بین‌ المللمهاجرت کاری

ثبت نام لاتاری و هزینه آن

لاتاری (Lottery) فرصتی است که هر ساله از سوی دولت آمریکا در اختیار افراد سراسر دنیا قرار داده می شود تا از طریق آن شانس خود را برای دریافت گرین کارت یا همان مجوز اقامت دائم آمریکا را امتحان کنند.

این قرعه کشی به صورت سالانه برگزار شده و در آن به انتخاب ۵۵۰۰۰ نفر از افراد شرکت کننده برای اختصاص دادن گرین کارت آمریکا به آن ها پرداخته می شود.

تمامی افرادی که واجد شرایط شرکت در لاتاری ۲۰۲۲ هستند باید در مدت زمان اعلام شده توسط اداره مهاجرت آمریکا به عنوان مهلت ثبت نام لاتاری اقدام به ارائه مدارک لازم برای ثبت نام لاتاری کرده تا به این ترتیب مجاز به شرکت در این قرعه کشی باشند.

نوشته های مشابه

برای ارسال مدارک به منظور ثبت نام در این بخت آزمایی از طریق سایت اصلی و یا از طریق شرکت های واسطه ای موجود می توان اقدام کرد، اما سوالی که برای اکثریت افراد وجود دارد این است که هزینه ثبت نام لاتاری چه مقدار می باشد؟

در این مقاله به ارائه مطالبی در رابطه با روش های مختلف ثبت نام لاتاری و میزان هزینه مورد نیاز برای هر یک از آن ها پرداخته شده است.

هزینه ثبت نام لاتاری ۲۰۲۲

متقاضیان شرکت در قرعه کشی لاتاری برای ثبت نام در این بخت آزمایی از دو طریق می توانند اقدام کنند که به ترتیب عبارتند از:

از طریق سایت اصلی لاتاری

در این روش افرادی که واجد شرایط ثبت نام لاتاری هستند، با مراجعه به سایت اصلی لاتاری به نشانی dvprogram.state.gov و ارائه مدارک لازم برای ثبت نام لاتاری ۲۰۲۲ اقدام به ثبت نام در این قرعه کشی به صورت رایگان می کنند.

با اقدام از طریق این سایت نیاز به پرداخت هیچگونه هزینه ای برای شرکت کنندگان نمی باشد و تنها ارائه مدارک مورد نیاز به صورت دقیق و صحیح کافی می باشد.

لازم به ذکر است که در صورت تمایل به استفاده از این روش می توان با استفاده از راهنمای ثبت نام لاتاری و وارد کردن اطلاعات خواسته شده برای ثبت نام بر طبق توضیحات موجود در این مقالات تمامی مراحل مربوط به ثبت نام لاتاری را شخصا تکمیل و مدارک مورد نیاز را ارسال نمایند.

هزینه ثبت نام لاتاری از طریق سایت اصلی آن را رایگان می باشد.

از طریق مراجعه به شرکت های واسطه ای

متقاضیان همچنین می توانند با مراجعه به شرکت های واسطه ای که مسئولیت ثبت نام لاتاری ۲۰۲۲ را بر عهده می گیرند اقدام به ارائه اطلاعات و مدارک مورد نیاز به آن ها کنند، این شرکت ها نیز در ازای دریافت هزینه، ثبت نام آن ها را در این سایت انجام می دهند.

لازم به ذکر است که هزینه دریافتی این واسطه ها در واقع بهای خدمات ارائه شده توسط آن ها مانند بررسی اطلاعات و تکمیل فرم مجردی، بررسی اطلاعات و تکمیل فرم متاهلی و بررسی و تکمیل اطلاعات هر یک از فرزندان می باشد و هزینه ثبت نام لاتاری رایگان می باشد.

شرکت های واسطه ای برای ارائه خدمات خود در هنگام ثبت نام لاتاری از متقاضیان هزینه دریافت می کنند.

 دقت شود که برای ارائه مدارک مورد نیاز تنها در تاریخی که توسط اداره مهاجرت آمریکا به عنوان مهلت ثبت نام لاتاری اعلام می گردد اقدام کرده و همچنین در وارد کردن اطلاعات و ارسال مدارک بسیار دقت نموده چرا که در صورت جعلی و یا اشتباه بودن آن ها حتی در صورت برنده شدن نتیجه قرعه کشی باطل و حق دریافت گرین کارت آمریکا از شخص خاطی صلب می گردد.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا