مهاجرت تحصیلیمهاجرت با تمکن مالیمهاجرت سرمایه گذاریمهاجرت کاری

چگونه برای مهاجرت به فرانسه اقدام کنم

کشور فرانسه یکی از بهترین کشورهای اروپایی است که افراد مختلف از طریق آن می‌توانند با فرصت‌های بین‌المللی در ارتباط قرار گرفته و با استفاده از روش‌های مختلف مهاجرت، زندگی جدیدی را در آن آغاز نمایند.

مهاجرت به فرانسه می‌تواند به شکل مهاجرت تحصیلی، کاری، سرمایه گذاری و حتی تمکن مالی باشد که هر فردی با توجه به شرایط خود بهترین روش مهاجرت را انتخاب می‌کند.

برای مثال با توجه به اینکه با وجود تحریم‌های گوناگون امکان تجارت در عرصه بین‌المللی برای افراد وجود ندارد، می‌توانند از طریق مهاجرت کاری به فرانسه برای آن اقدام نموده و در واقع به شکل بهتری به کسب درآمد بپردازند.

به منظور اینکه به طور سالانه بسیاری از افراد برای مهاجرت به فرانسه اقدام می‌کنند و برای انتخاب بهترین روش مهاجرت و نحوه انجام آن مشکل دارند، این مطلب را آماده نموده‌ایم تا بتوانید به بهترین شکل ممکن برای مهاجرت خود اقدام نموده و در کمترین زمان آن را انجام دهید.

مهاجرت به فرانسه

۱

درباره مهاجرت به فرانسه

کشور فرانسه یکی از بهترین کشورهای اروپایی است که به طور سالانه بسیاری از افراد از سراسر جهان از طرق مختلف برای مهاجرت به آن اقدام می‌کنند و حتی به همراه خانواده خود به این کشور مهاجرت نموده و زندگی جدیدی را آغاز می‌نمایند.

هرکدام از روش‌های مهاجرت به فرانسه دارای مزایا و معایب مربوط به خود می‌باشند و در واقع افراد باید پیش از انتخاب بهترین روش مهاجرت به فرانسه در رابطه با تمامی آنان اطلاعات لازم را کسب نموده و سپس اقدام نمایند.

در طی سال‌های اخیر کشور فرانسه از لحاظ اقتصادی، فرهنگی، علمی و غیره پیشرفت فراوانی نموده است و مقصد بسیاری از مهاجران و حتی توریست‌ها از سراسر جهان محسوب می‌گردد.

در هرکدام از روش‌های مهاجرت به فرانسه می‌توان بیان کرد که امکان دریافت اقامت دائم این کشور وجود دارد و افراد پس از گذشت چند سال می‌توانند برای آن اقدام کنند.

قرار گرفتن فرانسه در رتبه ۱۴ از لحاظ دارا بودن برترین دانشگاه‌های جهان باعث شده است که مهاجرت تحصیلی به فرانسه به یکی از پرمخاطب‌ترین روش‌های مهاجرت تبدیل شود.

در حالت کلی به گفته مهاجران کشور فرانسه، کیفیت زندگی در این کشور در سطح بالایی قرار دارد و در واقع با تمام سختی‌ها و معایبی که در آن وجود دارد، باز هم زندگی در این کشور پیشنهاد می‌گردد.

شرایط مهاجرت به فرانسه از روش‌های مختلف

شرایط مهاجرت به فرانسه با توجه به روشی که فرد برای مهاجرت انتخاب می‌کند متفاوت است و در واقع می‌تواند با توجه به روش مورد نظر خود تمامی شرایط را مورد بررسی قرار داده و مهاجرت خود را انجام دهد.

از مهم‌ترین شرایط مربوط به مهاجرت به فرانسه از روش‌های مختلف، دارا بودن تمکن مالی است و هر فردی می‌تواند آن را مورد بررسی قرار داده و ببیند که مثلا تمکن مالی مورد نیاز برای مهاجرت تحصیلی به فرانسه چقدر است.

همچنین با توجه به اینکه زبان رسمی کشور فرانسه، فرانسوی می‌باشد، می‌توان گفت که بلد بودن زبان فرانسوی و داشتن مدرک فرانسوی دارای اهمیت است و از مدارک الزامی محسوب می‌شود.

