بین‌ المللقراردادها

اجاره خانه مناسب برای خانواده های بزرگ در کانادا

خانواده‌های کانادایی به طور میانگین ۴ نفر جمعیت دارند.

در نتیجه، معمولاً مهاجرانی که خانواده‌ای بزرگ دارند، هنگام ورود به کانادا، کار سختی برای اجاره خانه‌ای بزرگ که جوابگوی نیازهای آن‌ها باشند خواهند داشت.

اگر شما خانواده بزرگی دارید، شرکت رهن و مسکن کانادا (CMHC) این توصیه‌ها را برای کمک به پیدا کردن یک خانه برای شما دارد:

نوشته های مشابه
  • بسیاری از آپارتمان‌ها در کانادا برای خانواده‌های ۴ نفره کانادایی طراحی و ساخته شده‌اند.

این بدین معناست که اکثریت آپارتمان‌هایی که برای اجاره عرضه می‌شوند، معمولاً یک یا دو خوابه هستند؛ حتی در شهرهای بزرگ کانادا هم به ندرت آپارتمان سه خوابه می‌توان پیدا کرد.

آپارتمان‌هایی با ۴ یا ۵ خواب هم بسیار نادر هستند.

  • برخی از صاحب خانه‌ها، محدودیت‌هایی روی تعداد کسانی که می‌توانند در خانه یا آپارتمان وی زندگی کنند می‌گذارند.

دلیل این امر این است که لوله کشی، سیستم‌های الکتریکی، آسانسورها، پارکینگ و دیگر موارد مشابه آن آپارتمان یا خانه برای تعداد مشخصی طراحی و ساخته شده‌اند.

اگر تعداد افراد بیشتری از آن چه که ظرفیتش را دارد در یک خانه یا آپارتمان زندگی کنند، این موضوع می‌تواند فشار زیادی را به آن تحمیل کند.

  • اگر شما یک خانواده بزرگ دارید و می‌خواهید همگی کنار هم زندگی کنید، اجاره یک خانه به جای یک آپارتمان می‌تواند گزینه بسیار بهتری باشد.

پیدا کردن خانه برای اجاره سخت‌تر بوده و هزینه آن نیز بیشتر از آپارتمان است، ولی خانه‌ها معمولاً فضای بیشتری برای زندگی داشته و برای خانواده‌های پر جمعیت، به طور کلی گزینه‌ای بسیار مناسب‌تر محسوب می‌شوند.

  • برای این که بتوانید از فضای یک آپارتمان کوچک بالاترین بهره را ببرید، دو فرزندتان می‌توانند در یک اتاق و کنار هم بخوابند.

اگر فضا به اندازه کافی وجود ندارد، می‌توانید از تخت‌های دو طبقه استفاده کنید. تخت‌های دو طبقه می‌توانند کمک زیادی به شما کنند و در حالی که هر کدام از فرزندان شما تخت مختص خود را خواهد داشت، فضای اتاق خیلی اشغال نمی‌شود.

  • اگر در خانواده شما فرد پیری مانند پدر بزرگ یا مادر بزرگ زندگی می‌کند، هنگام انتخاب محله توجه داشته باشید جایی را انتخاب کنید که در آن خدمات و سرویس‌های ویژه سالمندان به خوبی ارائه می‌شود.

شما و همسرتان طی مدت کوتاهی شغل پیدا خواهید کرد و فرزندان شما با رفتن به مدرسه، می‌توانند برای خود دوستان جدید بیایند.

ولی از سویی دیگر، پیدا کردن دوستان جدید برای سالمندان سخت‌تر می‌باشد، بنابراین در محل زندگی خود یک مرکز اجتماعی یا دیگر موسساتی که کلاس‌های ویژه آشپزی، زبان، برنامه‌های ورزشی و دیگر برنامه‌های روزانه برای سالمندان ارائه می‌کنند را برای آن‌ها پیدا کنید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا