خانواده

چرا زن همزمان نمی توانند چند همسر داشته باشند؟

بسیاری از بانوان این سوال را می پرسند واقعا “چرا … اسلام چرا برای زنان اجازه نداده که مثل مردها، چند همسر داشته باشند آیا این تبعیض علیه زنان است؟ اگر جواب علمی می خواهید حتما” بدانید که حکمت و فلسفه علمی نشان داده است که برای تعدد زوجات در اسلام اسراری نهفته است که در این تحقیق برملا می شود!

چند همسری برای مردان و زنان

چرا یک مرد می تواند و یا در اسلام جایز است که همزمان چند زن داشته باشد؟ ولی یک زن نمی تواند همزمان چند شوهر داشته باشد؟

  1. دانشمندی یهودی متخصص در علوم ژنتیک و بارداری می گوید: زن مسلمان پاکیزه ترین زن روی کره زمین می باشد.
  2. پروفیسور رابرت گیلهم رئیس دانشکده آلبرت انیشتن متعلق به یهودیان و متخصص در علوم ژنتیک، مسلمان شدنش را رسما اعلام کرد آن هم فقط به یک دلیل:

شناختن و کشف یک حقیقت علمی معجزه بی نظیر بودن قرآن پاک، به دلیل محدود کردن دوره طلاق برای زنان که به مدت سه ماه می باشد.(عده طلاق)

به طوری که او جهان مدرن و همه علوم پیشرفته را شگفت زده کرد. یک سورپرایز و نظریه علمی به اثبات رسیده با نام (اثر-آب-مرد). می توان به جای آب از واژه اسپرم استفاده کرد.

توضیح اینکه: آب (اسپرم) مرد دارای ۶۲ نوع پروتئین است واین پروتئینها از هر فرد به فرد دیگر متغیر است و هر کس اثر انگشت خودش فقط مختص به خودش می باشد.

و این مانند یک تراشه الکترونیکی می باشد که هر فرد تراشه خاص خودش را حمل می کند.

همچنان بدن زن در درون خود یک رایانه به تمام معنا حمل می کند و این رایانه اطلاعات تراشه مردی که با او ارتباط برقرار می کند را در خود ثبت می کند!

این زن اگر در آن واحد، بلافاصله بعد از طلاق از همسر خودش، با مردی دیگر ازدواج کند ویا اینکه در یک بذهه تراشه های متعددی به رایانه او متصل شوند، این مانند ویروسی بزرگ است که وارد این رایانه شده است و لذا این زن دچار اختلالات هورمونی و روانی و بیماری های گوناگون می شود.

چند همسری برای زنان

پروفسور رابرت به صورت علمی ثابت کرد که اولین حیض (عادت ماهانه) بعد از طلاق باعث ریزش ۳۲% الی ۳۵% و حیض دوم ۶۷% الی ۷۲% و حیض سوم ۹۹.۹% از اثر آب (منی) و اطلاعات مرد می شود و در واقع رحم زن بعد از سه حیض از هر اثری که در گذشته بوده پاک و طاهر می شود و آماده استقبال از تراشه و اثر اطلاعات جدید می گردد، و آن وقت بدون هیچ گونه ضرری برای زن می باشد.

لذا می بینیم زنانی که زناکار و بدکاره هستند دچار بیماریهای سخت و گوناگونی می شوند، که آنهم به دلیل اختلاط اثر آب های مختلف در آن واحد می باشد.

و اما دوره زنان بیوه شده مثلا “شوهرش فوت شده باشد، برای از بین بردن اثر آب می بایست مدت زیاد و بلندتر باشد، آنهم به دلیل این است که غم و اندوه باعث تثبیت بیشتر اثر مرد آن هم به شکل قوی تری می شود، و به همین دلیل نیازمند دوره ای است که خداوند متعال در قرآن مجید می فرماید(اربعه اشهر و عشرا)(چهار ماه وده روز عده فوت همسر) تا ریزش اثر به صورت کامل انجام شود.

بناء این نظریه باعث شد تا این دانشمند بزرگ به تحقیق بیشتر و بیشتر روی آورد.

این دانشمند تصمیم گرفت یک آزمایش انجام دهد، به همین خاطر او به منطقه ای در آمریکا سفر کردکه غالبا “جمعیت آن را مسلمانان تشکیل می دهند، و آزمایش نشان داد که آن ها فقط اثر اطلاعات مردان خود را حمل می کنند.

و این در حالی است که در منطقه ای دیگر از آمریکا که غالبا “افراد آن را آمریکایی های باصطلاح روشنفکر، آزاداندیش و پیرو آزادی جنسی تشکیل می دهند، این آزمایش نشان داد که آن ها اثرات متعددی با خود حمل می کنند، از دو الی سه اثر.

با همه این تفاسیر قانع شد که اسلام تنها دینی می باشد که عفت و پاکی، حضانت زن و ارتباطات سالم او را با جامعه تضمین می کند و این که زن مسلمان پاکیزه ترین زن روی کره زمین می باشد.

عزیزان بزرگوار این تحقیق علمی بخش کوچکی از علوم بی انتهای قرآن پاک می باشد و هر روز که می گذرد پرده های جدیدی از علوم بی نظیر قرآن برداشته می شود.

باشد تا آن هایی که اسلام را مانع پیشرفت و مسلمانان را متحجر وعقب گرا می خوانند و یا اسلام را محدود کننده زن می دانند و یا می گویند اسلام حق زن ها  را در نظر نگرفته، پی ببرند و بدانند که اسلام کامل است و زن مسلمان کامل‌ترین.

متخصصین بنیاد وکلا برای ارائه مشاوره حقوقی خانواده به صورت تخصصی و قبول وکالت پرونده های خانواده آماده خدمت رسانی به شما می باشند.

خدمات حقوقی بنیاد وکلا در طیف‌های مختلفی ارائه می شود. به عنوان مثال امکان برقراری تماس با وکیل تلفنی برای مشاوره های کوتاه و اولیه در هر ساعتی از شبانه روز فراهم می باشد.

همچنین که با الکترونیکی شدن پروسه اکثر امور در سطح جامعه، وکیل آنلاین خدمت دیگری است که به راحتی و تنها با یک کلیک برای شما برقرار است.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۲۷ رای

‫۹ دیدگاه ها

  1. این حرف ها برای اون زمانه که کاندوم و خیلی مسائل بهداشتی و آزمایش ژنتیک نبود. الان که همه این ها هست چرا هنوز مردا میتونن چند همسر داشته باشن!!!!!؟. اما زنی که شوهرش سرده یا براش وقت نمیذاره نمیتونه. باید بسازه و بسوزه بگه تقدیرم این بوده یا بگه اوا خاک به سرم من چقدر خرابم که دارم به این فکر میکنم که چون بهم داره فشار میاد کاش یه نفر دیگه بود الان

    1. دانشمند (رابرت گیلهم) اینا رو گفته ، این منبعه دیگ. تو اینترنت هم ک یه سرچ ساده بزنی راجب این دانشمند و فعالیت هاش دقیقا همین ها رو میخونی.

    2. من اسم رابرت گیلهم رو سرچ کردم و از منبع شما مطمئن شدم.
      تشکر می‌کنم که این تحقیق رو گذاشتید واقعا شبهه ای ک داشتم برطرف شد. خدا خیرتون بده.

  2. بسیار عالی بود
    ما در جامعه امروز به خصوص جامعه دانشگاهیان نیاز داریم که استدلال علمی برای باور های مذهبی مطرح شود و این مقاله به خوبی این مهم را به انجام رسانید … بسیار ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا