مهاجرت تحصیلیمهاجرت با تمکن مالیمهاجرت سرمایه گذاریمهاجرت کاری

چگونه ویزای همراه فرانسه بگیرم

یکی از مسائلی که باعث می‌شود افراد متقاضی مهاجرت از تصمیم خود صرف نظر کرده و در واقع تمایل به مهاجرت نداشته باشند، این است که دوری از خانواده و دلتنگی باعث می‌شود که سختی‌های زیادی را تحمل کنند و از بزرگترین چالش‌های مهاجرت محسوب می‌شود.

دریافت ویزای همراه فرانسه باعث می‌شود که بتوانید به بهترین شکل ممکن امکان مهاجرت خانواده خود را نیز فراهم نموده و زندگی خود را به همراه آن‌ها ادامه دهید.

دریافت ویزای همراه فرانسه به این شکل نیست که برای تمامی افراد ممکن باشد و شرایط خاص خود را دارا بوده و هر فردی نیز می‌تواند با توجه به روشی که برای مهاجرت خود انتخاب نموده است، برای دریافت آن اقدام نماید.

به دلیل اینکه دریافت ویزای همراه فرانسه دارای سختی و نکات خاص خود می‌باشد این مطلب را تهیه نموده‌ایم تا تمامی نکات مربوط به آن را مورد بررسی قرار داده و از این طریق شما را راهنمایی کنیم.

درباره ویزای همراه فرانسه

۱

درباره ویزای همراه فرانسه

به منظور اینکه مهاجرت به همراه خانواده یکی از بزرگترین دغدغه‌های افراد متقاضی محسوب می‌شود و در پی این هستند که از طریق آن بتوانند از چالش‌های مهاجرت به فرانسه کاسته و شرایط بهتری را تجربه کنند، به نظر می‌رسد که دریافت ویزای همراه فرانسه برای آن‌ها مطلوب به شمار آید.

بیشتر متقاضیان دریافت ویزای همراه فرانسه کسانی هستند که مهاجرت تحصیلی به این کشور انجام داده‌اند و در واقع سعی دارند تا مدتی پس از مهاجرت خود از طریق ویزای همراه فرانسه، راهی برای مهاجرت خانواده خود را ایجاد کنند.

یکی از بزرگترین دلایلی که باعث می‌شود کشور فرانسه برای انجام انواع مهاجرت محبوبیت داشته باشد، وضعیت مربوط به ویزای همراه آن است و دولت فرانسه از این طریق از مهاجران خود حمایت می‌کند و در واقع سعی می‌کند که مشکلات و چالش‌های مهاجران را از این طریق کاهش دهد.

ویزای همراه فرانسه دارای انواع مختلفی است و شرایط و نکات خاص خود را دارد که افراد متقاضی می‌توانند با بررسی آن به شکل کامل و دقیق به هدف خود دست پیدا کنند.

مدت زمانی که باید از مهاجرت افراد بگذرد تا بتوانند برای دریافت ویزای همراه فرانسه درخواست دهند با هم متفاوت است و مثلا در مهاجرت تحصیلی باید ۱ سال از مهاجرت فرد گذشته باشد و پس از آن اقدام کند و تا ۳ ماه نیز برای نتیجه نهایی آن منتظر بماند.

شرایط دریافت ویزای همراه

دربافت ویزای همراه فرانسه دارای شرایطی است که هر فردی باید آن‌ها را مورد بررسی قرار داده و با توجه به آن‌ها برای مهاجرت خود اقدام کند.

فردی که از طریق مهاجرت تحصیلی برای دریافت ویزای همراه فرانسه اقدام می‌کند، باید در نظر داشته باشد که مدت اقامت وی در فرانسه حداقل ۱ سال باشد و فردی که کمتر از ۱ سال می‌تواند در فرانسه بماند نمی‌تواند برای دریافت ویزای همراه اقدام کند.

فرد متقاضی از هر طریقی که مهاجرت نموده باشد باید بتواند تمکن مالی به ازای هر چند نفری که قصد مهاجرت و یا سفر طولانی‌مدت دارند را نیز اثبات کند و از این طریق به دولت فرانسه اثبات شود که آن فرد می‌تواند هزینه‌های مربوط به زندگی آن افراد را نیز پرداخت نماید و این اثبات تمکن مالی باید برای مدت ۱ سال زندگ آنان در فرانسه باشد.

