جرایم پزشکیکیفری (جرائم)

چگونه می توان از بیمارستان شکایت کرد؟

حوزه بهداشت و درمان یکی از نهادهایی است که حجم گسترده‌ای از فعالیت‌ها در آن انجام می‌گیرد. با توجه به حساسیت این حوزه و مراجعات فراوان مردم به بیمارستان‌ها، امکان بروز خطاها و اشتباهات عمدی و یا سهوی وجود دارد.

همین امر سبب شکایت مردم از بیمارستان به علل مختلفی همچون برخورد نادرست پرسنل بیمارستان با مردم و بیمار، عدم توجه به درمان، سهل انگاری و بی مبالاتی کادر درمان بیمارستان، عدم وجود امکانات ضروری و مواردی از این قبیل می‌باشد.

معمولا در پرونده‌های پزشکی اثبات وقوع تقصیر یا عدم آن و همچنین دریافت خسارت مدنظر است. از همین رو پیشنهاد ما مشورت با وکیل جرایم پزشکی می‌باشد.

شکایت از بیمارستان

برای شکایت از تخلف بیمارستان‌ها مراجع مختلفی در نظر گرفته شده‌اند که بر حسب نوع شکایت، نوع آسیب، نوع خطا و تقصیر بیمارستان و کادر درمان، از صلاحیت‌های مختلفی برخوردار هستند.

بنابراین برای شکایت از بیمارستان به مراجع قضایی باید آشنایی کلی با نوع موضوع شکایت و همچنین صلاحیت مرجع رسیدگی کننده به شکایت خود داشته باشید.

شکایت از بیمارستان به دادگاه‌های عمومی

رسیدگی به تمامی اموری که انجام یا عدم انجام آن‌ها در قوانین مدنی و جزایی کشور، تحت عنوان جرم معرفی شده اند و برای آن‌ها مجازات تعیین گردیده است، در صلاحیت دادگاه‌های عمومی است.

بنابراین می‌توان شکایت علیه بیمارستان و کادر درمانی و اداری متخلف را اعم از جنبه جزایی یا حقوقی آن در این دادگاه‌ها ثبت نمود.

با توجه به اینکه رسیدگی به دعاوی پزشکی، تخصصی بوده و نیاز به بررسی‌های کارشناسان و متخصصان این حوزه دارد، قوه قضاییه دادسرای جرایم پزشکی را به طور ویژه به جرایم پزشکی و دارویی اختصاص داده است.

در مجموعه حقوقی بنیاد وکلا هم برای افرادی که امکان مراجعه حضوری دارند، وکیل حضوری آماده خدمت‌رسانی است و هم برای افرادی که می‌خواهند تنها با یک تماس به وکیل تلفنی متصل شوند.

شکایت از بیمارستان دولتی

شکایت از بیمارستان به دادسرای جرایم پزشکی

شعبه اصلی دادسرای جرایم اصلی در تهران واقع است؛ دادسرای جرایم پزشکی صلاحیت رسیدگی به پرونده‌های تخلفات بیمارستان را در تمامی سطوح دارا می‌باشد.

مراحل رسیدگی به شکایت علیه بیمارستان در این مرجع، بدین صورت است که بیمار باید دادخواست خود را به همراه مستندات و مدارک ارائه نموده و شکایت خود را ثبت نماید.

موضوع جهت بررسی به کمیسیون‌های تخصصی پزشکی این دادسرا ارجاع می‌گردد. در صورتی که قصور کادر درمانی و پزشک ثابت شود، تیم پزشکی برای ادای توضیحات به دادسرا احضار خواهند شد.

تصمیم نهایی دادسرا درباره پرونده به دو روش خواهد بود:

  1. در صورت احراز تخلف پزشکی و درمانی، حکم کیفرخواست را صادر نموده و پرونده را به دادگاه ارسال می‌کند. دادگاه عمومی جزایی بر اسای محتویات پرونده، نظریه کارشناس و دفاعیات هر دو طرف، اقدام به صدور رای می‌نماید.
  2. در صورتی که برای قاضی ثابت شود که قصوری رخ نداده است، قرار منع یا موقوفی تعقیب را صادر می‌کند.

شکایت از بیمارستان از طریق شورای حل اختلاف (ویژه امور بهداشت)

شورای حل اختلاف ویژه امور پزشکی به عنوان یکی دیگر از مراجع صالح برای شکایت علیه بیمارستان می‌باشد. اعضای این شورا متشکل از کارشناسان و متخصصان رشته‌های پزشکی و مورد تایید سازمان نظام پزشکی هستند.

پرونده‌هایی که به این شورا ارجاع می‌شوند باید دارای مبلغ خواسته ایی کمتر از ۵ میلیون تومان باشند؛ یا توافق طرفین پرونده بر این باشد که موضوع شکایت در این شورا رسیدگی و حل و فصل شود.

بیشترین پرونده‌هایی که در شورای حل اختلاف پزشکی مورد بررسی قرار می‌گیرند، شکایت‌هایی است که مبلغ مطالبه شده یا دیه در نظر گرفته شده، تا سقف پنج میلیون تومان می‌باشد.

صلاحیت شورای حل اختلاف امور پزشکی شامل موارد زیر است:

  1. رسیدگی به اختلافات اعضای جامعه پزشکی با یکدیگر
  2. اختلافات جامعه پزشکی با سایر اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی

شکایت از بیمارستان و پزشکان

گزارش تخلف بیمارستان به وزارت بهداشت

یکی دیگر از راهکارهایی که برای شکایت علیه بیمارستان و گزارش تخلفات آن‌ها پیش بینی شده است، تماس با واحد رسیدگی به شکایات وزارت علوم پزشکی است.

می‌توانید از طریق دو شماره تلفن ۱۶۹۰ و ۱۵۹۰ شکایات خود را از مراکز درمانی و بیمارستان‌ها مطرح نمایید.

وظایف واحد رسیدگی به شکایات مردمی و بیماران از بیمارستان‌ها عبارتند از:

  1. راهنمایی و مشاوره ارباب رجوع جهت طرح شکایت و دریافت شکایات از ارباب رجوع‌ها
  2. دریافت و بررسی شکایات از سامانه ۱۵۹۰ و درخواست بازدید و پیگیری تا حصول نتیجه
  3. پاسخ به شکایات سامانه ۱۶۹۰ و پیگیری تا حصول نتیجه
  4. اعلام تذکر به مراکز با توجه به تخلف صورت گرفته
  5. بررسی و پاسخ مکاتبات وزارت بهداشت، دادسرای جرایم پزشکی، سازمان تعزیرات، سازمان نظام پزشکی مربوط به شاکیان این ارگان‌ها
  6. ارائه گزارش عملکرد واحد شکایات به ارگان‌های مرتبط
  7. انجام امور مربوط به پرونده‌های کمیسیون ماه ۱۱ (سازمان تعزیرات حکومتی)
  8. بازدید از مراکز و ارزیابی عملکرد مراکز تابعه در ارتباط با تعرفه‌های مصوب و انجام محاسبات مالی پرونده‌های پزشکی
  9. مکاتبات جهت دریافت مستندات و پرونده شاکی از مراکز
  10. اعلام تذکر به مراکز با توجه به تخلف صورت گرفته
  11. اجرای احکام قضایی
  12. بررسی شکایت از طریق بازدید، مکاتبه، تهیه گزارش و پاسخگویی به شاکی
  13. رسیدگی به شکایات واصله از مراجع دیگر اعم از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دفتر بازرسی دانشگاه و پاسخگویی به مرجع ارسال شکایت
  14. پاسخگویی به استعلام‌های موسسات در سامانه صدور پروانه‌ها

دریافت مشاوره حقوقی جرایم پزشکی توسط متخصصین کیفری به شما کمک می‌کند تا در مسیر احقاق حقوق خود با سختی کمتری مواجه شوید و نسبت به قدم‌های بعدی آگاه شوید.

به صفحه اصلی وب سایت بنیاد وکلا بروید و تنها با یک کلیک مشاوره حقوقی خود را با وکیل آنلاین یا تلفنی و حضوری رزرو نمایید.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۱۶ رای

‫۱۹ دیدگاه ها

  1. یکی از مزخرف ترین بیمارستانهای تهران فجر خ پیروزی برای ارتش هست یعنی فقط,کافی اتاق عمل ببینی باید,انقدر,صبر کنی تا اقای پرستار با خانوم پرستار درد,دل شون تموم بشه دیگه کسی,برای لاس زدن نباشه بیاد سراغ بیمار شما طویله فاسد فاسد,به معنی واقعی کلمه هیچ کسی کاری نداره متاسفم ابروی نظامیها رو هم میبرن

