آیا مایل هستید اعلانات مربوط به گفتگوهای آنلاین خود را روی دستگاه
خود دریافت کنید؟
در پنجره باز شده روی دکمه Allow کلیک کنید...
مشاوره حقوقی فوری (۲۴ ساعته)
موضوعتان را بگویید، در چند ثانیه به وکیلِ در دسترس میرسید
لطفاً اتصال اینترنت خود را بررسی کنید.
تلفن تماس:
شما میتوانید درخواست ارزیابی حقوقی خود را بطور مستقیم برای ارسال کنید و در کوتاهترین زمان ممکن از ایشان پاسخ
بگیرید.
لطفا دقت داشته باشید، شما در هر روز تنها
میتوانید ۳
درخواست ارزیابی حقوقی رایگان ویا ارتباط مستقیم با متخصص ثبت نمایید.
همچنین دقت داشته باشید درصورت عدم انتخاب متخصص، پیام شما برای تمامی متخصصان ارسال شده و ایشان
می توانند ارزیابی خود را از درخواست شما مطرح نمایند.
سلام بر همه.وکلای محترم شخصی رو محکوم به پرداخت وجه کردم الان درخواست تجدید نظر کرده و اعسار از هزینه دادرسی تجدید نظر برابر با ۶۰ میلیون تومن زده چیزایی که ازش میدونم بدین صورته اما نمیدونم کدومش تاثیر بهتری داره یا چجور مطرح کنم که نتیجه بهتری بده
مورد اول که ایشون ۳ باره داره وکیل میگبره تو یه پرونده حقوقی ۴۰۰ میلیونی و همین پرونده مرحله بدوی و تجدید نظر همه رو وکیل گرفته که هزینه سنگینی داده هیچکدومم معاضدتی و تسخیری نیستند
مورد دوم دوسال پیش قبل شکایتم یه ماشین گرون قیمت داشت که حدود ۳ سال وکالتی خریده بود زیر پاش بود بعد که دید پیله شدم واسه پولم وکالتو بدون هبچ نقل و انتقال پولی داد به برادرش.الانم ماشین تو حیاط خونشونه و قیمت روزش حدود ۱.۵ میلیارده.حتی عکس از سندشم دارم و عکسایی که با ماشین رو پروفایلش میزاشت چون یه مدت سندش دستم بود عکسشو گرفتم ولی از وکالتش چیزی بهم نداد دادگاه ممکنه خودش پیگیرش بشه
مورد اخر ایشون به غیر شغل خودش خرید و فروش ماشینم میکرد و شاید قبل شکایت من تو چندبن سال دهها خودرو خریده و فروخته اما از زمان شکایتم بازم سپرد دست کسی دیگه که چیزی از دست نده
سوالم اینه کدوم یکی از اینا رو مطرح کنم بهتر نتیجه میگیرم یا قاضی بیشتر قانع میشه واسه رد اعسارش چون واقعا ۶۰ تومن پولی نیست واسش فقط ۲ ساله داره خودشو به بدبختی و نداری میزنه واسه همچین روزی..مرسی از پاسختون
سلام در اعسار فرد میبایست لیست اموال خود را طی یک سال گذشته منتقل نموده اعلام نمایید در صورتی ک در یکسال گذشته اموال را منتقل نموده و در لیست اعلام ننموده میتواند تقاضای رد دعوی را بنمایید در غیر اینصورت اعسار امری ست نسبی و در زمان دادخواست بر مبنای اوضاع مالی فرد معسر بودن یا عدم اعسار فرد در نظر گرفته میشود
اعطای وکالت به وکیل دادگستری دلیل بر دارا بودن شخص نیست
اگر خودرو رسما به نام بدهکار بوده است و طی ۱ سال اخیر فروخته است میتوانید استناد کنید
در مورد خرید و فروش خودرو باید دلایل ارائه شود
با توجه به حادث بودن موضوع اعسار بعید است هیچ کدام از این مسایل بتواند ملائت طرف مقابل را ثابت کند چون تمام این دلایل متعلق به گذشته بوده و اعسار میتواند جدید الحدوث باشد .