موضوعتان را بگویید، در چند ثانیه به وکیلِ در دسترس میرسید
لطفاً اتصال اینترنت خود را بررسی کنید.
تلفن تماس:
شما میتوانید درخواست ارزیابی حقوقی خود را بطور مستقیم برای ارسال کنید و در کوتاهترین زمان ممکن از ایشان پاسخ
بگیرید.
لطفا دقت داشته باشید، شما در هر روز تنها
میتوانید ۳
درخواست ارزیابی حقوقی رایگان ویا ارتباط مستقیم با متخصص ثبت نمایید.
همچنین دقت داشته باشید درصورت عدم انتخاب متخصص، پیام شما برای تمامی متخصصان ارسال شده و ایشان
می توانند ارزیابی خود را از درخواست شما مطرح نمایند.
سلام وقت بخیر
من بابت چکی از شخصی شکایت کردم ک شورا بنفعم رای غیابی صادر کرد
منتها طرف مقابل واخواهی داد و شورا قبول واخواهی کرد منتها محکوم علیه قبل از جلسه رسیدگی واخواهی دادخواست واخواهیشو استرداد کرد و شورا هم دادنامه استرداد واخواهیشو صادر کرد و مهلت اعتراض ۲۰ روزه گذاشت.
الآن دوماه میگذره از این ماجرای استرداد واخواهی میخوام بدونم من محکوم علیه رو جلب کنم ایشون باز هم میتونه پس از جلب واخواهی بده و آزاد شه ؟
باسلام
مدت اعتراض به قسمت استرداد که پس از ۲۰ روز تمام شده پس ار آن مدت ۲۰ روز اعتراض یا همان تجدیدنظر شروع و انطور که شما گفتید درفرض سپری شدن ۲ماه عملا حکم قطعی هست و تقاضای اجراییه بکنید منتها اگر ظرف ۳۰ روز از ابلاغ اظهارنامه محکوم علیه اعسار بزنه ، دو حالت متصور هست یا اعسارش قبول میشه که دراینصورت قسطی پرداخت میکنه یا رد میشه . که انوقت میتونید جلب کنید البته این نکته هم هست چه بسا مالی توقیف بشه که درانصورت جلب صادر نمیشه و پروسه مزایده که زمانبر است شروع میشه .
موفق باشید.
سلام وقت بخیر با توجه به استرداد واخواهی دیگر امکان واخواهی مجدد نیست فلذا پس از قطعیت حکم اقدام به درخواست صدور اجراییه نمایید و النهایه توقیف یا جلب صورت میگیرد