برای انواع دیگر روش‌های مهاجرت نیز مانند مهاجرت از طریق جاب آفر فرانسه می‌توان بیان نمود که فرد باید دارای حداقل مدت زمان اقامت در فرانسه باشد و از طریق آن بتواند ویزای همراه فرانسه را دریافت کند.

در بسیاری از روش‌ها مانند مهاجرت از طریق خرید ملک یا مهاجرت با تمکن مالی، فرد به شکل راحت‌تری می‌تواند برای مهاجرت به همراه خانواده خود اقدام نموده و در واقع دیگر دغدغه دریافت ویزای همراه فرانسه پس از اقامت در آن کشور را نداشته باشد.

نکته قابل توجه این است که روند دریافت ویزای همراه فرانسه نهایتا ۳ ماه به طول می‌انجامد و فرد در نهایت این ۳ ماه نتیجه را دریافت می‌کند.

همچنین شایان ذکر است که فردی که از طریق ویزای همراه فرانسه به این کشور مهاجرت نموده است، نمی‌تواند از امکاناتی مانند بیمه سلامت رایگان و شهروندی اتحادیه اروپا و غیره استفاده نماید و اگر هم به همراه دانشجو مهاجرت کرده باشد امکان کسب درآمد برای وی موجود نخواهد بود اما در مواردی می‌تواند به تحصیل در این کشور بپردازد.

در رابطه با شرایط دریافت و مهاجرت با ویزای همراه فرانسه از طریق بلوکارت فرانسه نیز قابل بیان است که برای خانواده فرد دارنده بلوکارت، ویزای زندگی خانوادگی و خصوصی صادر می‌شود و می‌توانند از طریق آن در کشور فرانسه کار و زندگی کنند.

اخذ ویزای همراه فرانسه

دریافت ویزای همراه و مدارک لازم برای آن

برای دریافت ویزای همراه فرانسه، نیاز است که فرد متقاضی مدارک خاصی را اعطا کرده و به طور دقیق آن‌ها را آماده کند. از مدارک لازم برای اخذ ویزای همراه فرانسه می‌توان به مواردی که در ادامه آمده اشاره کرد:

  • فرم درخواست ویزای همراه فرانسه که به طور کامل و دقیق پر شده باشد.
  • کپی ویزاهای قدیمی فرد از هر کشور دیگری
  • گواهی عدم سوءپیشینه کیفری
  • پاسپورت دارای اعتبار فرد متقاضی با حداقل ۲ صفحه خالی
  • دو قطعه عکس در ابعاد اعلامی مانند عکس پاسپورت

شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات در رابطه با تمامی مدارک لازم برای دریافت ویزای همراه فرانسه با یک وکیل و مشاور مهاجرتی در ارتباط قرار گرفته و یا به طور مستقیم از طریق مراجعه به سفارت اقدام کنید.

۲

انواع ویزای همراه برای مهاجرت

دولت فرانسه برای کاهش چالش ها و مسائل مربوط به مهاجرت به این کشور و جذب متقاضیان مهاجرت، راهکارهای مختلفی را در نظر گرفته است که از طریق آن می‌توانند به شکل آسانی برای پیوستن به خانواده خود در هر کجای جهان اقدام نموده و از این طریق اقامت داشته باشند.

دریافت ویزای همراه فرانسه در هر روش مهاجرتی ممکن است و نکته قابل توجه آن این است که دریافت هرکدام شرایط و مدارک خاص خود را دارد و نمی‌توان بیان کرد که شرایط تمامی آن‌ها با هم یکسان است.

هر فردی می‌تواند با توجه به شرایط و مسائل خاصی که دارد برای دریافت ویزای خاص خود اقدام نموده و از این طریق راه مهاجرت خانواده خود را نیز فراهم نماید.

ویزای همراه فرانسه برای خانواده فرانسوی

اگر فردی که دارای تابعیت فرانسه است با یک فرد غیرفرانسوی ازدواج کرده و پدر و مادر، فرزند زیر ۲۱ سال و یا مادربزرگ و پدربزرگ فرانسوی داشته باشد، می‌تواند از ویزایی که برای این افراد در نظر گرفته شده است استفاده نماید.

به همین منظور باید به اداره مربوطه مراجعه نموده و مدرک دارا بودن تابعیت فرانسه، سند ازدواج و شناسنامه کودکان خود را ارائه دهد و برای دریافت ویزای همراه فرانسه اقدام نماید.

بنابراین امکان دریافت ویزای همراه فرانسه برای افرادی که با یک فرد فرانسوی ازدواج کرده‌اند نیز وجود دارد و دولت فرانسه به منظور حمایت از خانواده این امکان را فراهم نموده است.

نحوه دریافت ویزای همراه فرانسه

ویزای همراه تحصیلی

به طور سالانه بسیاری از افراد از ایران و سایر کشورها برای مهاجرت تحصیلی به فرانسه اقدام می‌کنند و به همین منظور در پی این هستند که با مهاجرت خانواده خود به این کشور از مشکلات مهاجرت خود بکاهند و شرایط بهتری را تجربه کنند.

به همین منظور امکان دریافت ویزای همراه فرانسه از راه مهاجرت تحصیلی وجود دارد و بسیار محبوب نیز می‌باشد و به اعضای خانواده فرد که به صورت دائم یا موقت در فرانسه اقامت دارند اعطا می‌شود اما دارای شرایط متفاوت‌تری نسبت به ویزاهای دیگر است.

این ویزاها باعث نمی‌شوند که فرد بتواند به صورت دائمی در فرانسه اقامت داشته باشد و در واقع از ویزاهای ویزیتوری محسوب می‌شود و در واقع افراد مانند یک توریست با امکان اقامت بلندمدت در فرانسه هستند و نمی‌توانند در فرانسه کار کنند یا فعالیت خاصی در اجتماع انجام دهند.

دریافت این ویزا نیازمند دارا بودن شرایط و مدارک خاصی است که شما می‌توانید آن را به کمک یک وکیل یا مشاور مهاجرتی به بهترین شکل ممکن مورد بررسی قرار داده و پس از آن اقدام کنید.

ویزای همراه فرانسه برای خانواده اروپایی

برای افرادی که خود اتباع کشورهای اروپایی محسوب می‌شوند و دارای همسر غیراروپایی هستند نیز این امکان فراهم شده است که با دریافت ویزای همراه، امکان مهاجرت و اقامت بیش از ۹۰ روز همسر و فرزندان زیر ۲۱ سال خود را فراهم نمایند.

در واقع اقدام برای دریافت این ویزا برای افرادی که تبعه اروپا محسوب می‌شوند، به این صورت است که مدارک خاصی برای دریافت آن مورد نیاز نیست و همچنین شرایط آن نسبت به بسیاری از ویزاهای دیگر آسان‌تر است و به شکل سریع‌اری می‌توانند روند مهاجرت خود را پیش ببرند.

به همین منظور آن‌ها باید برای دریافت ویزای شنگن اقدام کنند که دولت فرانسه در این زمینه سخت‌گیری‌های زیادی را اعمال نمی‌کند و در مدت زمان کوتاهی موفق به اخذ آن می‌شوند.

۳

نحوه دریافت ویزای همراه فرانسه

برای دریافت ویزای همراه فرانسه مراحل خاصی وجود دارد و فرد متقاضی باید آن‌ها را طی کند تا از طریق آن بتواند به فرانسه مهاجرت نموده و در واقع راه مهاجرت خانواده خود را فراهم نماید.

بسیاری از دانشجویانی که برای دریافت ویزای همراه فرانسه اقدام می‌کنند، می‌توانند همزمان با مهاجرت خود این کار را انجام داده و برای دریافت آن اقدام کنند تا به بهترین شکل ممکن و در کوتاه‌ترین زمان خانواده خود را به همراه خود داشته باشند.

برای دریافت ویزای همراه فرانسه، فردی که مقیم فرانسه است باید درخواست خود را با توجه به شرایط و مدارک مورد نیاز ارائه نموده و منتظر بماند تا قبول یا رد درخواست وی به او اعلام گردد و سپس باید باقی مراحل را طی کند.

پس از اینکه او موفق به دریافت دعوت‌نامه برای خانواده خود شد، می‌تواند آن را به خانواده ارائه داده تا آن‌ها نیز بتوانند برای دریافت ویزا از سفارت مربوطه در ایران اقدام کنند.

افراد متقاضی مهاجرت با ویزای همراه فرانسه باید دعوت‌نامه و مدارک دیگر را به سفارت مربوطه ارائه دهند و همچنین در پی آن فرم مربوط به درخواست ویزا را دریافت کرده و پر کنند و منتظر قبول یا رد درخواست از سوی سفارت بمانند.

در صورتی که درخواست آن‌ها مورد قبول قرار گرفت می‌توانند برای انجام دیگر مراحل مهاجرت خود اقدام نموده و به طور کامل به فرانسه مهاجرت کنند و حتی پس از گذشت مدتی برای دریافت اقامت دائم این کشور اقدام نمایند.

اقامت با ویزای همراه فرانسه

دریافت اقامت دائم با ویزای همراه

بسیاری از افرادی که از طریق ویزای همراه فرانسه به این کشور مهاجرت می‌کنند، به این می‌اندیشند که چگونه می‌توانند مدتی پس از اقامت خود در این کشور برای دریافت اقامت دائم اقدام نموده و به طور همیشگی در این کشور اقامت داشته باشند.

در حالت کلی امکان اخذ اقامت دائم از طریق ویزای همراه فرانسه وجود دارد و افراد متقاضی می‌توانند از این طریق برای زندگی به طور دائم و حتی اخذ شهروندی اروپا اقدام نمایند.

افرادی که ویزای همراه فرانسه را دریافت می‌کنند، می‌توانند برای اخذ اقامت دائم پس از ۵ سال اقامت خود در آن کشور اقدام کنند و این مدت اقامت آن‌ها باید بدون وقفه بوده باشد تا به طور قطعی مورد قبول قرار گیرد.

در صورت ارائه مدارک و اثبات عدم سوء پیشینه و غیره می‌تواند برای دریافت اقامت دائم اقدام نموده و پس از آن نیز از مزایایی مانند خدمات پزشکی نیمه رایگان، کار و کسب درآمد در فرانسه و مزایای دیگر استفاده نماید.

وکیل مهاجرتی برای ویزای همراه فرانسه

بسیاری از افرادی که قصد مهاجرت به فرانسه و یا هر کشور دیگری را دارند به این می‌اندیشند که برای دریافت ویزای خود با یک وکیل مهاجرتی در ارتباط قرار گرفته و مشورت کنند.

به همین منظور می‌توانند به شکل آسان‌تری با کمترین مشکل مهاجرت خود را انجام داده و زندگی جدیدی را آغاز نمایند. دریافت ویزای همراه فرانسه نیز دارای سختی‌ها و مسائل خاص خود است که افراد می‌توانند از طریق در ارتباط قرار گرفتن با یک وکیل یا مشاور مهاجرتی خبره آن‌ها را حل نموده و در کمترین زمان ممکن ویزای همراه فرانسه را دریافت کنند.

بنابراین شما می‌توانید با کمک یک فرد خبره و آگاه برای انجام مهاجرت خود به بهترین شکل و در کمترین زمان اقدام نموده و حتی مراحل ابتدایی را با وی طی کنید تا با کمترین مشکلی موفق به انجام آن شوید.

امکان انتخاب بهترین وکیل مهاجرتی با توجه به وضعیت و موقعیت شما در این بستر وجود دارد و می‌توانید برای اخذ اطلاعات بیشتر اقدام کنید و با وکیل مورد نظر خود در ارتباط قرار گیرید.

میانگین امتیازات ۲ از ۵
از مجموع ۴ رای

یک دیدگاه

  1. سلام وقتتون به خیر
    همسرم من برای فرصت مطالعاتی ۲ تا ۳ ماهه میخوان برن فرانسه، و احتمالا بعد از این تایم، طبق گفته استادشون تبدیلش کنن به موقعیت post doc
    میخواستم بدونم من توی این مدت ۲ تا ۳ ماه که ایشون با ویزای کوتاه مدت شینگن اونجا هستن، میتونم با ویزای توریستی یا هر ویزای دیگه ای مثلا برای یک هفته یا ده روز برم ببینمشون؟ یا کلا به خاطر حضور ایشون اونجا، من نمیتونم برای هیچ نوع ویزایی اقدام کنم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا