خیلی خوب بود ممنون
لطفاً اتصال اینترنت خود را بررسی کنید.
بر اساسِ ۵۶,۸۶۰ دیدگاهِ ثبتشده · بیش از ۵۱۰ هزار کاربر، بنیاد وکلا را انتخاب کردهاند.
خیلی خوب بود ممنون
بسیار حاذق و حرفه ای
نسبتا خوب بود
جناب محمدی صبورانه به مشکل اینجانب رسیدگی کردند وبهترین راهکار رو ارائه دادند سپاس
سلام .جناب ایمانی بهترین وکیلی هستند که بنده مشکلم رو با هر وکیلی در میون میذاشتم جواب درست نمیدادند ولی ایشان هم لایحه تنظیم کردند و فوق العاده از سواد حقوقی بالایی برخوردارند .ممنون ازشون🙏🙏🙏💯💯💯💯💯
حقیقتا همه چیز عالی بود.
جناب محمدی صبورانه به مشکل اینجانب رسیدگی کردند وبهترین راهکار رو ارائه دادند سپاس
بسیار عالی و پاسخگو
با حدود 24 سال سابقه تجاری ، بهترین و صبورترین مشاور و کیل هستند .
بسیار عالی و پاسخگو متعهد و با حفظ حریم
ممنون کامل نوشتن لایحه رو
بابت پیگیری توجه و راهنمایی مناسب سپاسگزارم
واقعا ممنونم از مشاوره عالی و صبر و حوصلە شما
با تمام وجود حرفام رو گوش کردند و دلمو آروم کردند کارشون بلد هستند باتجربه با سواد
عالی بود خیلی خوب راهنمایی کردن بسیار صبورانه و با حوصله به سوالات پاسخ دادن ☺️
بسیار عالی
همین حالا مشاوره بگیرید و تجربهٔ خودتان را به این دیوار اضافه کنید.