آیا خریدار می تواند از فروشنده بابت تنظیم سند شکایت کند؟
سلام
آیا به صرف دادن وکالت برای تنظیم سند به نام خریدار از بخشی از ملک به نام خود یا هر شخصی دیگر آیا خریدار می تواند از فروشنده بابت تنظیم سند شکایت کند؟
چرا که بخشی از ملک هنوز به نام فروشنده می باشد و هزینه آن را خریدار پرداخت نکرده است؟