دادسراکیفری (جرائم)

چرا در پرونده های قضایی نیاز به حضور وکیل پایه یک دادگستری وجود دارد؟

داشتن وکیل دادگستری در پرونده های قضایی چه مزایایی دارد؟

در صورتی که در پرونده های قضایی از خدمات وکلای پایه یک  دادگستری استفاده کنید، مزایا و دستاوردهای بسیاری  برای شما  دارد.

بی دلیل نیست، بر اساس قوانین بسیاری از کشورهای پیشرفته و مترقی جهان رسیدگی های قضایی  بدون حضور وکیل دادگستری ممنوع و مداخله اشخاص بدون وکیل میسر نمی باشد.

برخی از مزایای داشتن وکیل در پرونده های قضایی به شرح زیر است:

نوشته های مشابه
  • الف) در صورتی که شکایت یا دعوی حقوقی خود را از طریق وکلای رسمی دادگستری مطرح کنید، شکواییه و دادخواست شما صحیح و منطبق بر موازین قانونی تنظیم شده و پرونده شما روال قانونی خود را به درستی طی خواهد کرد.

خوب است بدانید، شکوائیه یا دادخواست غلط شما را از موفقیت دور خواهد کرد.

تنظیم شکوائیه یا دادخواست صحیح و منطبق بر قانون امری تخصصی بوده که صرفا از عهده وکلای رسمی دادگستری و قضات با تجربه محاکم بر می آید.

پس توصیه و تاکید ما این است، شکواییه دادخواست خود را به صورت سرخود یا از طریق افراد ناآگاه تنظیم ننمایید.

  • ب) در صورتی که پیش از هرگونه اقدام حقوقی یا قضایی به وکلای رسمی دادگستری مراجعه کنید، از درصد پیشرفت کار خود در دستگاه قضا مطلع خواهید شد؛ چرا که یک وکیل متخصص و با تجربه دادگستری پیش از هر گونه اقدام حقوقی و قضایی اسناد مدارک و دلایل شما را مورد بررسی قرار خواهد داد، و با ارائه مشاوره و راهکار قانونی میزان درصد پیشرفت کار و موفقیت شما را خواهد گفت.
  • پ) داشتن وکیل دادگستری در رسیدگی های قضایی موجب آسودگی خاطر و قوت قلب خواهد بود.

در صورتی که در جلسات رسیدگی دادگاه یک وکیل متخصص و حرفه ای در کنارتان باشد، از این جهت که حقوق شما تضییع نشده و دادرسی نیز در مسیر درست خود پیش خواهد رفت آسوده خاطر خواهید بود.

  • ت) داشتن وکیل  دادگستری در پرونده های قضایی باعث می شود، وقت و هزینه خود را صرف پیگیری پرونده ننمایید.

در حقیقت، وکلای شما امور اداری و پیگیری پرونده را به بهترین شیوه به انجام می رسانند، به نحوی که نیاز به مداخله و پیگیری بعدی شما نخواهد بود.

  • ث) حضور وکیل دادگستری در پرونده های قضایی از ورود پرونده های بی مورد و حجم کاری و مشغله دستگاه قضا خواهد کاست؛ چرا که بسیاری از پرونده ها خارج از چهارچوب قانونی تشکیل و سپس از سوی دادگاه بسته می شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا