عالی و مشاوره خوبی بود
لطفاً اتصال اینترنت خود را بررسی کنید.
بر اساسِ ۵۶,۸۶۰ دیدگاهِ ثبتشده · بیش از ۵۱۰ هزار کاربر، بنیاد وکلا را انتخاب کردهاند.
عالی و مشاوره خوبی بود
خیلی خوب بود ممنون
بسیار حاذق و حرفه ای
نسبتا خوب بود
جناب محمدی صبورانه به مشکل اینجانب رسیدگی کردند وبهترین راهکار رو ارائه دادند سپاس
سلام .جناب ایمانی بهترین وکیلی هستند که بنده مشکلم رو با هر وکیلی در میون میذاشتم جواب درست نمیدادند ولی ایشان هم لایحه تنظیم کردند و فوق العاده از سواد حقوقی بالایی برخوردارند .ممنون ازشون🙏🙏🙏💯💯💯💯💯
اینکه سطح تحصیلات و تخصصی بودن کار هر وکیل مشخص نیست، و اینکه همه ی نظرات نشان داده بشه، البته که هر وکیل توانایی هر موضوعی رو داره ولی وقتی کسی به وکیل وصل میشه انتظار میره، به قدری توانمند در اون زمینه باشه که موفقیت حتما حاصل بشه و شکست درصد کمی داشته باشه در پرونده
عالی و مشاوره خوبی بود
مشاوره عالی وکامل بود
خیلی خوب بود ممنون
بسیار حاذق و حرفه ای
نسبتا خوب بود
مسلط و دقیق
حقیقتا همه چیز عالی بود.
وکیل محترم و حاذقی هستند و کاملا به امور حقوقی مسلط و علم بالایی دارند خیلی خوب هم مشاوره میدن حتما پیشنهاد میکنم
واقعاً از انتخاب این وکیل راضی هستم. بسیار توانمند، با تجربه و فوقالعاده پیگیر هستند. از همون روز اول با جدیت پرونده من رو دنبال کردند و هیچ مرحلهای رو بدون پیگیری رها نکردند. همیشه در دسترس بودند، با حوصله پاسخ میدادند و کاملاً مشخص بود که به کارشون تسلط دارند. اگر دنبال وکیلی هستید که واقعاً برای پروندهتان وقت بگذارد و با تمام توان از حق شما دفاع کند، ایشان را با اطمینان کامل پیشنهاد میکنم.
همین حالا مشاوره بگیرید و تجربهٔ خودتان را به این دیوار اضافه کنید.