لطفاً اتصال اینترنت خود را بررسی کنید.

باید وکالتی از اون ها اخذ کنم تا بتونم تمام امور را پیگیری نمایم، چطور انجام شود؟

پرسیده شده
۵ پاسخ ۲۲۳ #94569410

سلام
پدر بزرگ یکی از دوستان از دوره قاجار مالک سه زمین در تهران بوده. و در دوره پهلوی اسند به نام ایشان صادر شده. بعد از صدور به عراق مهاجرت کرده و فوت می کنه. وراث ( متولد بغداد ) بعد از سال ها پیگیر اموال میشن. یکی از ملک ها در تصرف یک نهاد دولتی است. ملک دوم توسط یکی از اقوام ایشان بدون اجازه تصرف شده و طرف در ان ساکن است. ملک سوم توسط همین فرد فروخته شده و قسمتی از ان توسط شهرداری غصب شده. من باید به وکالت از مالک واقعی که الان در بغداد است اقامه دعوی کنم. با شهرداری، نهاد دولتی و فرد متصرف. وراث به علت کهولت سن نمیتونن بیان ایران. باید وکالتی از اون ها اخذ کنم تا بتونم تمام امور را پیگیری و علاوه بر این وکیل عزل و نصب کنم. متن این وکالت نامه چیست؟

مشاوره حقوقی اسناد وکالت
۸۰۹ مشاوره حقوقی اسناد وکالت تا کنون در بنیاد وکلا پاسخ داده شده
وکیل اسناد وکالت
۲,۸۳۵ وکیل اسناد وکالت آماده ارائه خدمت در بنیاد وکلا
گفتگو با وکلای آنلاین ۹ وکیل آنلاین
شتاب‌دهی
آنلاین
شروع قیمت از ۲۹۰,۰۰۰ تومان
شتاب‌دهی
شروع قیمت از ۳۵۰,۰۰۰ تومان
شتاب‌دهی
شروع قیمت از ۲۹۵,۰۰۰ تومان
شتاب‌دهی
شروع قیمت از ۲۸۹,۰۰۰ تومان
شتاب‌دهی
شروع قیمت از ۲۴۹,۰۰۰ تومان
شتاب‌دهی
شروع قیمت از ۲۸۹,۰۰۰ تومان
شتاب‌دهی
آنلاین
شروع قیمت از ۲۸۵,۰۰۰ تومان
شتاب‌دهی
شروع قیمت از ۲۶۹,۰۰۰ تومان
شتاب‌دهی
شروع قیمت از ۲۵۰,۰۰۰ تومان
شتاب‌دهی
آنلاین
شروع قیمت از ۲۶۹,۰۰۰ تومان
شتاب‌دهی
شروع قیمت از ۲۸۹,۰۰۰ تومان
شتاب‌دهی
آنلاین
شروع قیمت از ۲۷۹,۰۰۰ تومان
شتاب‌دهی
شروع قیمت از ۲۷۹,۰۰۰ تومان
شتاب‌دهی
شروع قیمت از ۲۸۹,۰۰۰ تومان
شتاب‌دهی
شروع قیمت از ۲۸۶,۰۰۰ تومان
شتاب‌دهی
شروع قیمت از ۲۶۹,۰۰۰ تومان
شتاب‌دهی
شروع قیمت از ۲۵۰,۰۰۰ تومان
آنلاین
شروع قیمت از ۱۹۹,۰۰۰ تومان
آنلاین
شروع قیمت از ۱۹۹,۰۰۰ تومان
آنلاین
شروع قیمت از ۲۰۰,۰۰۰ تومان
آنلاین
شروع قیمت از ۲۴۹,۰۰۰ تومان
آنلاین
شروع قیمت از ۱۸۹,۰۰۰ تومان
شروع قیمت از ۱۷۹,۰۰۰ تومان
شروع قیمت از ۱۸۹,۰۰۰ تومان
شروع قیمت از ۱۸۹,۰۰۰ تومان
شروع قیمت از ۱۸۹,۰۰۰ تومان
شروع قیمت از ۱۹۵,۰۰۰ تومان
۵ پاسخ برای این سوال ثبت شده

از طریق سفارت ایران در عراق وکالت تنظیم و برای شما ارسال شود.

با سلام شما باید وکالت محاکم با قید ماده ۳۵ و ۳۶ آئین دادرسی مدنی را تنظیم کنید البته باز هم به دفتراسنادرسمی نزدیک به محل زندگیتان مراجعه و موضوعتان را مطرح و درخواست پرینت نمونه فرم مربوط به موضوعتان را بخواهید. من نمونه فرم طرح دعوی را برایتان اینجا می گذارم اما این فرم در خصوص سایر کارها حتما باید مبسوط تر شود.و بعد از اخذ آن از دفتراسنادرسمی آن را برای اقوامتان ارسال و درخواست تنظیم آن را از کنسولگری ایران در آن کشور بخواهند.

با سلام
شما باید وکالت محاکم با قید ماده ۳۵ و ۳۶ آئین دادرسی مدنی را تنظیم کنید البته باز هم به دفتراسنادرسمی نزدیک به محل زندگیتان مراجعه و موضوعتان را مطرح و درخواست پرینت نمونه فرم مربوط به موضوعتان را بخواهید.
من نمونه فرم طرح دعوی را برایتان اینجا می گذارم اما این فرم در خصوص سایر کارها حتما باید مبسوط تر شود.و بعد از اخذ آن از دفتراسنادرسمی آن را برای اقوامتان ارسال و درخواست تنظیم آن را از کنسولگری ایران در آن کشور بخواهند.
وکالت مراجع قضایی

مورد وکالت: مراجعه به هریک از محاکم قضائی ودادگاهها ودادسراها ومجتمع های قضائی واجرای احکام ودیوان عدالت اداری ودیوان عالی کشور و دادگاه تجدید نظر و تشخیص نظر هم ارز و شورای شهر و حل اختلاف و حفاظت و اطلاعات و یا هریک از مراجع ذیربط وهرسازمانی وارگان ونهاد های دولتی وانقلابی و پیگیری امورات موکل ورتق وفتق امورات وی واحقاق حق ایشان وعنداللزوم اقامه هرگونه دعوی اعم حقوقی یا کیفری با تقدیم هر نوع دادخواست علیه مدعیون ومتخلفین وهر شخص حقیقی یا حقوقی وپیگیری مراحل اجرائی وتشکیل پرونده وانجام مراحل اجرائی از بدو الی الختم وعنداللزوم انتخاب وکیل و کارشناس رسمی دادگستری وعزل ونصب مجدد آنها وپاسخگوئی بدعاوی مطروحه علیه موکل درمراجع مذکور تحت هرعنوان که مطرح شده باشدوشرکت در جلسات تحقیق دادگاهها وادای توضیحات وارائه مدارک ومستندات وپرداخت هزینه دادرسی ودفاع ازحقوق موکل وتقدیم هرنوع دادخواست مجددتحت هر عنوان اعم از اعاده حیثیت وتعیین خسارت وتعیین جاعل وارجاع امربه داوری وکارشناسی وتعیین داور ومصدق وکارشناس وادعای خسارت وجلب شخص ثالث و توقیف شخصی و اموال و مزایده و قبول مال مزایده ووصول مطالبات موکل از افراد نسبت به اسناد عادی اجاره یا اسناد رسمی ویا هرنوع سند ویا مدارک وادله دیگر و تهیه استشهادیه محلی وگواه درخاتمه دادن رضایت وانجام کلیه امور مربوطه وامضاء اسناد واوراق ومدارک وسپردن یا اخذ هرگونه رسید وتعهد ونیز مراجعه به کلیه ادارات دولتی ویا غیر دولتی و وابسته انجام کلیه امور اداری موکل واخذ هرنوع گواهی ومجوز از ادارات مذکور تحت هرنوع که باشد وپرداخت هزینه های لازمه ودادن رسید وسپردن هرنوع تعهد و امضاء اسناد و اوراق مربوطه و انجام کلیه تشریفات لازمه قانونی بنحوی که در هیچ یک ازمراحل وموارد فوق نیازی به حضور وامضا موکل نباشد.

حدود اختیارات: وکیل مزبور برای انجام مورد وکالت با حق توکیل به غیر ولو کرارا با حق عزل و نصب وکلای انتخابی دارای اختیارات تامه ومطلقه است وهراقدامی بنماید بمنزله اقدام وامضای موکل نافذ ومعتبراست ومفاد این ورقه فقط در نفس وکالت موثر میباشد.

با عرض سلام
آنها باید از طریق سفارت ایران وکالتنامه ای به شما بدهند و حق توکیل نیز در آن ذکر شود .تا به وکالت از انها بتوانید وکیل دادگستری یا قوه قضاییه بگیرید..

باید از طریق سفارت یا کنسولگری ایران وکالتنامه ای به شما داده شود تا به وکالت از ایشان بتوانید پیگیر موضوع شوید .