موضوعتان را بگویید، در چند ثانیه به وکیلِ در دسترس میرسید
لطفاً اتصال اینترنت خود را بررسی کنید.
تلفن تماس:
شما میتوانید درخواست ارزیابی حقوقی خود را بطور مستقیم برای ارسال کنید و در کوتاهترین زمان ممکن از ایشان پاسخ
بگیرید.
لطفا دقت داشته باشید، شما در هر روز تنها
میتوانید ۳
درخواست ارزیابی حقوقی رایگان ویا ارتباط مستقیم با متخصص ثبت نمایید.
همچنین دقت داشته باشید درصورت عدم انتخاب متخصص، پیام شما برای تمامی متخصصان ارسال شده و ایشان
می توانند ارزیابی خود را از درخواست شما مطرح نمایند.
سلام بنده یه حا به مدت ۳ ماه کار میکردم به دلیل حقوق کم تصمیم گرفتم که دیگه نرم ولی زمانی که به صاحبکارم گفتم بهم تهمت دزدی زد و اینکه گوشیمو برداشت و به همراه خودش برد تمام چت هام و عکس های شخصی کن و نامزدم رو نگاه کرده، تا یه هفته گوشیمو نیاورد وقتی هم گفتم گفت نمیدم پدرم باهاش بحثش شد و اینکه من وهمراه خودش برد هیچ کدام از وسایلم رو نبردم به اندازه ۴ ملیون هم جنس داخل مغازه داشتم،و اینکه زمانی که اون آقا تهمت دژدی زد منو با چاقو تهدید کرد گفت میکشمت سرتو میبرم باید رو کاغذ بنویسی من دزدی کردم و اینکه هیچ طلبی ندارم من هم ترسیدم مجبورم کرد که بنویسم.. الان بعد از یه ماه نه وسایلمو داده نه گوشیمو چیکار باید بکنم؟؟
با سلام
ابتدا با ارسال اظهارنامه ، و در صورت عدم همکاری ، از طریق تنظیم دادخواست حقوقی مبنی بر استرداد لوازم شخصی با استناد به اظهارنامه ارسالی اقامه دعوی کنید
باسلام. تحت عنوان افترا، تهدید وتوهین شکایت کنید. برای پس گرفتن وسایل ابتدااظهارنامه بدهید،درصورتی که بازهم وسایل راپس نداد دادخواست استردادوسایل رابدهید
سلام نسبت به جرم تهدید با چاقو در صورت داشتن مدارک محکمه پسند شکوائیه کیفری میتوانید ارائه دهید و برای اموال و گوشی مستند به فاکتور فروشی که مالکیت شما را اثبات کند دادخواست استرداد اموال
با توجه به مواردی که مطرح می کنید احتمال اثبات جرم کیفری برای صاحب کار شما فراهم نیست چون ظاهرا" شاهدی هم ندارید و نمی توانید ثابت کنید که به اجبار و تهدید این کار را انجام داده اید اما می توانید دادخواست استرداد اموال بدهید .