از تهران به یاسوج برام ارسال شه وبه اصرار خود فروشنده باوتیپاکس فرستادوبعد برام پیام اومد که مبلع پست میشه ۵۲ت ومنم پولو اینترنتی پرداخت کردم واز صفحه ی پرداخت اسکرین گرفتم ،بعد مامو اومده بسته رو تحویل بده میگه پرداخت نشده ودوباره ازمن پول گرفت ، هرچند ۵۲ ت ارزش پیگیری نداره ولی اینا سر چند نفر اینجوری کلاه میزارن و از همه ی دوستان خواهش میکنم دیگه از تیپاکس استفاده نکن ،من همیشه از خدمات خود پست استفاده میکردم وخیلی هم راضی بودم .

  61. الهی تیکه پاره بشه مسیول تیپاکس خودش و عزیزانش به حق این‌ماه شعبان که بسته من از تهران به تهران ده روزه دستم نرسیده الهی بچه هاتون تیکه تیکه بشن عزادار بشید الهی

  62. لطفا به هیچ عنوان با تیپاکس کار نکنید . حامل مرسوله با جنگ و دعوا مجبورم کرد که دوباره ۴۰ هزار تومان براش کارت به کارت کنم در صورتی که من مبلغ رو برا تیپاکس از طریق لینکی که به صورت مسیج آمد پرداخت کردم . واقعا از برخوردش ترسیدم چون برای ۴۰ هزار تومان شروع کرد به دادو بی داد و تو محله زشت بود . مادرم بصورت سراسیمه اومد دم در و حالش خیلی بد شد . اسم حامل مرسوله حامد فدایی بود. من از مسئله رو از طریق مراجع قضایی پیگیری میکنم .

    1. سلام من یه بسته از تهران به مقصد ایذه داشتم ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ ارسال شد الان ۲ ماهه هر پیگیری کردم و با پشتیبانی تماس میگیرم هیج جوابی به من نمیدن که بسته ارسالی کجاست که مفقود شده یا دزدیدن و در چه وضعیتی قرار داره، لطفا به هیچ وجه با تیپاکس کار نکنید

      1. ابدا استفاده نکنید .هزینه پست نصف تیباکس.بر عکس پست بداخلاق به شدت .ساعت مشخص نداره
        بسته ات صد قرن بعد بهت نمیرسونه و سالم هم نمیرسونه
        نون حروم میخورن

  63. از تهران تا دلیجان (نزدیک ۴ ساعت راه) بسته ۱۳ کیلیویی به ارزش ۳۰۰ تومن رو ۲۰۰ هزار تومن کرایه گرفت …..
    از دم خونه آژانس میگرفتم تا تهران کمتر در میومد ….دزدخانه ای به نام تیپاکس

  64. با درود
    ابدا با تیپاکس نفرستید از پست استفاده کنید الان ۱۰ روز است من منتظر بسته ام هستم از ۷ روز پیش هم شکایت و پیگیری میکنم و نتیجه ای نمیگیرم نماینده تیباکس در طرقبه مشهد با وجود تماس من بسته را توزیع نکرد و عودت داد تیپاکس تهران میگه باید توزیع میکرده . اینقدر بلبشوی هست که تخلف نماینده را پذیرفتند ولی با کمال تعجب میگویند هزینه رفت و برگشت را بدید و بسته را در مبدا فرستنده تحویل بگیرد و دو باره ارسال کند . از این مسخره تر می شود . نماینده تیباکس در طرقبه تخلف کرده انوقت صاحب کالا باید هزینه سه بار ارسال را بدهد و تاخیر کالا را متحمل بشود . گنه کرد در بلخ اهنگری به ششتر زدند گردن مسگری

  65. اشغال ترین شرکت موجود خودتون بیچاره نکنید نه جواب میدن نه خدمات دوبرابر هم پول میگیرن سگ صاحبش تو اون شرکت نمیشناسه

  66. والا من یه کوشی گرفتم به فروشنده گفتم با تیپاکس نفرست فرستاد حالا معلوم نیست گوشی ۳۰ میلیونی من کجاست از تهران به مشهد، دفعه پیشم بار بادکنک خانومم از تهران به مشهد با تاخیر زیاد اومد…. چقدر داغون شده تیپاکس…

    حالا موندم از کجا پیگیری کنم الان یک هفتس هیچکس جواب نمیده… با تیپاکس جنس نفرستید و جنس قبول نکنید

  67. بار اشتباه فرستاده اردبیل دوباره برگشت میدن تو انبار مبادلات تهران پس نمیدن میگن خودمون میفرستیم. حالا این وسط دوروز تعطیلی هم هست. خیلی پررو هستن . ریسدگی به شکایات زنگ میزنی نفر ۵۸ هستی از بس شکایت دارن. نوبت شکایت کردن هم بهت نمیرسه

  68. من هم تیپاکس را به هم وطنان عزیز جهت ارسال بسته سفارش نمیکنم .. اصلا مسئولیت پذیر نیستند و بسته ها خیلی با تاخیر به مقصد میرسه و اون هم شانس بیاری کسر نشده و سالم برسه . به شکایات هم اصلا رسیدگی نمیشه ..

  69. مدت ۴ روزه که بسته در نمایندگی تیپاکس در مقصد بوده و به منه گیرنده تحویل داده نمی شه که جای تاسف دارد. نمی تونید، مسئولیت قبول نکنید. پیاده می رفتم تا حالا برگشته بودم. بارها با پست، ارسال و دریافت داشتم، این داستان‌ها نبود. مزخرف‌ترین و بی مسئولیت ترین شیوه ارسال همین تیپاکسه… هر کسیو که ببینم میگم طرفش نره… بی شرفای عوضی…

  70. واقعا *** و *** زاده ان اون بخش شکایتشونم کلا دکوریه هیچ کاری نمیکنه چراغای بی زبون ماشینمو فرستادم برا تعمیر الان چهار روزه نوشته تحویل نمایندگی سیار صد بار زنگ زدم هر بار ده دقیقه پشت خط موندم برا شکایت اخرش یه مشت عوضی نشستن هی میگن زنگت میزنیم به دروغ بیست میلیون چراغای ماشینمو معلوم نیست چیکار کردن من که ولشون نمیکنم

    1. هزینه تیپاکس را بصورت آنلاین پرداخت کردم
      الان موقع تحویل میگه ثبت نشده مجبور شدم مجدد پرداخت کنم
      واقعا افتضاحه این تیپاکس

      1. این قانون کجاس اقایان‌محترم قوه قضاییه مگر نمیبینید تیباکس چ ظلمی در حق ما داره چرا پیگیر نمیشین
        این شرکت اشغاله ۲۰ روزه من بستم نرسیده

  71. تیپاکس بی مسئولیت ترین بی برنامه ترین و بی ادب ترین شرکتیه که دیدم مرسوله ما بعد از دو هفته که بارها پیگیری کردم دستم رسید دادن یه اسنپ آورده میگه من کاره ای نیستم اینقدر اینا بیشرفن و بی همه چیز
    کارتن هم اینقدر بد جا به جا کردن که از حالت کارتن در اومد و گذاشتنش تو یه کارتن بزرگتر یه تعدادی از بسته ها از فرم افتادن و بعضی ها هم شکستن
    واقعا یه شرکت حیف نونیه
    هیچ کدوم از ارگانهای و سازمان های مسئول هم اقدامی نمی کنن
    پیشنهاد میکنم اصلا سراغ تیپاکس آشغال و کثافت نرید

    1. موندم با این همه شکایت چرا در این شرکت و گل نمیگیرند،خودمم قربانی هستم الان ی هفته دیر کرده جالبه نمی‌دونم از کجا پیگیری کنم.مزخرف تر از این میشه؟ وقتی آب سر بالا بره همین میشه دیگه

  72. تیپاکس بایدهرچه زودترجمع بشه .چون بعدازدوهفته کالایی که قیمتش سیصدهزارتومان زدن پانصدوپس کرایه ۱۳۸هزارتومان ازم گرفتم وسه هفته کالا طول کشیدتارسیددستم اینهامدیروناظردرست حسابی ندارند.مزخرفه تیپاکس

  73. من تمام عمرم تهران زندگی کردم اما سیستم تیپاکس برام به آدرس ذخیره کرده برای تبریز. بسته‌هام میرن تبریز. الان سه هفته‌است تماس میگیرم فقط مثل ربات میگن منتظر باشین کارشناس تماس میگیره و تماس نمیگیرن. کارمندا هیچی بلد نیستن با بیش از ۲۰ نفرشون صحبت کردم و هیچ دو نفری حرفشون مشابه هم نبود. یکی میگه بسته رفته تبریز یکی میگه اصلن از مبدا خارج نشده. اصلن به چه اجازه‌ای برای من آدرس ذخیره کردن اون هم به غلط؟ شاید من اصلن تبریزم اما بخوام بسته به تهران ارسال بشه تکلیف چیه؟ میگن هر موقع بسته داشتی باید به فرستنده بگی که به تیپاکس بگه آدرسی که میدی رو بنویسن و آدرس غلط سیستم تیپاکس رو نزنن! خب این که پر‌واضحه. حتمن باید به تیپاکس این رو هم بگیم که بسته رو سالم برسونه و مامورشون هم نفس بکشه و آب و غذا بخوره وگرنه خودشون نمیفهمن. میگن نمیشه آدرس غلط رو حذف کنیم:)

  74. بی‌شعور ترین و کثافت ترین این تیباکس هست. نه بسته رو میرسونه نه پول طرف رو نیده چند بار هم پول ارسال میگیرن برا من آلوی زدن تحویل گیرنده داده شده بعد بیست روز. آدرس هم ندادم اشتباه بشه آدرس پست بانک دادم که امکان نداره اشتباه بشه . بیشعوری کثافت

  75. یک شرکت دزد ب تمام معنا فقط چون این فروشگاه های اینترنتی براشون راحته خودش میاد جمع میکنه میبره برا همونه

  76. تیپاکس تقریبا ۲برابر پست پول میگیره و تبلیغشم اینه که ۱روزه میرسونه الان من ۳روز پیش ۱بسته دادم به تیپاکس نه کد رهگیری دادن نه چیزی هرچی زنگ میزنم پیگیری میکنم هیچکس پاسخگو نیست میگن شکایتتونو ثبت کردیم باهاتون تماس میگیرن ولی هیچکس تماسی نمیگیره معلوم نیست بسته رو چکار کردن مال مشتری بوده حالا فکر میکنه پولشو خوردم.نرسونن دستش باید پول مشتریو برگردونم نزدیک ۴۰۰هزارتومن کالاهایی هم که فرستاده بودم از جیبم رفته خدا نگذره ازشون

  77. سلام دوستان.مگه نمیگید .تیپاکس ضرر خوردید یک.حقه بزنید عالی.بسته بزرگ با شماره تلفن خاموش.به ادرس خیلی دور.با ادرس وشماره تلفن خاموش به.بفرستید ببرن.تا حداقل دو طرفه ضرر کنن

  78. نمایندگی منطقه الهیه(میثاق) مشهد یکی از بدترین خدمات را ارائه می کند
    دو بار شده مامور توزیع الکی می زنه گیرنده در محل نبود بسته را عودت میده ، در حالی که همیشه یکی دو نفرمون خونه هستیم ، به شرکت تماس و شکایت کردم میگم اگه راست میگه مراجعه کرده ، که دروغ میگه ، حداقل نمیتونه با یه تماس یه پیامک اطلاع بده خودم برم بگیرم ،میگه موظف نیست تماس بگیره یا پیامک بده
    پست یه کمی بهتره از تیپاکس هست ، حداقل میتونی سازمان بازرسی شکایت کنی ، اینا که هیچی

  79. چه طور میشه موضوع کثیف بودن شرکت تیپاکس رو عمومی کرد تا سایر هموطنان هم بدونن و دیگه از این شرکت متقلب استفاده نکنن. بالاخره یه جایی باید این بیشرفها متوجه بشن که هر رفتاری که دلشون خواست نمیتونن با مردم بکنن. تو سایتشون تبلیغ میکنن که یک روزه مرسوله شما رو به مقصد میرسونیم ولی الان ۷ روز بسته من نرسیده و در سایت هم سه روزه میزنه خروج از تهران. تماس گرفتم هیچ شماره ایی از نمیندگی های شهرمون جواب ندادن. شماره چهار رقمی سه رو اصلا وصل نمیشد. دست آخر جواب داده میگه تآخیر نیست این چند روزسه شنبه که تعطیل رسمی بوده. تعطیل رسمی کار نمیکنن بعد میگن یک روزه بسته شما رو میرسونیم.

  80. شرکت کلاهبردار و بی مسولیتی هستش بار بنده را بدون تماس با بنده در محل کارم بعد از ظهر تحویل همکارمون داده بودند که کاملا داغون شده بود وبعد از شکایت گفتند که داغون بود تحویل نمی گرفتید تازه کارتنش که داغون شده بود و محموله هم از بین رفته بود بخشی از محتویاتش هم برداشته بودند و هیچ مسولیتی را هم قبول نکردند. ۸ میلیون تومن بار نابود کردند و مسولیتش هم قبول نکردند.

  81. سلام خدمات پستیش افتضاح هست.خرید اینترنتی داشتم از مرکز استان فاصلش تا شهرستانی که هستم ۱۰۰ کیلومتره .بسته رو فرستادن ۱۰۰۰ کیلومتر دورتر به مرکز تهرانشون که از اونجا دوباره ارسال بشه به شهر مقصد . خریدم واسه جشن تولد دخترم بود که به موقع دستم نرسید

  82. چند روز پیش لباس برای دختر دانشجوی فرستادم درمبدا نقدا هزینه رو پرداختم درمبدا به اسم هزینه دوباره از دخترم پول گرفتن به بازرسی باصطلاح خودشون چند دفعه تماس گرفتم کاین خلاف شرکتشون را گزارش وادعای حق کنم شماره تلفن دفترمقصر مبدا را بمن دادن. آخه یکی نیست بگه نادان مغرض کسی شاکی ومتشاکی رو روبروی هم قرار میدن. خدا به کی دردم رو بگم؟

  83. بنده هم مطالعه کردم ادعاهای فوق الذکر را همگی درست میباشد چرا چون بنده هم یک بسته ایی داشتم زدن داغون کردن وکسی هم جوابگو نیست راهش فقط وفقط طرح دعوی درمحاکم قضایی میباشد چرا که درصورت ازدیاد شاکی حتما امتیاز این ناکسها باطل خواهخد شد پس نتیجتا میبایست جملگی برعلیه این شرکت اقامه دعوی کنیم

  84. تیپاکس کثیفترین و بی شرفترین مجموعه ای هست که تو ایران کار میکنه . فقط باید اونای که شاکی هستند یکجا جمع بشن یک شکایت درست و حسابی انجام بشه تا همشون رو پاسخگو کنند . اینجوری باشه این کثافت کاری ادامه خواهد داشت هر روز هم به مال باخته اضافه خواهد شد .

  85. سلام بسته من شکسته شده. الان ک شکایت میکنم میگن هزینه رو نمیدیم چون بسته رو بردی تو خونه بازش کردی باید همکارهای ما میدیدن شکسته😐😐
    اصلا خوب نیست.
    متاسفم برای تیپاکس

  86. از دوطرف پول میگیرن.الان یه بسته سفارش دادم ۱۵ روزه دستم نرسیده هر چی شکایت میکنم میگن تماس میگیریم و اخرشم هیچی.یکی میگه تو راهه یکی میگه هنوز ارسال نشدا و …
    کلا هیچکسم پیگیر نیست

    1. من ۱۳ اسفند بسته فرستادم ۱۴ اسفند رسیده تهران الان ۱۶ فروردینه هنوز میگن گیرنده پاسخ نداده 🤣🤣در نهایت گفتم خوب پاسخ نداده مرجوع کنین میگن تازه مختومه کردیمش از امروز میره تو نوبت عودت🤣🤣🤣قشنگ معلومه بالا کشیدنش
      کاش بیان بگن میشه شکایت کرد ازشون به جرم خیانت در امانت یا نه؟

  87. پرداخت هزینه ارسال تیپاکس رو اینترنتی انجام دادم و پرداخت موفق بود و درگاه پرداخت هم زنگ زدم گفتن موفق بوده ولی سایت تیپاکس زده بود “وضعیت: پرداخت نشده” و زمان تحویل هزینه ارسال رو مجدد ازم گرفتند. تماس گرفتم و با بخش شکایاتشون هم مطرح کردم ولی زیر بار نرفتند. واقعا تاسف آوره.

