دادسراکیفری (جرائم)

چگونه یک وکیل دادگستری خوب و با تجربه انتخاب کنیم؟

چگونه یک وکیل دادگستری خوب و با تجربه انتخاب کنیم؟

در انتخاب وکیل دادگستری خوب و با تجربه باید اطمینان حاصل نمود که وکیل دادگستری مورد انتخاب ملزم با حرکت در مسیر اخلاق است.

در واقع یک وکیل دادگستری با تجربه به جهت آگاهی از قوانین و مسیرهای قانونی می تواند کار موکل را به تعویق بیندازد و البته غالبا چنین است که وکیل دادگستری دانش خود را در مسیر سرعت بخشیدن و حصول نتیجه به کار میبندد و اکثر وکلاء دادگستری رعایت منافع و مصلحت موکل را وظیفه خود میدانند و به آن پایبند هستند.

برای انتخاب وکیل دادگستری می توان از بین وکلای مختلف آن هایی را که به مسئله اشراف و آگاهی و تخصص بیشتری دارند انتخاب نمود.

انتخاب بهترین وکیل دادگستری، وکیل خوب در اصفهان 

در انتخاب وکیل خوب، اینکه وکیل دادگستری از دانشگاه معتبر و در مقطع کارشناسی ارشد یا دکتری فارغ التحصیل شده باشد یک مزیت و برتری محسوب می شود اما کافی نیست و علاوه بر این تجربه و روش وکیل و مهارت و داشتن شم وکالت مهم است.

در صورت عمل به توصیه ها اطمینان داشته باشید که بهترین وکیل دادگستری را انتخاب خواهید کرد.

در انتخاب وکیل دادگستری خوب و با تجربه باید مقید بودن وی به اخلاق حرفه ای و رفتار عرفی و معقول را تشخیص داده و از آن اطمینان حاصل نمود.

در واقع وکیل دادگستری به جهت آگاهی از قوانین و مسیرهای قانونی می تواند کار موکل را به تعویق بیندازد و یا متقابلا به حصول نتیجه تسریع ببخشد.

برای انتخاب وکیل دادگستری با تجربه می توان از بین وکلای مختلف آن هایی را که به مسئله اشراف و آگاهی و تخصص بیشتری دارند، انتخاب نمود. برای رسیدن به این هدف بهترین راه ملاقات و مواجهه حضوری با وکیل است.

داشتن دفتر وکالت منظم و منشی و کارمند و دستیار نشان دهنده عزم و جدیت وکیل دادگستری و اهمیت به حرفه وکالت و موکلین است.

هرگز با یک وکیل دادگستری خارج دفتر وکالت یا در خیابان یا منزل قرار نگذارید!

در خصوص انتخاب وکیل دادگستری خوب و با تجربه باید دانست؛ وکیل دادگستری خوب صرفا،  یک وکیل با سابقه نیست. چه بسا وکلای دادگستری جوانی که آگاهی و دانش و ذکاوت و ارتباطات اجتماعی و کاری و حتی تجربه  آن ها از وکلای با سابقه بسیار بیشتر است.

از دیگر نکاتی که باید در انتخاب وکیل دادگستری خوب و با تجربه به آن ها توجه نمود، منصف بودن وکیل دادگستری، استفاده از تجربه کسانی که قبلا به وکیل مراجعه نموده و نتیجه موفق گرفته اند، خصوصیات اخلاقی و حسن شهرت، معتمد بودن وکیل و مهارت کافی می باشد.

در خصوص انتخاب وکیل دادگستری نباید به هرگونه تبلیغاتی که در این خصوص می شود اعتماد کرد، بلکه باید از سلامت حرفه ای و اخلاقی وکیل دادگستری اطمینان حاصل نمود.

کانون های وکلای دادگستری در اکثر سخنرانی های خود به عدم مراجعه وکلای دادگستری و هم چنین اشخاص حقیقی به مؤسسات حقوقی نامعتبر تاکید می کنند.

در هر حال در تمامی کشورهای توسعه یافته دنیا از جمله امریکا و کشورهای اروپا، روز به روز بر اهمیت استفاده بیشتر از خدمات وکلای دادگستری و مشاوره حقوقی با وکلای دادگستری تاکید می شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا