عمومی

آشنایی با سامانه ۱۹۷ پلیس

با راه‌اندازی مرکز نظارت همگانی بازرسی کل ناجا (۱۹۷) در سال ۱۳۹۳ پلی ۲۴ ساعته برای ارتباط شهروندان با ناجا ایجاد شد.

سامانه ۱۹۷ پل ارتباطی ناجا با مردم جهت ثبت شکایات و انتقادات در مهر ۹۳ توسط فرمانده وقت نیروی انتظامی راه اندازی شد. این سامانه به صورت تمام وقت در هر ساعت از شبانه روز آماده خدمتگزاری به هموطنان عزیز می‌باشد.

نوشته های مشابه

برای کسب اطلاعات بیشتر با متخصصین ما در مشاوره حقوقی تلفنی در تماس باشید.

آشنایی مردم از سامانه ۱۹۷ پلیس چقدر است؟

اعتقاد پلیس آن است که مردم چشم بیدار جامعه است و هر کاری با مشارکت آنان به موفقیت می‌رسد و اصلی‌ترین هدف راه‌اندازی این سامانه تعامل سازنده مردم با نیروی انتظامی است.

حذف مسافت‌ها از دیگر اهداف راه‌اندازی این سامانه بود و پیشتر مردم برای حل مشکلات خود از استان‌های مختلف هزینه‌های بسیار مادی و زمانی می‌کردند تا به نتیجه برسند و گاهی در میان راه در پیگیری موضوع  باز می‌ماندند.

اما خوشبختانه با راه‌اندازی این سامانه در مهر ۹۳ ارتباط مستقیم میان مردم و مسئولان سرعت و قوت گرفت و مسافت به طور کامل حذف شد و نیازی به حضور فیزیکی در واحد بازرسی نیست و فقط با یک تماس می‌شود گزارش‌‌های خود را ثبت کرد.

راه‌اندازی سامانه ۱۹۷ یک بازدارندگی را نزد ماموران پلیس ایجاد کرده است و میزان رضایت شهروندان از این مرکز هرساله افزایش می‌یابد و این کاملا در آمارهای دریافتی مشهود است.

نکته‌ای که در این قسمت باید ذکر شود این است که سامانه ۱۹۷ محل پیگیری مشکلات مردمی در حوزه انتظامی و امنیتی است و فقط مختص شهروندان عادی است و پرسنل انتظامی اعم از خانواده سربازان وظیفه و کارکنان پایور اگر شکایاتی از ماموران پلیس دارند می‌بایست از طریق سامانه ۱۴۷ مشکلات خود را پیگیری کنند.

در ۱۹۷ سرعت بخشیدن در اجرای فرآیندها و روند کار مراجعه‌کنندگان، جلب مشارکت مردمی، افزایش منزلت اجتماعی پلیس، ایجاد بستر تصمیم سازی برای فرماندهان و مدیران ناجا، ایفای نقش بازدارندگی از بروز جرم و تخلفات در بین کارکنان با تغییر رفتاری و گفتاری در آن‌ها به هنگام مواجهه با شهروندان مطالعه می‌شود.

شهروندان می‌توانند موضوعات زیر را در کلانتری‌های شهر با مراجعه پیگیری نمایند و مغایرت با هر کدام از آن‌ها را در زمان‌بندی‌های زیر که توسط پلیس به عنوان استاندارد برای رسیدگی به مراجعات مردمی در نظر گرفته شده بخواهند و شکایات خود را به این سامانه گزارش کنند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به آن رسیدگی شود.

آشنا شدن شهروندان با حقوق شهروندی و نیز آگاهی از برخی قوانین ناجا می‌تواند آنان را برای انجام امور اداری راهنمایی کند. این توصیه وکیل متخصص به همه مراجعین خود می‌باشد.

سامانه 197 ناجا

اهمیت سامانه ۱۹۷

به گفته کارشناسان کارکنان نیروی انتظامی در موقعیت‌های شغلی خود در جامعه به طور دائم دچار ابهامات و معماهای اخلاقی هستند که علاوه بر خود کنترلی، نظارت و بازرسی روی کلیت آن‌ها نیز ضروری است و مردم به خوبی می‌توانند از عهده این کار برآیند.

پلیس معتقد است که رفتار نامناسب یک مامور قانون‌گریز می‌تواند زحمات و خدمات گسترده نیروهای انتظامی را تحت‌تاثیر قرار بدهد و باعث بروز احساسات منفی در مورد این نیرو نزد افکار عمومی شود.

پلیس همواره از طریق رسانه‌های مختلف میزان زمان لازم برای تشکیل پرونده‌های مختلف را اطلاع‌رسانی کرده است و از شهروندان خواسته است که اگر هنگام مراجعه به کلانتری‌های مختلف سطح کشور این زمان طول کشید می‌توانند با شماره ۱۹۷ تماس بگیرند و فورا این موارد را گزارش دهند.

این زمانبندی‌ها طبق نظر وکیل آنلاین به شرح ذیل است:

  • الف) برای تشکیل پرونده‌های مقدماتی و خدمات قضایی از لحظه ورود به کلانتری تا خاتمه حداکثر یک ساعت و برای تشکیل پرونده مقدماتی قتل، خودکشی و فوت حداکثر دو ساعت زمان نیاز است.
  • ب) ارجاعات قضایی مانند حکم جلب، تحقیق و ابلاغ قضایی ظرف ۲۴ ساعت باید انجام شود.
  • ج) ارسال پرونده مقدماتی به مشاوره و مددکاری اجتماعی حداکثر سه ساعت به زمان نیاز دارد.

شکایت در سامانه 197

پلیس همچنین در اطلاعیه‌های خود از شهروندان خواسته تا در هنگام مراجعه به کلانتری‌ها در صورت مواجه با تخلفات زیر فورا با این سامانه تماس بگیرند و گزارش خود را به واحد بازرسی اعلام کنند.

  1. اخذ بی‌مورد مدارک
  2. عدم پاسخگویی به موقع به مراجعین به دلایلی همچون صرف صبحانه، ناهار و یا برگزاری مراسم
  3. افشای اطلاعات موضوع پرونده توسط کارکنان کلانتری
  4. تغییر موضوع شکایت توسط ماموران کلانتری
  5. عدم عودت وسایل شخصی و مدارک اخذ شده از مراجعان
  6. مفقود شدن مدارک مراجعان
  7. عدم رعایت حقوق شهروندی و استفاده از الفاظ نامناسب و برخورد فیزیکی
  8. سهل انگاری در اجرا و ابلاغ احکام قضایی
  9. موکول نمودن امور ارباب رجوع به روز بعد با توجه به جدول زمان رسیدگی
  10. کم و زیاد کردن اوراق پرونده
  11. عدم تشکیل به موقع پرونده به هنگام مراجعه شکات با توجه به جدول زمان رسیدگی
  12. مطالبات نامشروع و غیرقانونی
  13. عدم تشکیل پرونده در کلانتری حتی اگر موضوع در حوزه دیگری اتفاق افتاده باشد.

پلیس راهور نیز همواره از شهروندان درخواست کرده است که اگر مامور پلیسی هنگام اعمال قانون درخواست رشوه کند، فورا گزارش خود را به این سامانه اطلاع دهند تا هرچه سریع‌تر با مامور قانون‌گریز برخورد شود.

به هر رو با توجه به تاثیرات مطلوب این طرح امیدواریم شاهد آن باشیم که در ماه‌ها و سنوات آتی در برخورد رفتار کارکنان ناجا شاهد تعالی و توفیقات ویژه‌ای باشیم و این طرح بتواند در ارتقای استانداردسازی رفتار ماموران نیروی انتظامی تاثیرگذار باشد.

برای دریافت اطلاعات حقوقی با مشاوره حقوقی بنیاد وکلا در ارتباط باشید.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۷۶ رای

‫۱۱۵ دیدگاه ها

  1. سلام
    به خاطر طرح حجاب و عفاف مورد توهین قرار گرفتن پلیس
    آنها کارشان اشتباه است که به پلیس توهین و حمله میکنن با آنها باید محکمتر رفتار شود
    کارتان را ادامه بدهید شما با کمک خدا موفق میشوید
    #حجاب
    #عفت

  2. باسلام برنیروی انتظامی غیور وباجسارت وانقلابی وغیرتمند
    دستانتان را می بوسیم وبابت طرح نور وعفافی که درحال اجرایش هستید از شما تشکر وسپاسگزاریم
    امام زمان از شما راضی باشند

  3. سلام توی ایران نمیدونم برای چی هرکی میخادضربه بعدی بهت بزنه ازراه رفاقت واردمیشه حالاهم ماپلیس بماگفتن بهترین دفاع ودوست وامنیت ماهست بقران بازن وبچم خابم امدن دست وپام بستن جلوچشمام به دخترکوچیک وزنم تعارض کردن این باردومه مااینجاغریبیم دیگه بچه۶ساله چکارکرده که ماروبلابسرمون اوردن نبایددم بزنم کلانتری دیدم اومدبعدرفتن دلم گرم شدکه تازه فهمیدم کلانتری۱۲قایمشهرباهاش هست ومن زنگزدم این هم بیادباسربازش تعارض کنه بابامیدونم الان بدم بعدش کلانتری میادمثل سگ منومیزنه بعدترمیشه ولی بگم دلم ترکیدبقران

  4. سلام
    آقا بعد ۶ ماه دویدن بلخره گواهینامه رسید به دستم. روی گواهینامه نوشته شده المثنی . رفتم پلیس +۱۰ میگه اطلاعات توی سیستم با اطلاعات کارت گواهینامه یکی نیس🤣🤣🤣🤣🤣🤣😆😆😆😆😆😆 زنگ زدم ۱۹۷ یارو گوشی و برداشته هنوز حرف نزدم برگشته میگه داریم پی گیری میکنیم 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😆😆😆😆 گفتم داداش چیو دارید پی گیری میکنید برگشته میگه مشکلاتی که دارید در حال پیگیریه 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 بعدم گوشی رو قطع کرد 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 الان من بیچاره چه جوری باید ثابت کنم گواهینامه جعلی نیس 🤣🤣🤣🤣🤣🤣بابا ما اصلا از ین پولا نداریم بخوایم گواهینامه جعل کنیم 😂😂😂😂😂😂😂😂😂الان من باید چی کار کنم با این گواهینامه ای که به دستم رسیده 😂😂😂😂😂😂
    خدایا خودت بساز اینا بخوان بسازن بیچاره ایم

    1. سلام
      خسته نباشید
      یه چند مدت تمامی متور سنگین ها در منطقه ۴ .چهاراه استقلال به سمت میدون دوچرخه رو کردن پیست خاهش میکنم رسیدگی کنین امروز یکیشون داشت خلاف میومد به سمت جنوب که دارشت منو وهمسرم و فرزند۲ ماهمو به کشتن میداد چندین بار با ۱۱۰ تماس گرفتم ولی متستفانه خود مامور کلانتری فرجام که با پارک کردن ماشینشون بین تماشاچیان هم باعث ترافیک شدن بعد هم که اعتراض میکنیم به مامور دولت با پرخاشگری رو برو میشیم

  5. باسلام وخسته نباشید( آقا این پرسنل کلانتری باغستان برای راه انداختن کارمردم انگار منطزر رشوه هستن خیلی خیلی سهل انگارن کاری که تو یک یادو روز انجام میشه داد ده روز طولش میدن

  6. بی در و پیکر تر از اوچیزی هست ایران که فکرشو میکنیم هیچکس جواب گو نیست پول داشته باشی همه رو بخری واست کار انجام بدن به حق و ناحق بودنش هم کاری ندارن

  7. من نمی‌خواستم ستاره بدم دستم رو ۴ستاره و هرکاری کردم نشد حذف و یا تغییرش بدم این چ وضعیه!!؟ من نیم ستاره هم به ۱۹۷ نمیدم، فقط گوش میدن و میگن پیگیری میشه اما آب از آب تکون نمیخوره… مملکتی که نه نیروی انتظامی نه قضات و دادگاه نه هیچ جای دیگه ، حل مشکلات و امنیت مردم رو به تمسخر گرفته ، جای زیست آدم نمیباشد🫡

    1. با سلام خسته نباشید به مدیران راهنمایی رانندگی ،برادران واقعا افسری که میخواید بفرستید برای امتحان از هنرجویان آدم باخدا مومنی بفرستید الان پایه یک در آموزشگاه شهریار جناب سرگرد نوری ب شرافت هرچه مرد درستکاره اول رفتار سیلیقه ای داره دوم از ۵۰ نفر یکنر اونم ب زور بقیه که گفتن رانندگی ب این قشنگی چرا میخوای رد کنی با تشویق دیگر هنر جویان در ۲۴ برج ۱۱ قبول کرد ،اینقد هنرجو اذیت میکنه که یه سوتی ازش بگیره ،خودشم میگه کوچکترین اشتباه رد میکنم ،که واقعا میکنه ،این آقا افسر هیچ در حد حدود عموم مردم در در کاری مسولیتی شایسته نیست ،قانون کاملا در امتحان عوض میکنه ،از خودش در میاره ،ممنون میشیم رسبدگی بکنید از رو قبولیها امتحان گرفتهاش کاملا مشخصه

  8. بنده از شهر بهشهر پیام میزارم،چندین بار مورد خفت گیری قرار گرفتم،و چند بار هم تجاوز جنسی و تعرض جنسی که پلیس میتونست به موقع برسه و جلوش رو بگیره،ولی چند نفر از پلیس های این شهر با من خصومت شخصی دارم،چون زورگویی و اخاذی میکردن و اینو گزارش کردم،و مسائل شخصی و خصومت شخصی رو وارد شغلشون میکنند و علنا دارند ظلم میکنند،سوالم اینه چرا کسی نیست جلوشون رو بگیره؟!قصدم جسارت به نیروی زحمت کش انتظامی نیست من به شخصه براشون احترام قائلم،فقط روی سخنم با چند پلیس در شهرستان بهشهر هست! یکیشون که علنا بهم تجاوز جنسی کرد حتی کارمون به دادگاه کشید ولی من رضایت دادم!به این شرط که رفتارشون رو اصلاح کنند،ولی بخشش من رو به حساب ضعف و ترس من گذاشتم،حتی به فرمانداری بهشهر مراجعه کردم،فرماندار شهر از نیروی انتظامی میترسید!این چه فرمانداری هست که یکم قدرت نداره؟من به تنهایی جلوی همه شون ایستادم و جز خدا از کسی ترسی ندارم!لطفا رسیدگی کنید!میگن هرچه بگندد نمکش بزند وای به روزی که بگنند نمک!

    1. پلیس متاسفانه به شدت فاسد شده . و فقط با پول یا اشوه کار انجام میده و اغلبشون از افراد کم سواد و درجه چند هستند که سر تاسر عقده دارن و با همان مقدار قدرتی که دارند ، بیشترین فشار و چپاول و زورگویی رو انجام میدهند . بزودی فقط باید خودت بتونی از خانواده و عزیزانت در لحظه دفاع کنی . فقط خودت . پلیس در ایران از دزدان بدتر است . کم کم همه تجربه میکنند و به این نتیجه خواهند رسید ، قطعا دیر نخواهد بود .

      1. واقعا عالی گفتی پایگاه یازدهم اگاهی تهران بابت یه تاید که میخرن برای متهم ها ۲۰۰هزار تومان برای ۱۰ نان سنگک۳۰۰ هزار والی اخر میگیرن وبخاطر اینکه یه موقع پیگیر نشه فقط پول نقد میگیرن یعنی سر گردنه حرفی هم بزنی با شوکر میافتن به جونت

      2. دقیقا همینطورن ما از شهرستان کوچیک شوهرمو کشوندن تهران تو شرکتای هرمی مغزشو داغون کردن ماشینمون با کلاهبرداری فروختن پولشم برداشتن ماشینی که حاصل یه عمر زجر و زحمت بود بعد تو این اوضاع ضرر و و بی پولی چند روز رفت تهران شکایت تو اگاهی شاپور همشون یه مشت رشوه گیر هیچکاری برامون انجام دادن یا دعوا کرده بودن باهاش یا مسخره یا دست به سرش کرده بودن مجبور شد برگرده بعد از چند روز چون پولی نداشتیم دیگه به این مامورا رشوه بدیم این سامانه ۱۹۷ هم که معلومه برای فرمالیته هست و به هیچچچ دردی نمیخوره عملا

      3. تقریبا همه از دست پلیس به شدت ناراضی هستن ولی همه بدنبال حل مشکل خودشون هستند و بس! چون اونقد رشد اجتماعی پیدا نکردیم نمی تونیم همدل و یکپارچه باشیم برا همین مشکل حل نمیشه مگه با پرداخت رشوه که این مشکل رو حل نمیکنه بلکه بدتر میکنه. قدر این ضرب المثل رو بدونیم که “خلایق هرچه لایق” که واقعا درست گفتن. به امید روزی که اونقد بلوغ فکری تو کل ایران زیاد بشه که همه مشکلات بطوراساسی حل بشه

    2. داداش کاملا گفته هات درسته ولی اینو برادرانه میگم بهت منباب چیز دیگه نگیری یکمم سعی کن خودتو اصلاح کنی ببخشید امکان نداره یه شخص عادیو کسی بخواد بهش حتی تجاوز جنسی بکنه!! یکم باید همرنگ جماعت بود ببخش بازم امیدوارم ناراحت نشی من قصد بد کردن حالتو که ندارم بلکه دوسدارم از این کابوس بکشی بیرون شاد باشی

  9. ای خدا لعنت کنه شمایی رو که به جای آرامش دادن به مردم با روح و روانشون بازی میکنید خدا از شما نگذره
    سامانه ۱۹۷ یعنی کشششک هیچکس پاسخگو نیست

    1. بنده سرهنگ بازنسشته ناجا هستم و میخام ی ملاقات با سردار رادان بگیرم واقعا مساله ای که گرفتار شدم و به دست ایشون حل میشه خواهش میکنم من راهنمایی بکنین

  10. سلام برای همه خیابان های شهر شیراز پلیس گشت بزارید اوضاع خوب نیست مردم موقعه رانندگی لایی کشی می کنند

  11. باسلام امشب ساعت ۲۳درتاریخ۰۸/۱۰/۱۴۰۲ازجلوی درب منزل مسکونی در محله مارلیک سمت ملارددرداخل ماشینم دزدرامشاهده وبه ۱۱۰زنگ زدم بعذاز۹بارتماس مجددبازساعت۲۴:۱۲تشریف آوردن وتارسیدن حتی ازماشین کلانتریشون پیاده هم نشدن وجالب اینجاست که گزارشم بااسرارمانوشتن ودراخرخیلی عادی گفتن همینه اگه شکایتی داریدبریدپاسگاه..یعنی بعدیکساعت ۱۱۰ باپیگیریهای متعددبامنت شایدبیادوشایدم نیاد…تازه نتیجه هم ندارن

  12. سلام متاسفانه زمانی موتور سوارها در شب چراغ خاموش تردد می‌کردند و حال علاوه بر آن خودروها هم که ۹۹ درصد از راهنما استفاده نمی‌کنند و برخی هم شبها چراغ خاموش هستند و جای تاسف اینجاست که برخی از ماموران پلیس هم موتوری و هم خودروها به این جمع اضافه شده اند ،و نکته دیگر از مقامات ارشد پلیس خواهش میکنم برای ماموران کلاس اخلاق و وجدان هم برگزار کنند ،اگر در اختلافات حال تصادف باشد یا غیر، اگر یکی از طرفین از نیروهای نظامی یا آشنا بود بی دلیل حق را به وی ندهند ،به هر حال خدا جای حق نشسته و فقط متاسفانه صبر خدا زیاد است ولی بموقع و بی خبر حسابرسی می‌کند و شاید در ان موقع متوجه نشویم علت گرفتاری که برایمان پیش آمده بابت چی بوده.

  13. سلام بنده هم با ۱۹۷و هم با ۱۱۶تماس گرفتم هیچ کدوم پاسخگو نبودن فقط شماره واس دلخوشی مردم گذاشتن که بریم پی نخود سیاه وگرنه یه پاسخگو لحظه ای میذاشتن واس مردم بیچاره که مامور جنس مشکوفه رو نتونه با اختیار خودش ازاد کنه و تو هم دستت به جایی بند نباشه

  14. با سلام و احترام
    در تبریز شخصی به نام ابوالقاسم محمدی پارام که دارای دفتر ازدواج رسمی و طلاق است و از این بابت بنا به اظهار خودش حداقل یکصد میلیون تومان در آمد ماهانه دارد و از بابت خانه ها و مغازه هایی که به اجاره داده حداقل از این محل نیز ماهانه پنجاه میلیون در آمد دارد و همچنین از عقد موقت هایی که می خواند تقریبا بنا به اظهار خودش ماهانه یکصد میلیون تومان نیز از این محل دارد که جمعا تقریبا سیصد میلیون می شود و حالا بر اساس روابط برای خودش در خواست مجوز آموزشگاه رانندگی داده است ؛ سوال بنده این است که آیا این آقا فقط می خواهد روزی بخورد و دیگران باید به فقر و قلاکت بیافتند. متشکر خواهم بود که واقعا رسیدگی کنید.

  15. اینجانب با سن ۵۸ سال در آبادان اقدام به تمدید گواهینامه نمودم که دارم مراحل آن را انجام می دهم و برای معاینه چشم پزشکی که رفتم دکتر معتمد پلیس+۱۰ برگه ای به اندازه کف دست که بالای آن نوشته شده آزمایشگاه سینا و بعد که از ایشان سئوال نمودم که این برگه چیست گفتند باید تمام این آزمایشات را برایم بیاورید ،تا من تایید کنم که می توانید گواهینامه ات را تمدید کنید ،از منشی ایشان سئوال کردم که این چه بساطی است که راه انداخته اید و ایشان در جواب گفتند طبق قانون بالای ۴۵سال باید آزمایشات را انجام دهند ،پس از پیگیری کردن متوجه شدم که در هیچ استان و شهرستانی این مرحله آزمایش را ندارند و باتوجه به وضعیت نابسامان اقتصادی ملت ایران و منطقه محرمی مثل شهر آبادان آیا درست است که برای مردم این شهر مشکل ایجاد کنند و رفتم آزمایش ۴۰۰۰۰۰ تومان فقط هزینه آزمایشات اینجانب گردیده است و اگر مقداری از این آزمایشات باب تبع دکتر نبود و از قیافه ات خوشش نیامد شما را به مرکز استان راهی می کند که آن هم مشکلات خودش را دارد لطفاً هر چه سریعتر در این خصوص اقدام و برخورد عاجل نمایید تا هر کسی برای خودش بازاری درست نکند.
    با تشکر و سپاس

  16. با سلام
    من امروز با شماره ۱۹۷ و ۱۱۶ تماس گرفتم تلفن همه رو پیغام گیر بود و اصلا هیچ کارشناسی جواب گو نبودند و واقعا” ناراضی هستم. چون که میخواستم خبر از یک باند کلاهبرداری در کشور بدهم. بعد از پیغام گیر که می گفت شما نفر اول در صف انتظار ارتباط با کارشناس می باشید وصل که نمیشد هیچ بعد هم قطع می شد.

  17. سلام بنده نوبت تعویض پلاک گرفتم برای ساعت یک بعدازظهر تو ترافیک موندم دیر رسیدم الان دوباره میخوام نوبت بگیرم سایت نوبت دهی میزنه کد ملی شما به علت گذشتن نوبت تا یک ماه با محدودیت رورو شده و نوبت نمیدهند من وکالت ده روزه گرفتم چرا باید تا یک ماه نتونم تعویض پلاک کنم این چه قانونی هست که مردم رو تو دردسر میندازید خلاف شرع که نکردم فقط نیم ساعت دیر رسیدم

  18. ماشین منو ۱۴.۸.۱۴۰۲دزدین بعد یک هفته هنوز پیدا نشده پس اون دوربینای سر چهارراه به چ کاری میاد خودم رفتم پیگیر شدم اشنا پیدا کردم اخرین ترددشو پیدا کردم اینا ک کلی امکانات دستشونو پیگیر نیستن اقا وگرنه پیداکردن یک خودرو اونم پنج صبح هیچ کاری نداره نمیخان و پیگیر نیستن مال مردم بیت الماله مال خودشون ماله سامانه ده بار زنگ زدم سرکاری بیش نیست

  19. واقعا نیرو انتظامی چرا آدمهایی که مشکل اعصاب وروان دارن واستخدام مکنه چن وقت پیش چن نفر زور گیر خواستن گوشیم بدزدن من زنگ زدم پلیس بعد از نیم ساعت اومد واونا فرار کرده بودن وافسرگشت به من فوش رکیک دادو توهین کردمنم گفتم یعنی چه این رفتار حق ندارین توهین کنیدکه به خودتون برمیگرده ومن را بردن کلانتری داخل ماشین تو مسیر کلانتری اینقدر کتک زدن وقوش رکیک وتوهین کردن ووقتی به کلانتری رسیدن هم کلیه پزسنل کلانتری همگی به سمتم حمله ور شدند وحتی رییس کلانتری با برخوردتند وخشن داد زد سرم بدون هیچگونه جرمی منوگرفتن وصورتجلسه نوشتن چن ساعت گیر دادن وزنجیر به پام بستن واون افسر گشت ستوان منفرد گوشیم با خودش برد نیم ساعت بعد آوردش تحویل سرباز داد فقط خدا ازشون نگذره واگذارشون به خدا ایشالله نابود بشن مخصوصا افسر گشت ستوان منفرد کلانتری ظفر استان کرمانشاه اصلاسواستفاده از شغلشون مکنن خدا کنه اون ستوان منفردداغش به دل مادرش بشینه واگذار اون ستوان منفرد وهمکارش که یه جوان بود باهاش بود کتکم زد واگذارشون به خدا

    1. داداش تو رو که توی مسیر زدن هیچ سندی نداری ک اثبات کنی.رفیق منو تهدید به قتل کردن تو خونه بودیم اومدن توی خونه ما فرار کردیم خودمون رو به یگان امداد رسوندیم بهمون گفتن برید کلانتری رفتیم کلانتری گزارش بدیم گفت الان ک نمیشه کاری کرد فردا جمعه هستش تعطیله برید شنبه دفتر خدمات قضایی شکایت تنظیم کنید گفتم اومدیم تا شنبه رفیق منو کشتن اونوقت چی میشه گفت ایشالله که نمیکشن.افسرنگهبان نه اتیکت داشت ن درجه داشتم میومدم بیرون گفتم زنگ میزنم ۱۹۷ گزارش میدم اومد توی کلانتری زیر دوربین منو زد کلی فحش رکیک داد گفت ۱۹۷ هم نمیتونه چیز منو تکون بده و کلی فحش و بد و بیراه گفت.منم چون پدرم مشکل ناراحتی قلبی داره نمیتونستم تا شنبه تو بازداشتگاه بمونم و برم دادگاه گفت باید این صورت جلسه رو امضا کنی و تعهد بدی وگرنه بازداشت میشی منم برای اینکه بازداشت نشم مجبور شدم امضا زدم.بعدش به ۱۹۷ زنگ زدم گزارش دادم فعلا ک کاری نکردن😂
      اونوقت میگن پلیس حامی مردم پلیس دوست مردم واقعا جای تاسف داره.پدرم ۲۴ ماه رفته جنگیده ایثارگره اونوقت اینا با ما اینجوری رفتار میکنن. کاری کردن مردم بجای اینکه با دیدن پلیس احساس امنیت کنن احساس ترس بهشون دست بده.

  20. متاسفانه نه کسی پاسخگو هست ونه اصلا پیگیری میشه به کل در اهواز چیزی به نام امنیت و چیزی به نام‌نیروی انتظامی وجود خارجی نداره و متاسفانه مامورین عزیز هم کارایی لازم رو ندارن خیلی جالب بود برام یه شب یکیشون تو باشگاه دیدم خود زنی و خال کوبی داشت 😳😳 و متاسفانه باید یه مبالغیم پرداخت شه خارج از .. حالا ماهرچی بگیم میشه جرم و فلان بیشار بلدن بزنن تو دهن ادمها ولی این واقعیت امر در شهر منه این سامانه هم همین الان همتون تماس بگیرین یچی الکیه

  21. برای من پیامک کشف حجاب اومده. در صورتیکه رو ماشین ردیاب نصب هست و روز و ساعت اعلام شده ماشین درب منزل پارک بوده. سه ماه با ۱۹۷ تماس گرفتم هیچچچچچچچچ کاری نکردند. فقط شعار الکی. از همه جالبتر اینکه سابقه تماسهام رو هم پاک کردند و میگفتن تازه شکایت ثبت شده و سه ماه نیست و اینکه پلیس امنیت جوابشونو نمیده. پس چیکاره اید شما واقعا؟؟؟؟؟؟ فقط یه پولی بگیرین و مردم و سرکار بذارید

  22. سلام خسته نباشید خدمت شما .میخاستم از پاسگاه قهاب رستاق شهر دامغان و کارکنان عزیز این پاسگاه مخصوصا اقای عزیزیان و اقای تیموری تقدیر و تشکر کنم واسه زحمتهای ک واسه مردم میکشن . من یک باغدار هستم امسال خداروشکر وب یاری دوستان محترم نیرو انتظامی روستامون نسبت ب سال گذشته دزد پسته نداشتیم اقای تیموری امسال هر شب تو باغات دور میزدن و چنتا سارق این منطقه را گرفتند.و اقای عزیزیان همشه با مردم خوش برخورد بودن وخیلی موادب با اهالی روستا برخورد میکردن. با تشکر از زحمات شما.

  23. سلام

    این محله ما کثافت معتاد و مواد فروش و ارازل و اوباش برداشته چون بیشترم افغانی ساکن هست اینها مثل ما نیستن شاکی بشن برا همین راهشون هم دادن تو مملکت که ما بریم و خلاصه ادرس میزارم اگه صاحبی داشت مملکت یه رسیدگی بشه به ۱۹۷ هم زنگ زدم چند بار هر دفه بر نمیدارن تا ۲۰ دقیقه هم منتظر بودم پشت خط.

    شیراز.شهرک بها یا پای کتها.کوچه کدیور.کدیور ۱۸.کوچه ۱۸.۵
    اینجا یه کلانتری بی بخار و رشوه بگیر داره به اسم ۱۴ مدرس یه منطقه وسیع هم دادن دست این خاک بر سرا تا حالا کلیشون هم تعلیق و منتقل میشن باز ادم نمیشن و کلا هر کی میاد میخواد باره خودش ببنده تو همون چند وقت بزنه به چاک.
    تو همین کوچه خراب شده ۱۸ کلی مواد فروش و معتاده و سر دستتشون هم سالهاست برادران قاعدی از جمله مجتبی قاعدی و میثم قاعدی هستن که اینها خودشون مواد رو میدن دست نوچه هاشون مبفروشن و بارها به مامورها هم رشوه علنی دادن کلی مامور هم تعلیق شده بخاطرشون و میان نوچه رو بعد کلی زنگ زدن در حدود ۳ ماه باید پیگیری کنی اقایون خیکشون پر بشه از رشوه و مال حروم و نون رو بدبختی معتاد خوردن بعد میان میگیرن چند ماه هم نشده دولت از اون بر سرکیسه میکنه ولشون میکنه و شهرداری هم اومده کلی خونه های مردم خریده و خراب کرده هر تیکه معتاد تو خرابه نشسته و خوابیده و حتی میمیرن و یه صحرای برگ هم هست شهرداری اومده حلقه بزرگ فاضلاب گذاشته معتاده پرده زدن تو هر کدوم خونه ساختن و در کل کسی عرضه نداره قانون بدین دست خودمون من و خلیهای دیگه همونجا با اسلحه اعدام صحرایی راه میندازیم یا یه پول کلفتی هم بدین ما از اون محله کثیف بریم گم بشیم امثال من موی دماغتون هم نباشیم…

  24. پلیس محترم من یک کارگاه تولید مواد مخدر صنعتی آدرس دارم صاحب کارگاه سابقه دار و برادرش به خاطر خلاف مواد مخدر اعدام شده است ۲۴ساعت کار می کنند فقط حتما با من تماس بگیرید مشهد هستم ۰۹۱۵۳۱۵۶۱۰۰

    1. با سلام این سامانه ۱۹۷ که همش الکی چرا مردمو مسخره میکنین الان من ۲ نفر از اراذل اوباش مشهد جاده کلات میشناسم که با اسلحه و مواد مخدر بزرگ شدن حدود یک سال پیش در منطقه قاسم آباد مورد ضرب و جرح قرار گرفتم و یک ریه مو از دست دادم بعد از کلی شکایت پیگیری حکم جلب برای پاسگاه منطقه خلق آباد فرستادن ولی هنوز جوابی دریافت نشده آیا رشوه میگیرین آیا این اراذل اوباش از نیروی انتظامی هستن چرا هیچکس جوابگو نیست گزارش رو هم برای تهران فرستادیم انگار نه انگار

  25. حقم ضایع شد پلیس آگاهی رسیدگی نمیکنه یا خوابن یا اول صبحه اعصاب ندارن نمیدونم چیکار کنم. پناه آوردم به قانون ولی حقم ضایع شد

  26. من رستوران دار هستم ، یکبار مامور نیروی انتظامی از اماکن اومدن رستوران من و به بهانه بازدید نشستن پنج پرس غذا خوردن بعدش پول غذاشون رو ندادن و فکر کردن که چون مامور اماکن هستن من باید بهشون باج بدم ، چون هیچ مشکلی توی رستوران من نبود که بخاطرش باج بدم‌ بهشون بعد از رفتنشون به ۱۹۷ زنگ زدم و اسم و مشخصات مامورین رو گفتم و شکایت کردم ، دقیقا فرداش همون مامور اومد رستوران بینهایت من رو تهدید کرد و گفت تو زنگ زدی ۱۹۷ بر علیه ما گزارش دادی ، داداش و رفیقای من تو ۱۹۷ هستن بهم گفتن و غیره . چند وقت بعدش بیخود و بی جهت ۲۰ روز رستوران من رو پلمپ کردن و نزدیک به صد میلیون خسارت خوردم . بعد از اون هزارتا از تخلفات مامورین رو شاهد بودم ولی چون تجربه کرده بودم زنگ به ۱۹۷ نزدم که دوباره تو دردسر نیافتم . هزاران تأسف که فقط شعار میشنویم

  27. شب گذشته در پاساژ بوستان شخصی با شماره شخصی بامن‌تماس گرفت که تشریف بیاری پارکینگ‌بوستان کارتون دارم.من رفتم.ایشون گفتن‌رییس کلانتری باغ فیض هستن و ماشین من توقیفی داره و ماشین من باید بره پارکینگ.که من قبول نکردم‌و برگشتم داخل پاساژ تا سوییچو از خانوادم بگیرم.وقتی برگشتم مامور پارکینگ‌ به من‌گفت اجازه خروج نداری رییس پلیس گفته ماشینتون نباید تکون‌بخوره ..ساعت ۱۲ شب..هیچ‌تخلفی صورت نگرفته.
    بدون‌هیچ‌حکم‌و قانون‌و مدرکی.با کدوم عقل. سالمی جور در میاد؟؟فردا برای پیگیری به کلانری باغ فیض مراجعه میکنم‌

    1. از مغازه من ۳کیسه ارد در روز روشن توسط شخصی که می شناختم به سرقت رفت زنگ زدیم ۱۱۰ ای کاش نمیزدیم دوتا مامور انتظامی وسرباز با ماشین امدندوبدون اینکه پیاده شوند اقا چی شده گفتم جریان اینه ،خوب شما با اون شخص اختلاف حسابی داشتید گفتم نخیر اقا از من دزدی شده ،مامور:نه شما باهم اختلاف حساب داشتید ،من:اولا من در مغازه نبودم وکارگرها شاهدند دوما بازهم میگم من اصلا بااو هیچ حساب وکتاب ندارم ،ما ماموریم یا شما چرا زنگ زدی ۱۱۰اگر سرقت نبوده حالا تکرار ازمن و لجبازی با مامور گفتم بابا عین حرفهای منو در گزارشت بنویس ،نه ما ماموریم برای ما تعیین تکلیف میکنی اصلا مینویسم همش کذب بوده وگازشو گرفتن ورفتن نمیدونم دادگاه باید حکم بده یا مامور ۱۱۰بابا گزارشت را عین گفته شاهدان وشاکی بنویس چرا میخواهی نقش قاضی رابازی کنی انهم اشتباه

  28. سلام
    این چه قانون مسخره ای هست که نیروی انتظامی با داشتن مسافر افغانی که کل مملکتمونو گرفته میگیره شش ماه میفرسته پارکینگ و یک مسافر کش بی نوا مثل بنده از نون خوردن میفته هیچ کسم صدای منو نمیشنوه

  29. بنظرم مردم برای شما مهم نیستن واقعا اگر مهم بودن نظارت تو این جاده هراز را زیاد میکردین تا رانندگان متخلف ۵ یا ۴ لاین در اوج ترافیک ،درست نکنن و موجب سلب آسایش دیگران نشوند ،خود شما بهتر از دیگران و بقیه مردم میدانید که پلیس تو این جاده هراز مزخرف ،اولین مقصر هست ،چرا قانون تو این مسیر پر تردد رعایت نمیشه .متاسفانه با فشار یوسفیان ملا نماینده مردم آمل .کار دو باند کردن این محور به آدمهای آماتور و بی لیاقت سپرده شد و اکنون قریب حداقل ده یا ١٢سال مردم تو این جاده گرفتار بی کفایتی افراد نالایق شدند بنظر شما کسی پاسخگو هست؟

  30. واقعا متاسفم که باید اینطور بگم که بی انضباط ترین پلیس بی لیاقت ترین بی مسولیت ترین پلیس تو جاده هراز هست ابدا این محور مواصلاتی نظارت نمیشه تو تعطیلات بخوای بری شمال اشکت در میاد من از ساعت ١٢ شب تا الان ۶/٣٠ صبح هست تو جاده هراز تو راهم هنوز به مقصد نرسیدم و با این ترافیک وحشتناک ٣ ساعت دیگه هم باید تو ترافیک باشم واقعا هیچ کس نیست به داد مردم برسه پلیس بیخیال و بی مسولیت اصلا تو جاده نیست اگه هم باشه تو ماشینش خوابه مسافت ۲/۵ رو باید ٩ ساعت تو ترافیک باشیم خدا هرگز شما رو بیامرزه واقعا خجالت بکشین

    1. سلام بنده راننده اسنپ در شهر سلماس هستم،پنج ماه پیش یکی میاد و از عقب بهم میزنه و بعداز دوساعت مامور راهنمایی میاد و بدون نگاه به خودرو ها من رو مقصر مینویسه با کلی بحث بهم گفت بیا تو رو مقصر بنویسیم و راننده دنا بتونه از بیمه ات استفاده کنه و نذار لجبازی کنه و بره برای افت خودرو شکایت کنه ‌، من هم که از قوانین اطلاعی نداشتم سازش کردم و قبول کردم اما حالا بعدپنج ماه میبینم طرف برای افت خودرو برایم شکایت کرده و من هیچ کاری نمیتونم بکنم ،مامور راهنمایی منو بد بخت کرد چون که از اون طرف رشوه گرفته بود بهم نارو زدن

  31. فرمانده محترم نیروی انتطامی آقای رادان خواهشمنداست ترابخدا سری به کلانتری وادار ه آگاهی شهرک غرب بزنید چرا اقدامی برای دستگیری سارقان نمی نمایندباتشکر

    1. اینجا ایرانه کشور تناقض! پاسخگویی تعریفی نداره اینجا جون مردم وقت مردم مال مردم هیچ اهمیتی ندارد کاش واژه جمهوری اسلامی رو حداقل یدک نمی کشید

  32. آقایون نیروی انتظامی امر حال برخورد با ارازل رو ندارید و به داد ما نرسید برید همکار دزدها بشید که خیلی بهتره چون لااقل حرمت لباستون حفظ میشه … خجالت بکشید و غیرت داشته باشید که وقتی ازتون درخواست کمک میشه کمک کنید . بارها تماس گرفتم بابت کاری نیومدید فقط منتظرید قتلی انجام بشه و اونم لابد بخاطر هیجانش میآید.

    1. افرین دقیقا همینه .منم زنگ زدم یه مامور بزور اومده قبلشم زنگ زده میگه بیا بیرون ازش شکایت کن .میگم مرد حسابی من میخوام همسایه متوجه نشه ک من ازش شاکیم بلعخره توی عالم همسایگی خوب نیست ویا ممکنه برای خانوادم مشکلی درست کنه بزور اومده بعدم ۳۰ ثانیه نشد فقط مونده بود باهاش روبوسی کنه انگار فقط اومد حال واحوال کنه در همین حد.زنگ زدم پاسگاه میگم این چ مدلش بود دیگه میگن میخوای یه ساعت وقت بذاریم میگم لااقل تفهیم میکردین ک مشکل چیه .ناسلامتی ما باید پشتمون ب شما گرم باشه ..خاک بر سر ما ک شما نیروی انتظامیش باشین ک بفرمایش شما حتما باید کتککاری وچاقو کشی بشه یکی بمیره بعد بیاین .

