بیمه چقدر از دیه را میدهد؟
سلام، دختر ۷ساله ام را تو کوچه ماشین زده پایش شکسته و نیز قسمت های بدنش جراحتهای برداشته افسر ۵۰.۵۰مقصرنوشته آیا دیه دخترم را بیمه نصف میده یا کامل. ممنون از لطفتون
آیا مایل هستید اعلانات مربوط به گفتگوهای آنلاین خود را روی دستگاه خود دریافت کنید؟
در پنجره باز شده روی دکمه Allow کلیک کنید...
لطفاً اتصال اینترنت خود را بررسی کنید.
شما میتوانید درخواست ارزیابی حقوقی خود را بطور مستقیم برای ارسال کنید و در کوتاهترین زمان ممکن از ایشان پاسخ بگیرید.
لطفا دقت داشته باشید، شما در هر روز تنها
میتوانید ۳
درخواست ارزیابی حقوقی رایگان ویا ارتباط مستقیم با متخصص ثبت نمایید.
همچنین دقت داشته باشید درصورت عدم انتخاب متخصص، پیام شما برای تمامی متخصصان ارسال شده و ایشان
می توانند ارزیابی خود را از درخواست شما مطرح نمایند.
سلام، دختر ۷ساله ام را تو کوچه ماشین زده پایش شکسته و نیز قسمت های بدنش جراحتهای برداشته افسر ۵۰.۵۰مقصرنوشته آیا دیه دخترم را بیمه نصف میده یا کامل. ممنون از لطفتون
نصف دیه پرداخت میشود.////:::
سلام نصف دیه پرداخت میشود.
با سلام
نیمی از دیه پرداخت می گردد.
با سبام،نصف دیه پرداخت میشود.
باسلام نصف دیه پرداخت میشود
نصف پرداخت خواهد شد دوست عزیز
سلام درخواست ارجاع به کارشناس بدهید و احتمال دریافت دیه کامل هست
با عنایت به نظر کارشناس نصف پرداخت می شود
مطابق نظریه کارشناسی نصف دیه پرداخت میشود .
با سلام با توجه به نظریه کارشناسی میزان پرداخت دیه ۵۰ درصد خواهد بود
با درود بیمه تا سقف تعهدات خود مکلف به پرداخت است
با درود و وقت بخیر .
کاربر گرامی وبسایت ، با توجه به فرض سوال و گفته شما ، ( شما میبایستی ، مشکل حقوقی خود را ، از طریق [[[[ صندوق خسارات های بدنی ]]]] پیگیری بفرمایید . )
با تشکر و من الله توفیق .
سلام دوست من، از طریق صندوق خسارتهای بدنی پیگیری نمایید.
باسلام
خیر ولی میتوانید از صندوق خسارتهای بدنی مطالبه نمایید