عالی و مشاوره خوبی بود
لطفاً اتصال اینترنت خود را بررسی کنید.
بر اساسِ ۵۶,۸۶۰ دیدگاهِ ثبتشده · بیش از ۵۱۰ هزار کاربر، بنیاد وکلا را انتخاب کردهاند.
عالی و مشاوره خوبی بود
خیلی خوب بود ممنون
بسیار حاذق و حرفه ای
نسبتا خوب بود
جناب محمدی صبورانه به مشکل اینجانب رسیدگی کردند وبهترین راهکار رو ارائه دادند سپاس
سلام .جناب ایمانی بهترین وکیلی هستند که بنده مشکلم رو با هر وکیلی در میون میذاشتم جواب درست نمیدادند ولی ایشان هم لایحه تنظیم کردند و فوق العاده از سواد حقوقی بالایی برخوردارند .ممنون ازشون🙏🙏🙏💯💯💯💯💯
خانم عظیمی عزیز با تبحر ، سریع و دقیق قرارداد رو برام تنظیم کردن. بسیار از ایشون سپاسگزارم.
رفتار و پاسخ ایشان بسیار خوب و شفاف و با آرامش بود. ممنونم از ایشان
پرحوصله و حرفه ای
از جناب احمدی بسیار ممنون هستم. عالی.
خوب هستند ،
بسیار عالی و پرحوصله و مسلط به علم حقوق. مشاوره با ایشون احساس موفقیت در موضوع رو زنده کرد
تنظیم قراردادی داشتم، آقای مظاهری عالی هستند
بسیار عالی
صداقت و وجدان کاری یکی از بهترین خصلت های یک وکیل مجرب هستش که ایشون علاوه بر حرفه ای بودن در کارشون انسان بسیار شریف و کار بلدی هستن .
خیلی عالی و با حوصله مشاوره دادند ممنونم از ایشون
همین حالا مشاوره بگیرید و تجربهٔ خودتان را به این دیوار اضافه کنید.