در برخی دیگر از روش‌های مهاجرت به فرانسه نیز مدارک خاصی از فرد درخواست می‌شوند که باید آن‌ها را به صورت دقیق مورد بررسی قرار دهد. برای مثال در مهاجرت تحصیلی به فرانسه، دارا بودن پذیرش از یک دانشگاه معتبر فرانسوی مهم است و در مهاجرت کاری به فرانسه، فرد متقاضی باید جاب آفر یا شرایط دیگر مربوط به مهاجرت به فرانسه را دارا باشد.

شما می‌توانید در رابطه با مهاجرت به فرانسه و شرایط مربوط به آن با یک وکیل مهاجرتی خبره در ارتباط قرار گرفته و به صورت دقیق در رابطه با آن اطلاعات کسب کنید تا در کمترین زمان ممکن موفق به مهاجرت به فرانسه از روش مورد نظر خود شوید.

مدارک لازم برای مهاجرت

برای مهاجرت به فرانسه مدارک مختلفی مورد نیاز هستند که بسته به روش و نوع مهاجرت متفاوت می‌باشند و هر فردی باید با توجه به روش خاص خود برای ارائه مدارک لازم اقدام کند.

از مدارک لازم می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • پاسپورت دارای اعتبار فرد متقاضی
  • پذیرش تحصیلی در مهاجرت تحصیلی به فرانسه
  • نامه جاب آفر معتبر در تقاضای دریافت ویزای کاری
  • نامه تمکن مالی به مقدار مورد نیاز با توجه به روش مهاجرت
  • مدرک زبان فرانسوی در صورت دارا بودن که باعث می‌شود شانس شما برای دریافت ویزا افزایش پیدا کند

برای کسب اطلاعات در رابطه با تمامی مدارک لازم برای مهاجرت به فرانسه می‌توانید از طریق یک وکیل مهاجرتی و یا جست و جو در اینترنت و مراجعه به سفارت مربوطه اقدام کنید.

درباره مهاجرت به فرانسه

۲

روش‌های مهاجرت به فرانسه

برای مهاجرت به کشور فرانسه راه‌های مختلفی وجود دارد و در واقع دولت فرانسه به منظور جذب مهاجران برای ارتقای سطوح مختلف این کشور، امکان مهاجرت از طریق کار، تحصیل، سرمایه گذاری و غیره را فراهم نموده است و می‌توانند برای انجام آن اقدام کنند.

هرکدام از آن‌ها مزایا و معایب خاص خود را دارند و برای یک سری از افراد متفاوت هستند و سختی و آسانی آن‌ها با هم یکسان نیست. کشور فرانسه از کشورهای اروپایی است که مزایای گوناگونی برای مهاجران در نظر می‌گیرد و می‌توانند از طریق آن زندگی جدیدی را آغاز کنند و از مزایای شهروندی اروپا نیز بهره‌مند شوند.

در اکثر روش‌های مهاجرت به فرانسه امکان دریافت اقامت دائم این کشور نیز وجود دارد و حتی افراد می‌توانند از طریق دریافت ویزای همراه فرانسه امکان مهاجرت خانواده خود را نیز فراهم کنند.

هر فردی که روش مورد نظر خود را برای مهاجرت به فرانسه انتخاب می‌‌کند می‌تواند پس از گذشت مدتی با اثبات تمکن مالی مورد نیاز و مدارک دیگر، ویزای همراه فرانسه را دریافت کند.

مهاجرت کاری و انواع آن

مهاجرت از طریق کار به فرانسه یکی از بهترین و پرمخاطب‌ترین روش‌های مهاجرت به این کشور است که افراد متقاضی از طریق آن می‌توانند پس از گذشت ۳۳ ماه در فرانسه برای دریافت اقامت دائم این کشور اقدام نموده و به همراه خانواده خود به شکل دائمی در این کشور زندگی کنند.

افرادی که دارای تسلط به زبان فرانسوی هستند نیز می‌توانند زودتر برای دریافت اقامت دائم اقدام کنند و حدود ۲۱ ماه پس از اقامت در فرانسه، اقامت دائم خود را بگیرند.

در حالت کلی افرادی که دارای یک تخصص مناسب برای کار در فرانسه هستند و دارای پذیرش شغلی و جاب آفر می‌باشند می‌توانند به شکل راحت‌تری به فرانسه مهاجرت نموده و حتی بلو کارت دریافت کنند.

فرادی که دارای بلو کارت هستند حتی می‌توانند به طور میانگین حدود ۵۴ هزار یورو در سال درآمد کسب کنند.ا کار در فرانسه نسبت به مهاجرت کاری به ایتالیا راحت‌تر است و در حالت کلی کشور ایتالیا نرخ بیکاری بیشتری دارد و افراد می‌توانند از طریق تخصص خود به شغل مناسب خود مشغول شوند.

انواع ویزای کاری که به متقاضیان کار در فرانسه اعطا می‌شود بسته به نوع و مدت اقامت آن‌ها متفاوت است و مثلا اگر فرد بخواهد کمتر از ۹۰ روز در فرانسه اقامت داشته باشد ویزای کوتاه مدت برای وی صادر می‌شود.

اگر هم مدت اقامت متقاضی بیش از ۹۰ روز باشد ویزای اقامت طولانی با عبارت کارکنان موقت برای وی صادر می‌شود و اگر فرد بخواهد بیش از ۱۲ ماه در فرانسه بماند ویزای اقامت طولانی برای وی صادر می‌گردد که برای ۳ سال معتبر است و می‌تواند آن را مجددا نیز تمدید کند.

در حالت کلی برای مهاجرت کاری به فرانسه مهم‌ترین نکته این است که از یک کارفرمای فرانسوی جاب آفر دریافت کنید و سپس برای دریافت ویزای کاری فرانسه اقدام کنید.

نحوه مهاجرت به فرانسه

مهاجرت تحصیلی

به طور سالانه بسیاری از افراد برای مهاجرت تحصیلی به فرانسه و دیگر کشورهای اروپایی اقدام می‌کنند و سعی می‌کنند تا از این طریق زندگی جدیدی را در کشور مورد نظر خود آغاز نموده و حتی پس از گذشت مدتی برای اخذ اقامت دائم این کشور اقدام کنند.

مهاجرت تحصیلی به فرانسه می‌تواند در مقاطع گوناگون و دانشگاه‌های مختلف صورت گیرد و افراد متفاضی حتی می‌توانند برای دریافت بورسیه تحصیلی فرانسه اقدام کنند تا به شکل کاملا رایگان تحصیل خود را آغاز نموده و حتی هزینه زندگی آنان پرداخت گردد.

تحصیل در فرانسه در حالت کلی رایگان است و ضرورتی هم برای دارا بودن مدرک زبان در آن وجود ندارد و فرد می تواند با احراز دانش زبانی خود مهاجرت کند که این موضوع در نوع خود مزیت محسوب می‌شود.

به دلیل مزایای گوناگون تحصیل در فرانسه و همچنین وجود بسیاری از دانشگاه‌های برتر جهان در این کشور، بسیاری از افراد از سراسر جهان برای تحصیل در آن اقدام می‌کنند و در فرانسه ادامه تحصیل می‌دهند.

افرادی که قصد شرکت در دوره‌های تحصیلی کمتر از ۳ ماه در فرانسه را دارند می‌توانند ویزای کوتاه مدت آن را دریافت کنند و برای دوره‌های تحصیلی بین ۳ تا ۶ ماه نیز می‌توان ویزای بلندمدت موقت دریافت کرد که در واقع امکان گذراندن دوره‌های زبان فرانسوی نیز در آن به صورت فشرده ممکن است.

افرادی هم که قصد تحصیل در فرانسه بیش از ۶ ماه، مثلا برای یک دوره کارشناسی یا کارشناسی ارشد را دارند می‌توانند ویزای بلندمدت فرانسه را دریافت نموده و اجازه اقامت از این طریق را دریافت کنند.

امکان دریافت اقامت دائم در فرانسه نیز از این طریق ممکن است و افراد متقاضی می‌توانند پس از گذشت مدتی با تغییر نوع ویزای خود به ویزای کاری، برای دریافت اقامت دائم فرانسه نیز اقدام کنند.

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری

بسیاری از افرادی که دارای تمکن مالی مناسبی هستند و به این می‌اندیشند که با سرمایه گذاری در یک زمینه به کسب درآمد و سود بپردازند، تصمیم می‌گیرند که این سرمایه گذاری را در خارج از کشور انجام دهند و در واقع بتوانند از این طریق با فرصت‌های بین‌المللی مواجه شوند.

افرادی که قصد مهاجرت به فرانسه از طریق سرمایه گذاری را دارند می‌توانند از طرق مختلفی این کار را انجام دهند و با خرید ملک یا شرکت و غیره به آسان‌ترین شکل ممکن اقامت دائم این کشور را دریافت نموده و به همراه خانواده خود مهاجرت کنند.

فردی که متقاضی سرمایه گذاری در فرانسه و مهاجرت به فرانسه از این طریق است، باید دارای سن بالای ۱۸ سال باشد و سرمایه کافی را نیز دارا باشد.

برای مثال اگر قصد خرید ملک دارد باید بداند که ارزش ملک خریداری‌شده باید حداقل ۷۰ هزار یورو باشد و در کنار آن فرد باید تمکن مالی مورد نیاز برای زندگی در فرانسه را اثبات کند.

مهاجرت به فرانسه از طریق ثبت شرکت نیز امکان‌پذیر است و سرمایه مورد نیاز برای آن با توجه به نوع شرکت متفاوت است و مثلا برای یک شرکت سهامی عام، ۳۷ هزار یورو مورد نیاز است.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات در رابطه با سرمایه مورد نیاز و نحوه مهاجرت به فرانسه از طریق سرمایه گذاری و غیره با یک وکیل یا مشاور مهاجرتی در ارتباط قرار گیرید.

مهاجرت به فرانسه چگونه است

۳

نکات مربوط به مهاجرت به فرانسه

  • برای مهاجرت به فرانسه با توجه به اینکه روش‌های مختلفی وجود دارد باید در نظر گرفت که مناسب‌ترین روش برای فرد متقاضی چیست و با توجه به آن برای مراحل دیگر نیز اقدام نماید.
  • مهاجرت تحصیلی به فرانسه از مناسب‌ترین راه‌هایی است که به افرادی که قصد ادامه تحصیل دارند پیشنهاد می‌شود و می‌توانند از طریق آن در بهترین دانشگاه‌های جهان تحصیل کنند.
  • کشور فرانسه نسبت به سال‌های پیشین دارای نرخ بیکاری کمتری است و در واقع پیدا کردن شغل در آن به شکل راحت‌تری انجام می‌گیرد به همین منظور به طور سالانه بسیاری از افراد برای مهاجرت کاری به آن اقدام می‌کنند.
  • افرادی که اقامت دائم فرانسه را دریافت می‌کنند می‌توانند از مزایای شهروندی اروپا مثل رفت و آمد آسان بین کشورهای اروپایی و غیره استفاده کنند.
  • اقامت در فرانسه از طریق ازدواج نیز ممکن است و شرط دریافت اقامت دائم فرانسه در آن این است که فرد متقاضی بتواند به مدت ۳ سال اقامت بدون وقفه به همراه همسر خود در این کشور داشته باشد و در این صورت اقامت دائم به او اعطا می‌شود.
  • راه‌های دیگری نیز برای مهاجرت به فرانسه هستند که هر فردی با توجه به شرایط خود می‌تواند برای کسب اطلاعات و انتخاب آن‌ها اقدام کند.

وکیل مهاجرتی برای مهاجرت

مهاجرت به فرانسه یا هر کشور دیگری به هر روشی که بخواهد انجام گیرد دارای سختی‌ها و مشکلات خاص خود است و به همین منظور بسیاری از افراد از همان ابتدای آغاز روند مهاجرت خود ترجیح می‌دهند که از کمک یک وکیل مهاجرتی برای تسریع روند مهاجرت خود استفاده نموده و در کمترین زمان ممکن مهاجرت کنند.

افراد متقاضی مهاجرت می‌توانند از طریق جست و جو در اینترنت و یا استفاده از کمک افراد دارای تجربه برای مهاجرت اقدام کنند اما نکته قابل توجه این است که یک وکیل مهاجرتی خبره می‌تواند از ابتدا تا انتهای روند مهاجرت شما را یاری کند و باعث شود که تمام ابهامات و سوالات شما نیز برطرف گردد.

شما می‌توانید از طریق این بستر برای اخذ وکیل مهاجرتی و استفاده از مشاوره‌های وی اقدام نموده و در نهایت نیز در تمامی مراحل مربوط به مهاجرت از او کمک بگیرید و به بهترین شکل ممکن مهاجرت کنید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا