قرارداد وکالتقراردادها

همه چیز درباره دفتر وکالت وکلای پایه یک دادگستری

دفتر وکالت به نهادی گفته می‌شود که در آن وکلای دادگستری در زمینه ارائه خدمات و مشاوره حقوقی به مراجعه کنندگان فعالیت دارند.

دفاتر وکالت طیف گسترده‌ای از خدمات از مشاوره تا قبول دعاوی حقوقی، کیفری، ثبتی، خانوادگی و ملکی و تنظیم قرارداد را ارائه می‌دهند.

تنها افرادی اجازه تاسیس و فعالیت در دفتر وکالت را دارند که خود وکیل دادگستری باشند؛ بنابراین، ارائه خدمات در این مراکز کاملا تخصصی و حرفه‌ای صورت می‌گیرد.

وکیل به فردی گفته می‌شود که در زمینه حقوق تخصص دارد و وظیفه پیگیری امور حقوقی از جانب شخص ثالث را با امضای برگه وکالت بر عهده دارد.

هدف از تاسیس دفتر وکالت می‌تواند گسترده باشد، اما در یک کلام می‌توان گفت کمک به اجرای صحیح و بدون نقص عدالت در جامعه اصلی‌ترین هدفی است که دفتر وکالت دنبال می‌کند.

قوانین در جامعه دارای پیچیدگی بسیار بالایی است؛ از این رو افراد عادی قادر نیستند بر تمام مباحث آن تسلط یابند.

در صورت بروز مشکلات قانونی، افراد ممکن است به دلیل عدم آگاهی از قوانین نتوانند به طور بایسته‌ای از حقوق ضایع شده خود دفاع کنند و به اعاده آن‌ها بپردازند.

در این شرایط، دفتر وکالت می‌تواند راهگشاه باشد و با بهره‌گیری از وکلای مجرب و متخصص در هر حوزه قانونی به یاری افراد جامعه برسد.

با موسسه حقوقی و معتبر ما همراه باشید.

خدمات دفتر وکالت وکیل پایه یک دادگستری

دفتر وکالت هدفی جز احقاق حقوق از دست رفته موکلین خود ندارد، از این رو این نهاد تمامی خدماتی را که قابل طرح و پیگیری در مراجع قانونی و دادگستری باشند را به مراجعه کنندگان ارائه می‌دهد.

به دلیل گستردگی بالایی که خدمات دفتر وکالت دارد ممکن است پیگیری امور در هر مبحث قانونی توسط یک وکیل مجرب و متخصص در آن حوزه انجام شود.

مشاوره حقوقی یکی از بدیهی‌ترین خدمات ارائه شده توسط دفتر وکالت است.

به فردی که در دفتر وکالت به ارائه مشاوره می‌پردازد، مشاوره حقوقی می‌گویند.

مشاور حقوقی در دفتر وکالت با تسلط کاملی که به مباحث قانونی دارد می‌تواند به بهترین شکل مراجعه کنندگان را در رابطه با امور حقوقی راهنمایی کنند و راهکارهایی را جهت حل و فصل مشکلات به آن‌ها پیشنهاد دهد.

بهره‌گیری از مشاوره حقوقی برای شرکت‌های تجاری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

در سال‌های اخیر، ناآگاهی از مباحث قانونی باعث شده تا بسیاری از شرکت‌ها شخصی و دولتی با مشکلات حقوقی و حتی کیفری رو به رو و متحمل خسارت‌های جبران ناپذیری شوند.

این شرکت‌ها در صورتی که از خدمات مشاوره حقوقی دفاتر وکالت بهره می‌بردند هیچگاه با این مشکلات مواجه نمی‌شدند.

یک مشاور حقوقی، پیش از هر اقدام شرکت تمام موارد قانونی را در نظر می‌گیرد و با ارائه راهکار در سدد جلوگیری از بروز مشکلات حقوقی در آینده برخواهد آمد؛ این امر باعث می‌شود تا شرکت‌ها با خیالی آسوده به فعالیت بپردازند و عملکرد بهتر و سالم‌تری را داشته باشند.

همچنین، بهره‌گیری از خدمات مشاوره حقوقی برای اشخاص نیز توصیه می‌شود.

بسیاری از افراد در طول زندگی خود با مشکلات قانونی از قبیل طلاق، ضرب و جرح، سرقت و کلاهبرداری رو به رو خواهند شد، اگرچه می‌توان این پرونده‌ها را شخصا پیگیری کرد، اما این کار مستلزم مطالعه، تلاش و صرف زمان و پول بسیار زیادی است.

در برخی موارد، عدم آشنایی از برخی قوانین می‌تواند بر ضرر افراد تمام شده و همه چیز را با شکست مواجه کند؛ از همین رو، نقش دفتر وکالت و به واسطه آن نقش مشاور حقوقی بیش از پیش آشکار می‌شود.

در حقیقت، یک مشاوره خوب می‌تواند افراد را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با صرف کمترین زمان و هزینه به اعاده حقوق از دست رفته خود برساند.

پذیرش دعاوی حقوقی موکلین از دیگر خدمات مهم دفتر وکالت ‌به‌شمار می‌رود.

ابتدا، بهتر است به تعریف واژه دعوا و سپس دعوای حقوقی بپردازیم؛ در اصطلاح عام، دعوا به معنای نزاع، جنگ و خواستن است.

با این حال، تعریف دعوا در قانون کمی متفاوت است.

در مباحث حقوقی، دعوی توانایی برای مراجعه به نهادهای قانونی جهت احقاق حقوق تضییع شده افراد تفسیر می‌‎شود.

دعاوی در قانون دارای انواع مختلفی است؛ دعوای حقوقی یکی از آن‌هاست. 

دعوای حقوقی به دعوایی اطلاق می‌گردد که در آن به بررسی حقوقی تضییع شده افراد و نحوه جبران آن پرداخته می‌شود؛ طرح دعاوی حقوقی در دادگاه حقوقی صورت می‌گیرد.

مواردی که قابلیت پیگیری از طریق دعوای حقوقی دارند در قانون مدنی عنوان شده‌اند.

در یک دسته بندی کلی، دعوای حقوقی به دسته اموال و اشخاص تقسیم می‌شوند.

در دعوای حقوقی نیاز به تنظیم دادخواست است؛ بنابراین، خبری از شکایت نخواهد بود.

در حقیقت، در دعوای حقوقی جرم صورت نمی‌گیرد و دادگاه تنها به اعاده حقوق ضایع شده اقدام می‌کند؛ بنابراین، فرد خاطی مورد مجازات کیفری قرار نمی‌گیرد و تنها به جبران خسارت محکوم خواهد شد.

یکی از نکاتی که در رابطه با طرح دعاوی توجه کرد، تعیین نوع مناسب آن است.

در صورتی که نوع دعوایی برای پیگیری یک موضوع به درستی انتخاب نشود می‌تواند منجر به عدم موفقیت در رسیدن به نتیجه مورد انتظار شود؛ بنابراین، پیش از هر کاری می‌بایست به دفتر وکالت مراجعه و با وکلای آن مشورت کرد.

همچنین، با امضای وکالت نامه می‌توان پیگیری پرونده تا به نتیجه رسیدن را به وکیل دفتر وکالت واگذار کرد.

پذیرش دعاوی کیفری یکی دیگر از خدمات ارائه شده در دفتر وکالت است؛ دعوای کیفری نوع دیگری از دعوا به‌حساب می‌آید.

دعوای کیفری، به دعوایی گفته می‌شود که در آن جرم صورت می‌گیرد و در صورت محکومیت، فرد خاطی ممکن است با مجازاتی از قبیل زندان رو به رو شود.

پرونده‌هایی از قبیل سرقت، کلاهبرداری، خیانت در امانت، تخریب اموال، قتل، ضرب و جرح، تجاوز به عنف، جعل، محاربه و جاسوسی از جمله دعاوی هستند که باید از طریق طرح دعاوی کیفری در دادگاه مورد پیگیری قرار گیرند.

طرح دعوای کیفری با تنظیم شکوائیه آغاز می‌شود.

شکایت کیفری در ابتدا باید به دادسرا برده شود؛ شکایت نامه پس از طی مراحل قانونی جهت رسیدگی به دادگاه ارسال خواهد شد.

به دلیل آن ‌که در دعوای کیفری جرم صورت می‌گیرد و برای فرد خاطی در قانون مجازات در نظر گرفته شده است، با پس گرفت شکایت از سوی فرد شاکی پرونده بسته نمی‌شود و دادگاه به اتهام مورد نظر تا مشخص شدن حقیقت رسیدگی می‌کند.

علاوه بر آن، در صورتی که پس از طرح دعوای کیفری فرد متهم در دادگاه حاضر نشود حکم جلب او صادر می‌گردد و نیروی انتظامی موظف به دستگیری و تحویل او به مراجعه ذی‌ربط است.

پیگیری دعاوی کیفری در دادگاه مستلزم داشتن تسلط کامل بر مباحث قانونی و نیز آشنایی با مراحلی است که باید برای بررسی پرونده طی شود؛ برای نتیجه‌گیری بهتر و سریع‌تر بهترین گزینه مراجعه به دفتر وکالت و سپردن وکالت پیگیری پرونده به وکلای باتجربه آن است.

یکی دیگر از خدماتی که دفتر وکالت به مراجعه کنندگان خود ارائه می‌دهد، پذیرش دعاوی ملکی است. دعوای ملکی همانطور که از اسمش پیداست بر موضوعات مرتبط با ملک و مالکیت تمرکز دارد.

معاملات ملکی همیشه روال عادی و بی‌دردسر خود را طی نمی‌کنند، هر گونه اشتباه در اخذ قرارداد خرید، فروش و اجاره املاک و مستقلات می‌تواند سبب بروز سوء تعبیر یا سوء استفاده افراد و در نتیجه رخداد مشکلات قانونی شود.

طبق تحقیقات صورت گرفته، دعاوی ملکی آمار بالایی از میزان دعواهای مطرح شده در دادگاه را به خود اختصاص داده است؛ این موضوع حکایت از حساسیت بالای پرونده‌های ملکی دارد. معمولا، مشکلات ملکی به دلیل سوء تفاهم و همچنین سودجویی افراد رخ می‌دهد.

از جمله مشکلات رایجی که در دعاوی ملکی به آن رسیدگی می‌شود، می‌توان به الزام به ایفای تهد، الزام به اخذ صورت مجلس تفکیکی، جعل سند، الزام به پایان کار، الزام به فک رهن، ابطال قرارداد، مطالبه سرقفلی، کلاهبرداری، تصرف عدوانی، تقسیم املاک مشاع و خلق ید اشاره کرد.

دعوای ملکی را می‌توان به دو شیوه حقوقی و کیفری پیگیری کرد.

اگر مشکل ملکی به وجود آمده مرتبط با اختلافات میان دو طرف در خصوص نحوه اجرای قرارداد باشد، بهترین شیوه پیگیری آن طرح دعوای حقوقی است.

از طرف دیگر، در صورتی که قرار باشد در دعوای حقوقی مباحثی همچون کلاهبرداری و فروش مال غیر مورد پیگیری قرار گیرد، طرح دعوای کیفری مناسب‌تر خواهد بود.

دعاوی ملکی که از طریق حقوقی پیگیری می‌شوند بحث وقوع جرم مطرح نیست و تنها میان دو شخص داوری خواهد شد و حقوق ضایع شده اعاده می‌شود، اما، در پرونده‌های ملکی که به شکل کیفری دنبال می‌شوند، جرم رخ داد و فرد خاطی مطابق با قوانین موجود مجازات خواهد شد.

بهره‌گیری از تخصص وکلای دفتر وکالت می‌تواند از مشکلات ملکی جلوگیری کند و در صورت بروز به بهترین شکل به بازپس‌گیری حقوق تضییع شده افراد بپردازد.

پذیرش دعاوی ثبتی از دیگر خدماتی است که مراجعه کنندگان می‌توانند از وکلای دفتر وکالت بخواهند.

دعاوی ثبتی به پیگیری اختلافاتی اشاره دارد که مرتبط با امور ثبت اسناد و ملک است؛ انجام امور ثبتی یکی از اولین کارهایی است که بر روی ملک صورت می‌گیرد.

اگرچه خیلی‌ها دعاوی ملکی و ثبتی را مترادف یکدیگر قرار می‌دهند، اما در حقیقت امر این‌ گونه نیست. دعاوی ملکی مربوط به اختلاف در خصوص نفس ملک و دعاوی ثبتی ناظر بر عملیات ثبت ملک است.

از جمله مواردی که از طریق طرح دعوای ثبتی به آن رسیدگی می‌شود می‌توان به اعتراض به حقوق ارتفاقی، اعتراض به اصل درخواست ثبت ملک، اعتراض به ثبت سند، اصلاح سند رسمی مالکیت، ابطال سند مالکیت، ابطال سند رسمی انتقال ملک و اعتراض به ثبت توافقی به علت جعل و اشتباه اشاره کرد.

ثبت املاک اداری، تجاری، صنعتی، مسکونی، ارضی کشاورزی و باغات هر کدام دارای قوانین خاص خود هستند و باید توسط یک کارشناس مجرب انجام شود.

هر گونه اشتباه در فرایند ثبت ملک می‌تواند منجر به بروز مشکلات قانونی و سودجویی افراد شود؛ در نتیجه، لازم است برای جلوگیری از مشکلات قانونی با وکلای مجرب دفتر وکالت مشورت کرد.

همچنین، در صورت بروز هر گونه مشکل، مراجعه به دفتر وکالت جهت حل و فصل آن به بهترین نحوه و کوتاه‌ترین زمان ممکن ضرورت دارد.

پذیرش دعاوی خانوادگی از جمله خدمات پرتقاضا در دفتر وکالت محسوب می‌شود.

همانطور که می‌توان حدس زد این دسته از دعاوی به مشکلات مرتبط با خانواده که می‌توان از طریق مراجع قانونی مورد بررسی و پیگیری قرار داد، اشاره دارد.

در نتیجه، هر گونه طرح دعوایی که مربوط به اختلافات ایجاده شده میان اعضای خانواده باشد، در دسته بندی دعاوی خانوادگی قرار می‌گیرد.

طرح این نوع دعاوی در دادگاهی تحت عنوان دادگاه خانواده انجام می‌شود؛ به عنوان نمونه، والدین نسبت به فرزندان خود تا رسیدن آن‌ها به سن قانونی دارای مسئولیت‌هایی هستند و در صورت هر گونه کوتاهی در این امر می‌توانند مورد پیگرد قانونی قرار گیرند.

به‌طور کلی، مباحثی که در دعاوی خانوادگی قابلیت پیگیری دارند؛ عبارتند از نامزدی و خسارات ناشی از برهم زدن آن، نکاح دائم، نکاح موقت، شروط ضمن عقد نکاح، ازدواج مجدد، مهریه، جهیزیه، نمکین، طلاق، حضانت فرزند، ملاقات فرزند، نفقه، اهدای جنین و سرپرسی کودکان. امروزه، مشکلات خانوادگی یکی از رایج‌ترین معضلات جوامع به‌حساب می‌آید؛ قانون حمایت از خانواده این امکان را به‌وجود آورده تا افراد بتوانند مشکلات خانوادگی خود را در مراجع قانونی حل و فصل کنند و حقوق از دست رفته خود را بدست آورند.

با این حال، ناآگاهی از قوانین حمایت از خانواده باعث شده تا افراد نتوانند به طور بایسته‌ و شایسته‌ از حقوق خود دفاع کنند؛ از این رو، مراجعه به دفتر وکالت می‌تواند راهکاری مناسب برای بهره‌مندی از مشاوره حقوقی و نیز پیگیری دعاوی خانواده باشد.

علاوه بر موارد ذکر شده، تنظیم قرارداد نیز یکی دیگر از خدمات دفتر وکالت به‌شمار می‌رود. قرارداد سندی است که میان دو یا چند شخص منعقد می‌گردد و به موجب آن تعهدات و حقوقی بر طرفین تعیین می‌شود.

تنظیم قرارداد یک امر بسیار تخصصی بوده و دارای اصول خاص خود است؛ بنابراین، هر کسی نمی‌تواند آن را انجام دهد.

در حالت کلی، دو اصل باید در تنظیم قرارداد رعایت شود. اول این‌که، شکل و ظاهر قرارداد باید مطابق عرف قراردادنویسی باشد.

همچنین، سبک نگارش و کاربرد واژگان در قراردادها نیز تابع اصولی مشخص و تعیین شده است.

هر گونه سهل‌انگاری و اشتباه در تنظیم قرارداد می‌تواند افراد را با مشکلات قانونی در آینده مواجه کند و باعث خسارت دیدن طرفین شود.

از همین رو، به‌منظور پیشگیری از هر گونه مشکل، سوء تعبیر مفاد قرارداد و سوء استفاده‌ متعاقب طرف مقابل لازم است قرارداد به شکلی کامل اصولی و با آگاهی از قوانین مربوط به آن صورت گیرد.

وکلای مجرب در دفتر وکالت می‌توانند استرس و اضطراب ناشی از بروز اشتباه در تنظیم قرارداد را رفع کنند و خیال افراد از بابت داشتن یک قرارداد که می‌تواند از حقوق آن‌ها محافظت کند را راحت کند.

مزایای بهره گیری از خدمات دفتر وکالت وکیل پایه یک دادگستری

انسان از گذشته تا به امروز به دنبال یک نیاز فطری خود یعنی زندگی در محیط امن و دارای نظم بوده است.

وضع قوانین یکی از ابزارهای رسیدن به این هدف به‌شمار می‌رود. هر چقدر قوانین وضع شده جامع‌تر باشند و جوانب بیشتری را پوشش دهند، جوامع از نظم بیشتری برخوردار هستند.

امروزه، قوانین از هر زمانی گستردگی بیشتری دارند و این موضوع باعث شده تا مباحث قانونی پیچیدگی‌های خاص خود را پیدا کند.

از همین رو، تسلط بر تمام مباحث قانونی برای افراد عادی جامعه مسیر نیست؛ به همین دلیل، مراکز و نهادهایی به وجود آمده‌اند که به‌طور تخصصی در زمینه مشاوره و پیگیری حقوقی فعالیت می‌کند. یکی از این نهادها، دفتر وکالت است.

در جوامع پیشرفته، مراجعه به دفتر وکالت و بهره‌گیری از وکلای آن به یک امر عادی و مرسوم تبدیل شده و نتیجه آن گسترش عدالت در جامعه است.

با این حال، در جوامع در حال توسعه و توسعه نیافته فرهنگ بهره‌گیری از وکیل در فرایندهای قانونی در میان اقشار مختلف جا نیافتاده است؛ سوای دلایل اقتصادی، بیشتر افراد تصور می‌کنند که خودشان به تنها می‌توانند تمام کارها را پیش ببرند. خیلی‌ها در جامعه با اهمیت دفتر وکالت آشنایی ندارند، اما با کمی تعمل و تحقیق می‌توان به مزایای این نهاد پی برد.

اولین مزیت بهره‌گیری از خدمات دفتر وکالت، آگاه کردن موکل از قوانین و فرایندهای حقوقی است.

دفتر وکالت درباره تمامی حقوق افراد در حوزه خاص راهنمایی خواهد کرد و بهترین مسیر را برای اعاده حقوق تضییع شده آن‌ها پیشنهاد می‌کند.

همچنین، بهره‌گیری از خدمات دفتر وکالت باعث می‌شود افراد آزمون و خطا در فرایند دادخواهی را کنار بگذارند و از صرف هزینه‌های بی‌مورد برای پیگیری پرونده‌های‌شان جلوگیری ‌کنند.

کاهش زمان دادرسی از دیگر مزایای بهره‌گیری از خدمات دفتر وکالت است.

وکلای باتجربه در دفتر وکالت با بررسی پرونده موکلین تشخیص می‌دهند که چه راهکاری می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن‌ها را به نتیجه مورد نظر برساند.

در ضمن، کاهش احتمال بروز مشکلات قانونی در معاملات از دیگر مزایای بهره‌گیری از خدمات دفتر وکالت محسوب می‌شود.

در برخی از موارد، ناآگاهی از قوانین و نیز عدم درک درست از چگونگی تنظیم قرارداد می‌تواند باعث سوء تعبیر در تفسیر مفاد شده، به‌طوری که افراد سودجو می‌توانند از آن به نفع خود استفاده کنند.

وکلای دفتر وکالت با آگاهی از تمامی جوانب حقوقی در تنظیم و انعقاد قرارداد از بروز هر گونه مشکل قانونی برای افراد در آینده جلوگیری می‌کنند.

در نتیجه، افراد با خیالی آسوده و به دور از استرس و اضطراب می‌توانند به بهترین شکل معاملات خود را به نتیجه برسانند.

ویژگی‌های یک دفتر وکالت خوب

با توجه به اهمیتی که دفاتر وکالت در به نتیجه رسیدن مشکلات و دعاوی حقوقی دارند لازم است بهترین دفتر وکالت انتخاب شود.

امروزه، دفاتر وکالت بسیار زیادی در سطح شهر مشغول فعالیت هستند و همه آن‌ها ادعای بهترین بودن را دارند. اما، واقعیت امر این گونه نیست.

برخی از این دفاتر وکالت ممکن است کیفیت و تخصص قابل قبولی در ارائه خدمات به مراجعه کنندگان نداشته باشند و به همین خاطر قادر نباشند افراد را به نتیجه مورد انتظارشان برسانند.

برای اطمینان از خوب بودن دفتر وکالت لازم است معیارهایی را هنگام انتخاب در نظر گرفت.

اولین معیاری که هنگام انتخاب دفتر وکالت باید در نظر گرفت، بررسی پروانه کسب و مجوزهای لازم از مراجعه ذی‌ربط است.

برای تاسیس و فعالیت قانونی دفتر وکالت یکسری پیش‌نیازها وجود دارد. برای مثال، فرد موسس باید حتما وکیل دادگستری بوده و در یکی از کانون‌های وکلای دادگستری عضو باشد.

دومین فاکتوری که باید هنگام بررسی دفتر وکالت به آن توجه کرد، تخصص است. مباحث قانونی به دلیل گستردگی که دارند تسلط بر همه آن‌ها حتی برای وکلا نیز کار آسانی نیست.

خیلی از وکلا ترجیح می‌دهند در یک حوزه تخصصی از قانون مانند پذیرش دعاوی حقوقی یا کیفری فعالیت کنند و تجربه خود را در آن زمینه بالا ببرند؛ نتیجه این کار افزایش کیفیت خدمات است.

پیش از انتخاب دفتر وکالت باید از این موضوع اطمینان یافت که وکیل مورد نظر در حوزه خاص تخصص کافی دارد.

سابقه و تجربه فعالیت از دیگر مواردی است که باید در زمان انتخاب دفتر وکالت مورد بررسی قرار داد. داشتن سابقه فعالیت و تجربه بالا از دو جنبه حائز اهمیت است.

اول این‌که، سابقه فعالیت بالا نشان می‌دهد که دفتر وکالت توانسته با راضی نگه‌داشتن موکلین خود برای مدت‌ها در زمینه ارائه خدمات حقوقی فعالیت کند.

دوم این‌که، تجربه بالا این مزیت را دارد که دفتر وکالت با موارد مشابه آشنایی داشته و می‌تواند بهترین راهکار را برای رسیدن به بهترین نتیجه ارائه دهد.

صداقت و درستکاری از دیگر ویژگی‌های یک دفتر وکالت خوب است. در حقیقت، صداقت و درستکاری می‌تواند این احساس را به موکلین دهد که دفتر وکالت تنها به فکر حق الوکاله خود نبوده و در راستای اجرای عدالت گام برمی‌دارد.

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که باید دفتر وکالت داشته باشد، روابط عمومی قوی وکلای آن است.

وکلای دفتر وکالت باید توانایی ارتباط سریع و موثر را با موکلین خود داشته باشند؛ به‌طوری که با دقت و شکیبایی به صحبت‌ها و دغدغه‌های آن‌ها گوش دهند و بر اساس حقایق و استدلال راهنمایی‌های لازم را ارائه دهند.

چگونه یک دفتر وکالت وکیل پایه یک دادگستری را پیدا کنیم؟

پس از آگاهی از ویژگی‌های دفتر وکالت خوب نوبت به یافتن آن می‌رسد.

راهکارهای مختلفی برای پیدا کردن دفاتر وکالت در سطح شهر وجود دارد.

اولین راهکار، پرس‌وجو از خانواده و اقوامی است که در گذشته سابقه بهره‌گیری از خدمات دفتر وکالت را داشته‌اند.

معمولا، این افراد می‌توانند آدرس چند دفتر وکالت را در اختیار شما بگذارند.

هنگام گرفتن آدرس دفاتر وکالت حتما در مورد کیفیت خدمات آن‌ها سوال کنید.

اینترنت یکی دیگر از ابزارهایی است که امروزه برای یافتن دفاتر وکالت در سطح شهر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

معمولا، دفاتر وکالت معتبر دارای وب‌سایت اختصاصی هستند؛ با سرچ عبارت دفتر وکالت در محدوده زندگی افراد می‌توانند لیستی از آدرس‌های دفاتر وکالت را بدست آورند.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا