نشست خانه بعلت ساخت و ساز همسایه را چگونه پیگیری نماییم؟
سلام
همسایه ما منزلشان را به یک شخص برای مشارکت در ساخت واگذار کرده. و ساختمان در مرحله نهایی میباشد و تقریبا رو به اتمام می باشد.منزل ما نشست کرده ولی چند خسارات دیگری را متضرر شدیم. ما به انها گفتیم ک ما در سر و صدا و اذیت شما شریک بودیم الان نوبت شماست که منزل ما را درست کنید ولی انکار کردند و جوابی ندادند. ما هم شکایت کردیم و تامین دلیل کردیم از انجا که مستحضر هستید که هزینه ها سنگین است ما کلی خرج برای انجام شکایت انجام دادیم. خواستم بدونم هزینه خساراتی که بر منزل ما وارد شده است بر ما تعلق میگیرد. بعد از این همه کارهایی اداری و اذیت های مکرر بعلت ساخت و ساز. خیلی ممنون