  2. باسلام وعرض ادب
    بنده درسال١٣٨٧ بخاطر تصادف رانندگی در بیمارستان صدوقی یزد که دولتی هست ناچار به جراحی شکستگی شافت ران پاک و استخوان زیرلگن شدم چون شکستگی درنقطه حساسی صورت گرفته بودپزشک مربوطه به ما دستوردادندکه موقع تهیه پیچ و پلاک پلاتین حتمن ازجنس مرغوب واصطلاحاًخارجی باشدامسال که بعداز١۵سال اقدام به برداشتن پیچ و پلاک پام در بیمارستان مجیبیان کردم بعدازجراحی هرچه مراجعه کردیم به بهانه های عجیب و غریب پیچ و پلاک رابه ماتحویل ندادند.

    1. باعرض سلام وعرض ادب و احترام حضور محترم شما بنده متاسفم درمورد یکه در خصوص یک بیمارستان درخصوص تحویل دادن تصویر برگه های پرونده‌ای که تصادف بوده و متخلفین آنرا ثبت نکرده اند ودر صحنه تصادف نیز بخاطر تشنج ناشی از تصادف حالا چه کسی به این بچه کمتر از ۲۰ساله ای که درزدن وخالی کردن جیب یک کارگر اقدامی این چنینی را انجام داده اند ودراین ارتباطات دراوراژانس متاسفانه بعنوان یک تصادفی هم بستری نمی‌شود تشنج ناشی از تصادفی که برای نخستین بار در عمرشخص اتفاق می‌افتد و دراینکه حالا بیمارستان سجاد شهریار از دادن پرونده امتناع میورزد وباوجود مراجعه قبلی بنده وهمسرم به بیمارستان درجهت صرفاً مدارک برای خدمت وظیفه‌ی عمومی جای تعجبی دارد که اینکار طی این پرسه حالا بدین شکل ازانجام کار امتناع می‌ورزند درسته ترس دارند ولی کار غیر قانونی را پوشش دادنشان مزیدبرعلت کرده باتخلف دیگری سعی در پوشاندن تخلف خودشان را دارند که این موضوع مصداق تایید جرم است ماکه پیگیر نبودیم برای خدمت سربازی و معافیت پزشکی مورد مدنظر یوده ولی این که بروبیا بگو، پرونده قرار بود بیاد نیاد دیگه مسخره کردن مردم هستش وعدم انجام روند عادی کاری چرا؟کسی نبایستی پاسخگو باشه این شخص با وجود مراجعه قبل از ماه مبارک رمضان داشتیم تابه امروز که مراجعه کردیم با وجود تماسی که گرفتیم و اظهار به بودن پرونده شد ولی حضوری پرونده گفتند خیر نیست چرا اینگونه جواب ارباب رجوع داده می‌شود پاسخگوی مردم کیست اهمال از اورژانس بوده یا مامور کلانتری اعزامی

  3. سلام و عرض ادب
    بیمارستان فجر نهاجا واقع در خیابان پیروزی، بسیاری از پزشکان خوبش را نوبت دهی انجام نمیدهد. و تنها به صورت پارتی بازی و در قسمت زیر زمین که افراد دارای پارتی مراجعه میکنند سلام علیک و نوبت داده میشود. اگر افراد غیر خاص درخواست نوبت کنند به آنها فحش داده میشود. پس برای چه ما باید پول بیمه بدهیم وقتی خدماتی داده نمی شود.
    ممنون با تشکر.

  4. درود
    بیمارستان زینبیه شیراز چرا کسی نظارت نمیکنه .همه پرسنل دانشجو بی تجربه و بی تفاوت و عدم نظارت زمانی که مادری برای تولد مراجعه می‌کنه سریع کیسه آب رو از بین میبرن بعد از گذشت ساعتها که روی تخت معمولی مادرها نوزادها رو به دنیا میارن که ۹۰%نوزادها دچار کمبود اکسیژن و عفونت شده که بعد از گذشت روزها حتی ۱ماه نوزاد از حالت nicu ترخیص میشه و اطراف بیمارستان توی پارک چادر میزنن

    همسر من به دست دانشجوی ناباب افتاد که از زبان خودش می‌گفت من چند شیفت کار بودم و خسته که زمان بخیه زدن تجربه و کار درست انجام ندادن بعد از گذشت ۳روز مجدد بخیه خورد با مجدد بعد از گذشت ۱۲ روز بستری و شستشوی زخم هنوز بافت ترمیم نشده زخم باز هستش و می‌گویند اگر بخیه کنیم ۹۰ احتمال جوش نخوردن هستش

    توصیه میکنم زیبنبه #
    نع

  5. درود
    بیمارستان زینبیه شیراز چرا کسی نظارت نمیکنه .همه پرسنل دانشجو بی تجربه و بی تفاوت و عدم نظارت زمانی که مادری برای تولد مراجعه می‌کنه سریع کیسه آب رو از بین میبرن بعد از گذشت ساعتها که روی تخت معمولی مادرها نوزادها رو به دنیا میارن که ۹۰%نوزادها دچار کمبود اکسیژن و عفونت شده که بعد از گذشت روزها حتی ۱ماه نوزاد از حالت nicu ترخیص میشه و اطراف بیمارستان توی پارک چادر میزنن

    همسر من به دست دانشجوی ناباب افتاد که از زبان خودش می‌گفت من چند شیفت کار بودم و خسته که زمان بخیه زدن تجربه و کار درست انجام ندادن بعد از گذشت ۳روز مجدد بخیه خورد با مجدد بعد از گذشت ۱۲ روز بستری و شستشوی زخم هنوز بافت ترمیم نشده زخم باز هستش و می‌گویند اگر بخیه کنیم ۹۰ احتمال جوش نخوردن هستش

  6. سلام من پنجشنبه صبح حدود۹صبح به درمانگاه ۸شهریور آبادان جهت گرفتن دارهای قلبم وناراحتی دیگری به این درمانگاه مراجعه کردم نزددکتررفتم داروهایم نوشت و گقت بروم داروخانه. رفتم داروخانه برگه دکترراگذاشتم توی نوبت وروی صندگی منتظرنشستم. کمی بعد که داروهایم راگرفتم مسئول داروخانه بنام یاسمین عچرش عمیری بی‌جهت زنگ زد به مامورین انتظامی ودونفرماموراول رفتندپیش این خانم بعداامدندنزدمن که در حال بررسی داروهایم بودندونگذاشتندکارم راانجام بدهم و وادارم کردند ازآنجا و بیمارستان بیرون بروم و علتش را پرسیدم گفتند داروخانه چی گفته استرس گرفتم. داروخانه چی فامیلمان بودولی منازنظرچهره نمیشناختمشان. ایشان قبلانیز باعث ازارواذیتم شده بود ند. ایشان همسرم را جهت کلفتی و بچه داری بدون اجازه من همیشه به منزلشان میبردندتاایشان بیایند کار. درصورتیکه شوهرش که برادر زنم میباشد کارمندعالیرتبه بانک سپه میباشندواین خانواده احتیاج به کاراین زن ندارندفقط باعث از هم پاشیدگی زندگی من شدند. همیشه بدون اجازه من اقدام به این کارمیکردند. لازم به ذکر است که یاسمین عچرش عمیری رشته تحصیلی اش هیچ ربطی به پزشکی و دارووازاین قبیل ندارد. باپارتی بازی واردبیمارستان ۸شهریور آبادان شده اند. تقاضادارم رسیدگی به این موضوع بصورت جدی بکنید. چرااین خانم ازموقعیت شغلیش اینچنین استفاده میکندوبدون دلیل مأمور می‌آورد تابزورازدرمانگاه بیرونم کند؟ من بسیجی و ایثارگر۲۴ ماه و مخترع آبادانی هستم که با اختراعم جنگ ایران و عراق را نجات دادم جلو بمباران‌های هوایی را گرفتم میدانید یعنی چی؟ خواهشاً رسیدگی کنید

    1. سلام.اولا باید بگم دمت گرم بخاطر حضوری که در جبهه داشتین و اختراعی که داشتید.ما ملت مدیون شماها هستیم…از چیزایی که گفتید دل آدم به درد میاد.از شکایت خودتون منصرف نشید،این چنین آدمایی باید یک جایی پاسخگو باشند.والسلام .موفق باشید.

  7. متاسفانه اصلا به بیمارستان های دولتی نظارت نمیشه
    بیمارستان امیراعلم وامیرالمومنین یک عمل لوزه ساده رو یاانجام نمیدن یاپاس کاری میکنن که طول بکشه وپیمان بشی
    به خدا هزینه کلینک هم زیاده
    پس ماها باید چه کارکنیم؟؟؟

  8. با سلام و احترام
    بيمارستان رسول اکرم تهران
    واقعاً حيف نام پيامبر ص که بر روي اين بيمارستان گذاشته اند!!!!
    ضمن تشکر از پزشکان و اساتيد محترم اين بيمارستان که غالباً نخبگان پزشکي کشور هستند اما پرسنل بيمارستان و خصوصاً پرستارهاي خانم به شدت غير محترم و فاقد هيچگونه تعهد کاري هستند مريض من از شدت درد پس از عمل کليه، بيهوش شد و هرچه به کادر بخش زنان التماس کردم حتي حاضر به سر زدن به مريض من نمي شدند و فقط مي گفتند به ما ربطي نداره و با ناخنهاي بلند لاک زده شان در حال بازي با گوشي هايشان بودند و اگر بيشتر اعتراض مي کردم فقط با حراست تماس مي گرفتند با تماس با پزشک متعهد بيمارستان که از صبح تا ساعت ۱۱ شب در حال عمل بود پس از يک ساعت از بيهوشي از درد يکي از کادر درمان به داد ما رسيد اگر بيمار من آن شب همراه نداشت و پيگير وضعيتش نبود تلف مي شد. واقعاً اين در شان يک بيمارستان با نام پيامبر رحمت حضرت محمد مصطفي است که پرسنل بخش زنان آن با چنين وضعيت ظاهري و بدون تعهد کاري مشغول به کار باشند از وزير محترم و پرسنل زحمتکش وزارت بهداشت استدعا دارم به وضعيت اين بخش رسيدگي ويژه کنند. البته از معدود کساني که در اين بخش با تعهد و ادب کارشان را انجام ميدادند پيشاپيش عذر خواهي مي کنم. اسامي پرستارها جهت شکايت قضايي از آنها تهيه شده است.

  9. سلام ، کلینیک امام خمینی ره بیمارستان امیرالمومنین بندر گناوه سیستم نوبت دهی تلفنی ندارد و سیستم نوبت دهی اینترنتیش هم تعطیل همشه تعطیله،اگر بخواهی نوبت بگیری باید از اول هفته ساعت ۷صبح بری و شانسکی یه روزش متخصص مورد نظرت اومده باشه و باید از هفت صبح همون روز همانجا منتظر بمونی تا ساعت ۱۰یا ۱۱هروقت دکتر میلش کشید تشریف بیاورد شیفت بعد از ظهرشم الفاجعه ست،یکی هم نیست تو این شهر بی در و پیکر پاسخگوی ملت باشه؟؟؟؟

  10. سلام خسته نباشید درمانگاه ریواده کارکنانش یکی از یکی بدترمسئول ازمایشگاه علی رهبرکه فوضوله میپرسن چراتتو زدی خوبه که مردم گوشواره جاکنه به اون چه اصلا
    خانوم دکترپشت چمن هم به من گفتن نیاین پیش من برید بیرون چونکه من گفتم چرا بیمارویزیت نمیکنید نشتید بادندون پزشک دل وقلوه میدین 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️اینجا درمانگاه است یاطویله که خرتوخره برای نوبت دهی ازساعت ۴ باید کوچه وایستی تا۷ بیان در درمانگاه بازکنن اگه یاعت ۷بری میگن نوبت نیس باید از۴ بیای بیرون بشینی نوبت بگیری😒😒😒

  11. سلام. مادر بنده عمل تعویض مفصل زانو انجام در بیمارستان اریا اهواز انجام دادن . اولا که هزینه رو چند برابر تعرفه بردن به شکلی که حتی بیمه تقبل هزینه رو رد کرد چون که زیادی پول گرفتن و ثانیا هیچ رسیدگی به بیمار نمیشه . میخواستم بدونم به چه صورت میتونم به بیمارستان شکایت کنم . ممنون میشم

  12. با سلام نارضایتی بنده به عنوان کادر بیمارستان ولی عصر خرم‌بید فارس
    احتراما بیمارستانه در این شهرستان در حد بهداری قدیم یعنی ۴۰ سال پیش که بنده بچه بودم امکانات صفر پزشک در حد ۵ درصد از ۱۰۰ درصد تصادفات جاده ای به علت منطقه کوهستانی کولی کش و سردسیر بودن ۱۰۰درصد و مشکلات بسیار زیاد دیگه ۲ نفر راننده بیچاره هستیم در هر ۴۸ ساعت کشیک بعضی وقتها باید شبانه روز بیشتر از ۱۰ مریض اعزام شوند به بیمارستانهای شهرهای اطراف نه سیتی اسکن نه سونوگرافی بیشتر از یکی دو روز نه تیم جراحی کامل خداوکیلی آیا یک شهرستان با آن حجم تصادفات جاده ای و بیماران داخلی یک راننده چقدر می‌تواند پاسخگوی منطقه باشد آن هم جسارتا با مشتی پزشک متخصص بیسواد آقا ما رو نجات بدید از این بدبختی و بی نیرویی یعنی اگه دو تا راننده را از بیمارستان بردارند آنجا حتی نمی توانند جان یک بیمار را نجات بدهند در عوض کارانه یک پزشک ۲۰۰تا۳۰۰ برابر یک راننده می‌باشد خواهشمندیم به داد ما برسید

  13. سلام بنده پدرم داخل بیمارستان آریا اهواز کیانپارس عمل پروستات انجام داده هیچ گونه رسیدگی نمیشه نه پتو هست نه بالشت ونه چیزهای دیگر فقط ۲۰میلیون پول گرفتن شما اگر انسان براتون ارزش داره رسیدگی میکنید

  14. سلام وقت بخیر. راستی ب بیمارستان امام خمینی ره کوهدشت لرستان میگید دولتی متاسفانه از خصوصی هم بدتره تمام دکتر برا مریضاشون جراحی زیر میزی میگیرن ب خدا خیلی بی اهمیت هستند نسبت ب مردم فقط ب فکر منافع خودشونن بیایید رسیدگی کنید اصلا بیمار تصادفی با اورژانس و کروکی ثبت شدن تو سیستم بعد دکتر تحویل نمیگره تا زیر میزی ب حسابش واریز نشه عمل انجام نمیدن شما رو خدا برسید ب داد مردم حتی ب بازرس شبکه بهداشت شهرمون گفتم متاسفانه پیگیر نبودن ازتون خواهش میکنم رسیدگی کنید ما که کارمون تموم شده ب فکر دیگر افراد منطقه مون باشید با تشکر

  15. سلام وقت بخیر بنده در تاریخ ۷ دی ماه ۱۴۰۱
    به بیمارستان شهرردای واقع در منطقه ۱۴ تهران بابت سرما خوردگی مراجع کردم به اورژانس تمام کارها ک واریزی ها بابت سه تا آمپول رو انجام دادم لازم به ذکر هست دکتری به نام السا عبداللهی منو ویزیت کرد بعد از مراجعه به تزریق آمپول با فریاد به من گفتن خانم کیسه داروت کو در حالی که
    کیسه دارو دست خودشون بود واشتباهی تویه اتاق بیمار دیگه برده بودن …این جریان با فریادها وبی احترامی خانم تزریقات ودکتر به من وهمسرم ودختر کوچیکم انجام شد
    وبا دروغ که دارو رو شما برنداشتی بیمار اشتباهی برده واین جور حرفای پوچ بعد از پنج دیقه دارو پیدا شد وگفتند کسی که برده آورده ‌….عرض من این است بنده به شدت از این دکتر وپرسنل شیفت تزریقات شکایت دارم وهرگز دیگه به این بیمارستان مراجعه نخواهم کرد خواهشمند هستم اینطور افراد بی صلاحیت نباید مخاطب بیمار باشن که باعث وخیم تر شدن حال بیمار میشن نه بهبود.

  16. بسمه تعالی
    باسلام،نظرباینکه بیمارستان صدرشبانه روزمزاحمتهای بز وقفه خودرانصیب همسایگان مینماید،کتاب هفتادمن است،لذاازجمیع درسرهای وارده،اشغال کش شبانه است که متاسفانه هرشب باالاینده گی زیست محیطی باعث آزارصوتی میشود درجلوساختمان پلاک۶درکوچه فرهنگ حسینی مزاحمت نموده،وبادادن تذکر اقدامی صورت نگرفته است،لذاخواهشمنداست،به این تراژدی چندساله درایجادمردم آزاری حداقل وجدانتان رابیدارنمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا