عالی و مشاوره خوبی بود
لطفاً اتصال اینترنت خود را بررسی کنید.
بر اساسِ ۵۶,۸۶۰ دیدگاهِ ثبتشده · بیش از ۵۱۰ هزار کاربر، بنیاد وکلا را انتخاب کردهاند.
عالی و مشاوره خوبی بود
خیلی خوب بود ممنون
بسیار حاذق و حرفه ای
نسبتا خوب بود
جناب محمدی صبورانه به مشکل اینجانب رسیدگی کردند وبهترین راهکار رو ارائه دادند سپاس
سلام .جناب ایمانی بهترین وکیلی هستند که بنده مشکلم رو با هر وکیلی در میون میذاشتم جواب درست نمیدادند ولی ایشان هم لایحه تنظیم کردند و فوق العاده از سواد حقوقی بالایی برخوردارند .ممنون ازشون🙏🙏🙏💯💯💯💯💯
من با ایشان مشاوره تلفنی گرفتم ک راضی بودم و دانش ایشان باعث شد ک زحمت شکواییه هم ب ایشان بدم.ممنون از شما
هرکی وکیل خوب میخواد سراغ ایشون بره
سریع و مجرب و منصف بودند
بسیار حرفه ای و سریع پیگیری کردند. ممنون از ایشون
بسیار عالی بودن و با صبر و حوصله با بهترین راهنمایی کار بنده رو انجام دادن
سپاس فراوان از ایشان تشکر میکنم بسیار به بنده کمک نمودن واقعا مسولیت پذیر ومجرب
عالی بود کارشون از این جهت که سر وقت انجام شد هم عالی بودن
بسیار عالی
خیلی با تجربه هستند و عالی راهنمایی کردند
کارشون عالی بود
همین حالا مشاوره بگیرید و تجربهٔ خودتان را به این دیوار اضافه کنید.