عالی و مشاوره خوبی بود
لطفاً اتصال اینترنت خود را بررسی کنید.
بر اساسِ ۵۶,۸۶۰ دیدگاهِ ثبتشده · بیش از ۵۱۰ هزار کاربر، بنیاد وکلا را انتخاب کردهاند.
عالی و مشاوره خوبی بود
خیلی خوب بود ممنون
بسیار حاذق و حرفه ای
نسبتا خوب بود
جناب محمدی صبورانه به مشکل اینجانب رسیدگی کردند وبهترین راهکار رو ارائه دادند سپاس
سلام .جناب ایمانی بهترین وکیلی هستند که بنده مشکلم رو با هر وکیلی در میون میذاشتم جواب درست نمیدادند ولی ایشان هم لایحه تنظیم کردند و فوق العاده از سواد حقوقی بالایی برخوردارند .ممنون ازشون🙏🙏🙏💯💯💯💯💯
بسیار متخصص در زمینه خانواده، داوری و قراردادها
کاملا با احساس مسولیت، با اشتیاق و با صبر و حوصله راهنمایی میکنند.
عالی ،دقیق، محترمانه، حرفهای
درخواست تهیه شده توسط ایشان از لحاظ کیفیت حقوقی و زمان بندی بسیار عالی بود
بسیار وکیل توانمند و با اخلاق
همین حالا مشاوره بگیرید و تجربهٔ خودتان را به این دیوار اضافه کنید.