  33. سلام من اهل شهرگیان نهاوند هستم الان ۲۳روزه که برادر کوچکترم زندانه. دوتا از برادرام باهم دعواشون شده بود نمیدونم کی زنگ زده بود به کلانتری که بدون مجوز اومده بودن داخل خونه وبرادرم رو سروان بهبهانی میبره کلانتری کتک میزنه و بازداشتش میکنه فرداش هم خود بهبهانی شاکیش شد و فرستاد دادسرا ۳۰روزقرار براش بریدن یعنی نمیتونه تا ۳۰روز نه سند بزاره نه بره پيش قاضی به ۱۹۷هم هرچی زنگ میزنم وپیغام میزارم کسی جواب نمیده. میخام بدونم يعني قانون وجود نداره که اون آقا از لباس ودرجه اش سواستفاده کنه. هیچکی هم باهاش کاری نداشته باشه.لطفا یه راهی جلو پام بزارین ممنون

  34. ۱۹۷ یک بار ده سال پیش جون بنده برادرم رو از آدم ربایی نجات داد و جناب سروانی که دو تا چک محکم به گوش کوبونده بود و برای نخابوندن سه ماهه خودرو درخواست رشوه قابل توجهی داشت به جرم صحبت با دختر و کارت شناسایی به ما نشون نمیداد بعد تماس با ۱۹۷ و اعلام کد ملی و توضیح دقیق وضعیت پیش آمده نیم ساعت نگذشت که موبایل جناب سروان چندین بار زنگ خورد و ایشون بسیار عصبانی و احتمالا توبیخ شدند و خدا رو شکر ۱۹۷ بهترین است ماشالله

    1. چرا دروغ میگی احتمالا از خود عوامل ناجا هستی. وگرنه ۱۹۷ اصلا وجود نداره و اصلا تلفن جواب نمیدن. من قم هستم. ۱۰ ساله هر وقت تماس گرفتم با ۱۹۷ جواب ندادن. الان هم که شهریور ۱۴۰۲ هست تماس گرفتم یه بوق می خوره و قطع میشه. قشنگ مردم رو سرکار گذاشتن. کدوم رسیدگی.

      1. سلام می توانید در مرکز استان از طریق سازمان قضائی نیروهای مسلح)(دادسرا ودادگاه نظامی) شکایت کنید حتما قابل رسیدگی می باشد موفق باشید.

    2. نیروی انتظامی خدوم کشور اکثرشون خوب هستند و بیشترین خدمت رو به مردم میکنند خطای چند نفر رو نباید به پای کل نیروی انتظامی گذاشت

  35. ۱۹۷ دروغه چاقو دسته ی خودشو نمیبره
    در شهرستان بهبهان تماس گرفتم ۱۹۷ که رفتار زشت مامور و گزارش کنم ، ۱۹۷ میگه به ما مربوط نیست .

    1. دقیقا در استان گیلان شهرستان صومعه سرا هم با ما همین رفتار شد چون بین کسی که با ما تصادف کرده بود و پلیس رفاقتی وجود داشت کروکی رو به نفع خودش زد و بعد که به خاطر رفتار زشت پلیس با ۱۹۷ تماس گرفتیم هم دوباره به ما توهین شد هم اینکه هیچ کمکی نکردند…در هر صورت مشخصه که سیستم پلیس این مملکت کاملا فاسدِ

  36. ماشین و موتور من سرقت شده سه تا فیلم هم از چهره بدون پوشش سارق بردیم آگاهی و روستای سارق هم خودمون شناسایی کردیم و کم کم داره میشه سه ماه از وقوع سرقت. اما هیچ همکاری با من انجام نمیشه و آگاهی شیراز میگه باید منتظر باشی تا ماشین پیدا بشه . حتی چهره شناسی هم ندادن.

  37. با سلام
    دیشب ک در سطح پارک بودیم در شهرستان اسدآباد در استان همدان چند نفر پسر جوان مست و لاابالی مزاحم میشدند و نمیگذاشتت کودکانمان بازی کنند نیرو های گشت انتظامی بسیار از آنها متشکرم بخصوص سرگروهبان آقای عادل زیوری ک بسیار زحمت کشیدند و این افراد را متفرق کردند و تا زمانی ک ما در آنجا بودیم در سطح پارک و محوطه حضور داشتند و امنیت بسیار برقرار بود

  38. با سلام
    من از استان همدان هستم شهرستان اسدآباد
    خواستم تشکر کنم از نیروهای زحمت کش شهرمون بخصوص سرگروهبان آقای عادل زیوری بسیار شرافتمند و پایبند به قوانین هستند و از جان و دل مایه میگذارند
    تشکر از ایشان و نیروی انتظامی بابت نیروهای خوبشان
    چندین بار مشاهده کردم در پارک شهید رجایی ایشون حضور داشتند و اراذل و اوباش را جمع کردند و کمک کردند ک محیطی پر از آرامش داشته باشیم یکبار هم در پارک جنگلی ایشون را مشاهده کردیم ک در سطح پارک گشت میزدند و ماشین های مشکوک و مزاحم را جمع میکردند
    امیدوارم هر جا ک هستند سلامت و تندرست باشند تشکر از آقای زیوری عزیز ❤️

    1. خوب بابا همه فهمیدن خودت داری از خودت تعریف می کنی. اینهمه پلیس فاسد لابد از حبشه اومدن. جمع کنید فیلمتون رو

      1. دهنت رو ببند مرتیکه بی وجود،با کمترین حقوق جونشون رو گرفتند کف دستشون و اندازه یه ارزن کسی حمایتشون هم نمیکنه،

        1. اینجا کسی از اونایی که جونشونو دادن صحبت نکرد بله اونجور یاشم داریم ولی یک در هزار دوست عزیز من ماشینم توسط کلانتری توقیف شد به خاطر یه چسه مواد مصرفیم بعد از اینکه ماشینو از پارکینگ تحویل گرفتم دیدم نه فلشام هست نه لوازم دیگم که بخاطر مصرف بهم پرونده سرقت هم دادن من میخوام بدونم اینا که خودشون دزدن چرا بقیو خراب میکنن .بگو دیگه بخاطر اینکه بتونن پشت نقاب پلیس به کارای زشتشون ادامه بدن

  39. با سلام و عرض ادب خدمت شما
    بنده حقیر سرباز وظیفه سید یاسین میرکتولی ساکن گرگان و در شهرستان میامی در حال خدمت هستم
    چند باری پیگیری برای انتقالی به شهر خود کردم ولی هیچ جوابی مثبتی دریافت نشد
    با وجود مشکلاتی ک در زندگی من وجود داره به چ دلیل باید نامه انتقالی من رد صلاحیت شود
    از ملاقات با سردار سمنان گرفته تا نیرو انسانیش
    و همینطور ستاد محل خدمتم، چرا دنبال کارای سربازایی ک مشکل دارنو نمیگیرن
    از شهرستان محل سکونت خودمم در خاست دادم
    ولی جوابی دریافت نشد
    مادرم مشکل قلبی ،قند عصبی،فشار و ….
    و دو بردار کوچیکتر از خودم دارم به سن های ۱۴و۶ساله
    پدر و مادرمم کنار هم زندگی نمیکنن و مدارکایی لازم مربوط ب این مسئلرو بهشون ارائه دادم ولی پیگیری انجام نشد و بقیرو در اولویت قرار دادن
    حداقل شما پیگیری کنین مشکل دارم دلم میخاد خدمت کنم ولی با این وضع و این شرایط جدی نمیتونم
    با تشکر از شما🌹

  40. باعرض سلام و ادب

    بنده ساکن اراک خیابان خاتم الانبیا خیابان شهید کریمی پور می باشم
    و هرشب اراذل و اوباش تا حدود ساعت ۴ صبح موجب سلب آسایش این محدوده و همسایگان می شوند. دفعات مکرر شخصا به سامانه ۱۱۰ تماس گرفته و این موضوع را مطرح کرده ام و سامانه اعلام میکنند که برای محدوده گشت ارسال شد ولی متأسفانه تا کنون هیچگونه اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است و موجب دلسردی ما از این مجموعه شده است
    خواهشمند است در این خصوص اقدامات لازم را مبذول فرمایید
    باتشکر از زحمات شما

    1. سلام من شهروند افغانستان استم و می‌خواهم یک گزارش بدهم در باره اتباع افغانی که در تهران است و باعث آزار و اذیت همسایه ها و باعث اذیت شهروندان ایرانی می‌شود
      این فرد افغانی دارای ۲ پسر و ۳ دختر و خودش کار های خلاف میکنند و مردم را آزار و اذیت میکنن من خواستم به ۱۱۰ اصلاع بدم ولی نتوانستم ارتباط برقرار کنم من یه زمانی آنجا بودم و خیلی از دست ای اتباع افغانی به آزار و اذيت بودم
      آدرس این اتباع تهران، سه راه آدران خیابان رنگ سازی ویا خیابان بلال حبشی گوار ۸ موءزن ۱۳ یه دروازه کوچیکه میباشه این اتباع را به زودترین فرصت اخراج کنید با تشکر

  41. سلام میخواستم از پرسنل زحمت کش وخوش برخورداگاهی شهرستان فارسان جناب ستوانیکم مهرداد کاظم پور وجناب استواریکم وحید طاهری تشکر وقدردانی کنم .دوچرخه پسرم رو پیدا کردن ممنونم

  42. سلام، امروز در خبرها خواندم مامور مرزبانی حین گشت زنی شهید شد.
    یکماه پیش هم در اصفهان شهید مهدی یزدی حین گشت زنی شهید شد ، دیوز هم یک سرباز در اثر حادثه رانندگی در اصفهان شهید شد.
    برادر بنده پارسال حین انجام ماموریت و مشاهده جرم مشهود یعنی خودروی بدون پلاک در آستانه دهه فجر در اهواز شهید شد استان متاسفانه نیروی انتظامی در برخورد با این موضوع گفتن حادثه رانندگی شهید محسوب نمیشه و خانواده ما علاوه بر داغ برادر دچار داغ بی مهری فراجا قرار گرفت ، نمیدانم مملکت ما به چه سمتی پیش میره که تبعیض تا حد شهادت هم پیش رفته و همه چیز گزینشی شده.
    حادثه رانندگی شهید محسوب نمیشه ،قبول ولی از پارسال تا حالا بارها شاهد حوادثی چون حادثه ای که بدای برادر بنده پیش امده بوده ایم که چه از طریق رسانه ها و تلویزیون شهادت اعلام شده.
    اینچنین رفتارهای گزینشی باعث ایجاد یاس در دل سایر مامورین میشه ،حتما باید حادثه ای مثل حادثه ۳۱ شهریور پیش بیاد تا مسئولین به خودشون بیان.
    هنوزم واسه خانواده داغ دار ما این قضیه هضم نشده که وقتی ماموری حین انجام وظیفه فوت کنه چرا شهید محسوب نمیشه.

  43. سلام خسته نباشید،مامورین ستاد از پشت بام وارد منزل پدری بنده در شهرستان قاینات شده اند و نصف یک ۱۰ لیتری تفاله انگور کشف کرده اند، در ستاد برگه ای تهیه ک نوشته شده بود ۸ لیتر عرق از من عکس گرفته شده،واز من بیمه نامه ماشین و گواهینامه گرفته شده،واز من امضا اثر انگشت گرفتند برای تحقیقات بیشتر و اینکه به بازداشگاه نروم گفتند برگه ها رو امضا کن و نگذاشتند من برگه ها را مشاهده کنم ،و۸ لیتر عرق را به خلاف واقعیت و از جایی ک من به قانون جاهل هستم از سادگی من مامورسوٕ استفاده کرده و۸ لیتر مشروبات خالص را بر گردن من انداختند در صورتی ک همش تفاله بوده، از مسئولین میخام پیگیری کنند تا من به حق خودم برسم،من راننده هستم و مشکلات زیادی دارم روحیه خوانواده ما رو خراب کردند،وهیچ نهادی پاسخگو نیست ،از مسئولین شهرستان قاین میخوام به فریاد ما برسه…۰۹۳۹۴۸۱۹۳۳۰

    1. سلام خسته نباشید خدمت شما عزیزان
      بنده اهل زنجان هستم ساکن اسلام اباد
      یه تقاضا از شما داشتم علت این که کلانتری ۱۳ زنجان بارها شده با ۱۱۰ تماس گرفتیم گفتن گزارش شد ولی کلانتری ۱۳ اصلا مامور نمی فرسته قبلا ها می فرستاد با همون اوباش تازه کپ میزدن میگفتن همسایه ها زنگ زدن آمار شمارو دادن دیگه می رفتن همسایه ها می موند اوباش خواهشا اگر کلانتری ۱۳ اینا الکی هست حذف کنید یا جرعت مقابله ندارن یا تبلی خیلی بیش از حد دارن میکنن اهالی اسلام اباد که دیگه دعوا اینا میشه کلانتری ۱۳ یه جوک محسوب میشه

  44. سلام وعرض ادب
    پرونده کفالت مادرم روپلیس +۱۰فرستاده نظام وظیفه الان نزدیک دوماهه میرم نظام وظیفه میگن هیچ پرونده ای ارسال نشده به مادرحالی که کاغذوتاریخ ارسال پرونده رو+۱۰به من دادوثابت کردن که ارسال کردن،اون برگه روهم بردم نظام وظیفه ولی بازجناب سرهنگ یه چیزایی سره هم کردوفرستاده دنبال نخودسیاه..
    یه سوال اضافه هم میپرسم طرف چنان عصبانی میشه که ..
    به نظره شمامن الان حرفموبه کی بزنم؟!
    لطفاراهنمایی کنید

  45. شکآیت از پسرم باعنوان مطلع از دعوا شناسنامه حامد باباخانی که ضارب بوده تحویل آقای هاشمی افسر پرونده درکلانتری شده است امروز به کلانتری مراجه کردم همراه با شاکی پیگیری کردیم آقای هاشمی گفت من شناسنامه رابه خانواده هاباباخاو تحویل دادم باعلم پلیسی تحویل دادم بدون این که صورت جلسه شود و۱۹۷نیز به کلانتری مراجه کرد

  46. سلام و خسته نباشید به پلیس هایی که از پست و سمت خود سو استفاده نمی‌کنند و خودشان را از مردم می‌دانند
    چرا وقتی زنگ به پلیس میزنند و گزارش کس یا کسایی را میدهند همه میفهمند که کی و چی گزارش کرده چرا کسانی از مقام خودشان سو استفاده میکنند و ابرو و … کسانی را تخریب میکنند که ضعیف و قدرت مقابله ندارند
    اگه آزادی خواه هستند چرا پس تخریب میکنند اگه انقلابی هستند پس چرا خودشان را آتش میزنند و درست انجام وظیفه نمی‌کنند چرا مثله خلافکارها نشان میدهید خودتان را
    که چی بشه که خودتون و را حیوون جلوه میدهید که مردم اگه کارشان به شما خورد بگن که معلومه دیگه حتما نمیشه یا اصلا بی‌خیال موضوع بشن و فراموش کنند
    چرا به حیوونایی تو مملکت قدرت میدهید که مثله آدم در شهر بچرخند و کسانی را تخریب میکنید و سرشان را پایین می اندازید که شاید حتی پا روی مورچه هم نگذاشته باشند
    چرا به کسایی ابرو میدهید و مرد جلوه میدهید که به هزاران نفر صدمه زده
    و کسانی را تخریب میکنید که فقط به خودشان لطمه میزنند ( البته اینخا کسانی هستند که هزاران جور فکر میکنند و میگویند دولت دست و پاهای ما را بسته است وگرنه اگر بجنگند هزاران نفر هم حریفشان نیست مثله رستم شاهنامه و عباس علمدار) رزق و روزی کسایی را می‌بندند در کشور که حتی پول خلافشان همان سیگارشان را از راه حلال در می آورند و کسانی رزق و روزی دارند که با جادو کردن و پول حرام سر سفره بچه هایشان میگذارند
    کسانی را مریض کرده تند در کشور که جهان هم زیر پاهایشان کوچک و کسانی قدرت دارند که دستشویی هم برایشان زیاد است
    یک ذره اهمیت بدهید جان مادرتان
    وای امان از روزی که خون جلوی چشمان این مردم را بگیرد .
    با تشکر

  47. باسلام روز۲۹اسفندساعت۲۱/۳۰دقیقه شب چندنفرافرادشرب خمر به ساختمان ماحمله کردندبه پلیس۱۱۰زنگ زدم ازکلانتری زرین رود استان زنجان آمدند ولی متاسفانه فعلا اقدامی انجام ندادند

    1. سلام بنده راننده اسنپ در شهر سلماس هستم،پنج ماه پیش یکی میاد و از عقب بهم میزنه و بعداز دوساعت مامور راهنمایی میاد و بدون نگاه به خودرو ها من رو مقصر مینویسه با کلی بحث بهم گفت بیا تو رو مقصر بنویسیم و راننده دنا بتونه از بیمه ات استفاده کنه و نذار لجبازی کنه و بره برای افت خودرو شکایت کنه ‌، من هم که از قوانین اطلاعی نداشتم سازش کردم و قبول کردم اما حالا بعدپنج ماه میبینم طرف برای افت خودرو برایم شکایت کرده و من هیچ کاری نمیتونم بکنم ،مامور راهنمایی منو بد بخت کرد چون که از اون طرف رشوه گرفته بود بهم نارو زدن

  48. به صورت نامحسوس سری به پاسگاه لتیان زیر مجموعه تهران بزنید خواهید دید که از الفاظ زشت ورکیک استفاده می کنن اشکارا دنبال رشوه هستن سیگار با خودشون حمل می کنن ارباب روجوع براشون نقش حیوان داره با وجود این افراد امنیتی نیس درود به حافظان ما که اینا باشن ابرو پلیسو بردین

  49. با سلام
    میخواستم از فرمانده نیروی انتظامی شهرستان تویسرکان جناب سرهنگ نوری و ستوان قاسم کزازی و سروان عمو غلام که متاسفانه فامیلیشون رو نمیدونم کمال تشکر و قدردانی رو بکنم که با اطلاعات کامل و سطح هوشیاری بالای فرماندهی کمتر از ۱۲ ساعت ضارب و قمه کش تویسرکان در تاریخ ۲۱ برج ۱۲ رو ۱۴۰۱ رو دستگیر کنین و تحویل دستگاه قضایی بدهند تا به سزای عملش برسه دمتون گرم خیلی مردین و باعثافتخار و امنیت تویسرکان

  50. سلام.کمال تشکر وسپاس را از عوامل پلیس فتای‌ قم دارم که با اقدام‌‌ سریع ایشان من به حق از دست رفته خود که در کلاهبرداری ‌‌ازحسابم شده بود رسیدم با تشکر.

  51. باسلام
    مدت پنج روز است که در سامانه ۱۹۷طرح شکایت کردم
    بعداز ظهر با بنده تماس گرفتند و توضیحات مجدد خواستند و اعلان کردند فردا یا تماس میگیرند و یا حضوری دعوت به پیگیری میشوم ،چندینبار هم پیام صوتی گذاشتم ولی تماسی مبنی بر پاسخ به پیگیریه من نشده،،،،سپس حضوری به دفتر بازرسی رفتم که موضوع گزارشمو از عملکرد مشکوک و بدونه محوز کلانتری ۲۱۱شهرستان ری رو مطرح کنم که از قضا رئیس ایشان هم در ساختمان مرکز فرماندهی بودند و بلافاصله به هدایت احدی از پرسنل بازرسی به اتاق بازرسی فراخوانده و ایشان هم در حضور بازرسین فرد گزارش دهنده را بالحنی توبیخانه به حضور و کشیده شدن در پای میزمحاکمه و محضر دادگاه وعده دادند،که خوشبختانه این سبک برخورد به تأیید شخص منصفی از همکاران بازرسی رسید ،اما بعنوان یک شهروند بی دفاع و بحران زده ،همچنان از تبعات و برنامه های ناخوانده این کلانتری در خصوص خودمان و گزارشی که کردیم احساس ناامنی و بی پناهی میکنیم
    لازم به ذکر است که به فاصله دوساعت پس از این مواجهه پیامکی با موضوع
    احضار و حضور در همان کلانتری. به منزله تکمیل پرونده به گوشیمان ارسال شد
    چنین گفت نوشیروان قباد
    که چون شاه را سر بپیچد زداد

    کند چرخ منشور او را سیاه
    ستاره نخواند و را نیز شاه

    ستم، نامه عزل شاهان بود
    چو درد دل بیگناهان بود

  52. با سلام خدمت همه دوستان پلیس در اقصی نقاط کشور عزیزمان ایران مامورین زحمتکش بسیاری داریم که برای امنیت من و همه ما تلاش می کنند تا جایی که بسیاری از برادران پلیس برای آسایش ما از جان خود گذشتند بنده گله ای دارم از بازرسی فراجا سیستان و بلوچستان که بعضی از مأمورین که تعداد شأن بسیار کم و انگشت شمار است در حیطه سرقت آنهم در شهرستان زاهدان اصلأ فعالیت درست و بجایی انجام نمیدهند برای مثال ۲ماه پیش دزدی در حین سرقت سیم های برق شهری را گرفتم بر حسب وظیفه به ۱۱۰زنگ زدیم گفتن میاییم ولی ۵دقیقه بعد جلوی دزده باشماره ایرانسل زنگ زدن که نمیاییم به اداره برق زنگ بزنید من هم وقتی پلیس وظیفشا انجام نداد دزد را از ترس ول کردم حالا ۳بار دیگه است که میان سیم ها را میلیونی میلیونی می دزدند خیالشون جمع شده از کلانتری ۱۲که اگه همسایه ای زنگ زد پلیس نمیادیا یکی میخواست چند سال پیش پسر خاله ام را با اسلحه دم درخونمون بزنه زنگ زدیم ساعت ۲۰/۱۵دقیقه بالاخره بعد از ۲هزار بارزنگ زدن ساعت۲۳/۳۳دقیقه بعداز ۳ساعت اومدن بعد گفتن اینجا نمیشه گزارش نوشت بیا کلانتری رفتم طرف همونجا بود پلیس را مطلع کردم اما گذاشت که بره با این حال که فیلم هم داشتیم از واقعه،یا اینکه چرا افغانیا زیاد هستن پلیس خودم دیدم افغانی را میگیره بعد ازش پول میگیره ،راستی یک شب دیگه دزد اومد به چند خونه محله گرفتیمش یک نفر هم شاکی شد ولی مدرکی نبودروز بعد بالا خونه یه نوع قیچی بزرگ که برای قطع کردن کابل های سیم برق ازش استفاده می شده بالای خونه بود با هزار نوع حساسیت آن مدرک را به پلیس تحویل دادم ولی پلیس اون را برای انگشت نگاری نفرستاد یعنی مدرک جرم را که اثر انگشت سارق روی آن بود تحویل نداد وبه علت نبود مدارک و شواهد کافی سارقین به ناحق وبا کمک برادر پلیس مان تبرئه شدند یا همسایمون که تو کوچه روبرومون خونش است مواد میفروشه آنهم از مواد خطرناک شیشه ولی پلیس که تقریبا ۲۰۰۰متر فاصله نداره با خونه ساقی تا حالا ساقی را نگرفته ،یا همسایه ای داشتم چند سال قبل یک قتل انجام داد و فرار کرد به خونش بعداز ظهر روز اول عید قربان بود داخل خونه اومد پلیس با ۲ماشین سمند دم خونشون اومدن من همونجا حضور داشتم پسر همسایه یک تیر به سمت پلیس شلیک کرد همون لحظه ۴ماشین نیروی کمکی پلیس اومدن ولی در کمال ناباوری گذاشتن رفتن و صبح کسی که به کلانتری ۱۲زاهدان مراجعه کرده بود بهش گفته بودند که پرونده گم شده اونم پرونده قتل یکی هم که من زمانی میخواستم پلیس بشم در مقطع درجه داری خیلی سخت گیری تو هسته گزینش ناجا بود ولی الان خودتون بیایین نگاه کنید خیلی از افراد که در این اداره کار می‌کنند به مشکل اعتیاد گرفتار هستند که بعضی‌ها با نگاه کردن به چهره شان معلوم میشود بعد چگونه این پلیس میتواند یک فرد را به اتهام مثلاً اعتیاد دستگیر کند ،،،بیشتر پرونده هایی که در دادگاه حل می‌شوند دارای مشکل هستند چون بیشتر این پرونده ها دارای گزارش از کلانتری ها هستند برای مثال حالا کی میدونه اون پلیسی که پول میگیره افغانی آزاد می‌کنه این گزارش را نوشته ،شاید شاید شاید واسه این گزارش هم پولی گرفته باشه وکسی که رشوه میده حتماً گناهکاره وگرنه نیاز به رشوه نیست واسه آدم درست، و تو این حالت طرف مقابل که بیگناهه حقش میسوزه و پایمال میشه در دادسرا نیز بر اساس همین گزارشات و مدارک دیگر برای فرد تصمیم گیری می شود البته تو شهرستان زاهدان آنهم در منطقه طباطبایی اینگونه موارد پیش آمده ،وگرنه پلیس هایی داریم که زمانی که ما خوابیدم آنها در این سرما و گرما وخطرات برای امنیت ما از جانشان نیز می گذرند اگر این برادران زحمتکش نبودن امنیت آرامش نداشتیم،،خدا از سربازان امام زمان ( عجل الله تعالی فرجه الشریف)وسربازان غیور ایران زمین محافظت نماید

    1. با سلام و خسته نباشید خدمت عزیزان محترم سامانه ۱۹۷ احتراماً این حقیر به حضور محترمتان به عرض می رساند آیا مامور محترم جلب دادگستری ملارد آقای دالوند با همکار محترمش نباید مشخصات شاکی مندرج در حکم جلب را با شخص شاکی که به عنوان شاکی اصلی خود را معرفی نموده تطبیق دهد و پس از احراز هویت ایشان دستور جلب را اجرا کند شاکی بنده یک خانم بوده است ولی در تاریخ ۲۷/ ۱۱/ ۱۴۰۱ ساعت ۱۰ شب مامور محترم به تذکرهایی که از طرف خانواده این حقیر مبنی بر اینکه ایشان اصلاً شاکی پرونده نیستند و در این پرونده ذینفع ،ذی سمت و ذیصلاح نیستند وهیچ وکالتی از طرف شاکی اصلی در پرونده ندارد ولی متاسفانه هیچ توجهی به درخواست خانواده من نمیکنند و حتی نگاهی برای احراز هویت ایشان در حکم جلب نمودند آیا این عدالت علوی است ؟؟؟خواهشمندم با مامور خاطی طبق حقوق شهروندی برخورد و اقدامات لازم را مبذول فرمایید
      با کمال تشکر از زحمات بی دریغ پرسنل سامانه ۱۹۷ شهرستان ملارد

  53. باسلام
    سامانه ۱۹۷ جز دروغ هیچی نیست
    بنده خودم دو مورد شکایت داشتم گفتن بررسی میکنیم اخری هم ی چی الکی گفتن انگار ما بدهکار شدیم.ی سر سوزنی دلمون به نیرو انتظامی خوش بود دیگه نیست راحت حق رو زیر پوتیناشون له میکنن.تمام

  54. سلام من به وسیله یک دوست با اقای آشنا شدم که در نظام کار می‌کند و قرار بود در پرونده مادرم بهم کمک کند و ۱۲۰ میایون در سه مرحله از من گرفته هیچ کاری نکرده الان نیاز کند کمک هستم که پول من از ایشان پس بگیرید چون من شکایتی ندارد دارم برای این بود سود میدم و کمرم داره میشکنه . ممنون میشم کمکم کنید

  55. لطفا برای حجاب به اپیکیشن تپسی واسنپ توجه نکردید منبع رواج بی حجابی شدن چون هم داخل ماشین راحت درمیارن هم بیرون نیازی نیست هی منتظر ماشین باشن باید پلیس تذکر جدی دهد دراین برنامه به مسافر تپسی واسنپ که حجاب باید رعایت کنی وگرنهس مسافر می توانی نرسانی جزو گزینه ها باشد

    1. ۶ماه پیش یدونه ویلا صحبت کردم کارای بنایشوبکنم به جای دستمزدیه پراید مدل ۸۵به قیمت ۱۳۰میلیون داد .کرد قراردادمون این بودکه من مصالح ریختم اونجا سندماشینوبده نداد منم کارشونصفه گذاشتم اما مصالح ریخته بودم ساختمانش چندروزپیش بهش گفتم ماشینوبفروشیم من یخورده سیمان ومصالح بخرم کار تموم کنم بهم گفت ۹۰میلیون برمیدارم گفتم ماشینوتیکه تیکه میکنم به تونمیدم دیروز ۳ظهر چندنفرریختن کارگاهم منوزدن وتهدید کردن فش ناموس دادن کسی نبودبدادم برسه زنگ زدم ۱۱۰تایکساعت کسی نیومد آخرش زنگ زدم گفتم زحمت شدبراتون مزاحمتون نشیم بهتره اگه هنوزنیومدین نیاین اونموقع بدنم داغ بود الان میبینم همه جای سروبدنم بادکرده دارم ازدردمیمیرم هرکس دوریال گیرش اومده بغل دست ارازل اوباش نشسته داره خون ملت بیچاره رومیچشن هیچکس ازترسش هیچ شکایتی نمیتونه بکنه ازاینکه پدرمادرم سرووضعموببینن ناراحت بشن بهشون زنگ زدم گفتم امروزشیفت شب افتادم صبح میام ماهای که هم ازمال دنیا عاجزیم هم از مقام وسلامتی جسمانی چجوری ازخودمون دفاع کنیم خیلی ازانسانهاهستن که نزل خور خانه خرابش کرده توبدترین شرایط زندگیش بازهم ازمرده آدم دست برنمیدارن کو سامانه ۱۹۷ کجاس بیادمنوببینه

  56. با سلام و احترام . لطفا به وضعیت شیفت دهی به سربازان مشمول در راهور منطقه ۲۸ رسیدگی شود سرباز بدبخت اجازه زندگی نمی دهند . باید برای شکایت و رسیدگی کجا مراجعه کنند .

    1. توی این مملکت پلیس عامل اصلی مزاحمت، صلب امنیت و آسایش مردمه. تنها جایی در دنیا که مردم وقتی پلیس میبینند بجای حس امنیت فرار میکنند

  57. سلام
    در شهر شیراز نزدیک حرم مطهر حضرت علی ابن حمزه (ع) یک نفر با فامیل شاهدی در یک منزل استیجاری ساکن است. این شخص چند سالی است در منزل از سلاح گرم برای شلیک به این سو و آن سو استفاده می کند. بخصوص در تاریکی شب کد پستی این فرد ۷۱۴۵۶۱۵۶۱۴-۷۱۴۵۶۱۵۶۱۵ است. هيچ نیروی انتظامی تا کنون این اوباش را خلع سلاح نکرده. منبع سلاح گرم و تیر ترقه در منزل خودش است و زمان مخفی سازی هم به منزل اقوامش برای پنهان کردن سلاحش می رود. شب یک شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱ بار دیگر از سلاح گرم خود ساعت ده و یازده شب برای شلیک استفاده کرد. این را خود پلیس پیگیری کند خودش زبان می آید که امنیت کشور شوخی نیست آنهم زیر سایه حرم مطهر.

      1. سلام
        و خسته نباشید به همه ی نیروی انتظامی
        در شامگاه سوم خرداد از منزل ما در اصفهان سرقت شد که موجب شوک روحی به همسرم که تازه زایمان کرده بودند شد هم لکنت زبان گرفتند و هم در شیردهی مشکل ساز شد
        واقعا تشکر میکنم از آقای شیرانی که بابت انگشت نگاری اومدن و خیلی روحیه دادن و انرژی مثبت
        و یه تشکر ویژه هم از افسر پرونده جناب آقای محسن مهدویان که با تلاش های ایشان و تیمشون موجب دستگیری سارقین فراهم شد
        و با خبر دستگیری سارقین بسیار روحیه همسر من بهتر شد
        باز هم بابت برخورد بسیار خوب و همدلی آقای مهدویان و پرسنل پلیس آگاهی جنوب اصفهان تشکر میکنم

    1. سلام من رفته بودم برای معاینه چشم به چشم پزشکی منشی دکتر با بد رفتاریش و بد دهنیش مارو خورد کرد ما هم از دفاع خودمون با منشی بعثمون شد دکتر ناجا مثل گنگسترها از اتاق معاینه از هیچی بی خبر برگه معاینه مارو از دستما دزدید الان یک ماه میشه میریم نزدیک دکتر . مثل بردها با ما رفتار میکنه نظارت بر درمان شکایت کردم دادسرای نظام پزشکی واسطه گری هر راهی رفتم به نتیجه نرسیدم ۱۹۷ رو پیام گیره . دادگاه پاسگاه میریم میگه پسر خوب برو با دکتر راه بیا التماسشو بکن این یک کشور اسلامی است ظلم بیداد میکنه من قسم میخورم این افراد از موقعت شغلیشون دارن استفاده میکنند خداوندا همچین دردی نصیبشان کن که ارمش زندگیشون ازشون گرفته بشه

    1. اگه کسی رفت کلانتری باهاش رفتار بدی کردن پس باید چکار کنه تا کوچکترین اعتراضی بکنی سریع دستور بازداشت میدن چاره چیه ؟

  58. سلام . ی دعوایی جلوی کلانتری داشتیم طرف مقابل به صورت تلفنی تهدید میکرد و از من آدرس میخواست من هم آدرس کلانتری را دادم و گفتم جلوی کلانتری ک نمیخواد کاری کنه و حتی ماشین رو جلوی دوربین کلانتری پارک کردم و ب خوده کلانتری هم اطلاع دادم . دعوایی جلوی کلانتری انجام شد و من حتی انگشتم ب طرف نخورد و آنها گرفتند چند نفری منو جلوی کلانتری زدند و دوربین ها تمام این وقایع رو ضبط کرده حال من شکایت کردم معاون کلانتری به هزار بهانه دوربین هارو نمیده (ضمن اینکه کلانتری محل طرف مقابله ) و آخرین سری هم ک دستور قاضی رو بردم گفت پاک شده . طرف مقابل هم شکایت کرده . الان بی گناهی من و گناهکار بودن او فقط از طریق دوربین مشخص میشه ک معلومه معاون کلانتری ی کارایی کرده . الان من باید چیکار کنم واقعا حقم داره ضایع میشه . دیگه وقتی جلوی کلانتری امنیت نداری کجا باید داشته باش

    لطفا کمکم کنید ممنون.

  59. با سلام
    ضمن احترام و عرض خسته نباشد بنده یکی از ارباب رجوع واحد اماکن شهریار واقع در فاز ۴ اندیشه هستم خواستم به وظیفه انسانی و اخلاقی خود عمل کرده باشم مبنی بر اینکه جناب آقای حسین صابری که متاسفانه درجه نظامی اش را نمی‌دونم با رفتار و اخلاق عالی که دارند و با حوصله به مردم پاسخ می دهند و ارباب رجوع را با بهانه های الکی سر کار نمیزارند تقدیر و تشکر کرده باشم ایشان شخصیت محترم ،مودب و با حوصله و برخورد محترمانه دارند امیدوارم بقیه نیز مثل ایشان با مردم برخورد داشته باشند در هر صورت دست همه دست اندرکاران علی الخصوص آقای صابری درد نکند و خداوند طول عمر با عزت و سلامتی به همه مسیولینی که مردم را ملاحظه می کننددهاد. با احترام ارباب رجوع شهروند

  60. ۱۹۷فعلا چرتی بیش نیست من زنگ زدم راهور بعد یک ساعت و خورده ای اومده تویه نزاع زنگ زدم صد و ده بعد پنجاه دقیقه بعد بیست بار تماس نیرو فرستادن بعدم زنگ زدم ۱۹۷ قراره پیکیری کنه اگه ۱۹۷ بخوایم شکایت کنیم کجا باید بریم

  61. سلام و عرض ادب
    از زحمات جناب روشن رییس پلیس فتای شهرستان گلبهار که در کوتاهترین زمان ممکن مشکل بنده را مرتفع نمودن کمال تشکر و قدردانی مینمایم
    حسین دلاور

  62. مهندس مهرداد عرب که از طرف خبرگزاریها، صدا و سیما و ریاست جمهوری و سازمان اطلاعات و …. تحت تعقیب میباشد و از ترس بازجویی و حرف کشیدن آمده مزاحم یک خانم شده و مکارانه با نیروهاش به او فحش می‌دهد و مزاحمت می‌کند که ذهن تعقیب کنندگان را به سمت آن خانم بفرستد و از بازجویی و رو شدن تخلقاتش ممانعت به عمل آید
    وی فاسد و به دنبال فروپاشی نظام جمهوری میباشد

  63. با سلام، خواستم از زحمات و اقدام سریع و به موقع جناب سرگرد مهدی نایب پور از پرسنل اداره آگاهی زاهدان که در پرونده کلاهبرداری با حوصله و احترام به مراجعین که باعث شد در کوتاهترین زمان ممکن به حق از دست رفته مان برسیم کمال تشکر و سپاسگذاری را داشته باشم.

    1. با سلام .راهور منطقه ۲۸ راهور تهران .بطور غیر قانونی و غیر منصفانه فشار زیادی به سربازان وارد می کنه چنان چه اکثریت سربازان این منطقه دچار افسردگی و خستگی شدید شدند برای تکریم انسانها و مبارزه با برده داری ترت خدا مسئولین رسیدگی کنند .

  64. سلام درود گروهبانیکم حسین نواصری از استان خوزستان شهرستان اهواز مشکلاتم من نیروی مرزبانی کادر هستم و من ۶ ماه جایی خدمت میکنم که خیلی خطرناکه و من مشکلات که دارم من سرپرست خانواده تک پسر و متاهل و پدرم از کارافتاده چشاش ضعیفه و من مادرم سکته قلبی گرفته قبلن و دیسک کمر و قلبش رو نفر هست و من همسهرم تحت نظر درمانی که ۴ سال ازدواج کردم مشکل بچه دار داریم بچه دار نمیشیم خواهش که دارم فقط از مرزبانی سیستان به انتظامی خوزستان منتقل کنی

  65. با سلام خدمت ریست محترم نیروی انتظامی استان گلستان_بندرگز.
    اینجانب نهایت تشکر از جناب سروان آقای مهدی محسنی فر و سرباز علی جمال لیوانی در رابطه با تخلیه خونه در رابطه با تخلیه خونه دارم.

  66. سلام . تشکر میکنم از آموزشگاه طاها قم برای پیگیری و زحماتشون و همچنین از استاد گرامی آقای حیدری که مربی بنده بودن و خیلی بنده رو تو این راه کمک کردن
    ممنونم از زحماتشون

  67. با سلام و احترام
    از شهرستان اسدآباد همدان هستم یک تصادف کردم که طرف مقابل صد در صد مقصر بود مادرم و خودم در تصادف اسیب دیدیم ماشینم که ملاک معلولین بود به شدت آسیب دید طرف مقابلم یک پسر ۲۰ ساله بود پدرش جز نیروهای اناظامی بود به خاطر اشنایی کاری کردکد که رضایت دادم و دچار مشکل شدم با دو عصای طبی راه می روم بلایی تو کلانتری ۱۱ و پلیش راهور و دادسرای شهرستان به سرم آوردند که کلا به حقانیت نظام جمهوری اسلامی شک‌کردم ارباب رجوع رو بسیار بسیار اذیت می کنند من خودم کارمندم در طود ۲۲ سال کارمندی به روح پدرم قسم حای یک ارباب رجوع رو بی احترام‌نکردم چرا آدم های بی سواد بی دین رو سر کار میذارین حتی کارشناس تصادف سواد کارشناسی نداره و شرح تصادف رو خیلی ناقص می نویسد تو این شهر رابطه کار میکنه نه ضابطه چطور انتظار دارید مردم به این نظام اعتماد کنند

    1. متاسفانه برای منم این اتفاق افتاد، گویا همشون دستشون تو یه کاسه هستن، ما هم کلا شهروند بی دفاع از حقوق شهروندی!

    1. با سلام
      خواستم تشکر کنم از آقای زیوری عزیز عادل زیوری بابت زحمات ایشان
      بسیار دیده شده در سطح شهر اسدآباد در استان همدان ایشان از خود گذشتگی کرده و امنیت را در شهر برقرار کرده
      ایشان بسیار خوش برخورد و رفتار هستند
      احسنت به نیروی انتظامی بابت انتخاب این شخص به عنوان نیروی کلانتری
      خدا قوت آقای زیوری 🙏

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا