قراردادها

نکات لازم در هنگام معامله خودرو

برخی از مواردی که در هنگام خرید خودرو باید رعایت کرد:

  • اسناد مختلف خودرو از جمله سند مالکیت، برگ سبز خودرو، سوابق قبلی معاملات و… حتما مورد بررسی قرار گرفته و از اعتبار ان اطمینان حاصل کرده و مطمین شوید خودرو به نام فروشنده باشد و اگر فروشنده با وکالت از مالک خودرو اقدام می نماید از اعتبار وکالتنامه اطمینان حاصل نمایید.
  • در هنگام تنظیم مبایعه نامه شماره شاسی، موتور، پوسته سرسیلندر را با شماره های کارت خودرو، سند و برگه سبز تطبیق دهید؛ چراکه بعضا مواردی دیده شده که بدلیل اینکه قید میگردد خودرو به رویت خریدار رسیده است با وحود تغییر بدنه یا موتور مشکلاتی از این جهت برای خریداران بوجود می اید.
  • در هنگام دریافت مدارک و وسایل دقت کنید که سوییچ یدک را حتما تحویل گرفته و یا در صورت نبودن در فروشنامه قید گردد؛ چرا که در برخی موارد سرقت خودرو از طریق سوییچ یدک رخ داده است.
  • تحت هیچ شرایطی بدون داشتن قولنامه و بدون قید کردن نحوه ی پرداخت و یا مبالغ واریزی نقدی یا فیش واریز یا چک و… هیچ وجهی را پرداخت ننمایید و صرف اینکه وکالتنامه ای را از فروشنده دریافت نمایید، دلالتی بر پرداخت وجه و خرید خودرو ندارد.

بنیاد وکلا مفتخر است که مجموعه حقوقی از متخصصین خبره و توانا را در حوزه املاک گرد آورده تا با بهره مندی از علم و تجربه بسیار مفید، بهترین راهنما و مشاور حقوقی برایتان باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا