تعیین شعبه پرونده خانواده در زمان ارجاع توسط شاکی چطور است؟
باسلام دادگاه محل زندگی زوجه دو شعبه داره یکی حقوقی و یکی هم خانواده، بنده با قاضی شعبه خانواده بحثم شد (در پرونده مهریه ضمن ارائه پیامک واتسپ مبنی بر خراب بودن زوجه، چون قاضی به نفع زوجه داشت کار میکرد، بهش گفتم به هر حال میدونم ایشونم چون دختر سنگین و سالمی هست شما رو یاد خونوادتون میندازه و سعی دارید در حقش ظلم نشه) و قاضی هم جهت جبران پیش قسط رو سنگین زد و مجبور شدم با قرض پرداخت کردم.
پرونده تمکین هم کلا پزشک قانونی نفرستاد و گفت باید ثابت کنی باهاش بودی و رد کرد، تجدید نظر هم کلا قاضیش همون رای اول رو میده.
الآن مجدد میخوام تمکین بزنم، ولی قصد دارم در زمان ارجاع به واحد قضایی بگم به شعبه دیگه که کارای حقوقی رو انجام میده ارجاع بدن، آیا شدنیه؟
قاضی شعبه حقوقی حدودا یه سال پیش کار خانواده انجام میداده.