خیلی خوب بود ممنون
لطفاً اتصال اینترنت خود را بررسی کنید.
بر اساسِ ۵۶,۸۶۰ دیدگاهِ ثبتشده · بیش از ۵۱۰ هزار کاربر، بنیاد وکلا را انتخاب کردهاند.
خیلی خوب بود ممنون
بسیار حاذق و حرفه ای
نسبتا خوب بود
جناب محمدی صبورانه به مشکل اینجانب رسیدگی کردند وبهترین راهکار رو ارائه دادند سپاس
سلام .جناب ایمانی بهترین وکیلی هستند که بنده مشکلم رو با هر وکیلی در میون میذاشتم جواب درست نمیدادند ولی ایشان هم لایحه تنظیم کردند و فوق العاده از سواد حقوقی بالایی برخوردارند .ممنون ازشون🙏🙏🙏💯💯💯💯💯
حقیقتا همه چیز عالی بود.
مشاوره عالی
دادخواست منو بررسی کردند و کامل راهنماییم کردند
دقیق، با حوصله و واقع بینانه پرونده بنده رو بررسی کردند. اینکه با صداقت و بدون امید واهی دادن واقعیات رو در نظر گرفته و بهترین مسیر را مشخص می کنند بسیار امیدبخشه.
ممنون از ایشان توضیحات کامل و جامع گفتند
بسیار کاربلد و ریزبین
بسیار عالی
ایسان بسیار عالی گوش دادن بسیار عالی راه کار ارائه دادن تجربه بسیار بالایی دارن
از همکاری با ایشان، دقت نظر، صداقت و پیگیری مؤثر را به وضوح مشاهده کردم. میتوانید برای مشورت اقدام کنید.
بسیار عالی و خیلی خوب راهنمایی کردند و ماشالله با حوصله و وقت میگذارند و تماما جواب میدهند هر سوالی داشته باشید ، که این خیلی خوب هست و راهنمایی میکنند
پرونده ی بنده ملکی بود و واقعا در پرونده های ملکی تسلط عالی دارند ، هم در تنظیم اظهارنامه و هم در تنظیم دادخواست و مشاوره و پیگیری
همین حالا مشاوره بگیرید و تجربهٔ خودتان را به این دیوار اضافه کنید.