تاریخ شروع پرداخت اقساط مهریه بعد از اعسار کدام است؟
چه تاریخی مبنای شروع پرداخت اقساط مهریه است ، تاریخ صدور دادنامه قطعی اعسار و یا اینکه تاریخ تشکیل پرونده در اجرای احکام و پرداخت قسط اول ؟ ( با فرض بر اینکه زوج یکسال بعد از صدور قطعی رای اعسار ، خودش تشکیل پرونده اجرایی داده باشد و قسط اول را پرداخت کرده باشد ) .