آیا بدون اذن پدر میتوانم به عقد موقت و محضری این اقا دربیایم؟
سلام دختری ۲۹ ساله هستم و مجرد. با اقای مجردی در ارتباط هستم. ایا بدون اذن پدر میتوانم به عقد موقت و محضری این اقا دربیایم؟ در ضمن باکره نمیباشم.
آیا مایل هستید اعلانات مربوط به گفتگوهای آنلاین خود را روی دستگاه خود دریافت کنید؟
در پنجره باز شده روی دکمه Allow کلیک کنید...
لطفاً اتصال اینترنت خود را بررسی کنید.
شما میتوانید درخواست ارزیابی حقوقی خود را بطور مستقیم برای ارسال کنید و در کوتاهترین زمان ممکن از ایشان پاسخ بگیرید.
لطفا دقت داشته باشید، شما در هر روز تنها
میتوانید ۳
درخواست ارزیابی حقوقی رایگان ویا ارتباط مستقیم با متخصص ثبت نمایید.
همچنین دقت داشته باشید درصورت عدم انتخاب متخصص، پیام شما برای تمامی متخصصان ارسال شده و ایشان
می توانند ارزیابی خود را از درخواست شما مطرح نمایند.
سلام دختری ۲۹ ساله هستم و مجرد. با اقای مجردی در ارتباط هستم. ایا بدون اذن پدر میتوانم به عقد موقت و محضری این اقا دربیایم؟ در ضمن باکره نمیباشم.
با سلام و عرض ادب ،در صورت باکرگی ،نیاز ب اذن پدر هست
در خصوص اذن پدر برای ازدواج قانون گذار برای اولین بار که دختر باکره است شرط گذاشته است و اگر این موضوع ادامه داشته یعنی پدر اذن ندهند دختر می تواند به دادگاه مراجعه و از دادگاه تقاضای اذن به نیابت از پدر را با ارائه دلایل و مدارک کند .اما در خصوص دختران که باکره نیستند یعنی ازدواج دوم آنهاست اذن پدر لازم نیست.
درود
دختر غیر باکره جهت ازدواج دائم یا موقت نیاز به اذن پدر ندارد .
سلام بله به علت عدم باکری نیاز به اذن پدر نمی باشد.
باسلام درصورتی که باکره نباشید الزامی به اجازه پدر نمی باشد.
باسلام درصورتیکه باکره نباشین اجازه پدر لازم نخواهد بود و خودتان میتوانید اقدام کنین
سلام
در صورتیکه عقد موقت محضری نباشد، مشکلی در این خصوص وجود ندارد
با سلام
در صورت باکره نبودن به اذن پدر نیاز نیست
سلام نکاح دختر باکره چه بصورت دایم چه موقت با اجازه ولی دختر امکانپذیر است.
پاسخ : بله میتوانید
اولا اذن پدر یا جد پدری برای دختر باکره و ازدواج دائم است .
در غیر این صورت نیز میتوان با اجازه دادگاه به ازدواج دائم مرد در آمد و راهکار قانونی در مقابل مخالفت بدون دلیل پدر، وجود دارد.
باسلام
اذن پدر برای ازدواج دختر باکره است .درصورت عدم بکر نیاز به اذن پدر یا جد پدری نیست.
از نظر قوانین رضایت پدر شرط می باشد
سلام و درود
برای عقد موقت نیازی به محضر و ثبت ندارید، میتوانید به صورت عادی هم صیغه نامه تنظیم کنید.