  88. من پرداخت آنلاین بابت مرسوله ای که قرار بود از تیپاکس دریافت کنم انجام دادم (پرداخت موفق بوده و ایران کیش تایید میکنه) ولی بعد از پرداخت، سایتشون وضعیت رو روی همون پرداخت نشده نگه داشت و مجبور شدم مامور توزیع که اومد کارت بکشم و مجدد پرداخت انجام بدم. مبلغ قابل توجهی برای پیگیری نیست ولی با خودشون تماس گرفتم و شکایت ثبت کردم. در صورت عدم پاسخگویی، با وجود گرفتاریم و کمبود وقت، احتمالا شکایت قضایی کنم.

  89. سلام هر محموله ای با تیپاکس فرستادم یا واسم فرستادن کفرمو دراوردن هزینه ارسالو در مبدا پرداخت کردم تو مقصد دباره همون مبلغو باز گرفتن بعد از پیگیریهای متعدد قرار شد شماره کارت بدم مبلغو برگردونن تا الان اگه واسه شما واریز کردن واسه منم واریز شده!!!!!!! یعنی دزد سر گردنه شمارو بخدا تو دامشون نیافتید

  90. سلام
    نکته جالب اینکه از قبل تمایلی به ارسال وسایل توسط تیپاکس نداشتم اما یکی از شرکتهایی که کار می کنیم بدین روش ارسال کرد من هم با توجه به کد ارسال شده پول رااینترنتی پرداخت کردم. راننده شرکت که امد گفت نه پول پرداخت نشده است و مجدد پول را گرفت جنس را تحویل داد پس از دوبار پیگیری قرار به واریز وجه شد که الان یک هفته است که هیچ به هیچ الان ! که حتی کد رهگیری هم در سایت غیر فعال شده است

  91. بی مسئولیت ترینید واقعا….
    بسته رو ک تحویل نمیدین بعد از دو هفته زنگم میزنیم پاسخگو نیستین
    دزدم ک هستین از کرایه گرفتنی مجدد بعدشم از شعبه های دیگه میپرسیم میگن باید برید حضوري فلان شعبه تحویل بگیرید؟! حتی یه زنگم نمیزنن بسته ات کدوم شعبه اس برو تحویل بگیر… ریدیییییید واقعا در ب در دنبال بسته امون باید بگردیم💩💩

  92. منم بخاطر گرفتن بستم مجبورشدم باتیپاکس روبرو شم.متصدی بیشعور استانه اشرفیه زنگ میزد بیا خودت بگیر بعدیه هفته رفتم ب دروغ میگفت اوردم نبودی.منم بعدکارخسته رفتم.گفتم مگه نباید بیارین گفت اوردم نبودی مثه اسب دروغ میگفت ادرس محل کارم بود منو یه هفته کاشت.بعد ا فهمیدم کارشه تواونجامیشینه چایی میخوره زنگ میزنه بیاین بسته اتونو بگیرین.تهران زنگ زدم شکایت کردم فقط یه معذرت خواهی کردن درصورتی ک باید بااین خانم برخورد بشه.ازبی نظمی تیپاکس سواستفاده میكنه هنوزم ب این کارش ادامه میده متاسفم.

  93. تیپاکس خیلی مزخرف وهزینه گزاف وگران دریافت میکند دوتا جعبه از کرج به خوزستان رو ۴۳۰/۰۰۰ تومن ازم گرفت اگه با پست میآوردم ۱۵۰ تومن نمیشد
    حرومشون ، دیگه اصلا با تیپاکس چیزی جابجا نمیکنم

  94. بنده دو بسته از مبدا زاهدان به تهران داشتم اولین تخلف شرکت تیپاکس اینکه روز تحویل فقط یک بسته تحویل داده و رسید دو بسته را دریافت نموده و پس از چندین مرحله پیگیری بسته دوم را دو روز بعد در حالی که ظاهرمناسبی نداشت تحویل دادند که متاسفانه یکی از اقلام کسر شده بود وپس از ثبت شکایت هیچ ترتیب اثری ندادند البته از شرکتی که هیچ تعهدی نسبت به مشتری نداره توقعی نیست فکر کنم فیلمهای نحوه بارگیری و ارسال مرسوله ها را همه در فضای مجازی دیده اند که چطور امانتها و بسته های مردم رو کارمند تیپاکس به داخل ماشین پرتاب میکنه این نشون میده که در استخدام و بکارگیری نیروی خود تیپاکس هم تعهدی ندارند چه برسه به مشتری … متاسفانه فقط شعار میدن وتنها به فکر سود بیشتر هستند و تعهدی نسبت به نحوه ارسال و دریافت مرسوله ها ندارند .

    1. سلام. آقا تیپاکس زاهدان که افتضاحه. داریم برنامه می ریزیم که کلا تحریم بشه. شما هم همین کارو بکنین لطفا

    1. تیپاکس دکون کلاهبرداری راه انداخته یه شلوار خونگی سبکه سبک برا مشتری ارسال کردم ۴۲۰۰۰هزینه پست گرفته مشتری قبول نکرده و این مبلغو دوباره از خودم گرفته مگه من چقد سود میکنم رو یه جنسی ک خودم صد تومن فروختمش هیج جا هیچ شماره ای هم اصلن گوشی ج نمیدن

  95. دستگاه کارتخوان سفارش دادم از تهران وقتی رسید دستم چاپگرش شکسته بود ثبت شکایت کردم بعد سه ماه گفتن مشمول خسارت نمیشه دوباره اعتراض کردم گفتن بسته شما صورتجلسه نشده وبسته بندیش با ما نبوده پس شامل خسارت نمیشه

  96. به هیچ عنوان تیپاکس رو معرفی نمیکنم مرسولات با تاخیر ارسال میشه اصلا تعهد کاری در خصوص مرسولاتی که من فرستادم نداشته تند

  97. بدتر از تیپاکس تو عمرم ندیدم الان سی روزه یه بسته برام ارسال شده تا حالا دستم نرسیده هر چقدرم پیگیری و شکایت کردم جواب نگرفتم ،اداره پست حرف نداره کارش درسته

  98. …… تر،،،، بیشرفت تر،،… …. تر و دزدتر از شرکت تیپاکس در دنیا وجود نداره،،،،، یه مشت …. …. و پسر …. اداره میکنن،،، …. خونس،،،، کلاهبردارن،،،بعد از مدت زمان طولانی یه تیکه کاغذ کوچیک به دستم رسید،،، هر روز زنگ میزدم میگفتم بار چی شد میگفتن امروز به دستت میرسه،،،، دروغگوهای لاشی،،،، خیلی اذیت کردن،،،، الهی همه این اذیتها و پولهایی که از مردم میگیرین درد به بشه به جون تک تک کارمندان و مسئولین تیباکس الهی درد بشه به جون عزیزانشون داغ ببینن …… ها

  99. استفاده نکنید ، بد جوری کلاه بردار هستن ، پول هزینه بسته رو از قبل میگیرن ار کسی که ارسال میکنه ، بعد وقتی بسته رو میخوان تحویل بدن میگن هزینه پرداخت نشده ، دوباره پول میگیرن ، تیپاکس اهواز این حیله رو همیشه انجام میده ، و درخواست انعام هم میکنه ، که ۲۰ تومان هم به راننده بدید ، هزینه داخلی … و اضافی ، کسی نیست حال اینارو بگیره ؟؟؟؟ تخلف چقدر باید انجام بدن تا درشو تخته کنید

    1. من خودم به شخصه از ۱۶شهریور که بسته ارسال کردم و امروز ۳۰ شهریور هیج خبری از بستم نیست و هرجا ثبت شکایت میکنم میگن باهاتون تماس میگیرن کلی اعصاب خوردی و عقب افتادن کار برای ما به وجود آوردن بسته ی من محتواش چک بوده و کلی ضرر زدن بهم فقط میتونم بگم لطفا تحریمشون کنید که دیگه کار انجام ندادن از یادشون بره

  100. سلام وقت بخیر مجموعه تیباکس بار ب من تحویل داده ۷۰۰ گرم از بارم کم شده ب ارزش ۱/۵ میلیون هیچ کسی تقبل نمیکنه ثبت شکایت کردم بعد ار دو هفته بهم میگن رد شده
    واقعا متاسفم برای این مجموعه ضعیف ک دزد استخدام میکنن

  101. اصلا تیپاکس رو پیشنهاد نمی کنم
    واحد رسیدگی به شکایات تیپاکس هم هیچ کمکی به من نکرد
    بابت یک سفارش، کلی خون دل خوردم و در نهایت هم هیچ

  102. مزخرف تر از تیباکس من ندیدم بعد ۱۳روز بستمو اوردن اون هم با یه قیمت نجومی
    اژ تهران و مشهد بسته برام میاد نهایتش ۲۰ت
    تیباکس از شیراز ۸۰ت گرفت واقعا کلاه بردارتر از تی با کس ندیدم

  103. یک بسته برام ارسال شد، سیستم صوتی، بعدازتحویل دیدم شکسته ودیگه به دردنمیخورم، ۴۱۵۰۰۰تومان کرایه دادم، شکایت کردم، قبول کردن گفتن زنگ میزنیم شماره واتس آپ میدیم تصاویرشکسته مرسوله روبفرستین دقیقا فرداش یکطرفه پرونده روبستن وقتی پیگیری کردم گفتن مگه مامیتونی به همه خسارت بدیم، ینی خدایی این حدبی وجدانی وپرویی، چقدرراحت حقوق آدم پایمال میکنن وخاطرآسوده به این روش ادامه میدن، خدالعنتتون کنه

    1. سلام ارادت
      دوستان عزیز من فروشگاه اینترنتی دارم و خیلی بسته به همه‌جای ایران ارسال میکنم ۱بار ۱۰تا بسته به ۱۰ تا استان مختلف با تیپاکس فرستادم کل ده تا بسته با ۸ روز تا ۲۰ روز تاخیر و مشکل دست مشتریام رسید ۳ تا بسته ام خورد شده بود که هرچقدر پیگیری کردم خیلی راحت گفتم صورت جلسه نشده و هیچ جریمه ایم ندادن . هر کدوم از شعباتین که بسته ها دستشون رسیده بود تماس گرفته برخورد خیلی زشتی داشتند
      کلا از همه ی دوستان عزیزو گلم خواهش میکنم هواستون باشه به هیچ عنوان با تیپاکس بسته ارسال نکنید پست خیلی از تیپاکس بهتر ، سریعتر و امنیتم بیشتره

  104. هزینه بسته بندی رو ۲۸۵۰۰ تومن گرفتن درحالیکه یه جعبه ساده بود که ۸ هزار تومنم قیمتش نیست .نمیدونم اینو باید ب کی بگیم ک پیگیری کنن

    1. نمایندگی منطقه الهیه(میثاق) مشهد یکی از بدترین خدمات را ارائه می کند
      دو بار شده مامور توزیع الکی می زنه گیرنده در محل نبود بسته را عودت میده ، در حالی که همیشه یکی دو نفرمون خونه هستیم ، به شرکت تماس و شکایت کردم میگم اگه راست میگه مراجعه کرده ، که دروغ میگه ، حداقل نمیتونه با یه تماس یه پیامک اطلاع بده خودم برم بگیرم ،میگه موظف نیست تماس بگیره یا پیامک بده
      پست یه کمی بهتره از تیپاکس هست ، حداقل میتونی سازمان بازرسی شکایت کنی ، اینا که هیچی

  105. سلام دوستان من یه بار ۲۵ میلیون تومانی ارسال کردم از تهران به مازندران که بعد از سه روز که به دست مشتری تو مازندران نرسید پیگیری کردیم گفتن بسته شما مفقود شده است و چون هزینه بیمه رو ۱۰۰ هزار تومن زده بودن بدون اینکه از ما بپرسن ارزش بارتون چقدر هستش الان میگن فقط ۱۰۰ هزار تومن به شما می دیم ین یه روش جدید کلاهبرداری هستش که تیپاکس داره انجام میده حواستونو خیلی جمع کنید به نظر منم تیپاکس یه شرکت جدید کلاهبرداری هستش .

      1. کثیف ترین جاییه که دیدم.فقط براشون پول مهمه‌.فقط بلدن بگن کارشناس زنگ میزنه که اونم حرف مفته.همشون اشغالن.۳میلیون بمن خسارت زدن هیچکس جواب نداد

        1. این همه شکایت از تیپاکس وجود داره چرا مراجع قضایی رسیدگی نمیکنن!! به هیچ وجه چیزی دست تیپاکس ندید! فقط میگن پیگیری میکنن!!

  106. من سه ماهه که بسته ام تو سرپرستی اصفهان مونده و هیچ کس جوابگو نیس فقط میگن باهاتون تماس میگیرن کارشناسان و پیگیری میکنن و هیشکی تماس نمیگیره واقعا که اصلا راضی نبودم دوباربرام تیپاکس کردن هردوبار همین بوده کاملا بی مسولییتن

    1. کثیفترین نهاد خصوصی شرکت تیپاکس هست….از منم پول خوردن،علت اعلام کردنم در اینجا واس اینه که شما گول تیپاکس کثیع رو نخورین

    2. سلام متاسفانه علاوه بر عدم ارسال به موقع نمایندگی هفتون اصفهان بسیار بی ادب و بد دهن هستند و بدون دلیل بسته من که آدرس اداره داشت برگشت زدن

      1. من ۲۱ روز پیش بسته م رو تحویل دادم نرسوندن به مقصد و کسی که منتظر دریافت کالا بود چون مسافر خارج از کشور بود رفت، خیلی عصبانی بودم و پیگیری کردم که تاخیر شما از یک شهر به شهر دیگه ۲ هفته شده و بسته من رو برگردونین الان یه هفته اس بسته برگشته تهران ولی نمیگن کجاست که حتی خودمون بگیریم! پولش به درک بسته رو چرا نمیدن؟ من اولین بار بود با تیپاکس کار می‌کردم به نظرم همون پست شرف داره ، پشتیبانی هم که نگم بعضیا خوبن ولی اکثرا طلب کار هم هستن جالبه

    1. سلام. به همه ی هموطنان پیشنهاد میکنم هیچکس با تیپاکس کار نکنه. و حتی باید کارزاری برای تحریم تیپاکس از طرف مردم راه اندازی بشه. با روشهای مختلف پول اضافه میگیرن، رفتارشون هم غالبا مناسب نیست! از نظر زمانی هم چندان تفاوتی با پست نداره! ارزش مرسوله با تقلب دستکاری میکنن! و هر کسی هم از راه برسه بهش نمایندگی میدن! اینجا تو زاهدان واویلاست! خود شرکت هم هیچ نوع پشتیبانی نمیکنه! شکایت هم بکنی بهت جوابگو نیستن. الکی میگن تماس میگیریم. البته ما هم بیکار ننشستیم، و در حال راه اندازی کارزاری که گفتم هستیم، بقیه هموطنان هم جاهای مختلف کشور همین کارو بکنن. (ما نباید گوسفند باشیم)

    2. دقیقا

      تیپاکس حتی پشتیبانی‌ش پشت همکاران دزدش در میاد

      همین الان زنگ زدم شکایت کردم که بسته‌ام فلان موردش رو دزدیدند و وسط راه برداشتند و ارسال کننده فیلم بسته‌بندی رو داره برگشته میگه همون لحظه که تحویل گرفتی باید چک میکردی و ما کاری نمی‌تونیم بکنیم

      میگم همکار تو داره آبروی تیپاکس رو می‌بره به جای پیگیری میگی تقصیر خودت هست همون لحظه نگفتی؟! اون همکار دزدت مقصر نیست مقصر منم؟!

      راست میگه مقصر ما هستیم که به تیپاکس دزد اعتماد میکنیم

      1. درود به نظره بنده باید یه کمپینی راه اندازی بشه وتیپاکس و کلا تحریم کنیم یه شرکت مزخرف با کارکنانی بسیار بی ادب بی نزاکت از تمام دوستانی که اینجا مطالعه میکنند خواهش میکنم اصلا وابدا از تیپاکس استفاده نکنید همون پست خیلی بهتره مخصئصا تیپاکس سیرجان خیلی خیلی خیلی مزخرف هستند خواهشا تیپاکس وتحریم کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا