کیفری (جرائم)

شکایت از دیجی کالا چگونه است؟

پیش از پرداختن به شکایت از دیجی کالا امروزه با پیشرفت تکنولوژی، فراگیر شدن اینترنت و دسترسی بسیاری از افراد به این دو ابزار دنیای مدرن، خرید و فروش انواع لوازم و ملزومات نیز وارد مرحله جدیدی گردیده است.

خرید و فروش آنلاین، درصد فراوانی از حجم معاملات را در سراسر جهان به خود اختصاص داده و پیش‌بینی می‌شود که در آینده ای نه چندان دور، فروشگاه‌های اینترنتی تبدیل به یکی از ارکان قدرتمند بازار خواهند شد.

با اینکه نمی‌توان از مزایای خریدهای آنلاین همچون صرفه جویی در زمان، کاهش هزینه‌ها، تحویل گرفتن در آدرس مورد نظر، امکان مقایسه کالاهای مختلف و انتخاب بهترین گزینه، چشم پوشید؛ با این حال مشکلات متعددی نیز ممکن است در این پروسه به وقوع بپیوندند.

از جمله مشکلات خریدهای اینترنتی که منجر به شکایت از دیجی کالا و سایر فروشگاه‌های اینترنتی می‌گردد، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تاخیر در تحویل کالا
  • امکان عدم تحویل کالا و لغو نمودن سفارش
  • تخریب کالا و یا آسیب دیدن آن در حین حمل و نقل
  • مغایرت در اوصاف کیفی و کمی کالای سفارشی با کالای دریافت شده

در این مقاله قصد داریم تا نحوه شکایت از فروشگاه‌های اینترنتی به طور اعم و سایت دیجی کالا به عنوان یکی از مهمترین فروشگاه‌های خرید آنلاین در صورت بروز مشکل به کمک وکیل حقوقی بپردازیم.

شکایت از دیجی کالا

دیجی کالا یکی از قدیمترین فروشگاه‌های اینترنتی ایران می‌باشد که امروزه به عنوان مرجعی برای خرید بسیاری از لوازم و ملزومات به شمار می‌رود.

کالاهایی همچون انواع ابزار الکترونیک، لوازم آرایشی و بهداشتی، البسه، مبلمان، دکوراسیون و غیره را می‌توان از طریق این سایت خریداری کرد و در هر نقطه از ایران تحویل گرفت.

این سایت برای کلیه اجناس خود سه اصل را در نظر گرفته است: پرداخت در محل، هفت روز ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصل بودن کالا.

قبل از هر اقدامی پیشنهاد ما به شما این است که حتما یک جلسه مشاوره با وکیل تلفنی یا حضوری بنیاد وکلا برای بررسی روند حقوقی شکایت خود، داشته باشید.

شکایت از دیجی کالا

شکایت از طریق اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی

این اتحادیه متشکل از کسب و کارهایی است که عمده فعالیت‌های آن‌ها در بستر اینترنت در جریان می‌باشد و دارای مجوزهای قانونی برای فعالیت هستند.

وظایف این اتحادیه عبارتند از:

  1. حمایت و حفظ حقوق صنفی اعضاء
  2. ایجاد و تحکیم اصول همکاری بین افراد صنفی
  3. تلاش برای بهبود محیط کسب و کار
  4. تعامل با دستگاه‌های دولتی، نهادهای عمومی غیر دولتی و بخش خصوصی در راستای وظایف و اختیارات خود
  5. تلاش در راستای ارتقای کیفی خدمات رسانی اعضا به مردم
  6. اطلاع رسانی مناسب
  7. رسیدگی به شکایات دریافتی

برای ثبت شکایت از دیجی کالا در این سامانه به لینک https://ecunion.ir/complaint مراجعه کرده و با تکمیل اطلاعات خود، موضوع شکایت خود را شرح داده و مدارک خود را به پیوست ارسال کنید.

پس از ثبت شکایت، یک کد رهگیری اختصاصی به شماره تلفن همراهی که در سایت اعلام کرده اید، ارسال می‌گردد. شما می‌توانید با مراجعه به سایت و وارد کردن این کد رهگیری، از روند رسیدگی به شکایت علیه دیجی کالا آگاه شوید.

شکایت از دیجی کالا به وزارت صنعت

نماد اعتماد الکترونیکی، توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت به سایت‌هایی اعطا می‌شود که دارای صلاحیت لازم برای فعالیت‌های اینترنتی و آنلاین هستند.

با توجه به اینکه دیجی کالا بعنوان یک مارکت پلیس اینترنتی، دارای این نماد می‌باشد، امکان شکایت مشتری از این وب سایت در سایت رسمی ای­نماد (e-Namad) وجود دارد.

مراحل شکایت از سایت دیجی کالا در سامانه ای نماد به شرح زیر می‌باشد:

  • مراجعه به سایت رسمی ای نماد به آدرس https://enamad.ir
  • انتخاب گزینه شکایت از کسب و کار
  • ثبت نام در سامانه و وارد کردن اطلاعات اولیه همچون نام، نام خانوادگی، شماره همراه و آدرس ایمیل
  • پس از تکمیل شدن مرحله ثبت نام، با انتخاب گزینه ثبت شکایت، پنجره ای برایتان باز می‌شود که باید اطلاعاتی را در آن درج نمایید: اطلاعاتی همچون وارد کردن آدرس اینترنتی دیجی کالا، شماره فاکتور یا کد رهگیری که بابت خرید کالا و محصول از دیجی کالا دریفات کرده‌اید، انتخاب نوع شکایت خود از قبیل: مغایرت کالا و خدمت تبلیغ شده با آنچه که تحویل گرفته اید، تاخیر در تحیول کالا، عدم ارائه خدمات
  • پس از فروش یا پشتیبانی، عدم بازپرداخت وجه.
  • ارائۀ شرح مختصری از فرآیندی که منجر به عدم رضایت شما از دیجی کالا و اقدام به شکایت گردیده است.
  • ارسال مدارک در صورت وجود؛ این مدارک می‌تواند شامل صورتحساب شما، عکس از محصولی که خریداری نموده اید باشد؛ ارسال مدارک، اجباری نیست.

سایت E_NAMAD خود را موظف می‌داند تا ۹۶ ساعت پس از ثبت شکایت توسط مشتری، به این موضوع رسیدگی نموده و پاسخ خود را در بخش گزارش وضعیت شکایات در حساب کاربری مشتری وارد کند.

می‌توانید تا زمانی که از پیگیری و پاسخ این سایت رضایت حاصل نکرده‌اید، به پیگیری خود ادامه دهید.

خرید از دیجی کالا

شکایت از دیجی کالا به پلیس فتا

چنانچه خرید از دیجی کالا برای شما مشکلاتی را به وجود آورده است و علیرغم پیگیری‌های فراوان، موفق به نتیجه گیری موثر نشده اید (کالای شما تعویض نگردیده، تحویل داده نشده، وجه پرداختی به حساب شما بازگردانده نشده و…) شکایت از طریق پلیس فتا یا پلیس فضای تبادل اطلاعات، یکی از راه‌های موثر خواهد بود.

  • در وهله نخست به سایت پلیس فتا به آدرس https://www.cyberpolice.ir مراجعه نمایید.
  • پس از ورود به «بخش شکایات» می‌توانید شرح ماوقع را به همراه مستندات خود ارائه نموده و شکایت خود را ثبت کنید.
  • پس از ثبت شکایت در سایت پلیس فتا با کد پیگیری که برای شما صادر می‌شود، می‌توانید شکایت خود را در مراحل مختلف، پیگیری نمایید.

شکایت از دیجی کالا به سازمان تعزیرات حکومتی

شکایت از دیجی کالا از طریق سازمان تعزیرات سازمان تعزیرات حکومتی، ارگانی دولتی است که مسائل مرتبط به گران فروشی، کم فروشی، امتناع از عرضه کالا، عدم صدور فاکتور و مواردی از این قبیل را می‌توان از طریق آن پیگیری نمود.

بنابراین چنانچه شکایت شما از دیجی کالا در هر کدام از موارد فوق قرار دارد، می‌توانید از طریق ثبت شکایت در سازمان تعزیات به مشکل خود رسیدگی نمایید.

شکایت از دیجی کالا در دادسرای جرایم رایانه ای به عنوان مرجعی قضایی برای رسیدگی به جرایم و مشکلاتی است که در بستر اینترنت شکل می‌گیرند؛ جرایم اینترنتی دارای مصادیق بسیار گسترده ای هستند که شامل کلاهبرداری، سرقت، جعل اینترنتی و غیره می‌باشد.

چنانچه از خرید اینترنتی خود ناراضی هستید و قصد دارید تا از مراجع قضایی، شکایت خود را مطرح کنید از طریق سامانه ثنا به آدرس http://sakha.adliran.ir/Accusation.aspx درخواست و شکایت خود را ثبت نمایید.

بعد از ثبت درخواست، پرینت شکایت خود را به همراه مدارک و مستندات به دادسرای ویژه جرایم رایانه‌ای که مرکز آن در دادسرای ناحیه ۳۱ تهران است، به صورت حضوری تحویل دهید.

چنانچه مستندات و ادله شما کافی و مورد قبول قاضی باشد، کیفرخواست صادر گردیده و پرونده برای صدور رای به دادگاه ارسال می‌شود.

دادگاه صالح، برای مرتبه دوم پرونده را بررسی نموده، مدارک و مستندات طرفین را ملاحظه کرده و قاضی دادگاه مبادرت به صدور رای می‌کند. مرجع اجرای رای دادگاه، دادسرای جرایم رایانه‌ای است.

برای دریافت مشاوره حقوقی نحوه شکایت از دیجی کالا و سایر کسب و کارهای آنلاین می‌توانید از متخصصین ما کمک بگیرید.

شما می‌توانید تنها با یک کلیک و در صفحه اصلی سایت بنیاد وکلا به راحتی با وکیل آنلاین در ارتباط باشید و سوالات خود را مطرح نمایید.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۳۳ رای

‫۱۳۶ دیدگاه ها

  1. ازش خرید کردم خدا میلیون! شب تحویل کنسل کرده، قیمتو زیاد کرده! بعدم هر چی پیگیری میکنم هیچی که هیچی…. میگن در دست ببررسی است… الان حداقل ۳۰ میلیون با نوسان ارز رفت روی کالا… گرونتر ازشون خریدم گفتم شهرستانم نگرام کنسلی و عدم تحویل خرده فروش نباشم. نگو از دزد به شاه دزد پتاه بردم

  2. با سلام
    به نظر من دیجی کالا دزد بازاره. من که اصلا ازش راضی نیستم. آخرین بار یه کت و شلوار خریده بودم دو سایز بزرگ تر بود که بر طبق مققرراتش باید پس می گرفت ولی هزار دلیل بی ربط اوردن و در نهایت همون رو واسه من فرستادن. امیدوارم حرومشون باشه اون پولی که از طریق من به دست آوردن. من که اصلا راضی نیستم.

  3. یک پردازنده از دیجیکالا خریدم. پلمپ بسته مخدوش بود و متاسفانه بعد از اینکه بازش کردم متوجه شدم قطعه داخلش با مدلی که روی قوطی نوشته شده یکی نیست. انگار قبلا یکی خرید کرده و پردازنده رو عوض کرده و دیجیکالا دوباره بسته بندی کرده و انداخته به نفر بعد از شانس بد گیر من افتاد. ۱۰ روزه دارم تماس میگیرم پیک بیاد کالا رو تحویل بگیره هر بار تایم ست میکنم پیک نمیاد. بعدم حتمی میخوان بگن خودت قطعه رو عوض کردی. اصلا به دیجیکالا اعتماد نکنید با روح و روانتون بازی میکنن و پشت تلفن فقط ظاهر احترام رو حفظ‌ میکنن در عمل‌ هیچ اهمیتی برای مشتری قائل نیستن. لعنت بر دیجیکالا

  4. بر پدر اون صاحبش لعنت
    بسته باز نشده مرجوع کردم چون با همین ضمانت بهم فروحته بودن بعد پیامک اومد که اینو باز کردی!!
    زنگ زدم گفتم چرا دروغ میگید من فیلمشو گرفتم و ازتون شکایت میکنم
    دیدم چند روز بعد اوردن از بالای در پرت کردن تو خونه و رفتن بدون اینکه خبر بدن بیشعورا تاره توتهران وضع اینه وای به حال شهرستان
    بعد کارتن رو باز کردن دیدم بسته بندی محصول الکتریکی خودم رو پاره پاره کردن و روش با چاقو خط انداختن وحوش عوضی که نتونم برم شکایت کنم و بگن اره خودت اینکارو کردی و شکایتم به نتیجه نرسه
    مطمین باش عاقبتت جز ورشکستگی چیز دیگه ای نیست دیجی دزده حروم خور کلاهبردار

  5. من براش آمازون بودم ولی اون دی جی کالا رو دوست داشت…

    وقتی یه مشت آدم داغون لول پایین فاز کارآفرین میگیرند و یک ایده رو کپی هم نمیتونند بکنند،پول پرست های بی صفت،دزدی این مدلی و بی چشم و رویی و نمک نشناسی تا این حد اصلا عادی نیست،احتمالا از پدر مادر ارثی باشه!

    این پولایی که در آوردی خرج مریضی هات بشه!
    حروم خور

    1. بر پدر اون صاحبش لعنت
      بسته باز نشده مرجوع کردم چون با همین ضمانت بهم فروحته بودن بعد پیامک اومد که اینو باز کردی!!
      زنگ زدم گفتم چرا دروغ میگید من فیلمشو گرفتم و ازتون شکایت میکنم
      دیدم چند روز بعد اوردن از بالای در پرت کردن تو خونه و رفتن بدون اینکه خبر بدن بیشعورا تاره توتهران وضع اینه وای به حال شهرستان
      بعد کارتن رو باز کردن دیدم بسته بندی محصول الکتریکی خودم رو پاره پاره کردن و روش با چاقو خط انداختن وحوش عوضی که نتونم برم شکایت کنم و بگن اره خودت اینکارو کردی و شکایتم به نتیجه نرسه
      مطمین باش عاقبتت جز ورشکستگی چیز دیگه ای نیست دیجی دزده حروم خور کلاهبردار

    2. با سلام
      در یک ماه اخیر دوبار از دیجی کالا خرید کرده ام، سفارش پس از ورود به مرکز مشهد، با چند روز تاخیر تحویل مامور ارسال شده و سپس وضعیت آن به “عدم پاسخگویی مشتری” تغییر میکند. با هر بار پیگیری از دیجی کالا، حدود ده روز به من قول مساعد و ارسال سفارش در روز بعد داده شد و پس از ده روز سفارش کلا کنسل و وجه آن به کیف پول من در دیجیکالا برگردانده شد. لازم به ذکر است که من در این مدت حتی یک تماس از دست رفته نیز نداشته ام.
      با توجه به اینکه این مورد اخیرا برای همکاران من نیز رخ داده است، احتمال سیستماتیک بودن این موضوع به هر دلیل و نیتی وجود دارد. شاید یکی از دلایل آن، گران شدن کالا ها در این مدت باشد.

  6. من به دلایل دیگه نمی خواستم دیگه از دیجی خرید کنم که متاسفانه چند وقت پیش خیلی مجبور شدم و محصولی که می خواستم جایی نداشت، علی رقم میل باطنیم خرید کردم و بعد از عودت بعضی از اجناس پول یکشو کامل پس نداد و بعد پیگیری هم میگه نه پس دادیم، این برام ی مهر محکم شد برای #نه_به_دیجیکالا

  7. دزدی علنی دیجی کالا از جیب ملت

    بنده ۳بهمن سفارش زدم به مبلغ ۱۵میلیون ۵بهمن لغو کردن ۱۰تومن ۷بهمن کارت بکارت شده ۵تومان نزدن مرکز تماس فقط میگن بررسی میکنیم خبری نیست‌

    دزدی دیجی کالا در دهه فجر از جیب ملت
    یکبار برای همیشه تحریم کنید این نهاد دزد ومافیایی رو

    1. وای دقیقا‌منم همین مشکلو دارم. پولمو‌پس نمیده و میگه ریختیم! من فردا میرم دفتر خدمات قضایی واسه ثبت شکایت

  8. سلام وقت بخیر. بنده از دی جی کالا شکایت دارم. کالا عودت دادم.بعد میگن پولو واریز کردیم.نه پیامکی اومد  به بانک هم  مراجعه کردم گفتند هیچ پولی واریز نشده. دیگه خسته شدم از بس زنگ زدم دی جی کالا همشم میگن بررسی میشه.

  9. من از دیجی کالا ۲ تا ماساژور چشم سفارش دادم. بعد که اومد دیدم قوطی هاشون پلمپ نیستن از اول هم که بسته ها رو باز کردم فیلم گرفتم. بسته ها رو به چندین دلیل مرجوع کردم و به هیچ نتیجه ای نرسیدم. همش هم میگن درخواست شما بررسی شد موردی نداشت کالاها بهتون پس داده میشه!
    ۱. رنگ کالا مغایرت داشت. من سفید صدفی سفارش دادم که گرون تر از سفید بود. سفید مات برام فرستادن. پشتیبان گفت ما به همین سفید صدفی میگیم و شما نمیتونید بر اساس عکسهای مشتری ها ادعایی داشته باشید.
    ۲. َشارژر داخل بسته ها نبود. با اینکه در دفترچه نوشته که داره و خریدارها هم عکسش رو گذاشتن. اولش گفتن نه چون ما ننوشتیم شما نمیتونید ادعایی داشته باشید. الان هم میگن شما بسته رو از پلمپ باز کردین و شارژرها رو برداشتین در حالیکه من فیلمش رو دارم. فکر میکنم انتظار دارن کالایی که پلمپ نبوده رو مشتری براشون پلمپ کنه برگردونه.
    ۳. نوشته بود ماساژور لرزشی حرارتی و حرکتی هست که بالشتک هوا داره. در حالیکه این مدلی که برای ما فرستادن اصلا بالشتک هوا و ماساژ حرکتی نداره.
    ۴. خود عکسهایی که دیجی کالا به اشتراک گذاشته دو نوع مختلفه. یکیش دو ردیف نمایشگر داره که اون بالشتک هوا داره ولی برای ما اونی رو فرستادن که یک ردیف نمایشگر داره. گفتم میگن سرکارخانم درخواست شما بررسی شد متاسفانه قابل قبول نیست. یه عده ربات انسان نما گذاشتن اونجا که کلاهبرداریشون رو توجیه کنن.
    رسما دارن به شعور مشتری توهین میکنن. هیچکدوم از نظرات نارضایتی رو هم به اشتراک نمیدارن. باید همه مون شکایت ثبت کنیم و علاوه بر اون در تمامی پلتفرمهای مجازی هم به اشتراک بذاریم تا همه آگاه بشن و مثل ما تو دام و تله ی دیجی کالا نیفتن.

  10. من ۱۵ ملیون خرید کردم و بعدش لغو مرسوله زدم دو روز بعد ۵ ملیون به حسابم برگشت در حالی که دیجی کالا پیامک داده که ۱۵ ملیون به حساب شما واریز شده . پرینت حساب براشون فرستادم و الان سه روزه خبری نیست واقعا باور نمی‌کردم دیجی کالا دزد باشه تا خودم تجربه کردم

  11. سلام و عرض ادب
    بنده هم از پاییز امسال هر سفارشی ک داشتم یا کنسل شده یا برام ارسال نشده و پولشم واریز نمیکنن الان حدود ۱ماه ک درگیرم
    به غیر همه این موارد پولم بین بانکی شده که وقتی ازطریق بانک رسیدگی کردم متوجه شدم پول به حساب دیجی کالا واریز شده و قصدبرگردوندن ندارن.
    دوستان گرامی خواهشمندم دیگه از دیجی کالا خرید نکنین کلاه بردارن.

  12. سلام
    متاسفانه من هم تجربه مشابه دارم
    تاریخ ۵/۱۰/۱۴۰۲ یک تراکنش نا موفق داشتم مبلغ ۴۴۰۰ تومن پول از حسابم کم شد که چیز غیر عادی نیست تو سیستم بانکی
    بعد از ۷۲ ساعت که پول به حسابم برنگشت از درگاه پرداخت پیگیری کردم گفتن که رفع تعارض شده و پول به حساب دیجی کالا واریز شده ابلافاصله بعد از اون همه اطلاعات (کد مرجع تراکنش پرینت حساب و …) رو براشون ایمیل کردم گفتن که پول برگشت داده میشه اما امروز بعد سه هفته و یک عالمه اعصاب خوردی و یک عالمه دعوا با کارشناس های کارنابلد شون (تو این سه هفته بیشتر از ۱۰ بار تماس گرفتم ماجرا رو تعریف کردم ۱۰ تا جواب مختلف گرفتم) هنوز پول به حسابم برنگشته
    البته این اولین تجربه بد م از دیجی کالا نیست و با اینکه ۶-۷ سال اولین خریدم رو ازش کردم بعد از دردسر هایی که برای من درست کرد تصمیم گرفتم ازش خرید نکنم تا وقتی که مجبور بشم و این دفعه که …

  13. سلام نظر به اینکه من الان از اردیبهشت لپ‌تاپت ۳۳ میلیونی گرفتم از دیجیکالا ، ولی هیچیش با توضیحات یکی نبود ، همون موقع گفتیم خرابه چون خاموش می‌شد و لبه‌های مانیتورش رنگ پریدگی داشت..
    من به خاطر اینکه وزن یک کیلوگرمی داشت خریداری کردم اما ۲ کیلو وزنشه. هیچیش مناسب نیست و واقعاً انقدر ناراحتم قلبم درد گرفته ‌
    سه چهار بار تم لپ‌تاپو عوض کردم سوخت دیگه روشن نشد به امام حسین قسم.
    به ما گفتن که پس بدید بررسی میشه اما استعلام گرفتیم دیدیم که تا الان نشده کسی جنس رو بهشون پس بده و اونا دوباره نفرستنش یعنی به هیچ عنوان عودت وجه صورت نمی‌گیره‌
    ما تو کشوری هستیم که متاسفانه فروشگاه‌های اینترنتی خیلی کمی داریم و هیچ کدومشون آنلاین نیستند فقط دیجی کالا آنلاینه که اونم به این سبک داره کار می‌کنه

    1. دیجی کالا برای برادران اسکله داره
      فکر کردید میاد برای شما کاری بکنه
      همشون دزد و کلاهبردارن
      پولتونو گرفتن دیگه تمامه
      حالا بدو دنبال پولت

  14. سلام . دیجی کالا شرکتی هست که فقط منافع خودش رو تامین میکنه . مشتری و فروشنده هر دو ضرر و زیان میکنند. برای کالاها حداقل ۶ درصد داره سود میگیره از فروشنده بجز هزینه های پردازش و ارسال که اون هم ۲ درصد هست . الان این شعاری که میده حمایت از حقوق مصرف کننده کجای کار دیجی کالا هست وقتی حداقل ۸ درصد سود روی هر کالا کشیده میشه در صورتی که اگر این درصد ۲ یا ۳ باشه قیمتی برای مصرف کننده بسیار ارزانتر خواهد بود. کجای قانون و شرع میگه که یک پلتفرم میتونه فقط با واسطه گری بین ۶ تا ۱۱ درصد سود دریافت کنه و قیمت کالا رو در بازار گران کنه . پشتیبانی دیجی کالا در حد صفر هست کافیه کارتون بهش گیر کنه و تماس بگیرین تنها چیزی که گیرتون میاد اینکه میگن بررسی می کنیم و تمام . هیچ نهاد نظارتی قوی هم نیست که از مردم در مقابل دیجی کالا حمایت کنه . خرید و فروش در دیجی کالا فقط یک اشتباهه که هر روز جیب این شرکت رو پر پولتر میکنه و سلطه اونو بیشتر

  15. هر زمانی گذاشتن برای دزدی و کلاهبرداری های این شرکت، اضافه هست.
    هم به خریداران جفت میکند و هم به غرفه داران
    کالا خریداری شد، مطابق با مشخات نبود. مرجوع شد. پذیرفته و تایید شد. اما پول رو بلوکه کردن و گفتن به زور فقط میتونین از دیجیکالا خرید کنین و نمیتونین پولتون رو برداشت بزنید!!! بر پدر مادرتون لعنت. کسب و کار حرام و کاسبان داروغه
    باسلام و دیوار و فروشگاه های ایمالز و ترب و برقچی و تکنولایف شرف دارن به این جماعت که به اقتصاد کشور ضربه میزنند.

  16. من هم یک دستگاه قهوه ساز حدودا ۵ میلیونی رو بهمراه چندتا خرده ریز دیگه از دیجی کالا خریدم. توی بسته تحویل شده، خرده ریزها بودن اما قهوه سازی در کار نبود. اولش که تماس گرفتم گفتن خریدهای شما دو تا بسته بندی بوده که اشتباهاً یکی ارسال شده و یکی دیگه ش توی مرکز توزیع مونده و ارسال نشده. باهاتون برای هماهنگی زمان ارسال تماس میگیریم. فرداش هم دوباره تماس گرفتم و دوباره هم همینو گفتن. الان بعد از یک هفته تماس گرفتن میگن که طبق بررسیهای ما، خریدهای شما بصورت کامل تحویل داده شده!!!!!!
    میگم اپراتور خودتون یک هفته پیش سیستم رو چک کرده و پذیرفته که تحویل نشده. صدای ضبط شده ش هم نزد خودتون موجوده. الان شما به چه استنادی میگین که تحویل شده؟؟؟ اصلا تحویل کی شده؟؟؟ امروز میخوام شکایت کنم ببینم چه خواهد شد.
    واقعا دزد و کلاهبردارن و خرید از این سایت باید متوقف بشه

    1. سلام براي منم همين اتفاق افتاده .روغن ماشين سفارش داده بودم با چند تا وسيله ديگه.پيك گفت روغن ماشين همكارم براتون مياره الان سه هفته هست دارم به پشتيباني زنگ ميزنم ميگفتن ثبت شد تا امشب گفتن كاري نميتونيم بكنيم تحويل شده بهتون.به نظرم بهترين كار ثبت يك شكايت كامل با حضور همه هست.نظرتون چيه؟

  17. سلام امروز تاریخ بیست و هشتم آذرماه ۱۴۰۲ تقریبا ۱۲ روز میشه از دیجیکالا مایکروویو خریدم توی پروفایلم زده تحویل شده و سفارش جاری ندارم یعنی رفته تو سفارشات تحویل شده حالا روزی چند بار زنگ و تماس پیام که من تحویل نگرفتم عین ۱۲ روز هروز میگن پیگیری میکنیم صبور باشین چون فروشنده ارسال کرده اینطور شده در حال پیگیری هستین و امکان لغو هم ندارین .

  18. دوستان از دیجی کالا دیگه چیزی نخرید همش کلاهبرداری الان نزدیک ۲۰روزه چیزی خریداری کردم هنوزنرسیده ولی خودشون میگن تحویل دادیم در صورتیکه هیچی دست من نسیده

  19. منم هم یه کارواش خریدم بالای ۱۰ میلیون تومن ناقص ارسال شده بود مرجوع کردم الان ۱۸ روزه هنوز بررسی نکردن ۱۰ بار تماس گرفتم با پشتیبانی تازه دیجی پلاس هم دارم ولی پاسخگو نیستن هی میگن دو روز صبر کن مشکل زیرساخت داریم منم دارم میرم شکایت کنم

  20. دوستان مشکل پس ندادن پول مردم از پاییز امسال توسط دیجی کالا شکل گسترده ای به خودش گرفته و بوی یک کلاهبرداری کلان را می دهد…. پیشنهاد من علاوه بر راههای پیشنهادی این مقاله ارائه گزارش تلفنی به وزارت اطلاعات (۱۱۳) است…

  21. سلام
    من ۱ شارژر سامسونگ با گارانتی رسا ارتباطات ایساتیس از دیجی کالا خریدم که وقتی جعبشو باز کردم دیدم شارژر خط و خش و ساییدگی و همونجوری از کالا عکس گرفتم و درخواست مرجوعی زدم ولی شبش پیام اومد که مرجوعی تایید نشده و کالا بازگردانده میشه! بعد ک زنگ زدم پشتیبانی یه مردک بیشعور خودخواه که حتی خودشم درست معرفی نکرد گفت که دیجی کالا نمیتونه خدماتی به شما بده و شرکت ی سری قوانین داره و همینی ک هست و اگرم ناراحتی برو هر جا دوست داری شکایت کن! با شرکت گارانتی کننده هم تماس گرفتم گفتن ایرادات فیزیکی شامل گارانتی نمیشه! خب پدر سوخته های دزد الان من با این شارژر خط و خشی که ۵۰۰ هزار تومن پولشو از من گرفتید و معلوم نیست بعدا مشکلی برای گوشی من ایجاد کنه یا نه چکار باید بکنم؟ آخه شماها چقدر پول پرست و فاسدین آخه

  22. سلام
    از دیجی کالا یک مونیتور به قیمت حدود ۲۸ میلیون تومان خریدم. خودشان بعد چند روز سفارش را لغو کردند و پولم را هم بعد از سه هفته پس نمی دهند. فردا می خواهم شکایت کنم. لطفا دوستان در خرید از این فروشگاه بسیار دقت کنند و افرادی که تجربه دارند راههای شکایت قانونی از این سایت را به اشتراک بگذارند.

  23. بنده هم اخیرا کالایی را از دیجی کالا خریداری کردم که معیوب بود. درخواست مرجوعی دادم و گفتند که پیک میاد و تحویل میگیره. الان سه بار هست که تاریخ مراجعه پیکشون رو تغییر میدن ولی باز هم برای دریافت کالا حاضر نمیشه. به گمونم همش سرکاریه و میخوان مشتری خسته بشه و قید مرجوع کردن رو بزنه. دیگه دیجیکالا قابل اعتماد نیست و ازش خرید نکنید.

  24. سلام
    منم خرید بالای ۳ میلیون داشتم همون شبیی که کالا رو تحویل دادن درخواست مرجوعی ثبت کردم و کارشناس تایید کرد که فردا بیان ببرن اما نیومدن روز بعدش دوباره درخواست دادم کارشناس لج کرد و ۱۰ روز بعد درخواستمو تایید کرد و گفتن روز بعد میان دوباره نیومدن؛ حالا تو سایت تعزیرات حکومتی و سایت کسب و کارهای مجازی شکایت ثبت کردم ببینیم جواب میگیریم یا نه. اگر جوابی گرفتم ان شاالله همینجا میگم به دوستان

    1. منم دقیقا مشکلم مثل شماست ، از بس زنگ زدم خسته شدم خیلی هم با آرومی و اطمینان با مشتری حرف میزنن ولی همش سرکاریه نمیدونم چکار کنم

  25. سلام
    من از دیجی کالا خیلی خرید کردم انصافا هم قبلا کالاشون مشکلی نداشت و در اسرع وقت هم آوردن و موقع مرجوعی هم قبول کردن و پولشون رو فرداش ریختن به حساب. ولی تو مهر ۱۴۰۲ یک گوشی به مبلغ ۶ میلیون خریدم. گوشی رو تو بازه زمانی انتخابی خودم دریافت کردم و گوشی پلمپ بود. گوشی رو تست کردم و از نظر فنی مشکل نداشت ولی موقع رجیستری ثبت نشد و کارت گارانتی هم رو که دیجی سرویس بود استعلام کردم اصلا نیاورد. با دیجی کالا تماس گرفتم و گفتن استفاده کن. مشکل ۳۰ روزه حل میشه. از اونجا که ۷ روز فقط مهلت برگشت داشتم به حرفشون اتکا نکردم و ثبت مرجوعی زدم. اولش درخواست رو که به حالت وضعیت در حال بررسی میره. بررسی کردن و رد کردند. منم بار دوم گزینه اندازه نامناسب کالا رو زدم و خودکار تایید شد و روز مذکور کالا رو تحویل پیک دادم. از اون روز به بعد ۹ روز گذشت و چند بار تماس گرفتم فقط گفتن در حال بررسی است. انگار من بهشون گوشی فروختم زبونشونم که دراز و اما اگر میاوردن. من دیگه صبر نکردم و از طریق سامانه تعزیرات حکومتی شکایت کردم. چند روز بعد که ابلاغیه بهشون رسید زود مبلغ رو بهم برگردوندن و اعلام کردند از شکایت خود صرف نظر کن. منم منطرف نشدم و طی مدارک ارسالی به تعزیرات و حکم سازمان ۱ میلیون بیشتر ازشون خسارت گرفتم. فقط کافیه زود شکایت کنید و حقتونو بگیرید.

    1. ببخشید من مشکل شمارو دقیقا مطالعه کردم من الان یه گوشی خریدم همین چند روز پیش دقیقا عین مشکل شما پیش آمده میشه شماره تعزیه حکومتی رو بدین؟

    2. شکایتنون چند روز بعد نتیجش آمد چون منم امروز شکایت کردم ومبلی سی میلیون هفتصدو هشتادو نه تومن از دیجی کالا خرید کردم که هرچی زنگ میزنم میگن درحال برسی هستیم

      1. سلام منم دقیقا همین مشکل رو داشتم ، گوشی رو خیلی گرون تر داده بودن قبل از تحویل مرجوع کردم ، پولم رو پس نمیدادن چندین روز درگیر شدم باهاشون ، الان هم پول بیمه رو پس نمی‌دن ، میگن می‌زنیم تو حساب دیجی پی ولی هیچی نیست زبونشون هم درازه میگن مشکل خودتونه

    3. پول منم نميدن از ۸ ابان پرداخت ناموفق داشتم هنوز عودت نكردن ميگن سيستم هامون خرابه .مگه ميشه ؟

  26. سلام بنده هم یه دسته بازی ایکس باکس به مبلغ سه میلیون خریدم اما دکمه اش خراب بود ، مرجوع کردم ، کارشناس گفت خراب نیست و سالمه در حالی که مطمئنم خراب بود. بعدش گفتن کالا رو پس میفرستیم الان تا به امروز ۸ روز گذشته اما نه کالا رو میفرستن و نه پول رو. به نظر من نباید دیگه هیچ وقت از دیجی کالا خرید کرد. از همه جالب تر اینکه هیچ مقام و مسئول و بزرگ تری هم ندارند و دستتون به هیچ جا هم بند نیست. نهایت اینه که زنگ بزنید چند تا دختر رو نشوندن اونجا و فقط میگن در حال بررسیه پیگیری میکنیم. همین. حواستون باشه از دیجی کالا خرید کنید هم پولتون رفته هم کالا.

  27. دوستان دیجی کالا به علت نبود بازار رقابتی که البته به نظرم در حال شکل گیری تبدیل شده به یک دزد بی سر و پا که فکر میکنه به هیچکس جوابگو نیست .کوچکترین جوابگویی در قبال جنس های به خصوص قیمت دار قائل نبوده و در کمال بی ادبی پس از اتلاف وقت و اعصاب و دارایی خریدار به بدترین شکل ممکن باطن زشت خود را نمایان می کند .دوستان ازش شکایت کنید و حقتونو بگیرید .مطلقا خرید نکنین ازش و به همه هم مناقل کنید تا به تدریج اعتبار هودشو از دست بده .باید این غول بد هیبت را زمین زد .سوال این است :کجای دنیا به چنین فروشگاهی اجازه ادامه حیات داده می شود ؟

  28. دیجیکالا دزد واقعی!!
    احتمالا با فروشنده ها زدوبند میکنه اجناس تقلبی رو به نام اصل و اورجینال میفروشه کلی هم تخفیف عجیب و باورنکردنی میده و با وام و اعتبار خرید و تخفیف همه رو گول می زنه ! کفش کوه سالومون تقلبی که تو نمایندگی ۱۴میلیون قیمتشه تخفیف ویژه زده میده ۱۰ میلیون بعد تخفیف ویژه دیجی کالا میده و یه مبلغ هم بابت خرید اعتباری کم میکنه خلاصه کفش ۱۴میلیونی رو ۸ میلیون خریدم و دیدم فیک یا های کپی فرستاده خجالت هم نکشیدن!! مرجوع کردم قبول نکردن حالا نه کفشو برمیگردونه نه پولو پس میده و بیش از دوماهه دارم زنگ میزنم هر روز جنگ اعصاب دارم خسته شدم!!!

  29. با کارت ملی و یک پرینت از فاکتوری که صادر شده یا پرینت از حسابی که باهاش واریز انجام دادین به یکی از دفاتر خدمات قضایی مراجعه کنین و یک شکوائیه تنظیم کنین و کارشونو به دادگاه کیفری بکشونین. خیلی خوب جواب می گیرین. اصلا کوتاه نیاین.

  30. سلام من هم لپ تاپی به قیمت ۱۹ میلیون خریدم که دیجی کالا لپ تاپ ۱۴ میلیونی ارسال کرد. مرجوع کردم و پولمو پس نمیدن. می خوام شکایت کنم ولی اگه یه تیم بشیم بهتر حقمونو وس می گیریم.

      1. سلام بنظرم ی شکایت دسته جمعی بهتره من ۴ میلیون خرید کردم کالا مشکل داشته مرجوع کردم با ی توضیح مسخره اونو برام پس فرستادن کالایی ک قابل استفاده نیس در صورتی که وظیفه شون هست پولش رو پس بدن

  31. دوستان از دیجی کالا خرید نکنید. دزد و کلاهبردار اند. نه پول می فرستند. نه کالا. بعد از ۲۰ روز که منو سر کار گذاشتند و هی امروز می فرستیم. فردا می فرستیم. در نهایت پول منو برنگردوندند. من به اطمینان اینکه قبلا ازشون خرید کردم. رضایت داشتم. دوباره از این سایت کالایی رو تهیه کردم. نفرستادند. هر روز تلفن کردم. پیگیری کردم. جواب سربالا و چرت و پرت. با افرادی روبه رو هستیم به شدت سطح پایین و داغون. اپراتورها کاملا رفتار غیرحرفه ای دارند. فقط سر کار میذارند. و مسخره می کنند. هیچ کدوم حرف هاشون درست درنمیاد. همش دروغ میگن. من ۲۰ روز عصبانیت. جنگ اعصاب. و درگیری فکری داشتم. آخرش هم بی نتیجه موند. هرجور میتونید اطلاع رسانی کنید. از این سایت کلاهبردار خرید نکنید دیگه.

  32. دیجی کالا دزد هست پول میگیره جنس نمیفرسته یا اون چیزی که میخای نمیفرسته لطفا یکی رسیدگی کنه از این شرکت دزد و کلاه بردار دیجی کالا ما کجا بریم شکایت کنیم الان با گذشت ۲۰ روز هنوز بسته من نرسیده زنگ میزنم به پشتیبانی میگه در حال بررسی هستیم خودمون بهتون تماس میگیریم و حرف های تکراری اصلان هم پیگیری نمیکنن دروغ میگن لطفا دیگر به دیجی کالا اطمینان نکنید

    1. دوستان از دیجی کالا خرید نکنید. دزد و کلاهبردار اند. نه پول می فرستند. نه کالا. بعد از ۲۰ روز که منو سر کار گذاشتند و هی امروز می فرستیم. فردا می فرستیم. در نهایت پول منو برنگردوندند. من به اطمینان اینکه قبلا ازشون خرید کردم. رضایت داشتم. دوباره از این سایت کالایی رو تهیه کردم. نفرستادند. هر روز تلفن کردم. پیگیری کردم. جواب سربالا و چرت و پرت. با افرادی روبه رو هستیم به شدت سطح پایین و داغون. اپراتورها کاملا رفتار غیرحرفه ای دارند. فقط سر کار میذارند. و مسخره می کنند. هیچ کدوم حرف هاشون درست درنمیاد. همش دروغ میگن. من ۲۰ روز عصبانیت. جنگ اعصاب. و درگیری فکری داشتم. آخرش هم بی نتیجه موند. هرجور میتونید اطلاع رسانی کنید. از این سایت کلاهبردار خرید نکنید دیگه.

  33. سلام واقعا دیجی کالا مزخرف شده وخرید نا امن دارد بنده یک لبتاب ایسوس ‌که درمشخصات دارای اثر انگشت بک لایت بود سفارش دادم اما لب تابی با مشخصات دیگر ارسال شدکه نه اثر انگشت دارد ونه بک لایت دارد. صفحه نمایشش هم فرق میکند* الان ۱۵ روز. دارم تماس میگیرم فقط سر کار میگذارند وامروز گفتند پول زیادی هست وما همان را میفرستیم وبنده اعتراض کردم وکلی حرص خوردم بخدا ازاین دیجی کالا خرید نکنید این دیجی کالای سابق نیست یک مشت کلاهبردارن دیگه خود دانید

    1. منم درگیر همین مساله هستم. لپ تاپ مدل پایین تر ارسال کردن که ۵ میلیون تفاوت قیمت داره. مرجوع کردم و حالا نه کالا رو می فرستن‌و نه پولمو بر می گردونن!

  34. به نظرم خیلی وقته دیجی‌کالا شده دلال خانه، تو خیلی از زمینه ها میتونن مشکلات و رفتارهای غیر حرفه ای را رفع کنن ولی وقتی رغیبی ندارن نیازی به اصلاح ندارن و روز به روز بدتر و بدتر دارن میشن …..، البته در چنین بنگاه های بزرگی عملا عیار دستگاه های نظارتی در برخورد با این شرکت های متخلف محک میخوره که تاکنون اقدام مثبتی مشاهده نشده است.

  35. *توجه کنید #دیجی_کالا_دزد
    متأسفانه مجموعه های تجاری تو ایران وقتی بزرگ و گسترده میشن رو میارن به فساد و دزدی، مجموعه دیجی کالا تبدیل شده به یکی از سوء استفاده گرترین فروشگاه اینترنتی تو ایران، هفته قبل خرید داشتم کالای دیجیتال با مبلغ بالای ۵۰ میلیون تومن، اما به شکل عجیبی سرکارم گذاشتن، بعداز ۳ روز تو روند پیگیری سفارش نوشت، ورود به مرکز توزیع شهری که آدرسم هست، بعد فرداش نوشته شد ورود به مرکز توزیع شهری که با ما ۵۰ کیلومتر فاصله داره، سه بار تماس گرفتم، بالاخره بعداز کلی طفره رفتن و بازی درآوردن گفتن بررسی شده و تا شش روز بعد به دستت میرسه، دوم سفارش دادم، قرار بوده هفتم تحویل بشه، بعد کردنش سیزدهم، به این نتیجه رسیدم که اصلا کالایی برای من ارسال نشده بوده و اینها فقط صحنه سازی بوده، سریع لغو کردم سفارش رو و الآن بعداز گذشت سه روز هنوز وجه رو برگشت ندادن، تو سامانه وزارت صمت و پلیس فتا براشون شکایت تنظیم کردم امیدوارم زودتر بساط دزدی اینها برچیده بشه، توصیه اکید میکنم از #دیجی_کالا و مجموعه های مشابه خرید نکنید و خریدهاتون رو از مراکز معتبر بصورت حضوری انجام بدید #تحریم_دیجی_کالا #دزدی #دروغ #فریب #حرامخواری

    1. سلام
      مردم عزیز لطفا هوشیار باشید
      دیجی کالا واقعا داره از ملت دزدی میکنه
      این بلارو سر من هم آورد.
      پول شما رو میگیره و جنس رو تحویل نمیده. کالای من هم با همین قیمت بود. دو روز بعد گرون شد. دیگه برام ارسال نکردند و هرچی پیگیری کنید هم فایده ای نداره. میگن صبر کنید. در آخر هم مجبور به انصراف میشید
      یک مشت اپراتور دروغگو و بی ادب شما رو سر کار میگذارند. برید از بازار با خیالت راحت بخرید
      دزد بی شرفی به نام دیجی کالا را برای همیشه از خریدای خودتون حذف کنید

      1. دقیقآ موافقم اجناس مشکل دار وخراب ارسال میکنن اونم باقیمتهای خیلی بالا بعدم که مرجوع میکنی قبول نمیکنن من تقریبا از اول جزو مشتریایی پرو پاقرص این سایت بودم کلی خرید کردم ولی یکسال به این نتیجه رسیدم الان دیگه داره کلا سر مردم میزاره

      2. سلام
        من یک مونیتور به قیمت حدود ۲۸ میلیون تومان خریدم اما خودشان لغو سفارش زدند و سه هفته است که پول را پس نمی دهند! فردا میرم برای شکایت. امیدوارم که رسیدگی کنند.

    2. من هم دو هفته بیشتره هر روز توی سایت و از طریق تماس با پشتیبانی درخواست مرجوعی میکنم ولی اصلا مراجعه برای برگشت کالا نمیکنند..دو سه دست لباس بچه گانه و ی جفت کفش حدود ی تومن پول گذاشتند رو دست من…بعد چند سال خرید ازشون تصمیم گرفتم برای همیشه بزارمشون کنار

  36. سلام چندین بار با کارشناسان صحبت کردم وبه نتیجه نرسیدم لطفا مسول مستقیم بامن تماس بگیرید در غیر اینصورت اقدامات قضایی وشکایت از طریق وکیل شرکت انجام میدم…در دیجی کالا کالای تولید من رو با قیمت بسیار پایین تر از عرف گزاشته است….)کارشناسانتون هم که به شدت بی ادب هستن واصلا پیگیری ندارن!!

  37. حدود ۵۰ میلیون از دیجیکالا خرید زدم نه کالا به دستم رسید نه پولم برگشت. اینجوریه که یه عده پولدار میشن دوستان تلاش یا زحمت نمیخواد فقط دزد باش

  38. دیجی کالا واقعا درگیر دزدی شده و تا وقتی برای خودم پیش نیومده بود باور نمی کردم…. یک ایرپاد خریدیم برای هدیه به یک دوست و بعد از هدیه دادن جلو چشممون باز کرد و تست کردیم و معیوب بود و یه گوشیش کار نمی کرد، بلافاصله تماس گرفتیم و گفتن مرجوع کنید(هفت روز ضمانت بازگشت کالا داشت و ما تو همون زمان بلافاصله مرجوع کردیم و بماند که آبرومون جلو دوستمون رفت!) بعد ۷۲ ساعت پیام دادن که طبق نظر کارشناسای ما کالا سالمه و مجدد براتون ارسال میشه… هرچی تماس گرفتیم و گفتیم خرابه و پس ضمانت تضمین بازگشت کالا چی میشه و…. جواب ندادن و تا الآن که ده روز از اون ماجرا میگذره نه پول رو برگردوندن و نه کالا رو پس فرستادن….. کاش قوه قضائیه و سازمان تعزیرات با این همه شکایت، یه درس عبرت درست حسابی به دیجی کالای دزد بده و باهاشون برخورد قانونی کنه…..

    1. سلام منم دقیقاً همین مشکل و دارم بعد نزدیک یک ماه ن پول برگشت دادن و ن کالا رو پس میدن ب کجا باید شکایت کنم

  39. تا میتونین همه جا کامنت بذارین و به اطرافیانتون بگین و تجربه های بد خریدتون از دیجیکالا و دزدیا و جنس معیوب فرستادن….همه رو بگین و ازشون بخواین دیگه از دیجیکالا خرید نکنن تا همه بدونن و کم کم مشتریاشو از دست بده بفهمه مردم اونقدرا هن که فکر میکنن ساده لوح نیستن که پولشونو بخوره و آب از آب تکون نخوره

  40. چرا یک بار برای همیشه جلوی این قلدری دیجیکالا گرفته نمیشه؟تا کی مردم باید از دزدی و کلاهبرداری و حق خوری ضربه بخورن؟فرستادن جنس ناقص و خراب و کارکرده و احتکار و فروش کالای قاچاق و…..جرمای کمی هستن؟

  41. بنده از مشتریان قدیمی دیجکالا هستم و در یکی دو سال اخیر بسیار بسیار بد شده که اصلا آدم رغبت نمیکنه برای خرید از این فروشگاه. مشکلی که جدیدا برام پیش آمده و با خودم عهد کردم دیگه از این فروشگاه خرید نکنم این هست که کالایی خریداری کردم به مبلغ سه میلیون تومان که حالا بماند با چند روز تاخیر بدستم رسید، به نظر بنده این کالا معیوب بوده و درخواست مرجوعی ثبت کردم و مرجوع شد و دو سه روز بعد پشتیبانی با من تماس گرفتن که دستگاه رو تست کردیم سالم هست و اصلا معیوب بودن رو قبول نکردن و کالا رو برای بنده برگشت زدن و من دوباره تست کردم دیدم همون مشکل سابق رو داره و این بار درخواست مرجوعی ثبت کردم با این دلیل که از خرید خود منصرف شدم، و باز پشتیبانی تماس گرفتن که کالا از بسته‌بندی باز شده و شرایط مرجوعی رو نداره!! سوال من این هست که بسته‌بندی باز شده شامل حال مرجوعی نمیشه یعنی چی دقیقا؟ مگر ما نباید کالایی که پول دادیم و خرید کردیم رو باز کنیم تست کنیم تا از سلامت اون مطمئن بشیم؟ غیر از این هست که در قبال کالایی که میفروشند هیچ مسئولیتی رو گردن نمیگیرن و هیچ ضمانتی نیست؟ خب با این تفاسیر چه مزیتی داره خرید از دیجیکالا؟ جز کلاهبرداری هیچ فکر دیگه‌ای در مورد این فروشگاه نمیتوان کرد.

    1. دقیقا همین بلا را دیجی کالای بی مسئولیت سرمن آورد.زودمز پارس استیل خریدم داخل ظرف لکهای سیاه بود مرجوع کردم فرداش پیام اومد مشکلی نداره دادن دست پیک اورد داخلش پراز خط و خش و رنگ داخلش تیره شده. اصلا کارشناسی ندارن دروغ میگن کارشنای دیده. کارشناس ظرف استیل باید از صنعت و معدن باشه نه دی جی کالا. ضمنا شهرنا تا تهران ۱۲ساعته چطور ظرف یک روز دست کارشناس رسید و برگشت. دومیلیون و سیصد خسارت زده. بی مسئولیت هستن.

    2. دزدترین و شارلاتان ترین سایت فروش
      اینترنتی در ایران بدون کوچکتربن پشتیبانی از مشتری .دوستانی که جنسشون مشکل داشته می دونن چی میگم.

  42. سلام درود بنده هم از دیجی کالا کلاهبردار شکایت دارم دستگاه پمپ باد خریداری کردم که خراب از آب درامد قیمت دستگاه نزدیک به ۳میلیون بود که تو پاچم رفت الانم دوبار مرجوع کردم زیر بار نرفتن میگن کارشناسامون بررسی کردن و دستگاه مشکلی نداره یعنی خدارو خوش میاد.باید اطلاع رسونی بکنیم که این سایت دزدوکثیف رو تحریم کنند.

  43. متاسفانه من هم از دیجی کالای دزد خرید کردم یک کتری و قوری استیل ترک به مبلغ ۳ میلیون تومان و وقتی کالا رو برام آوردن داخل جعبه یک کتری قوری لعابی دست دوم بود کالا رو مرجوع کردم اما به من گفتند ما کالا رو درست فرستادیم و شما کالا را عوض کردید و مرجوع کردید . به راحتی به من تهمت دزدی زدند و هر چقدر پیگیری کردم به جایی نرسیدم . اما اینقدر شکایت و پیگیری از مراجع خواهم کرد تا بفهمند با مشتری نباید همچین رفتاری داشته باشند.

  44. سلام ، من هم از دیجی دزد خرید کردم ، در خرید اول بجای شامپو برام روغن بدن بچه فرستادن و الان بعد از یکماه هنوز مبلغش واریز نشده و درحال بررسی گندکاری خودشون هستن . در خرید دوم هم رب گوجه فرنگی و مایع ظرفشویی سفارش دادم که بعد از یکهفته تاخیر تحویل شد با بسته بندی کثیف ، مایع ظرفشویی با پلمپ باز و قوطی های رب گوجه کثیف که بعد از بررسی فهمیدم که مایع ظرفشویی داخل بسته بندی ریزش و قوطی ها رو هم کثیف کرده و،با یه پارچه قوطی ها رو تمیز کردن مثلا و در مایع ظرفشویی رو هم با یه تکه سلفون سمبل کرده بودن که بهرشکل و حالتی تحویل بدن و از شرش خلاص بشن . خلاصه که گرونتر بخرید ولی خودتونو گرفتار باند کلاهبرداری دیجی دزدان نکنید که پول و سرمایه و انرژی تون گرفته میشه . از طریق خودشونم پیگیری نکنید که همش فرمالیته ست و در جواب جمله تکرای در حال بررسی یا ارجاع به واحد مربوطه را تقدیم تون میکنن . فقط یا پلیس فتا یا سایت ای نماد یا اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی . موفق باشید

  45. یکبار از دیجی کالای دزد ۷ میلیون وسیله برقی سفارش دادیم، مرجوع زدیم و کالا رو از ماتحویل گرفتند اما هزینه را عودت ندادند در کمال بی مسئولیتی گفتند این کالای ما نبوده و به ما ربط نداره. پس اون عکس سایت و اون برچسب نارنجی چیه روی کالا میزنید؟ خودشون کالا ها رو عوض و بدل میکنن که پول مردم رو بالا بکشند، در کمال نیرنگ و فریب واقعیت رو از چشم مردم پنهان میکنند. تقلب و احتکار و گرانفروشی کارشون هست. پول ما رو به راحتی خوردند. ۱۰ سال مشتریش بودیم، هر روز میلیونی خرید میکردیم ازش. تمام این مدت کالاهای تاریخ انقضا گذشته یا بدون انقضا و پوشاک پاره و کالاهای خط و خش دار و معیوب و به درد نخور که به دو روز نکشیده خراب میشد میفرستاد.

  46. چک ثبت کردم ب نام دی جی پی بانک ملت وامم رو نخواستم حالا چک رو بر نمیگردونن ب نام خودم اصلا پیگیری ندارن کلا براشون کارهای مشتری مهم نیست منم مجبورم برم پلیس فتا یا تعزیرات شکایت کنم چندماهه صبر کردم واقعا بدرد نخور هستین فقط پول رو میشناسین براتون. اصلا مشتری مهم نیست تاسف

  47. من از دیجی کالا یک جفت چراغ خودرو خرید کردم با یه جلو پنجره که بعد از گذشت چند روز تحویل باربری دادن از باربری تماس گرفتن گفت باید ۶۰۰ هزار تومن پول کرایه بدی که اصلا برای بنده بصرفه نبود درصورتی که با تیپاکس نهایت ۱۰۰ تومن میشد و من گفتم نمیخوام حالا بعد از گذشت ۲۰ روز هنوز به پولم نرسیدم و هربار تماس میگیرم میگن در دست بررسی هست آخه خدا رو خوش میآد من تصادف کردم همینطور هم نمیتونم ماشینم رو جمع کنم با این هزینه ها آخه چه دلیلی داره ۵ ملیون پول من توی حساب دیجی کالا بمونه تورو خدا پیگیری کنید ممنون

  48. مموری ۲ ترا خریدم ۴ تومن از دیجی دزد حقه باز کالا فیک هست حتی ۲۰۰ گیگ هم نیست و فایلها بعد ریختن روش خراب میشه و سرعتش هم زده ۱۰۰ مگ چه خوندن چه نوشتن ۲۰ مگ هم نیست تازه با نوسان همون ۲۰ مگ و با ریدرهای گرون قیمت خودم و لپتاپ ۲۰۲۱ با ریدر داخلی هم تست کردم که مو لا درزش نره و مرجوع کردم بعد کلی روز کارشناسشون که دستش با اینا تو یه کاسه هست میگه من ۱۰۰ گیگ ریختم درسته هر چی زنگ زدم بابا این خرابه و فیکه و ۴ تومن پول دادم در حد یه مموری ۱۲۸ گیگم نیست باز پس فرستادن و من که ول کن نیستم هر جا بشه شکایت میکنم و به دوستان هم توصیه میکنم شکایت کنن و اینا از قوانین فوق ضعیف این کشور دارن نهایت سو استفاده میکنن و با رشوه و دست داشتن افراد رده بالا پشتشون حسابی گرمه و باشه که یه روز ورق برگرده خودتون و کارمنداتون خودم شخصا با اون انبارتون و دفتر و دستکتون اتیش بزنم…

  49. من هم یه گوشی موبایل خرید کردم وقتی فرستادن و تحویل گرفتم بعد از باز کردن کارتن دیدم پلمپ نیست سریع زنگ زدم پشتیبانی گفت استفاده کنید اگر مشکلی داشت مرجوع کنید بعد از روشن کردن دیدم صفحه اش مشکل داره مرجوع کردم بعد از ۲۰ روز هنوز حواب ندادن و میگن داریم بررسی می کنیم.
    گِل بگیره این مملکت رو که نمی تونن در یه سایت کلهبرداری رو تخته کنه با این همه شکایت. فقط کافی بود یه سایت شرطبندی رو ببین بدون شکایت سریع بسته میشه ولی این سایت دزد که سرش معلوم نیست به کدوم آقازاده ای وصله رو کاریش ندارن

  50. سلام
    اسمش رو باید بذارن “دیجی دزد” . لطفا ازشون خرید نکنید و بقیه هم همین توصیه رو بکنید. کارشون شده آشغال ها و بنجل هاشون رو تو پاچه ملت بکنن. هیچ تضمینی وجود نداره که کالای باز شده و معیوب براتون نفرستند. بعد هم میگن شما باز کردید و ازتون پس نمی گیرن. چون مامور کارتن رو تحویلتون میده و میره و وای نمیسته که شما کارتن رو باز و کالا رو بررسی کنید. الان همه فروشگاه ها تو همه زمینه ها خرید اینترنتی دارن و می تونید کالای مورد نیازتون رو از فروشگاه تخصصیش و به قیمت کمتر خریداری کنید. دیجی دزد کم کم باید به پایان سلام کنه. کلا تو ایران اینطوریه که اول خوب کار میکنن و اعتبار کسب میکنن و بعد بهش گند میزنن.
    من یه کالا خریدم ۲۰ میلیون و بعد نوع پایینتر و ۱۲ میلیونی اون رو فرستادن. بعد پس نمی گیرن و میگن نباید باز میشده. کالا هم طوری بوده که فقط با باز شدن میشد متوجه این موضوع شد. یعنی مشخصاتش رو جعبش نوشته نشده بوده.

    1. دقیقاااااا باید تا جایی که میشه اطلاع رسانی کرد و به همه گفت که راه برای کلاهبرداری حروم خوری بیشتر بسته بشه

  51. سلام
    من از دیجیکالا جنس سوپر مارکتی سفارش دادم حدود پانصدهزار تومن وقتی تحویل گرفتم یه سری از اقلام حدودا ۳۰۰ هزار توش نبود . یه کم منتظر شدم گفتم شاید بیارن بعد چند ساعت زنگ زدم پشتیبانی گفتن بررسی میکنن دوباره بهم زنگ زدن گفتن بررسی کردیم کالا رو کامل تحویل دادن بعد به قسمت شکایات زنگ زدم اونها هم بررسی کردن و همین جواب رو دادن و آخر سر بعد از چند بار پیگیری گفتن باید موقع تحویل چک میکردین !!!
    بعد هم رفتم که تو فتا شکایت کردم یه شماره هایی ازم میخواستن که تو قسمت سفارش ها وجود نداره مثل شماره ارجاع و شماره ترمینال که دیگه قیدش رو زدم .

  52. سلام
    گوشی دخترم که پوکو ام تری بوذ در بازه زمانی گارانتی فرستادیم برای تعمیر و گقتن ضربه خورده و خارج از گارانتیه و ۶۰۰ هزارتومن پول خواستن براشون فرستادم الان ۲۵ روزه خبری از ارسال کوشی به منزل نیست هرجی هم تماس میگیرم حتی به واخد شکایات هم اعلام کردم میگن داریم بررسی میکنیم دیگه دزدی تو زوز روشن هیچکی هم پاسحگوی رفتارشون نیست من که میخوام این موضوع رو رسانه ایی کنم

  53. من یه مودم آنلاک از دیجی کالا به قیمت ۳ملیون و هفتصد گرفتم با ۵۰۰ گیگ یکساله بعد که فرستادن فهمیدم که مودم اصلا آنلاک نیست، قیمتشم خود سایت ارائه دهنده اصلی زده بود ۲ملیون و هفتصد و به جای ۵۰۰ گیگ ۴۰۰ گیگ حجم اینترنت داشت، همه این ها را با مدارک برا دیجی کالا فرستادم و مرجوع کردم حالا بعد از یکماه به من گفتن که درخواست شما رد شده و کالا به شما برگشت میشه، بدون اینکه یک کلمه توضیح بدن، هیچی یکماه منا الاف کردن هنوز هم مودم مرجوعی را هم برنگردوندن. یعنی آدم از یه دزد خرید کنه بیشتر میشه بهش اعتماد کنه.

  54. همه چیز دیجی کالا به یکباره تنزل کرد و قطعا مدیریتش عوض شده
    تنها کاری که میتونید انجام بدین پیگیری شکایات در این سه آدرسی که در مقاله بالا مطرح شده و تحریم و توقف خرید هست و اطلاع رسانی به دیگران حتما دوستان اطلاع رسانی کنید این دیگه اون شرکت سابق نیست:
    ۱.بجای پرداخت درب منزل پرداخت همون لحظه ثبت سفارش
    ۲. بجای تحویل توسط ماموران و انبارهای دیجی کالا در شهرستان‌ها
    تحویل ها از طریق پست هست با هزینه پستی بالا
    ۳. عدم پیگیری مرجوعی کالا و سرکار گذاشتن با پیامکهای دروغین که شما در محل حضور نداشتید برای تحویل گرفتن کلا
    ۴. تاخیر زیاد در تحویل کالاها
    ۵. حتی جعبه هاشون هم جعبه های سابق دیجی کالا نیست
    واقعا متاسفم 👎👎👎

  55. من یه گوشی خریدم از این کمپانی دزد که مثل زالو افتاده به جون مردم ایران. خراب بوده. مرجوع زدم قبول نکردن. همینجوری خراب مونده رو دستم. توروخدا، توروخدا خرید نکنید

  56. سلام وقت بخیر من گوشی a73 سامسونگ از دیجی کالا خریداری کردم. گوشی مشکل داره و در عرض نیم ساعت دمای اون بیش از ۳۹ درجه میرسه و گوشی معیوب هست . ولی دیجی کالا با تایید این مشکل ولی باز مرجوع نمیکنه . من یک روز کاری بعد از تحویل گوشی درخواست مرجوعی به دلیل داغ شدن کردم گوشی رو تیمشون بررسی کردن و مشکل رو تایید کردن ولی باز قبول نکردن که مرجوع کنند . گوشی مشکل دار فروختن.
    من وام گرفتم گوشی بخرم . الان گوشی که داغون هست و خودشون قبول کردن باز قبول کردن
    کلاهبرداری

  57. واقعا حقه باز وکلاه بردار وشیادیه تو این مملکت کسی نیست نظارت کنه معلوم نیست با این همه حقه بازی چطور نماد اعتمادشون رو تمدید میکنن واجازه فعالیت میدن دیج کالا چند بار سر منو کلاه گذاشت خدا لعنتشون کنه

  58. دیجی کالا دزد به تمام معناست. من دریل خریدم زدم به برق بوی سوختگی میده .مرجوعش کردم قبول نمیکنن .میگن درسته.جواب درستی هم نمیدن.
    اینا فقط دارن کلاه برداری میکنن.دزدای کثیف

  59. با سلام
    من در تاریخ ۳۰ /۹جنس رو از دیجیکالا خرید کردم
    مامورشون نه زنگ زد و نه اطلاعی داده و بسته رو تحویل نداد
    همان روز تماس گرفتم به مدت چهار روز همش اعلام میکنن مشکل در حال برسی و پیام میاد که بسته در روز بعد دستتون میرسه
    بعد دو روز همون یک قطعه الکترونیکی که من از شرکت دیجیکالا خرید کردم رو دوباره باقیمت بالاتر داخل سایت دیجیکالا گذاشتن و فروختن
    الان هم بعد از چهار روز بهم اعلام میکنن که بسته شما را مرجوع کردیم و قرار پول شما هفته دیگه به دستتون برسه

    این وسط هفت روز علاف شدن ما
    قیمت جنس خریداری شده ما چند برابر شد
    پول من هفت روز دست این سایت بوده و من نتونستم از جای دیگه خرید کنم
    و سر کار گذاشتن بنده توسط این سایت
    و به دروغ گفتن که همکارانم در حال برسی و پیگیری هستن
    و مرتبط پیام فرستان که روز بد دستون میرسه
    وبعد دو روز جنسی که من خریداری کردم توسط سایت فروخته شده در صورتی که همکارانشون در حال برسی بودن

    در ضمن در تمام تماس ها بهشون التماس کردم که بگید مامورتون کجاست که خودم برم تحویل بگیرم و یا شماره تماس بدید باهاش هماهنگ کنم
    فقط مرتب چند تا ربات زنده داخل این فروشگاه هست که فقط میگن ما شرمنده هستیم و پیگیری میکنیم و بعد نه تماس میگیرن نه بسته رو تحویل میدن
    خدا لعنتشون کنه
    یک قطعه الکترونیکی رو با ۴۰۰تومن بالاتر از قیمت دیجیکالا از جای دیگر خرید کردم
    ماشاالله داخل این ۱۰روز همه چی چند برابر شد
    و جالبش اینه که دیجیکالا هم پولم رو نگه داشت که نتونم جنس رو خرید کنم و هم بعد از دو روز جنس خریداری شده من رو با قیمت ۳۰۰تومن بالاتر فروخت
    اسم این دزدی بی درد سر

  60. سلام
    دقیقا چنین اتفاقی برای من هم افتاد
    واقعا نباید دیگه از دی جی کالا چیزی خرید
    سایت کلاهبرداریه
    چندبار اول خرید پاسخگو هستن بعد دیگه جواب نمیدن فقط مثه یه ربات یه سری کلمات تکراری میگن که متاسفیم….
    واقعا خرید نکنید به شدت اذیت شدم بابت خریدم از دی جی کالا

  61. یه ماوس پد سفارش دادم و کالای ارسالی با چیزی که توی سایت بوده متفاوت بود. مرجوع کردم و با گذشت یک هفته هنوز خبری از بازگشت پول نیست. پشتیبانی هم که هر روز میگه در حال بررسی هست اونم با اولویت بالا. قشنگ معلومه مال مردم خوردن زیر دندونشون مزه کرده. خدا رو شکر زود متوجه شدم وگر نه میخواستم ازشون لپ تاپ گیمینگ بخرم. خدا میدونه سر اون چه بامبولی در میاوردن.

  62. با سلام
    يک دستگاه گوشي سامسونگ M52 از سايت دي جي کالا به رنگ مشکي سفارش دادم و کل هزينه رو پرداخت کردم پس از دريافت و بازکردن بسته بندي ديدم که جعبه گوشي پلمپ نيستو رنگ آبي فرستادن و باتوجه به اينکه بنده گوشي ام شکسته بود و بدون گوشي بودم ناچار بيخيال رنگ شدم و خواستم که گوشي رو استفاده کنم و شروع به ثبت گوشي در سيستم همتا نمودم که پس از اتمام مراحل ثبت از سامانه همتا پيامک دريافت کردم که اين گوشي قبل از من با يک سيمکارت ديگر روشن شده است (احتمالا اين گوشي رو قبلا به يک نفر ديگر فروخته بودن اما به خاطر ايراد برگشت دادن و شرکت مذکور پس از تعمير و رفع ايراد اين گوشي رو به عنوان گوشي نو و آکبند فورا و بدون درنظر گرفتن رنگ درخواستي بنده براي من فرستادن ) که بلافاصله گوشي را خاموش نموده سيمکارت را خارج نمودم و از سايت دي جي کالا مرجوع نمودم و يک روز بعد پيک ديجي کالا گوشي رو از من تحويل گرفت و اعلام نمودند که حداکثر تا ۲-۳ روز آينده نتيجه رو به من اعلام ميکنند اما با گذشت ۲۵روز هنوز هيچ پاسخي به من ندادند و نزديک به ۹ميليون تومان من بلاتکليف ميباشد

    1. رفع ایرادی یا چیزی نبوده. همون کالا رو بدون تغییری توی سایت قرار دادن و به شما فروختن. من یه فیگور خریدم و بعد از خرید من ناموجود شد. فیگور مشکل داشت و پسش فرستادم و با تعجب دیدم دو روز بعد دوباره موجود شده. یعنی دیجیکالا دوباره همون فیگوری که مشکل داشت رو توی سایت قرار داده برای فروش.

  63. دیجی کالا دیگه کلاه بردار شده جنسارو پلم باز میکنه به کوچکترین چیزی و مرجوعی قبول نمیکنه و دو عدد ssd خرید یکیشو باز کردن اون یکیم پلم بود قبول نکردن چون پلم تقلبی داشتن برای اونگ نبود بعد از استفاده دیدیم دوتاشون دسته دو ومشکل دارن باز مرجوع کردم باز قبول نکردن مواظب دیگه باشید دیجی کالا کلا روال کاریش عوض شده حالا مشکل مالی داره یا چی هست نمیدونم و کلاه بردار شده

  64. من سال ۹۹یه موتور ازشون خریدم، پول کالا رو کامل گرفتن بدون تحویل مبایعه نامه گفتن برو از شرکت فروشنده سند بگیر
    وقتی مراجعه کردم شرکتی در کار نبود
    موتورم دزدی بود
    الانم هنوز میگن در حال پیگیریه

  65. لعنت به دیجی کالا
    یه شرکت دزد به تمام معنا
    فکر میکنه سرگردنه س
    چرا کسی رسیدگی نمیکنه؟؟
    ۲۸ میلیون لپ تاپ خریدم
    سه ماه نشده خراب شده

  66. من اتو مو خریدم با اینک مشکل داشت خیلی راحت گفتن چون باز کردین دیگ پس نمیگیریم.دیگ حاضر به خرید از دیجی نیستم.

  67. سلام

    من از دیجی کالا جت خرید کردم و کلای من ارسال نشده و بعد از چند روز میگن قابل پیگیری نیست … واقعا جایی نیست که به این کلاهبرداریا جواب بدن؟ الان باید چکار کنیم؟

  68. لطفاً به وضع دیجیکالا رسیدگی کنین. یکماه قبل یه رادیو جیبی سفارش دادم. بعد از اینکه به دستم رسید. پلمپ نداشت و محتویات جعبه با چیزی که من سفارش داده بودم کاملا متفاوت بود. یه کابل دیگه هم تو خود جعبه دیجیکالا گذاشته بودن که اصلاً با رادیویی که فرستاده بودن همخوانی نداشت. مرجوع کردم بعد از بیشتر از ده بار تماس با قسمت پشتیبانی، بهم گفتن که شما خودتون رادیو رو عوض کردید. حتی قسمت شکایات دیجیکالا هم برگشت بهم گفت هر جا دوست داری برو شکایت کن. واقعاً این طرز برخورد فاجعه است. علاوه بر اینکه خدمات پس از فروش درست و حسابی ندارن، انگ دزدی و کلاهبرداری هم به مشتری میزنن.

  69. به همه اطلاع رسانی کنید،چیزی نخره،من خودم مالباخته ام،جنس معیوب میفرستن مرجوع که میکنی دیگخ نمی فرستن

  70. دیجی کالا،دیجی کالای قدیم نیست،به همه اطلاع رسانی کنید،چیزی نخره،من خودم مالباخته ام،جنس معیوب میفرستن مرجوع که میکنی دیگخ نمی فرستن

  71. باسلام خدمت همه دوستان
    برای شکایت از دیجی کالا نتیجه ای گرفتید و قابل قبول بوده یانه
    لطفا اگر نتیجه گرفتید تجربه خودتون رو دراختیار بقیه هم بذارید که شاکی هستن از دیجی کالای کلاه بردار.
    باسپاس

  72. سلام ببخشیدیه دستگاه بخور از دیجی کالا خریدم و ازش استفاده نکردم و پلمپ مرجوعی کردم چون خیلی قیمت بالا بودو دروغی یه تخفیف زدن که مردم رو جذب کنن بعد درخواستم قبول شد و مرجوع شد بعد خودشون پلمپ شو باز کردن انداختن گردن من که پلمپ شو باز کردم بعد الان هیچکس جواب گو نیست.
    لطفاً رسیدگی کنید

  73. سلام، شکایت من از خدمات پس از فروش دیجی کالا
    یه گوشی موبایل برا گارانتی ارسال کردم ۴ مرتبه رفته و برگشته و هنوز ایرادش درست نشده که هیچ، تازه در گوشی هم باز کردن و گوشی رو داغون کردن و رحم به جعبه گوشی هم نکردن.
    جالبه تماس گرفتم با واحد گارانتی و خود دیجی کالا و گفتم هیچکس نیست من باهاش تلفنی صحبت کنم که شکایتم را انتقال بدم، فقط مثل ربات یه حرف را تکرار می کنند که متاسفیم و کاری از ما ساخته نیست، یه سری کلاس برا اپراتورها برگزار می کنند و ملزمشون میکنند که یه سری حرف را تکرار کنند.
    من شنیدم که حدود ده ماهه مدیر خدمات پس از فروشش عوض شده و مدیرش فعلا میز رو چسبیده و با کاهش هزینه ها و عدم خدمات گارانتی فعلا به میزش چسبیده.
    آقای مدیر خدمات پس از فروش دیجی کالا جهت استحصارت دیجی کالا که الان غول شده رو همین مردم ساختن و همین مردم هم که ناراضی هستن روزی با خاک یکیش می کنند، حالا بچسب به میزت.
    به امید روزی که همه به این باور برسن که دیجی کالا دیگه اون دیجی کالای قبلی نیست و فقط فکر منفعت و سود خودشه و رضایت مشتری هیچ اهمیتی براش نداره.
    یا حق

  74. سلام لطفا به تخلفات بیش از حد دیجی کالا رسیدگی کنید
    پول کامل میگیرند و جنس دست دوم یا معیوب تحویل میدن
    وقتی مرجوع می‌کنیم نه مبلغ برمیگردونند و مدیریت دیجی کالا پاسخگو نیست
    الانم منم یه مالباخته هستم که نمیدونم باید چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید

  75. من تو دیجی کالا فروشنده هستم تمام بدبختی ها رو سر فروشنده ها خالی میکنن انواع اقسام باگ رو دارن تا فروشنده ها رو جریمه کنن به راحتی بی دلیل جریمه های سنگین میکنن داشتن کمیسیون زیاد و خسارت به کالاها زمان باربری کوچکترین چیزهایی هست که به فروشنده ها خسارت میزنن واقعا یه تیم درست حسابی نیست از دیجیکالا شکایت کنه یه عده فروشنده ضعیف و ناتوان رو گیر آوردن گوشه ی رینگ و دارن هی مشت میزنن
    یه نفر نماینده پیدا بشه و پیگیر این موضوع بشه

    1. سلام چقدر قشنگ حرف دل منو زدید بلایی نیست که دیجی کلا سر فروشها سر من نیوورده باشه دیگه هیچ محصولی توش ندارم ولی هنوز برای گرفتن حقم با مالی درگیرم واقعا بی انصاف و دزده

  76. من یک شامپو از دیجی کالا خریدم کد کالا رو که استعلام گرفتم اعلام شد که تقلبیه! واقعا برای دیجی کالا متاسفم که بدون اینکه اصالت کالا رو در نظر بگیره میذاره توی سایتش برای فروش!

  77. تازه یه مدل جدید هم اضافه شده تحت عنوان خرید اقساطی. مبلغ ده هزار تومن میگیره بعدش میگه اعتبارسنجی کردیم شامل شما نمیشه. چند نفر همزمان ثبت نام کردیم همه ما رو اعلام کرد اعتبارسنجی شما رد شد. در حالیکه نه چک برگشتی داشتیم و نه بدهی و حسابمون هم باهاش کار کردیم و مشکلی هم نداشتیم. هر وقت زنگ میزنیم بیش از ۴۰ نفر توی نوبت هستند حداقل دو ساعت باید توی نوبت باشیم اخرش هم میگه مشکل از خودتون هست.

  78. سلام متاسفانه هیچ یک از سایت های ecunion.ir و نماد اعتماد کار ساز نیستن من الان ۵ ماهه که درگیر هستم از نماد اعتماد شکایت کردم ۳ ماهه خبری نیست فعلا .خدا لعنتشون کنه نماد اعتماد هم پول گرفت رسیدگی نمیکنه اصلا اعتبار نداره فقط خسارت من بیشتر شده پولم رفته کالا رو هم که مرجوع کرده بودم تحویل نگرفتم دوباره برام فرستادن ۵۰۰ تومن به به نماد دادم دزد از دزد بیشتر . بی ناموسی تا چه حد میلیون ها خرج میکنن برای این متخصصان مفت خور و بی عرضه تا به مردم دروغ بیشتر تحویل بدن هیچ کاری هم نمی کنند ولی راضی نمیشن پاسخگو باشن هنوز هم که هنوزه نوشتن ۷ روز ضمانت برگشت دروغگو ها خیلی بی شرف هستن . کارکنان بیشتر . اصلا از خدا نمی ترسن بابا تو در مقابل کاری که میکنی جواب خواهی داد حق الناس بزرگترین گناهه خدا گفته من حق الله رو می بخشم ولی به من با حق الناس نیاید

  79. با سلام خدمت دوستان عزیز
    دوستان عزیز به هیچ وجه از دیجی کالا خرید نکنید
    من خودم مشتری چند ساله دیجی کالا هستم.بیش از ۱۰۰ میلیون به عنوان مشتری خانگی انواع و اقسام کالاها رو خرید کردم.
    جدیدا دیجی کالا کالا های خراب یا کارتن پاره خودش رو ارسال میکنه و بعد که شما میخواید مرجوع کنید بهتون میگه متاسفیم این کالا قبلا باز شده!!!!!!!!
    خداشاهده این اتفاق برای من افتاد.
    از طرفی بنده حتی اخیرا کالایی رو که کاملا پلمپ بود رو همون طور مرجوع کردم به این صورت که شما نمیتونید بدون باز کردن پلمپ حتی کالا رو ببینید. بعد به من گفتن کالا مرجوع نمیشه چون قبلا باز شده!!!! بعد که تماس گرفتم خداشاهده با کارشناس قسمت شکایات صحبت کردم و اون به من گفت چون مرجوعیاتون زیاد بوده حساسیت بیشتر شده!!!! این یعنی کلاهبرداری کامل. اگر قرار بود دیجی کالا صادقانه کار کنه باید سقف مجاز برای مرجوعی تعیین میکرد نه این که حتی کالای پلمپ رو با حقه بازی برگردونه!!!!!!
    دوستان این جمله ای که به من گفته شد مطمعن باشید دروغه و اگر مواظب نباشید برای خودتون هم اتفاق میوفته.

    اگر برای اعصاب، شخصیت و روح و روانتون ارزش قائل هستید از دیجی کالا خرید نکنید.

  80. سلام منم از دیجی کالا شکایت دارم کالا مرجوع کردم هزینش برام نمیفرستن خیلی برخوردشون نامناسبه توروخدا بهم بگین ازچه طریقی شکایت کنم ازشون

  81. از سایت دیجی‌کالا دو قلم کالا: ۱- سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل ابر مدل ABR-3120 ۲- هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Redmi Buds 3 lite Global Pack مشکی خریداری نمودم که گوشی سمت چپ هندزفری ایراد فنی داغ شدن زیاد در حد سوزش گوش و خالی کردن سریع شارژ داشت. پس از مرجوع کردن از طرف کارشناس بهانه خط و خش کالا ابلاغ و کالا دوباره با همان ایراد فنی ارسال گردید که بنده آن را قبول نکردم و باز پس فرستادم اکنون کالا در اختیار دیجی‌کالا میباشد و علارقم پیگیری پاسخگو نیستند و این بار مدعی مغایرت کالا هستند. خواهشمند است رسیدگی مبذول بفرمایید. با تشکر از شما غلامحسین پورمختار

  82. باسلام
    من از دیجی کالا هندزفری خریدم عوض عکسی که داخل سایت بوده یه چیز دیگه برای من فرستادن برگشت دادم رد شده و برگردوندن به خودم میخوام از دادگستری شکایت بزنم نه تنها پول محصول بلکه هزینه شکایت وقت که صرف شکایت کردم حتی پول بنزین هم ازشون میگیرم جالبه که پلیس فتا اصلا با دیجی کالا کاری نداره باید رسیدگی شود.
    بااحترام

  83. دیجی کالا تبدیل شده به یک سایت کلاه برداری بنداز و در رو. در مورد تک تک تعهداتشون دبه در آوردن : تعهد بهترین قیمت ، مرجوعی هفت روزه ، دیجی پلاس ، سوپر دیجی تازه که مرتب براتون کالاهای مونده چند روز مونده به انقضا میفرستن ، دیجی کلاب که امتیاز ها رو یک شبه چند برابر بی ارزش کردن ، پول اشتراک پلاس از مردم میگیرن که تا سی روز مرجوع کنن و خدمات وی آپی پس از فروش بدن ولی همون هفت روز رو هم برای مرجوعی بهانه میارن و خدمات پس از فروش میشه یک خط ایمیل جواب های غیر منطقی همین. به همه توصیه میکنم از این سایت خرید نکنن چون هم قیمت بالاتر میخرین هم مثل فروشگاه های معمولی مرجوعی قبول نمیکنن.

    1. متاسفانه دیجیکالا دیگه اعتبارش تموم شد. بازگشت کالا و … دیگه هیچ کارکردی نداره.الکیه مرجوعی را هیچ جوره قبول نمیکنه حتی کالا کاملا پلمپ ودر بسته بندی اولیه بوده اما میگه باز شده. فقط باید به حال خودش واگذارش کرد تا از بین بره.من دوو کالا ازشون خریدیم میگن هیچ مشکلی نداره میگم مال خودتون میگن نه کالا باز شده میگم بسته بندی اولیه خودتونه . به هرحال گفتم کالاها هم باری خودتون و پولشم نوش جونتون . دیگه به اسم دیجیکالا آلرژی پیدا کردم هرکی اسمشو میارع میخوام بزنم تو دهنش

  84. متاسفانه بعد از اینکه دیجیکالا اسم در کرد شروع کرد به کلاهبرداری و ارائه خدمات نا مطلوب.واحد تلفنی فوق العاده ضعیف که صرفا مثل نوار ضبط شده یکسری جملات ثابت رو می گن هم کمک کرده به اینکه مردم رو سر کار بزاره.

    1. دیجی کالای دزد ،کارتن خالی فرستادن و الان هم پاسخگو نیستن،آخه من چطور اثبات کنم که محصول ارسال نشده و کارتن خالی بوده .

  85. بابا یکی نیست جلوی این دیجیکالای دزد کلاهبردار رو بگیره؟تا کی باید پول مردمو بخوره،و سفارشارو‌ هم نفرسته کسیم کاری به کارش نداشته باشه

    1. مشکل شما چی بود؟منم شکایت دارم از دیجی کالا و از صبح دنبال جایی ام که باید شکایتمو مطرح کنم و بهش رسیدگی بشه همه جا زنگ زدم و پیام گذاشتم،اما رسیدگی هم نشه من در عوضش میلیون ها مشتری رو آگاه میکنم با دلیل و مدرک که دیگه ازش خرید نکنه و بهشون اعلام کردم که از این ببعد بنده تصمیم گرفتم به هیچ عنوان از شما خرید نکنم و ازطریق پیج هام و کانالهای اطلاع رسانی منطقه ای و استانی که دارم به همه مردم اطلاع رسانی کنم و بگم کسی خرید نکنه ازتون الان که دارم اطلاع رسانی میکنم میبینم خیلیا ازش شاکی هستن و میگن با ما هم همچین برخوردی شده ولی چون نمیدونستیم کجا باید گزارش بدیم بیخیال شدیم و بعدش دیگه از دیجی کالا خرید نکردیم میگن آخرعاقبت خرید اینترنتی و غیرحضوری همین میشه دیگه،اما من یکی ول کن نیستم

      1. درود. من هم در مراحل شکایت از دیجی کالا هستم از طریق اتحادیه کسب و کارهای مجازی. دیجی کالا یک کلاهبرداره بزرگه. به هیچ عنوان خرید نکنید

    2. سلام و دورد بنده هم مشکلی با دیجی کالا دارم و شکایت دارم ازشون لطفا اگر امکانش هست پیامی به بنده بدهید که باهم اقدام به شکایت بکنیم و حقمون رو بگیریم از دیجی کالا لطفا به این آیدی اینستاگرام پیام بدین mahshid.psnd

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا