عالی و مشاوره خوبی بود
لطفاً اتصال اینترنت خود را بررسی کنید.
بر اساسِ ۵۶,۸۶۰ دیدگاهِ ثبتشده · بیش از ۵۱۰ هزار کاربر، بنیاد وکلا را انتخاب کردهاند.
عالی و مشاوره خوبی بود
خیلی خوب بود ممنون
بسیار حاذق و حرفه ای
نسبتا خوب بود
جناب محمدی صبورانه به مشکل اینجانب رسیدگی کردند وبهترین راهکار رو ارائه دادند سپاس
سلام .جناب ایمانی بهترین وکیلی هستند که بنده مشکلم رو با هر وکیلی در میون میذاشتم جواب درست نمیدادند ولی ایشان هم لایحه تنظیم کردند و فوق العاده از سواد حقوقی بالایی برخوردارند .ممنون ازشون🙏🙏🙏💯💯💯💯💯
کاملا از ایشون راضیم نکاتی رو نوشتن که از دید هرکسی پنهانه . ممنونم جناب محمدی
وکیل با دانش و متعهد؛ حضور شما حامی عدالت و مایه آرامش موکلان است. برایتان در مسیر احقاق حق آرزوی موفقیت روزافزون دارم.
با تشکر از شما
از ایشان مشاوره گرفتم.توضیحات ایشان کامل و جامع بود و برای بنده اظهار نامه کاملی تهیه کردند.تشکر از ایشان
عالی بودن در توضحات وارائه خدمات
ممنونم از خانم سماوات بسیار با حوصله و آگاهانه عمل میکنند نکاتی رو متذکر میشن در اظهارنامه و مطالبه مهریه که بسیار کارساز هست
ایشون خیلی خوب راهنمایی میکنن و با حوصله و دقیق هستن و هر زمان که سوالی داشته باشم، بدون معطلی پاسخگو هستن. ممنونم از آقای محمدی
برای نگارش دادخواست از جناب محمدی درخواست داشتم و ایشون بسیار با حوصله و دقیق و حرفه ای قبول زحمت کردند
دقیق و کار درست
ممنون از راهنمایی خوبتون خیلی صبور وخوش برخورد
همین حالا مشاوره بگیرید و تجربهٔ خودتان را به این دیوار اضافه کنید.