لطفاً اتصال اینترنت خود را بررسی کنید.

برای جلوگیری از صدور رای ناعادلانه چگونه اقدام کنم؟

پرسیده شده
۶ پاسخ ۲۴۲ #18030712

باسلام خدمت وکلای عزیز.قبل از هرچیز خاستم از سایت عالیتون تشکر کنم.متاسفانه یک سال پیش بنده سر مساعل خانوادگی به شخصی با پیامک توهین و تهدید کردم بعد اون طرف شکایت کرد و بر اساس همون پیامک ها خانومشم مجدد شکایت کرد و دو پرونده برای من تشکیل دادند در دو شعبه مختلف یک دادگاه . بعد یه سال هر دو شعبه با وجود اطلاع از پرونده شعبه دیگه با توجه به کارمند بودن من دوتا رای تعلیقی به من دادن یکی ۷ ملیون تعلیقی یکی هم ۶ماه زندان تعلیقی بعد شاکی برای هفت ملیون تعلیقی اعتراض کرد که در تجدید نظر استان رد شد. دوتا رای هم به فاصله یک ماه از هم اومد .از زمان تعلیق به بعدم من جرمی نکردم که تعلیقم بخاد فعال بشه حالا با توجه به اینکه من در شهرستان کوچیکی هستم و اشنا بازی زیاده شاکی با پارتی بازی و زد و بند رای رو فعال کرده و متصدی اجرای احکام و دادستان میگن باید بری زندان .من با دادستان صحبت کردم گفتم من که از زمان تعلیق به بعد جرمی انجام ندادم که بخاد تعلیقم فعال بشه و برم زندان و جریمه بدم دوتا پرونده بوده در دو شعبه یک شهرستان هر دوشعبه هم با وجود درجریان بودن از رای شعبه دیگه به خاطر کارمند بودنم و عدم سوسابقه موثر رای رو تعلیقی کردن از اون تاریخم که من جرمی انجام ندادم فقط یک رای تعلیقی یکم مرداد اومده یه رای تعلیقی ۳۰ مرداد و من از زمان رای تعلیقی اول جرمی مرتکب نشدم رای دوم هم که بعد یک ماه اومده مربوط به قبله و فقط رای اون حالا اومده و درواقع من بعد رای تعلیقی اول جرمی مرتکب نشدم و طبق ماده ۵۲ و ۵۴ قانون مجازات تعلیق من فعال نمیشه که بخام برم زندان و خاستم که از دادستان پرونده مجدد بررسی کنن تا مشخص بشه ولی سر اشنا بازی دادستان گفت من نمدونم هرچی همون نیروی اجرای احکام بگه من قبول دارم اونم که اشنای شاکیه و اصلا نمیزاره من حرف بزنم و فقط میگم میدونم باهات چیکار کنم اینجام یه شهرستان کوچیکه میخاستم راهنمایی کنید که باید چیکار کنم و اگه بخام به استان یا تهران برم یا توی همین شهرستان باید پیش کی برم که نزارم پارتی بازی بشه و از حقم دفاع کنم؟ ممنون میشم اگه راهنماییم کنید بحث کارو و زندگیم در میونه.

مشاوره حقوقی توهین و فحاشی
۱,۵۹۰ مشاوره حقوقی توهین و فحاشی تا کنون در بنیاد وکلا پاسخ داده شده
وکیل توهین و فحاشی
۴,۲۱۳ وکیل توهین و فحاشی آماده ارائه خدمت در بنیاد وکلا
گفتگو با وکلای آنلاین ۳ وکیل آنلاین
شتاب‌دهی
شروع قیمت از ۲۹۹,۰۰۰ تومان
شتاب‌دهی
شروع قیمت از ۳۵۰,۰۰۰ تومان
شتاب‌دهی
شروع قیمت از ۲۸۹,۰۰۰ تومان
شتاب‌دهی
شروع قیمت از ۳۰۰,۰۰۰ تومان
شتاب‌دهی
شروع قیمت از ۲۹۵,۰۰۰ تومان
شتاب‌دهی
شروع قیمت از ۲۸۵,۰۰۰ تومان
شتاب‌دهی
شروع قیمت از ۲۸۹,۰۰۰ تومان
شتاب‌دهی
شروع قیمت از ۲۲۰,۰۰۰ تومان
شتاب‌دهی
شروع قیمت از ۲۴۹,۰۰۰ تومان
شتاب‌دهی
شروع قیمت از ۲۸۹,۰۰۰ تومان
شتاب‌دهی
شروع قیمت از ۲۷۹,۰۰۰ تومان
شتاب‌دهی
آنلاین
شروع قیمت از ۲۸۹,۰۰۰ تومان
شتاب‌دهی
شروع قیمت از ۲۸۶,۰۰۰ تومان
شتاب‌دهی
شروع قیمت از ۲۶۹,۰۰۰ تومان
شتاب‌دهی
شروع قیمت از ۲۵۰,۰۰۰ تومان
آنلاین
شروع قیمت از ۱۹۹,۰۰۰ تومان
شروع قیمت از ۱۸۹,۰۰۰ تومان
شروع قیمت از ۲۰۰,۰۰۰ تومان
شروع قیمت از ۱۸۹,۰۰۰ تومان
شروع قیمت از ۱۸۹,۰۰۰ تومان
شروع قیمت از ۱۸۰,۰۰۰ تومان
شروع قیمت از ۱۸۹,۰۰۰ تومان
شروع قیمت از ۱۸۹,۰۰۰ تومان
شروع قیمت از ۱۸۹,۰۰۰ تومان
شروع قیمت از ۱۹۵,۰۰۰ تومان
۶ پاسخ برای این سوال ثبت شده

درود
می توانید نزد رئیس کل دادگستری استان خودتان مراجعه کنید. ضمنا اگر تخلفی از سوی قاضی یا مدیر اجرای احکام رخ دهد می توانید شکایت کنید.

این مورد مستلزم ورود ریس دستگاه یا ریس دادگستری است بنظرم وقت حضوری بگیرید وموضوع رااطلاع دهید تا دراین خصوص تصمیم فوری گرفته شود

با تقدیم لایحه ای موضوع را از رییس دادگستری کل استان پیگیری نمایید

توصیه میشود با مراجعه حضوری به دادگستری کل استان خود ، موضوع را طی عریضه ای خطاب به ریاست کل دادگستری استان و همینطور دادستان استان اعلام نموده ، حضورا تقاضای تسریع در رسیدگی به موضوع را بنمایید .

شما می توانیدبه رییس قوه قضاییه لایحه بدین

ملاک برای لغو مجازات تعلیقی زمان ارتکاب جرم است و نه صدور رای، مضاف بر اینکه اگر فرض کنیم که دو جرم اتفاق افتاده (که چنین نیست) طی یک عمل مجرمانه انجام شده و نمیتوان آن را دو فعل مجزا با تقدم و تاخر نسبت به هم دانست