عالی و مشاوره خوبی بود
لطفاً اتصال اینترنت خود را بررسی کنید.
بر اساسِ ۵۶,۸۶۰ دیدگاهِ ثبتشده · بیش از ۵۱۰ هزار کاربر، بنیاد وکلا را انتخاب کردهاند.
عالی و مشاوره خوبی بود
خیلی خوب بود ممنون
بسیار حاذق و حرفه ای
نسبتا خوب بود
جناب محمدی صبورانه به مشکل اینجانب رسیدگی کردند وبهترین راهکار رو ارائه دادند سپاس
سلام .جناب ایمانی بهترین وکیلی هستند که بنده مشکلم رو با هر وکیلی در میون میذاشتم جواب درست نمیدادند ولی ایشان هم لایحه تنظیم کردند و فوق العاده از سواد حقوقی بالایی برخوردارند .ممنون ازشون🙏🙏🙏💯💯💯💯💯
علی و کامل بود
من دیدگاه ها را مطالعه کردم و با چند وکیل مشورت کردم از قیمت های پایینتر نسبت به ایشان و قیمت های بالاتر ولی ایشان فکر میکنم هم تخصص کافی را داشته باشند و هم انصاف که این دوران فرد متخصص منصف بعید میدونم به راحتی پیدا شود البته من هنوز دادخواستی که ایشان تهیه فرمودن نخواندم و برای دادگاه هم ارسال نشده تا ببینم نتیجه به چه صورت می شود ، ولی نکته مثبت دیگر ایشان علاوه بر درک کردن شرایط موکل و رعایت انصاف سر وقت بودن و پاسخگویی هست که خب فکر میکنم یکی از مهمترین موارد برای انتخاب یک وکیل است ، هنوز با ایشان در حال صحبت هستم و کار ادامه دارد
با حوصله ودانش
بسیار عالی مهربان ودلسوز هستند وپیگیری دقیق وبا جزئیات دارند ممنونم از اینهمه وجدان وشرافت
من برای تنظیم اظهارنامه به ایشون مراجعه کردم. کارم رو خیلی سریع، دقیق و حرفهای انجام دادن. پاسخگو بودن و همه مراحل رو با دقت توضیح دادن. از همکاریشون کاملاً راضیام و حتماً پیشنهادشون میکنم.
کاربلد و متعهد هستن و دقیقا در زمان اعلام شده خدمات رو به نحو احسنت انجام دادن-ازشون سپاسگذارم
بسیار خوش یرخورد و دلسوز
ایشان بسیار با حوصله به صحبت های اینجانب گوش دادند و بطور کامل راهنمایی کردند.
توضیحات و مشاوره عالی
یک تجربه کاملا مثبت - پرونده کیفری
همین حالا مشاوره بگیرید و تجربهٔ خودتان را به این دیوار اضافه کنید.