اثبات رابطه نامشروع با استفاده از پیامک
با سلام
همسر بنده از طریق پیامک با اقایی حدود 2 سال رابطه داشته در صورت شکایت میتوانم درخواست متن پیامک را بکنم؟ شاهد هم دارم ایا همسرم متهم میشود؟متن ایمیل هم موجود میباشد که در ان پسر عنوان کرده ما هیچ رابطه ای با هم نداشتیم.
آیا رابطه ای فقط از طریق پیامک بوده ودر متن پیامکها اشاره ای به قرار و دیدار نشده همسرم محکوم میشود؟ اگه محکوم نشود میتواند علیه من احاده حیثیت کند؟
با تشکر