لطفاً اتصال اینترنت خود را بررسی کنید.

دیوان عدالت اداری به این دادخواست چند ماهه جواب میده؟

پرسیده شده
۱ پاسخ ۶۲۲ #24435700

سلام علیکم. خدا قوت. ببخشید بنده دادخوساتی با عنوان "الزام به صدور حکم استخدام پیمانی و برگشت به کار طبق رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری " به تازگی در دیوان ثبت کردم.
متن شکایت به صورت زیر است:
جناب آقای حجت الاسلام و المسلمین ____
ریاست محترم دیوان عدالت اداری
با سلام و عرض ادب،
اینجانب ____ از تاریخ ۰۹/۰۷/۱۳۹۲، و احراز شرایط لازم توسط مراجع ذی صلاح، از طریق شرکت در فراخوان جذب اعضای هیات علمی (بهمن ۱۳۹۱) و با طی تمامی مراحل قانونی بررسی صلاحیت علمی و عمومی، و طبق معرفی¬نامه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی (پیوست ۱) و مجوز دفتر نظارت و ارزیابی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (پیوست ۲) به صورت عضو هیات علمی طرح سربازی در دانشگاه زابل شروع به کار نموده و از تاریخ ۰۱/۰۴/۱۳۹۳ تا ۰۱/۰۴/۱۳۹۵ دوره ضرورت سربازی را طی نموده ام (پیوست ۳)، به دلیل آنکه در سال ۱۳۹۰ هیات امنای دانشگاه، استخدام مربی را منوط به مجوز آن مرکز نموده (پیوست ۴) در تاریخ ۳۱/۰۳/۱۳۹۷ پس از پایان تعهد خدمت، دانشگاه با اینجانب قطع همکاری نمود. خوشبختانه با صدور رای هیئت عمومی دیوان و شماره دادنامه: ۲۳۶۷ الی ۲۳۹۶ در تاریخ ۱۴/۸/۹۸ تصدیق شد که به موجب بند ب تبصره ماده ۶۶ قانون خدمت وظیفه عمومی (به عنوان قانون خاص برای متعهدین خدمت) وضعیت متعهدین خدمت به صورت استخدام تعهد خدمتی می‎باشد و به نوعی، ارتباط اینجانب از ابتدای تیرماه ۹۳ با دانشگاه زابل به صورت استخدام است.
این معنا در ماده (۱) قانون نحوه تامین هیات علمی مورد نیاز دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور مصوب سال ۱۳۶۵ و الحاق دو تبصره به ماده (۱) آن مصوبه سال ۱۳۸۰ مجلس شورای اسلامی نیز وجود دارد که مقرر کرده است: کلیه افرادی که به عنوان عضو هیات علمی در دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی و تحقیقاتی کشور به کار مشغول می شوند می‎توانند خدمت نظام وظیفه و سایر خدمات قانونی را در دانشگاهها موسسات آموزش عالی و تحقیقاتی مربوطه انجام دهند و از لحاظ حقوق و مزایا مانند سایر اعضای هیات علمی هستند (پیوست ۵). به علاوه دانشگاه نیز اعلام نیاز و موافقت خود را نسبت به ادامه همکاری با بنده اعلام نموده است (پیوست ۶ ) لکن عدم شناسایی دوره استخدام تعهد خدمت اینجانب بعنوان استخدام پیمانی و محدودیتهای مصوب هیات امنا، مانع از به کار گیری آن شده است. بدین ترتیب طبق قانون و رای هیات عمومی، بنده استخدام دانشگاه بوده‎ام و بررسی مجدد استخدام، اخذ مجوز مجدد از هیات امنا مغایر قوانین و رای هیات عمومی می‎باشد و ممنوعیت جذب مربی در اصلاحات سال ۹۸ توجهی به بنده نخواهد داشت.
در کنار دلایل حقوقی، لازم است به این نکته اشاره کنم که با خدمت رسانی ۴ ساله در منطقه محرومی چون سیستان و اطمینان به جذب در آن از
فرصتهای دیگر چشم پوشیدم و اکنون با وضعیت بلاتکلیفی مواجه شده ام که تالمات بسیار بر من و خانواده ام وارد آورده است. هدف اولیه بنده از طرح درخواست فوق، نه دعوای معوقات مالی بلکه بسیار مهمتر از آن، تلاشی است برای تداوم خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشتن امنیت شغلی‌ای که سال‌ها تلاش بنده و سرمایه‌های ملی کشور صرف آن شده است.
در پرتو ملاحظات فوق و با عنایت به تضییع حقوق بنده خواهشمند است ضمن تسری رای وحدت رویه مذکور به وضعیت من، دانشگاه زابل را به بازگرداندن به کار و صدور حکم استخدام پیمانی ملزم فرمایید.
همچنین امید است عنایت ویژه قضات شریف و ریاست محترم هیات عمومی دیوان شامل حال اینجانب گردد و تاثیر رای مذکور برای بنده موثر گردد و باعث برطرف شدن فشار روحی و روانی ناشی از عدم امنیت شغلی به بنده و خانواده‌ام شود.
سوالی که داشتم اینه که دیوان عدالت اداری به این دادخواست چند ماهه جواب میده؟ و آیا میشه کاری کرد که در روند این دادخواست تسریع ایجاد بشه. در ضمن این دادخواست توسط تعدادی از افراد به صورت مستقل نیز ثبت شده است. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

مشاوره حقوقی دیوان عدالت اداری
۲,۹۰۰ مشاوره حقوقی دیوان عدالت اداری تا کنون در بنیاد وکلا پاسخ داده شده
وکیل دیوان عدالت اداری
۲,۰۵۰ وکیل دیوان عدالت اداری آماده ارائه خدمت در بنیاد وکلا
گفتگو با وکلای آنلاین ۱۸ وکیل آنلاین
شتاب‌دهی
آنلاین
شروع قیمت از ۳۲۰,۰۰۰ تومان
شتاب‌دهی
شروع قیمت از ۳۰۰,۰۰۰ تومان
شتاب‌دهی
شروع قیمت از ۳۵۰,۰۰۰ تومان
شتاب‌دهی
شروع قیمت از ۲۴۹,۰۰۰ تومان
شتاب‌دهی
آنلاین
شروع قیمت از ۲۹۵,۰۰۰ تومان
شتاب‌دهی
شروع قیمت از ۲۸۹,۰۰۰ تومان
شتاب‌دهی
آنلاین
شروع قیمت از ۲۹۰,۰۰۰ تومان
شتاب‌دهی
شروع قیمت از ۲۷۹,۰۰۰ تومان
شتاب‌دهی
شروع قیمت از ۲۸۹,۰۰۰ تومان
شتاب‌دهی
شروع قیمت از ۲۸۶,۰۰۰ تومان
شتاب‌دهی
آنلاین
شروع قیمت از ۲۸۵,۰۰۰ تومان
شتاب‌دهی
شروع قیمت از ۲۴۹,۰۰۰ تومان
شتاب‌دهی
شروع قیمت از ۳۰۰,۰۰۰ تومان
شتاب‌دهی
شروع قیمت از ۲۶۹,۰۰۰ تومان
شتاب‌دهی
شروع قیمت از ۲۸۹,۰۰۰ تومان
شتاب‌دهی
شروع قیمت از ۲۵۰,۰۰۰ تومان
آنلاین
شروع قیمت از ۱۸۹,۰۰۰ تومان
آنلاین
شروع قیمت از ۱۸۹,۰۰۰ تومان
آنلاین
شروع قیمت از ۲۰۰,۰۰۰ تومان
آنلاین
شروع قیمت از ۱۹۹,۰۰۰ تومان
آنلاین
شروع قیمت از ۱۸۹,۰۰۰ تومان
آنلاین
شروع قیمت از ۱۸۹,۰۰۰ تومان
آنلاین
شروع قیمت از ۲۲۰,۰۰۰ تومان
آنلاین
شروع قیمت از ۲۴۹,۰۰۰ تومان
آنلاین
شروع قیمت از ۲۳۰,۰۰۰ تومان
آنلاین
شروع قیمت از ۱۸۹,۰۰۰ تومان
۱ پاسخ برای این سوال ثبت شده

حداقل ۶ماه دیگر رای صادر میشود