لطفاً اتصال اینترنت خود را بررسی کنید.

باید در دادسرا چطور دفاع کنیم؟

پرسیده شده
۲ پاسخ ۲۸۳ #42552036

سلام وقت بخیر.
برادرم در میدان میوه و تره بار بار جابه جا میکند. گاهی داخل خود میدان میوه و تره بار گاهی بار را بیرون از میدان هم میبرد. وقتی برادرم در میدان میوه و تره بار بوده شخصی امده به برادرم گفته که باسکول را از سالن ۶ به سالن ۸ جا به جا کند و برادرم باسکول را با طناب به ماشین خود میبندد و تا سالن شماره ۸ میبرد ولی بعد از انجام این کار میان میگن باسکولو دزدیده ولی برادر من چند سالی است که در میدان کار میکند و میشناسنش بخاطر همین برادرم میگه که برید دوربینارو چک کنید من فقط تا سالن ۸ا وردم ولی بعد دو روز تقریبا وقتی برای صحبت برادرم رفت پیش صاحب باسکول گرفتنش و بازداشتش کردن. اون شخصی که به برادرم گفته باسکولو جابه جا کن هم برادرم نمیشناختتش. وقتی باسکولو گذاشته سالن ۸ همراه با باسکول اون شخص غیبش زده. الان دو شبه برادرم تو بازداشتگاه هس. بعد دیروز بردنش پیش قاضی کشیک و اونجا شاکی به قاضی گفت که من فقط باسکولمو میخوام و به برادرم گف من نمیگم که تو دزدیدی میگم اون طرف و بگو کیه ولی خب برادرم گفت که نمیشناختتش ولی اگه ببینه میشناستش. قاضی کشیک هم به برادرم گفت که تو کارت ملی اون طرفو نگرفتی که باسکولو براش جابه جا کردی برادر منم گفت من مث راننده تاکسیم روزی ۵۰ تا بار جا به جا میکنم ازشون مدرک شناسایی نمیگیرم که قاضی کشیکم سر تکون داد. بعد قاضی کشیک گفت که سه شنبه باز بیارنش دادگاه و اون موقع وثیقه قبول میکنن تا برادرم آزاد شه. بعدم به برادرم گفت تا وقتی اون طرف پیدا نشه شما در خدمت مایی. برادر من خیلی وقته تو تره بار کار میکنه و میدونه که اونجا دوربین داره پس چرا میگن همچین کاری کرده واقعا کاملا بی منطقن. شاکیش میگفت دوربین سالن خودش نشون داده که برادرم با طناب میبسته ولی اون طرف و شاکی تو دوربین نشناخته. شاکی میگفت باسکول از میدان خارج نشده و داخل خود میدانه میگفت برادرم باید اون باسکولو پیدا کنه تا رضایت بده و شاکی جلوی قاضی میگفت اون ساعت میدان خالی بوده و جوری وانمود میکرد که برادرم انگار همدست اون دزده بوده و رادرمم در جواب شاکی گفت که نه میدان اون موقع تعطیل نبوده و آدم تو میدان بوده...اخه واقعا چه منطقی تواین قضیه هس مث راننده تاکسی که یه قاتلو جابه جا میکنه کف دستشوبو نکرده که طرف قاتله؛ بعد بیان راننده تاکسیو بگیرن بگن که تا وقتی قاتل پیدا نشه در خدمت مایی!!! کار راننده جا به جا کردنه اخه واقعا چه ربطی داره...برادرم یدونه پرونده ام نداره..درضمن قاضی کشیک دستور داد دوربینای سالن ۶ و ۸ را ببینن. فردا دادسرا میبرنش باید اونجا چطور دفاع کنیم؟لطفا راهنمایی کنید ممنونم

مشاوره حقوقی دادسرا
۳,۳۷۰ مشاوره حقوقی دادسرا تا کنون در بنیاد وکلا پاسخ داده شده
وکیل دادسرا
۴,۲۱۷ وکیل دادسرا آماده ارائه خدمت در بنیاد وکلا
گفتگو با وکلای آنلاین ۳ وکیل آنلاین
شتاب‌دهی
شروع قیمت از ۳۲۰,۰۰۰ تومان
شتاب‌دهی
شروع قیمت از ۳۵۰,۰۰۰ تومان
شتاب‌دهی
شروع قیمت از ۲۶۹,۰۰۰ تومان
شتاب‌دهی
شروع قیمت از ۲۸۹,۰۰۰ تومان
شتاب‌دهی
شروع قیمت از ۲۹۰,۰۰۰ تومان
شتاب‌دهی
شروع قیمت از ۲۲۰,۰۰۰ تومان
شتاب‌دهی
شروع قیمت از ۲۸۹,۰۰۰ تومان
شتاب‌دهی
شروع قیمت از ۲۹۵,۰۰۰ تومان
شتاب‌دهی
شروع قیمت از ۲۸۹,۰۰۰ تومان
شتاب‌دهی
شروع قیمت از ۲۴۹,۰۰۰ تومان
شتاب‌دهی
شروع قیمت از ۲۸۹,۰۰۰ تومان
شتاب‌دهی
شروع قیمت از ۲۸۵,۰۰۰ تومان
شتاب‌دهی
شروع قیمت از ۳۰۰,۰۰۰ تومان
شتاب‌دهی
شروع قیمت از ۲۸۶,۰۰۰ تومان
شتاب‌دهی
شروع قیمت از ۲۵۰,۰۰۰ تومان
آنلاین
شروع قیمت از ۱۸۹,۰۰۰ تومان
آنلاین
شروع قیمت از ۲۰۰,۰۰۰ تومان
آنلاین
شروع قیمت از ۱۹۹,۰۰۰ تومان
شروع قیمت از ۲۴۹,۰۰۰ تومان
شروع قیمت از ۲۰۰,۰۰۰ تومان
شروع قیمت از ۲۴۹,۰۰۰ تومان
شروع قیمت از ۱۸۹,۰۰۰ تومان
شروع قیمت از ۱۹۹,۰۰۰ تومان
شروع قیمت از ۱۸۹,۰۰۰ تومان
شروع قیمت از ۲۲۰,۰۰۰ تومان
۲ پاسخ برای این سوال ثبت شده

با سلام
مخاطب گرامی :
جهت پاسخگویی و راهنمایی های لازمه بایستی پرونده مطالعه و رویت شود و نیز صورتمجلسی که قاضی ثبت کرده بایستی رویت شود تا بتوان پاسخ و راهنمایی برای کمک به وضعیت برادر شما نمود .
اگر برادر شما شخص را با چهره میشناسد بایستی با چک کردن دوربین های مداربسته این اقدام انجام گیرد و نیز اگر باسکول از میدان تره بار بیرون نرفته ، پس کجاست ؟ مگر برادر شما باسکول را به سالن شماره ۸ نبرده ؟ آیا در فیلم دوربین مداربسته مشخص نیست که چه اتفاقی انجا رخ داده ؟

مقوله دفاع امریست تخصصی که تنها توسط یک وکیل حاذق صورت می پذیرد پس اینکه شما چگونه می توانید دفاع کنید به خود شما و مدارک شما بستگی دارد نه وکیلی که در این خصوص استخدام نشده است.ضمنن در ایگونه موارد بهتر است حضوری به دقتر وکیل مراجعه کنید زیرا شما متخصص امر نیستید و بر مواد و قوانین مربوطه نیز مسلط نمی باشید.