قاضی حکم طلاق داد به نفع زوجه چکار باید بکنم؟
در متن حکم امده تا سه ماه اعتبار داره .الان اگر من (زوج) در این سه ماه حاضر نشوم به محضر طلاق بروم چه میشود ؟
آیا مایل هستید اعلانات مربوط به گفتگوهای آنلاین خود را روی دستگاه خود دریافت کنید؟
در پنجره باز شده روی دکمه Allow کلیک کنید...
لطفاً اتصال اینترنت خود را بررسی کنید.
شما میتوانید درخواست ارزیابی حقوقی خود را بطور مستقیم برای ارسال کنید و در کوتاهترین زمان ممکن از ایشان پاسخ بگیرید.
لطفا دقت داشته باشید، شما در هر روز تنها
میتوانید ۳
درخواست ارزیابی حقوقی رایگان ویا ارتباط مستقیم با متخصص ثبت نمایید.
همچنین دقت داشته باشید درصورت عدم انتخاب متخصص، پیام شما برای تمامی متخصصان ارسال شده و ایشان
می توانند ارزیابی خود را از درخواست شما مطرح نمایند.
در متن حکم امده تا سه ماه اعتبار داره .الان اگر من (زوج) در این سه ماه حاضر نشوم به محضر طلاق بروم چه میشود ؟
با سلام
عدم حضور شما مانع جاری نمودن صیغه طلاق نیست.
از طرف سر دفتر اخطار می شود در غیر اینصورت صیغه طلاق صادر می شود
با سلام،اگر حاضر هم نشوید،طلاق اجرا می شود.
سلام وقت بخیر
سردفتر از جانب شما صدر خصوص طلاق اقدام می نمایند.
بادرود حضور شما تاثیری ندارد طلاق انجام میشود
عدم حضور شما برای ثبت طلاق تاثیری در اجرای صیغه طلاق ندارد ضمن آنکه سر دفتر به شما نیز ابلاغ مینماید
سلام، به شما دو مرتبه اخطار میشود، اگر حاضر نشوید سردفتر به جای شما صیغه طلاق را جاری میکند.
پس از ابلاغ مطابق قانون صیغه توسط دفترخانه جاری می گردد چنانچه مهلت جهت اعتراض دارید می توانید اقدام کنید
با سلام
سردفتر به عنوان نماینده ی دادگاه به جای شما امضا و صیغه ی طلاق جاری خواهد شد.
سلام عدم حضور شما مانع از اجرای صیغه طلاق نخواهد شد پس از دو مرتبه ابلاغ بدون حضور شما صیغه جاری خواهد شد
عدم حضور شما موجب بی اعتباری حکم طلاق نبوده و مانع اجرای آن نخواهد شد اما اگر مهلت قانونی تمام نشده، می توانید تجدیدنظرخواهی یا فرجام خواهی نمایید.
با درود مطابق آئین نامه و قانون حمایت خانواده صیغه طلاق توسط سردفتر (پس از ابلاغ به زوجین) به نمایندگی از دادگاه خوانده خواهد شد
درصورت عدم حضور شما صیغه طلاق جاری خواهد شد
در صورتی که شما در در دفترخانه حضور پیدا نکنید به شما از طریق دفتر خانه ابلاغ می شود بابت حضور اگر بابت عدم حضور عذر موجهی نداشته باشید طلاق از طریق دفترخانه جاری و ثبت می شود و در صورت داشتن عذر موجه یک بار دیگر به شما ابلاغ بابت حضور می شود